Beste deals -5% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de De’Longhi ESAM 3500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sebbeh 09-10-2012
Geschreven voor: De’Longhi ESAM 3500

Apparaat 2 jaar in bezit. Drinken dagelijks ca. 8 kopjes koffie.
Apparaat is inmiddels 3 x gerepareerd. 1e keer nieuwe zetgroep, omdat deze even geblokt had en er een stukje plastic afgebroken was in de omhoog gaande beweging daarvan, oorzaak onbekend. 2e keer lekte deze water aan de onderkant, o.a. klepje werd vervangen. 3e keer duurde opwarmen langer dan 5 minuten. Apparaat op maximaal ontkalken en nog problemen. Delongi probeerde onder de service uit te komen (2 jaar aan huis repareren). Na aan dringen met de voorwaarde van garantie leverde ze toch de service. Dit was net voor einde van de garantie periode.
Nu na 2 jaar garantie, duurt opwarmen al weer 2:16 m:ss.
Het schijnt dat alle expresso apparaten storingsgevoelig zijn, volgens een expressomachineverkoopzaak.
Duurzaamheid valt tegen, je mag de eerste paar jaar toch probleemloos moeten kunnen overbruggen.
Volgens de monteur hielden we het apparaat perfect bij. Dan verwacht je toch wel iets meer voor de prijs die neer gelegd wordt voor dit soort apparaten.

kvdwillik 10-12-2012

Na de garantieperiode begeeft mijn apparaat het ieder jaar in december, altijd de zetgroep. Reparatie a € 200 +. Ook nu weer "opwarming, even wachten ... (al een uur!)