Krups Volautomatisch koffiezetapparaat EA877D Intuition Experience+

• Best Reviewed dec 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Volautomatisch koffiezetapparaat EA877D Intuition Experience+ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Bayar 17-01-2024

Super apparaat

In een woord super apparaat! Ben zo blij met het aankoop.
Super makkelijk in gebruik! Lekker koffie.

Jimmy 16-01-2024

Krups 877D

Heb naar jaren gezocht te hebben naar een goede vol automatische koffie machine ben ik gestuit op de krups 877D

Mijn ervaring is : goede koffie en de melk schuim systeem werkt ook prima!
Zou deze machine dan ook zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Melkschuim systeem
  • Zelf reinigend
  • Weinig lawaai en snel een bakkie koffie
  • Kan meerdere profielen toevoegen

Minpunten

• Nog niet gevonden

f***********@g******** 10-01-2024

Barista thuis

Dit volautomatisch koffiezetapparaat is een super machine. Voor elke smaak en sterkte op persoonlijk profiel denkt deze machine voor je mee. Geen spijt dat we voor deze zijn gegaan. Simpel onderhoud en lekker bakkie koffie / capuchino/espresso/ macchiato je eigen barista thuis!

Pluspunten

• Onderhoud minimaal
  • Stil

Minpunten

• Jammer genoeg alleen in zwart te krijgen

Ziggy P 06-01-2024

Goed product

Zeer goede koffiezetapparaat. Snel en makkelijk in bediening. Veel opties mogelijk en makkelijk om eigen profiel te maken met gewenste sterkte van de koffie. Zeker aan te raden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel keuze mogelijkheden

m****************@l****** 06-01-2024
Na jaren een bonenmachine van Philips te hebben gebruikt, dit apparaat aangeschaft. Verschil in prijsklasse, maar elke cent waard. Prachtig design, geruisloos bij gebruik en heerlijke koffie naar iedere wens aan te passen. Ook het melkschuim is heerlijk en simpel in gebruik. Onwijs blij met deze aankoop.

e***********@h********** 03-01-2024

Perfecte Koffiemachine

Heb de volgende apparaat al een week en ben zeer tevreden. Grote voordeel is dat de zetgroep niet uitgaat. In veel andere apparaten moet je dat uithalen en schoonmaken. Deze doet dat zelf en dat scheelt enorm. Maakt lekker koffie en je kan 8 profielen aanmaken zo heeft iedereen zijn eigen koffie. Hij is enorm stil en makkelijk te bedienen. Geeft telkens aan als je iets moet schoonmaken bv melkslang. Heb deze apparaat ook genomen omdat hij ook ijskoffie maakt. Kortom heb eindelijk mijn eigen Starbucks nu thuis. Mooie en goede apparaat.

Canan Yalin 02-01-2024

Mooie stille machine heerlijke koffie !!

Ik heb jaren een ander Hollands merk gehad en mijn man op de zaak ook een ander bekende Duits merk .
Wij hebben deze machine met de mooie cashback actie gekocht.

De keuze viel op dit model omdat hij het meest uitgebreide was en ook koude dranken voorbereid.
Met 3 pubers in huis is dat wel fijn . Ze lusten allemaal icecoffee en zijn gek op frappuccino.

Mijn jongste van 5 vindt verse chocomel erg lekker en dan doen we een blokje chocola in een mok en daaroverheen lekkere warme melkschuim en zij geniet ervan.
Dus hij wordt door ons allemaal gebruikt in huis .

En sinds ik deze apparaat in huis heb merk ik dat ik al jaren geen warme koffie heb gehad. Onze vorige gaf blijkbaar lauwe koffie want we konden het snel opdrinken ,maar dat merkten we sinds we deze hebben.

