ProUser Diamant SG2 plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProUser Diamant SG2 plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

n***********@g******** 03-05-2024

Niet geschikt voor dikke banden

Geschreven voor: ProUser Diamant SG2 plus

Geadverteerd wordt, geschikt voor alle fietsen incl e-bikes. Ik heb een
e ATB met dikke banden. Omdat de goten te smal zijn zit de band nauwelijks IN de goot. Ik heb gekeken naar bredere goten zodat ik deze kan aanpassen maar op geen enkele site gevonden. Ik overweeg deze pro user van de hand te doen voor een merk waar de fiets/banden wel in passen, jammer want het is een makkelijke drager.

Pluspunten

• Opklapbaarheid

Minpunten

• Dikke banden passen niet in de goot

ridu 01-11-2021

degelijke goede fietsendrager

Geschreven voor: ProUser Diamant SG2 plus

Goede fietsendrager. Gewicht is redelijk zwaar, maar niet meer dan andere dragers. Bevestiging is makkelijk. Eigenlijk tot nu toe geen min punten, maar het belangrijkst tot nu toe i de prima service die ProUser geeft. Klein defect werd heel snel opgelost.

Pluspunten

• makkelijk te monteren
  • stevig en degelijk materiaal
  • goede service

Peter H 30-08-2021

Perfect voor VW T5 met achterklep

Geschreven voor: ProUser Diamant SG2 plus

Hele sterke fietsendrager die uitstekend past op onze VW T5 Multivan bus. Omdat de drager net wat langer is kan de achterklep nog goed open als de drager wordt weggeklapt. Het scharnieren werkt heel eenvoudig en degelijk. We hebben 2 e-bikes met brede banden erop staan en dat gaat prima. En ook de montage op de trekhaak is fluitje van een cent! En zit heel stabiel tijdens het rijden.

Pluspunten

• Stevig
  • Stabiel
  • Kantelt makkelijk
  • Past op VW T5 met achterklep