Saeco HD8747/01 roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco HD8747/01 roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

peanutjes 26-04-2013

Wij hadden eerst een Dolce Gusto apparaat, maar omdat de kosten van de cups echt de pan uit rezen zijn wij overgestapt naar deze machine. En wat een goede keus! Onderhoud en bediening is eenvoudig, maar dat doet niet af aan de kwaliteit van de koffie die echt voortreffelijk is. Ook is het mogelijk om thee te zetten met het stoomtuitje of lekkere warme chocolademelk. Nogmaals, geen spijt van de aankoop van dit mooie compacte apparaat.

domelsh 21-03-2013

het apparaat is erg makkelijk in gebruik en geeft heerlijke koffie. Wel wat anders dan senseo.Een veel betere koffie smaak.
Prima aankoop.

koffie-lover 10-11-2011

Het apparaat maakt goede koffie .
Hij is echter niet zo small als het logo Xsmall doet vermoeden.
Water en afvalbakje zijn klein zodat zij regelmatig verschoond moeten worden, evenals de lekbak.( na hooguit 6 kopjes )
Bij ons gebruik voor twee personen spoelt hij meer dan dat wij koffie zetten.
Vergeleken met Nespresso is het arbeidsintensiever,maar de prijs van het kopje koffie is aanzienlijk lager.

albert de boer72 05-03-2013

ideaal apparaat voor twee personen,drink zelf 4-6 bakjes per dag,inderdaad zijn er ook nadelen,kleine lekbak enz. koop dan een toestel uit een cafe voor 20 personen,moeilijk hoor.

koffie lover 28-02-2012

Ik blijf nog steeds bij mijn eerste review,maar vind het aantal te maken kopjes wel erg klein, aangezien lekbak,afvalbak snel vol zijn.
3 a 4 kopjes "at the most".
Voor de rest een uitstekende machine en koffie.

Koffieleutje99 23-08-2011

De koffie die uit het apparaat komt is prima, het gebruiksgemak ook.
Na enkele dagen gaf de machine een storing die uiteindelijk niet verholpen werd door alle tips op internet. Op internet werden al meerdere klachten met het appaaraat gemeld. Er blijft een rood lampje branden waardoor je geen kofiie kunt zetten. Door even de zijklep open en dicht te doen zou het verholpen moeten zijn. Dat is echter niet elke keer het geval en mag naar mijn mening bij een apparaat van deze prijsklasse ook niet aan de orde zijn.
Navraag bij de leverancier (bol.com) geeft geen resultaat aangezien je dan doorverwezen wordt naar Philips. De retourgarantie bij BOL.com is wel heel goed.
Apparaat dus retour gestuurd en nu gaan we een ander apparaat zoeken waar deze fout niet voorkomt.

Frederic123 12-05-2011

Ik had even snel een goedkope machine nodig en deze zag er erg leuk uit. Smaak vakt mij heel erg mee. Heerlijke koffie!

Wel kleine reservoirs en afvalbakjes maar omdat ze goed bereikbaar zijn valt dat ook allemaal wel mee.

Grote punt van zorg is het onderhoud. Je hoeft alleen de unit er uit te halen en te spoelen onder de kraan. Er zit echter veel smeermiddel (een soort vaseline) waardoor prut en ander vuil niet wegspoelt. Dat blijft gewoon plakken. Nu valt ook (mede door de vuilophoping??) af en toe water naast het opvangbakje, dus op het aanrecht.

Robert777 02-01-2011

Espresso apparaat nu een maand in bezit en zijn hier erg tevreden over.

Lekkere koffie en espresso (goede koffiebonen zijn hierbij natuurlijk erg belangrijk).
Gebruikersvriendelijk en gemakkelijk schoon te houden. Nog geen nadelen ondervonden.

Echt een aanrader.

Robert

Sappie S 04-12-2010

Simpel apparaat voor weinig geld maakt heerlijke koffie. Heb hem nu een maand in huis en ben zeer tevreden

papierprikker 06-11-2010

Heerlijke koffie, espresso en cappucino. Het compacte formaat en de zelfreiniginsfunctie maken dit apparaat voor 200 euro uniek. Melkschuim stomen vereist wel de juiste techniek, maar heb je zo door. Enige minpunten: - plastic voelt wat goedkoop aan.
- Draaiknop die je nodig hebt tijdens melkschuimen gaat een beetje stroef en voelt niet professioneel aan.

Paul van Putten 22-12-2011

Beste papierprikker,
Ik overweeg de koop van deze machine. Wilt u mij vertellen waar u hem gekocht heeft voor slechts 200 euro?

Paul van Putten