De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProUser Briljant op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Willem 25-08-2019

Prima drager

Geschreven voor: ProUser Briljant

Gekocht bij Winparts. Compleet en goed verpakt afgeleverd. Je moet de eerste keer even rustig kijken hoe alles in elkaar moet, maar daarna is het een klusje van niks. Ik gebruik deze drager voor een MTB en dat is dus even passen en meten want je kan geen gebruik maken van de normale horizontale bovenbuis. De ene draagstang zit bij mij tussen de onderbuis en het voorspatbord. De andere draagstang zit tussen de staande achtervork en de zitbuis. Fiets blijft binnen de breedte van de buitenspiegels. Ik heb de draagrubbers voor de 2e fiets van de draagstangen afgehaald en kon zo de fiets iets verder van de achterklep bevestigen. Rubbers bewaard. Borgpennen er in, spanbanden er om, verlichting aansluiten, en gaan. Drager ligt netjes in bijgeleverde draagtas in de kofferbak. Verlichtingsbalk met kentekenplaat er naast. Ik denk dat als ik de fiets een paar keer heb meegenomen op de drager, ik van uitpakken naar wegrijden nog geen 10 minuten bezig ben.

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Compleet met verlichting/kentekenbevestiging

Minpunten

• Nog niets

Gerardje 06-10-2018

Stevige fietsendrager

Geschreven voor: ProUser Briljant

Echt een boven verwachting fantastische fietsendrager. Gaat makkelijk op de trekhaak. In 1 stekker zit zowel een 7 polige als een meerpolige stekker t.b.v. de verlichting.
Er zit een borgpen bij zodat de fietsendrager niet open kan klappen. Door de gaten voor de borgpen heb ik een slotje geplaatst zodat de drager niet van de trekhaak gestolen kan worden.
Ik heb de afgelopen vakantie 3600km met deze drager gereden. Helemaal perfect. Om er rijklaar mee weg te rijden inclusief fietsen plaatsen ben je ongeveer 10 minuten bezig.

Pluspunten

• Degelijk
  • Gemakkelijk

Harro 10-11-2012
Geschreven voor: ProUser Briljant

Sinds een paar weken in het bezit van deze handige en zeer stevige fietsrager. Zeer makkelijk te monteren en degelijk afgewerkt. Daarnaast is het monteren/demonteren van de kentekenplaathouder een fluitje van een cent.
Ik heb deze drager voor mijn 29" MTB gekocht en het viel mij op dat deze drager eigenlijk toch wel ontworpen is voor "normale" fietsen (d.w.z. geen afwijkende frames als bijvoorbeeld een MTB). Ik kan bij mijn MTB de standaard gemonteerde rubber klemmen dan ook niet gebruiken om de fiets/frame op de drager vast te zetten. Maar goed, een paar goede spanbanden lossen dit probleem bij mij prima op.
Voor het geld een hele goede drager!