Installeren was een makkie want het appaat geeft zelf aan wat je allemaal moet doen, je volgt de stappen en hij is klaar voor gebruik.
Mijn vorige machine was heel luidruchtig vergeleken met deze merk ik, ik kan nu vroeg in de ochtend genieten van mn koffie .
Koffie is lekker heet , hij is stil en hij is makkelijk in onderhoud.
Een keer in de zoveel tijd doe je een tabletje in de machine en hij reinigt zichzelf en je spoelt hem even door en hij is weer klaar voor gebruik.

Voor een cappuccino zit er een slangetje met een metalen rietje erbij die je eraan koppelt , na elk mok cappuccino vraagt de machine of je hem gelijk wilt spoelen, zo blijft het tuitje van binnen ook lekker schoon.
Er zit ook een mooie sjieke melkkan met schroefdop erbij.
Wat voor mij ook belangrijk was was het reinigen van de zetgroep, bij mijn vorige machine moest ik hem dagelijks spoelen en wekelijks helemaal uit elkaar halen en goed reinigen en wie heeft daar tegenwoordig tijd voor.

Wij hebben onze persoonlijke voorkeuren ingevoerd dus ik kan met 1 knop mijn favoriete koffie maken en mijn man heeft ook zijn eigen voorkeur ingevoerd. Je kunt ook elk een ander kleurtje kiezen zo zie je aan de onderkant een straaltje oplichten in je gekozen kleur en dat is ook wel makkelijk om te zien wiens koffie het is en de kinderen vinden het leuk.

Ik heb er tot nu toe geen negatieve kanten aan ondervonden, ik had hem liever in het zwart gehad maar hij staat niet raar op mijn aanrecht en hij is niet rvs bling bling maar meer tussen brons zilver vindt ik.
Het is ook een mooie compacte model vergeleken met andere machines en alles is mooi weggewerkt . Deze model heeft ook een deksel met dubbele behuizing dus daardoor is hij erg stil.
Wij zijn er dik tevreden over en hopen nog heel lang te mogen genieten van lekkere koffie.

Pluspunten

• Stil
  • Mooi compact
  • Heldere makkelijke display
  • Hete koffie
  • Koude dranken

c***********@g******** 02-01-2024
Op advies van een vriendin hebben we deze gekocht had hiervoor ook een koffiezetapparaat van ......... Maar ik moet eerlijk zeggen dat iedere druppel van deze geweldige apparaat is vele malen beter dan alle andere apparaten. en is iedere cent waard. Ziet er luxe uit heel veel keuzes van warm tot koude koffie makkelijk in gebruik en onderhoud. Super blij met deze aankoop. Kan iedereen aanraden die op zoek is naar goede koffieapparaat.

C.Y. 13-12-2023

Beste Krups volautomatische koffiemachine

Geweldig apparaat. Het is ten eerste een heel mooi apparaat om te zien, het oogt luxe. Het is handig dat je het binnenwerk niet hoeft te reinigen, dat doet het apparaat zelf. Hij geeft ook aan wanneer je het apparaat moet reinigen (dmv tablet) of ontkalken en dan kun je per stap zien wat je moet doen. Je hebt keus uit heel veel koffies en je kunt er zelfs ijskoffie en thee mee maken. Hij werkt snel, vrij stil en het waterreservoir is lekker groot dus hoeft niet vaak bijgevuld te worden. Het is echt een heel degelijke koffiemachine voor dat geld.

Pluspunten

• volautomatische koffiemachine
  • Super stil
  • Zeer snel
  • Heel gebruiksvriendelijk interface
  • Nagenoeg alle koffie en tea keuzes

Minpunten

• Starbucks bezoek kan je voortaan overslaan ;-)

