De'Longhi ECAM 22.320.SB - Reviews

Type
espresso machine

BMooijman 07-08-2015 Product jaar of meer in bezit

5,4
DeLonghi ecam 22.320 nu ruim 2 jaar in bezit, als deze werkt is het een prima automaat. Echter na 10 maanden brak er een onderdeel achter de zetgroep af. monteur aan huis heeft dit gerepareerd, en melde dat dit bijna nooit voorkomt. Nu 15 maanden na de reparatie is wederom hetzelfde onderdeel achter de zetgroep afgebroken. Dit bij DeLonghi gemeld, deze reageerde via mail dat wanneer de automaat meer dan 2 jaar oud is er niet direct kosteloos gerepareerd kan worden. Zeer slechte service en kwaliteit van DeLonghi.

Reconrini 09-02-2015 Product maand in bezit

6,2
Ik inmiddels tot 2x toe in een paar weken tijd dat er onderdelen afbreken in het maalsysteem. Dit in 2 verschillende machines. Geeft mij geen vertrouwen of dit goed gaat komen als die weer terug komt van Delongi. Ik kreeg de eerst machine retour van Dlonghi in geslaagd drijfnat en donder de koffiepot. was te zien dat deze getest is. erg slordig zeg ik. Had wat meer verwacht van Delonghi.

Feedback 23-12-2014 Product paar dagen in bezit

Na jarenlang de Delonghi Esam 4500 te hebben gebruikt, na defect nu over op deze espresso-automaat.De vernieuwingen zijn goede verbeteringen voor ons.
Geen poes-pas aan het apparaat,stevig materiaal.Duidelijke handleiding.
We hopen er weer jaren plezier van te hebben.

leo Thijssen 03-11-2014 Product paar dagen in bezit

Eerst hebben we ons natuurlijk goed laten informeren door internet en waren al op een paar machines uitgekomen. Duidelijk was dat we NIET voor een machine gaan waar gebruik wordt gemaakt van capsules e.d. Waarom niet? Wij drinken gemiddeld 7 kopjes koffie per dag en dan wordt het met capsules e.d. toch een prijzig kopje koffie. De keuze werd dus een volautomatisch espressoapparaat met koffiebonen. Nu nog de vraag wordt er cappuccino gedronken..... ja natuurlijk en ook nog latte machiato. Dus misschien is het iets om een one touch te nemen????? Nee doe maar niet het gaat ons om een goede kwaliteit espresso en melkschuim was ik al gewend om op een andere manier te maken. We wilden wel de mogelijkheid om heet water te kunnen pakken om de kopjes/glaasjes voor te verwarmen en kwamen toen uit op de door ons gekozen machine. We hebben het apparaat nu al een paar dagen in huis en de maler staat niet op het laatste standje, temperatuur hebben we op maximum gezet, we hebben gekozen voor het sterke aroma en de espresso smaakt super. Het eerste gebruik doe je als lezend in de gebruiksaanwijzing en dan komt het allemaal vanzelf goed.

aperfors 11-03-2014 Product paar dagen in bezit

De machine is veel stiller dan onze vorige DeLonghi espressomachine. Hij ziet er mooi uit en het allerbelangrijkst: hij levert een prima espresso!
De "LONG" functie is een mooie nieuwe toevoeging, met één druk op de knop zet de machine een volle mok goede koffie.

HPJM 09-03-2014 Product paar dagen in bezit

nog maar een paar dagen in huis. dat betekent dat het in aanvang vooral experimenteren is om jouw eigen smaak te vinden. Dat zegt iets over de vele instelmogelijkheden van het apparaat.

Dwestra 13-01-2014 Product paar weken in bezit

Ben nog aan het uittesten, maar prima apparaat.
Je moet wel goed het stoompijpje schoonmaken, blijven best wat melkresten achter als je heet water wilt tappen.
Spoelen is erg handig bij aan en uitzetten maar kost wel veel water iedere keer.
Smaak van de koffie is lekker. Zelf alleen nog even verder mee experimenteren en de juiste bonen voor ons zoeken.
Ook leuk zijn de statistieken van het apparaat.
Geluidsniveau is acceptabel.
Zou hem zeker aanraden.

biancavweersch 10-01-2014 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik ben helemaal blij met dit apparaat, makkelijk in gebruik, heerlijke koffie, makkelijk in te stellen voor een ieder w.b. koffiesterkte, mooi vormgegeven. Over duurzaamheid kan ik na deze korte tijd nog niks zeggen, maar ik ga ervan uit dat ik jaren heerlijke koffie kan maken hiermee.

Salar 10-01-2014 Product paar dagen in bezit

Apparaat is makkelijk in te stellen, en snel klaar voor gebruik.

Verder heb je d.m.v. een simpele menu de keuze om zelf de koffiesmaak te bepalen.

Aantal dagen in ons bezit en apparaat werkt perfect!