Saeco Intelia Evo One Touch Cappuccino HD8753/95 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco Intelia Evo One Touch Cappuccino HD8753/95 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

ernstig01 06-02-2016

Het display gaat bij dit model vaak kapot. Naar een coulanceregeling kan je na 2,5 jaar fluiten bij Philips. Ik kan enkel nog 'blind' koffie zetten. Na het doorlopen van het ontkalkprogramma blijf je telkens met lucht in je systeem zitten en moet je telkens het systeem ontluchten. Dit is een erg lastige en omslachtige klus. Enkel heet water aftappen is namelijk niet de voldoende.

Paull01 30-12-2014

Mijn koffiiemachine morst extreem veel gemalen koffie in het opvangbakje. Het bakje is na ongeveer 12 kopjes vol. Ik moet hem dus elke dag leegmaken. De gemalen koffie vang ik nu op om er vervolgens weer koffie van te zetten. Maar daar heb ik het apparaat niet voor gekocht. Ik heb reeds eerder contact gehad met de Philips klantenservice. Daar werd geadviseerd het apparaat ruim in te vetten. Ik doe dit elke week. Ik maak dan het apparaat helemaal schoon. Ik gebruik nu zelfs ongeveer een derde tube Saeco vet per keer. Maar het probleem blijft. Alleen het vet maakt de koffie al duur. Los daarvan is het een tijdrovende klus om elke week het apparaat helemaal schoon te maken en in te vetten. Ik mag van een apparaat in deze prijsklasse meer verwachten.

MarcelZw 24-03-2013

Super lekkere koffie en cappuccino.

Echter ging na 5 maanden het led scherm stuk. Werd netjes thuis opgehaald en teruggebracht. Helaas geen leenapparaat dus helaas aan de filterkoffie.