B. Vos 11-12-2023

Luxueuze bonenmachine

Luxueuze gemakkelijke bonenmachine. De keuze en variatie is zeer groot van milliliter tot sterkte die je per kop kunt kiezen. Het display ziet er prachtig uit en is makkelijk te bedienen. Ook de optie om een hele kan koffie te zetten is erg fijn. Ook kun je je eigen profiel te maken zodat sochtens de koffie snel is gezet. Het water reservoir is groot zodat je deze niet steeds hoeft bij te vullen. Ook vind ik het slangetje voor de melkrecepturen fijn dit werkt velen malen beter dan een aparte bak wat je bij andere aperaten ziet. Zo maak je veel gebruik van de melkopties. De hele machine straalt luxe uit die het waar maakt. Gemakkelijk in onderhoud. Echte barista koffie kwaliteit bij je thuis. Als ik een min puntje moet noemen is dat bij het zetten van melkrecepturen de melk wat opspettert en op het chrome dit snel zichtbaar is en je het gelijk er even af moet poetsen. Echter is dit een kleine moeite. Ik ben nog nooit zo blij geweest met een koffiemachine en dit was voor ons het geld zeker waard.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Luxueuze uitstraling
  • Mooi display
  • Veel variatie

Minpunten

• Chrome vergt poetswerk

Miss Latte 10-12-2023

Heel blij met deze aankoop :-)

Top apparaat voor veel verschillende koffievarianten. Perfect melkschuim. Bediening via zelfwijzend display. Gemakkelijk en snel onderhoud / reiniging.

Pluspunten

• keuze uit veel verschillende koffievarianten
  • goed melkschuim
  • gemakkelijk onderhoud
  • optisch mooi apparaat

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

g******@t********* 29-11-2023

Fantastisch apparaat!

Fantastisch machine, zeer gebruiksvriendelijk, machine zegt welke acties je moet ondernemen. Bv water vullen, melkreservoir reinigen,…
Maar bovenal super heerlijke koffie bereidingen. Voor het eerst op hotel geweest waar de koffie van het hotel niet kon tillen aan de prestaties van mijn machine thuis. Ik ben absolute fan!

Pluspunten

• Heel gebruiksvriendelijk
  • Heerlijke koffie
  • Groot water reservoir
  • Eenvoudig onderhoud
  • Geluidsarm

m**e@a**e.nl 02-10-2023

Veelzijdig apparaat. Mooi design met lekkere koffie !

Mooi design. In verhouding stil tijdens het malen van bonen.
Groot reservoir voor water. Redelijk groot reservoir voor bonen, koffieprut, afvalwater.
Grote keuzes uit koffie.
Heerlijke koffie. Hete koffie :-)
Tevens verschillende mogelijkheden met melk variaties. Handige beker om melk aan te sluiten, deze is makkelijk schoon te maken. Pluspunt.
Profielen in te stellen.
Dit espresso-apparaat bevalt ons prima!

Pluspunten

• mooi design
  • groot water reservoir
  • hete koffie
  • stil
  • losse beker voor melk

Minpunten

• geen

j**8@u**l.nl 29-09-2023
Hoewel ik deze machine pas vanmiddag heb geinstalleerd ben ik nu al verrukt van het koffieresultaat. Hoewel ik in eerste instantie verwachtte, dat de machine qua smaak nog moest 'groeien' is deze direct een voltreffer....een volle smaak en een fantastische drintemperatuur. De meeste koffies die ik aangeboden krijg laten het juist liggen op de watertemparatuur. Heerlijk. Verder ben ik onder de indruk van de koffiekeuzes en kan niet wachten deze te proberen.

n**8@g**l.com 05-09-2023

Love of krups

Een strak koffiezetapparaat en je kunt echt lekkere koffies zetten love of krups

Pluspunten

• Veel opties, mooie design, grote waterreservoir

abduzhaparov 03-05-2023

Fijn apparaat, money for value!

Apparaat werkt erg goed en makkelijk. Koffie is goed in te stellen per profiel. Het apparaat naar verhouding erg stil. Schoonmaken gebeurt veel automatisch, alleen het schoonmaken van de cappuccino-aansluiting kost wat tijd, maar dit is zeker niet meer dan als je een aparte melkschuimer moet schoonmaken.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Stil
  • Goede koffie
  • Mooi display met filmpjes

Minpunten

• Schoonmaken van de melkunit.