Espressions Artista EP5900 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Espressions Artista EP5900 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Flowers 10-02-2016

Een stabiel, degelijk apparaat, het lijkt wel een professioneel espressomachine.
Simpele bediening, temperatuur van het water/koffie is goed maar na wens ook te verhogen of te verlagen.
En hij staat ook nog eens mooi in de keuken.
Ik had lang getwijfeld om deze te kopen en nu heb ik spijt dat ik dat niet veel eerder heb gedaan, m.a.w., ik heb er geen spijt van.

Ik lees hier en daar dat deze machine veel lawaai maakt, dat deed die wel bij de allereerste keer dat ik hem aanzette, dat komt omdat er in het pompje nog geen water zit maar dan is die herrie gauw verdwenen en maakt dan geen hinderlijk geluid meer.

C.Heijstek 10-12-2012

Hiervoor had ik een vol-automaat, maar die ging vlak na de garantieperiode (2 jaar) kapot. De reparatie zou 200 gaan kosten! Dit vond ik te duur, dus heb ik voor iets meer geld gekozen voor deze handmatige Artista piston-machine. Geen ingewikkeld mechaniek en dus (hopelijk) ook minder kwetsbaar.
Het vereist wel wat oefening om een lekkere cappucino te maken, maar het is ook erg leuk om van alles uit te proberen, zoals een echte Barista dat doet. Het apparaat ziet er erg mooi uit, maar maakt wel behoorlijk veel herrie. De koffie (cappucino) smaakt overigens heerlijk.