Bosch TAS1201

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 70 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAS1201 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jacky6247 28-03-2015

Lekkere koffie
Mooie vormgeving
Eenvoudig te bedienen
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Chris04 26-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Ik vind het allererst een mooi design, hij past perfect in mijn keuken. Ik heb hem pas een paar dagen maar de koffie (latte macchiato) is superlekker en de chocomel vind ik ook wel goed (moet bij mij niet zo zoet zijn). Hij is heel simpel in gebruik en och wat een lekkere geur als de koffie gemaakt wordt. Lekker klein ook, ik ben helemaal blij.

jaysi 24-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Geweldig lekker en handig < hij gaat straks mee op vakantie!!! En al die keuzes van smaken . in 1 woord geweldig

Tjakka lekker 22-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Werkelijk goede smaak. Stukken beter dan onze oude Senseo. Zullen dit apparaat zeker ieder weekend meennemen naar onze de camping.

roze78 19-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Ik heb het apparaat vandaag ontvangen en het eerste bakkie cappuccino smaakte prima. Straks een bakkie thee uitproberen. Maar vooralsnog voldoet hij aan mijn verwachtingen en de kleur (roze) is geweldig.

connyg 14-03-2015

Heerlijke koffie
Het is alleen jammer dat de koffie best prijzig is.
Maar verder een goeie smaak en veel keus.
Gebruik de koffie voor luxe koffie anders wordt het best duur

ulteejo 24-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

even kijken hoe alles werkt, heel eenvoudig, al tijd in gebruik, nog steeds prima tevreden,diverse soorten thee en andere dingen gebruikt.

naampje222 20-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

erg makkelijk in gebruik, mijn zoontje van 7 kan zelfs een cappuchino maken en zo onderhoudsvriendelijk. Gewoon geweldig! Wel zijn de cups jammer genoeg wat aan de dure kant.

Kinderfysio 16-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Heel erg makkelijk apparaat.
Voordeel is dat er geen opwarmtijd nodig is, aanzetten is gelijk gebruiken.
Nadeel is dat de cups erg duur zijn en op niet veel plekken verkrijgbaar. Vooral de speciale smaken als chai tea latte terwijl dat wel de lekkerste is. Verzendkosten komen daar nog eens boven op dus blijft het een dure hobby;

De2deRondeSmilde 10-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

lekker makkelijk in gebruik.........veel keus in smaken..... neemt niet veel ruimte in en de duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.........al met al voor mij een geweldige aankoop.

lynneke89 31-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Fijn apparaat. De chocolademelk van Milka is erg lekker. Ook de Latte caramel is lekker. Alleen de prijs voor de koffie is aan de hoge kant. Hierbij is nog ruimte voor verbetering.

fmeijdam 31-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Fijn apparaat, werkt prima! Mooie vormgeving en kleuren.
Wel jammer dat de cups behoorlijk aan de prijs zijn.

W.E.A.J 27-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

de keuze in smaken is reuze!
de mogelijkheden die het apparaat aanbied zijn er veel. je kan er zoveel mee maken. ook is het apparaat eenvoudig te gebruiken, niet te veel knopjes en met een gemakkelijk te begrijpen handleiding. het apparaat is goed schoon te maken.
het is een mooi en leuk model, in meerdere kleuren verkrijgbaar.

-Shannon- 27-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Smaak: De smaak van dit tassimo apparaat is heel goed. Je kan er eerst een koffie mee zetten en daarna een thee. De smaak van de thee is dan ook echt thee en er zit geen koffiesmaak aan. Het enige nadeel is dat het eerste drankje wat je zet, een apart smaakje heeft. Mijn tip is om daarom altijd voor gebruik even uw machine te reinigen, door simpelweg het gele plaatje in de machine te doen en de machine aan te zetten. Dit reinigen duurt hooguit 1 minuut en na het reinigen, komt er geen apart smaakje meer aan uw drankje.

Mogelijkheden: Er zijn al veel verschillende drankjes mogelijkheden voor de tassimo apparaten. De drankjes die er al zijn, smaken heel goed. Ik vind vooral de latte machiato en de oreo het lekkerst. Voor mij mogen er nog veel meer variaties komen van die lekkere drankjes.

