Braun Silk-épil 5-329

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 5-329 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Gisela 18-03-2018

Lekker in de hand liggend

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5-329

Ik gebruik al jaren een braun silk- epil wet and dry, maar deze was echt aan vervanging toe omdat de battery aan het eind van zijn levensduur is.
Na ontvangst van deze nieuwe silk- epil 5, die ik gratis mag testen van Roamler, wilde ik hem natuurlijk zo snel mogelijk gebruiken maar ik moest een paar dagen geduld hebben zodat de haartjes de juiste lengte zouden hebben.
Dat is het voordeel van epileren, de haartjes komen minder snel en zachter en dunner terug.
Deze nieuwe versie ligt licht en makkelijk in de hand.
Ook heeft hij voor mijn gevoel een krachtigere motor,hij draait heel snel op de snelste stand waardoor het veel minder pijn doet en op de benen en onder de oksels nagenoeg pijnloos is.
Bikinilijn blijft wel gevoelig maar je hoeft maar 1 keer over de haartjes te gaan en je huid is helemaal glad.
Bikinilijn heb ik droog gedaan want dan kan ik goed zien of alles weg is maar mijn oksels heb ik onder de douche gedaan met wat scheergel en je voelt helemaal niks,totaal pijnloos.

Pluspunten

• Nat en droog te gebruiken
  • Krachtige motor
  • Bewegende kop

Minpunten

• Geen bewaarzakje

z1a 05-02-2018

Fijne epilator

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5-329

Ik heb dit product gratis mogen testen en wat ben ik daar blij om! Ik heb al ervaring met de eerdere braun epilators, maar deze upgrade is heel fijn. Het geluid is minder luid dan de oudere epilators, haalt (voor mijn gevoel in ieder geval) sneller de haartjes weg en de beste verbetering is toch wel dat het nu een lamp ingebouwd heeft! In dit geval kan je dus zelfs in het donker nog gaan epileren, wat ik dus eerder niet kon doen doordat ik het alleen in daglicht kon gebruiken.

Pluspunten

• ingebouwde lamp
  • lange snoer
  • haalt snel haartjes weg
  • makkelijk in gebruik

Larissa 29-01-2018

Erg fijn apparaatje.

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5-329

Enkele weken geleden ontving ik gratis de Braun epilator SE5-329 om te testen. Het apparaatje is erg licht en licht gemakkelijk in de hand. Er zit ook een lampje in het apparaat, hierdoor kan ik makkelijk alle kleine haartjes zien. De kop van het apparaatje draait mee wat erg handig is bij bijvoorbeeld de knieholtes. De eerste keer mijn benen epileren met dit apparaatje was wel wat pijnlijk, maar naarmate ik het vaker doe hoe minder pijn het doet. Ook is het snoer erg lang, wat erg handig is wanneer je niet zoveel stopcontacten in de buurt hebt.

De reinigingsborstel die erbij zit vind ik ook erg handig, ik gebruik deze meerdere keren per week. Ik gebruik hem nadat ik mijn make-up verwijderd heb, en zelfs dan wordt de borstel nog vies. Ook maakt het je gezicht heerlijk zacht en heb je echt het idee dat al het vuil van je gezicht verwijderd is.

Pluspunten

• Makkelijk in de hand
  • Licht
  • Lampje
  • Gezichtsborstel
  • Lang snoer

Minpunten

• Pijnlijk

Caroline 03-01-2018

Super apparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5-329

Dit apparaat ziet er heel leuk uit. Ik kon het goed vergelijken doordat ik al eentje had. Dit exemplaar is pijnlozer zelfs bij langere haartjes. De kabel is heel lang, wat superhandig is! Het meest handige is het lampje!! Hiermee kan je heel precies werken. Ik ben wel even bezig doordat je wel een stuk trager moet over je been gaan. Maar pluspunt is dan wel dat je maar 1 keer over elk stuk moet gaan.

Pluspunten

• Lange kabel
  • Lamp!
  • Zachter epileren
  • Stiller dan andere apparaten

Secil K. 27-12-2017

Fijn epileerapparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5-329

Ik heb dit product gratis ontvangen om het te kunnen uittesten en ben er best tevreden mee! Het is eerst echt even wennen, want het doet een beetje pijn maar na een tijdje is het echt te doen. Dus de pijn valt echt mee! Ook is het fijn dat er een ijshandschoen bijzit ter pijnverlichting en een waterproof gezichtsreinigingsapparaat. De extra’s vind ik erg fijn en handig. Verder zit er een lichtje bij waardoor je de haartjes duidelijk kunt zien om ze daarna te verwijderen. Je houdt er bijvoorbeeld zachte benen aan over.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk
  • extra's

Minpunten

• niet snoerloos

martino99 25-03-2015
Geschreven voor: Braun Silk-épil 5-329

Na 8 jaar de Silk Epil met veel plezier te hebben gebruikt was het motortje erg zwak geworden. Tijd voor een nieuw epileer apparaat dus. Omdat ik erg content was met mijn vorige silk epil heb ik gekozen voor Braun, nu de silk Epil 5. Na een maand heb ik het apparaat in gebruik genomen. Meteen de eerste keer kreeg ik al rode bultjes op mijn beide benen. Het zal de nieuwigheid wel zijn dacht ik. Ik heb dan ook geen gebruik gemaakt van de 100-dagen-niet-goed-geld-terug actie.