Gebruiksgemak: Ik vind dat dit tassimo apparaat makkelijk te gebruiken is. Er zit een heel duidelijke handleiding bij, waardoor je al snel het apparaat van binnen en buiten kent. Verder zitten er op dit apparaat niet veel knopjes. Voor reinigen en het zetten van drankjes, zit er een en dezelfde knop op. Dankzij de intellibrew, leest de machine of hij moet reinigen of dat hij een drankje moet zetten. Hierdoor kun je zelf de mist niet ingaan, door op een verkeerde knop te drukken.

Vormgeving: De vormgeving van dit apparaat vind ik ook goed. Het apparaat is erg licht en is dus makkelijk te verplaatsen. Verder vind ik het design van het apparaat ook erg mooi.

murat1975 23-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Ik vind het zeer handig apparaat ik ben er heel tevreden.Echt lekker je kan verschillende smaken koffie of thee er gebruiken

Isa87 19-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Hij ziet er stijlvol uit in mijn zwart-witte keuken. De koffie is lekker en de mogelijkheden zijn geweldig!

Esmerij 15-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Top apparaat, al paar jaar eerder gezien in Oostenrijk met milka vlekken maar was toen nog niet in Nederland verkrijgbaar. Ben er super blij mee en heerlijke koffie

Heuvelia 12-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Een erg handig en klein ding! Past in iedere keuken. De dranken die er uit komen smaken lekker en niet zoals bij andere machines dat je de thee of koffie van de keer er voor nog proeft. Het enige minpuntje is dat de discs nogal duur zijn en dat er vergeleken met andere landen nog maar weinig smaken op de markt zijn. Verder een top apparaat

Kimmie82 08-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Super apparaat. Makkelijk in gebruik, bijna geluidloos en veel variatie in de koffie. En ook zeer belangrijk veel variatie in de thee. Dat maakt mijn dag goed :)

MarloesTopfer 06-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Ik vind het een handig apparaat, je hebt veel keuze uit verschillende drankjes, jammer dat er zo veel verpakking nodig is.

lanaaxox 04-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Op internet las ik sommige negatieve reacties. Ik zelf ben heel erg tevreden over de Tassimo. Hij is erg klein dus verbruikt weinig plek op het aanrecht. Leuke verschillende kleurtjes. Ik vind dat er veel verschillende smaken zijn en het apparaat werkt erg goed. Ik ben erg onder de indruk van het intellibrew systeem waarmee het apparaat van een streepjes code leest hoeveel water etc erin moet. Verder is hij prettig in gebruik en het eigen schoonmaak systeem is echt heel fijn.

S. Jonker 04-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Wat een geweldig leuk apparaat!! Al tijden riep ik 'ik wil een Tassimo'. Aangezien ik in juni naar Belgie verhuis en voor het eerst op mezelf ga wonen kwam het wel heel goed uit om met een cashback actie dit apparaat aan te schaffen. Het apparaat ziet er geweldig modern uit en is er in zoveel leuke kleuren!! Bovendien is het een gebruiksvriendelijk apparaat. Hij zet heerlijke dranken en je hoeft niet eens tussendoor te spoelen. Als klap op de vuurpijl is er een ruime keuze uit dranken. Zo'n apparaat wil iedereen toch wel? Voor mij een dikke topper. Ik zou niet zonder willen en hoop dat er gauw nog meer van die heerlijke drankjes bijkomen!!

Mountje1989 02-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Ik heb hem nog niet lang. Ik heb nog alleen de koffie geprobeerd en die was heel lekker. Het apparaatje ziet er gewoonweg geweldig uiy en ik heb de kleur roze gekozen. Ben er verliefd op. Super leuk klein en compact. Ideaal voor kleine ruimtes, ideaal dus ook voor mij!

Bookeloo 31-12-2014
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Ik heb verschillende smaken uitgeprobeerd en ben zeer tevreden. Het apparaat is eenvoudig in gebruik en met de dispenser een overzichtelijk opbergsysteem.

rvandeboogaard 30-12-2014
Geschreven voor: Bosch TAS1201

Apparaat is handig! geen problemen meer met zelf de hoeveelheid te regelen. Maakt zichzelf schoon wanneer nodig! TOPPRODUCT