Gisteren heb ik voor de 4de of 5de keer geëpileerd met de Braun Silk Epil 5. Weer zitten mijn benen vol rode bultjes. Het vreemde; 1. voorheen heb ik nooit last gehad van de vorige Braun epil lady. 2. Wanneer ik nu mijn oude Braun epil lady gebruik heb ik er ook geen last van. 3. Ik heb helemaal geen gevoelige huid, het is alleen met DIT apparaat dat ik er last van heb.

Op de website van Braun heb ik een klacht achter gelaten met dezelfde omschrijving. Ik was erg benieuwd hoe P&G dit ging oppakken. Nou als volgt; Ik kreeg een email reactie van een Heleen;

"Bedankt voor uw e-mail, betreffende uw Silk Epil 5. U geeft hierin aan last te krijgen van rode bultjes na het epileren. Het spijt ons dat dit is gebeurd.

Helaas kunnen wij niet uitsluiten dat u een gevoelige reactie krijgt van het epileren van uw haren. Het kan zijn dat uw huid geïrriteerd raakt, wanneer u een langere tijd niet heeft geëpileerd. Daarnaast kan het zijn dat de Silk Epil 5 sneller epileert en hierdoor uw huid geïrriteerd raakt. Echter kunt u niet meer gebruik maken van onze niet tevreden geld terug garantie, omdat uw Silk Epil 5 in September 2014 gekocht is. "

Allereerst VRAAG ik niet om mijn geld terug. Daarbij ligt het volgens Braun aan mijn huid? Heel bijzonder, sinds ik met mijn vorige apparaat, overigens ook van Braun, hier geen last van heb. Ik krijg dan ook absoluut niet het idee dan P&G een poging doet om hier samen met mij uit te komen.

Ik heb dan ook als reactie hier op gebeld met de klantenservice. Nu kreeg ik Lorenzo aan de telefoon. Mooi verhaal over dat het aan mijn huid ligt. Ik moet maar nat gaan epileren of in bad. Dan heb ik er misschien minde last van.

Op mijn reactie dat ik het een hele vreemde manier van klantenservice vind en ik de achternaam van Lorenzo wil zodat ik een klacht kan neerleggen, of een naam van zijn directeur wilde hij geen antwoord geven.

Ik was een trouwe klant, ook wat betreft de aankoop van andere producten, maar gezien dit gedrag ....? Schandalig.

Vincenti 19-06-2014
Geschreven voor: Braun Silk-épil 5-329

Ik heb de Braun Silk-épil 5 5-329 getest voor het Kieskeurig.nl Testpanel. Hij doet goed z'n werk, de haartjes blijven zo'n twee weken weg. Er zitten handige accessoires bij. Verder is het wel jammer dat hij niet snoerloos te gebruiken is.

tesdro 19-06-2014
Geschreven voor: Braun Silk-épil 5-329

Ik heb de Braun Silk Epil voor het testpanel mogen testen. Het apparaat is makkelijk met één hand te bedienen. Ik vind het jammer dat het apparaat geen afdekkapje heeft voor het opbergen. De mesjes/wieltjes zijn huidvriendelijk en drogen je huid niet uit als je er diverse keren overheen bent gegaan. Zorg dat je haartjes niet te lang zijn, want het is dan erg pijnlijk.

overview 19-06-2014
Geschreven voor: Braun Silk-épil 5-329

Het apparaat is zeer grondig! Erg prettig dat er een lampje op zit zodat je ook echt de kleine haartjes kan verwijderen.
Persoonlijk heb ik een andere Braun Silkepil welke waterdicht is en een batterij heeft. Erg prettig voor eventueel dagelijks gebruik onder de douche. Echter heeft deze niet zoveel power als bovengenoemde.

pspk 14-06-2014
Geschreven voor: Braun Silk-épil 5-329

Ik heb onlangs dit epileerapparaat van Braun mogen testen namens het testpanel. Ik was zeer benieuwd omdat ik al jaren naar volle tevredenheid van een ander type Braun silkepil gebruik maak.

Deze variant pakt nog kleinere haartjes op waardoor eigenlijk zo goed als alles meegenomen wordt.
Het lichtje wat bij schijnt tijdens het gebruik is ideaal om geen haartjes te missen.

Verder is het een heel licht apparaat wat gemakkelijk in de hand ligt.

Voor mij is en blijft epileren de beste ontharingsmethode en dan altijd met een Braun Silkepil. Deze nieuwe variant heeft zichzelf weer verbeterd ten opzichte van eerdere.

kellox 10-06-2014
Geschreven voor: Braun Silk-épil 5-329

Het apparaat is makkelijk in gebruik. Echter krijgt hij helaas niet alle haartjes goed weg (vooral bovenbenen) en ik vond het vooral in het begin zéér pijnlijk.

beun 10-06-2014
Geschreven voor: Braun Silk-épil 5-329

Ik heb de Braun Silk-épil 5 5-329 getest voor het Kieskeurig.nl Testpanel. Ik had zelf al een oudere versie van de Braun Silk-épil van 10 jaar geleden. Over mijn oudere versie ben ik eigenlijk best heel tevreden, maar ik was heel benieuwd of het beter kon. De nieuwe versie is eerder slechter dan beter geworden. Ik hoopte bijvoorbeeld dat het apparaat sneller zou ontharen en meer haartjes tegelijk zou meenemen. Deze verwachtingen zijn niet uitgekomen. Het apparaat voelt ook minder robuust dan de oude versie.