De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Aqua Care 4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Hermine D 04-01-2020

frisse mond

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

Ik gebruik de waterflosser nu 1 week, steeds na het tandenpoetsen. Ik vind het wel een welkome aanvulling na het tandenpoetsen. Het is wel een groot apparaat waardoor de gebruiks knopjes niet makkelijk tijdens
het flossen in te drukken zijn. Het verschil in de standen is wel duidelijk te merken, bij voorkeur gebruik ik hem op de laagste stand. De mond douche zorgt voor een frisse mond, van het flossen heb ik niet de indruk dat het de tanden extra schoon maakt, het zorgt er wel voor dat achtergebleven kruimeltjes loslaten.

Pluspunten

• frisse mond

Minpunten

• groot om vast te houden

Poebeltje 02-01-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

Ik heb dit apparaat mogen ontvangen om te testen en ik ben zeer tevreden. Het reinigt alle openingen tussen mijn tanden goed, beter dan met een tandenborstel.

Het nadeel is wel dat het waterreservoir snel leeg is, waardoor je blijft vullen. Dit is voor mij echter geen reden om m niet meer te gebruiken.

Pluspunten

• Reinigt goed
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Waterreservoir snel leeg

Renske 02-01-2020

Fijn in gebruik, laat fris mondgevoel achter

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

Voor mij zelf doet het apparaat niet voldoende, ik stoker normaal gesproken mijn tanden met de allerdunste tandenstokers omdat ze dicht op elkaar staan. Nadat ik gratis de aquacare 4 mocht testen was ik enthousiast, maar ik heb het idee dat mijn tanden hier te dicht voor op elkaar staan. Hij lijkt, zelfs zelfs op de meest harde stand, meer tegen mijn tanden te spuiten dan ertussen. Mijn man heeft wat meer ruimte en vind hem wel heel fijn. Hij is makkelijk in gebruik (las overal dat 't even oefenen was, maar het is echt heel gemakkelijk), heeft verschillende standen en is makkelijk te reinigen. Ook vind hij dat het beduidend een schoner gevoel in de mond achterlaat dan met alleen poetsen en mondspoeling. Heel fijn dus wanneer je tanden niet heel dicht tegen elkaar staan!

Pluspunten

• voelt schoon aan
  • fijne extra toevoeging tandhygiene
  • verschillende standen

Minpunten

• minder geschikt voor tanden heel dicht op elkaar

Mvandalen 02-01-2020

Fijne manier van flossen.

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

Flossen met een draad of rager vind ik verschrikkelijk, vooral achterin mijn mond. Maar door tandvleesproblemen zou ik toch echt moeten flossen. Ik was dan ook heel blij dat ik dit apparaat gratis mocht testen.
De eerste keer moest ik even wennen om er geen waterballet van te maken maar daarna was ik snel om. Ook de lastige achterste kiezen zijn goed bereikbaar en mijn tandvlees gaat niet bloeden.
Deze gewoonte ga ik zeker volhouden.
Ik gebruik wel twee volle reservoirs voor een flosbeurt .
Mijn tip: lauw water voelt het prettigst in de mond,zeker bij gevoelige tanden.

Pluspunten

• Veel fijner dan draadje, vooral achterin de mond.

Minpunten

• Twee waterreservoirs vol nodig per gebruik.

Demi J 29-12-2019

Zeer aan te raden!

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

De Aquacare van Oral-B vind ik heel erg fijn! Het flossen werkt erg goed en het gaat heel erg makkelijk. Als je de aquacare voor het eerst gebruikt, is het nog erg gevoelig, maar na een aantal weken gaat het prima.
Ik kreeg dit product gratis om te testen, maar dit product is zeker deze prijs waard! Het is een goede kwaliteit en nadat je de acuacare een poosje hebt, wil je niet meer zonder!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Werkt efficiënt
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Erg gevoelig aan het begin

Maria 25-12-2019

Fijn product!

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

Onlangs heb ik de Oral B Aquacare 4 gratis ontvangen om te testen. Het was eerst even wennen toen ik het apparaat ging gebruiken. Langzamerhand kreeg ik er wat meer handigheid in en merkte ik dat je door het gebruik een fris en schoon gevoel krijgt in de mond. Voor een extra schoon gevoel kun je specifiek op bepaalde plekken van je gebit richten. Ik ben dan ook tevreden over dit apparaat en ik zou het zeker aanraden.

marlous935 25-12-2019

Fijne waterflosser, maakt goed schoon

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

De Aquacare 4 is een hele fijne waterflosser. Hij is goed te gebruiken als aanvulling op het poetsen. De straal is in te stellen op 2 standen. De harde straal werkt goed, de zachtere heeft in mijn ogen niet zo heel veel toegevoegde waarde. De harde straal maakt de randen van de tanden echt mooi schoon en daardoor vind ik het een hele fijne aanvulling op het poetsen. Dit had ik aanvankelijk niet verwacht, toen ik het product kreeg om te testen. Maar ik ben blij verrast! Belangrijk voor als je gevoelige tanden hebt is wel om warm water in het reservoir te doen. Anders kan de kou heel vervelend aanvoelen.

Pluspunten

• Maakt mooi schoon
  • Fijne aanvulling op poetsen

Minpunten

• Gebruik geen koud water bij gevoelige tanden
  • Zachte straal voegt niet zo heel veel toe

MvH1987 25-12-2019
  • Product gekregen

Fijne flosser, goede aanvulling op poetsroutine

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

Deze waterflosser werkt heel fijn en is echt een aanvulling op mijn poetsroutine geworden. Ondanks dat ik er eerst niet echt een verwachting van had (ik heb deze gekregen om te reviewen), voegt het wel iets toe. De straal is precies hard genoeg om het tandvlees goed te masseren. Het haalt niet alle tandplak weg, maar langs de randjes voelt het wel echt schoner. Zelf gebruik ik hem om etensresten weg te halen voor het poetsen, of om tussendoor even te reinigen. Tip: als je gevoelige tanden hebt, vul hem met warm water, anders is het heel koud. Nadeel is wel dat het reservoir tussendoor bijgevuld moet worden, want ik kan niet mijn hele gebit reinigen met 1 reservoir.

Pluspunten

• Goede aanvulling op poetsroutine
  • Tanden voelen schoon na gebruik
  • Niet te hard voor tandvlees

Minpunten

• Reservoir moet bijgevuld worden halverwege
  • Met koud water te koud voor gevoelige tanden

IngeW 24-12-2019

Prettig apparaat om tandvlees gezond te houden

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

De Aquacare 4 die ik 3 weken geleden heb ontvangen om te testen bevalt erg goed, ik blijf het zeker gebruiken.
Het apparaat is eenvoudig te bedienen, ik vind het handiger dan de tandenstokers die ik hiervoor gebruikte.
In het begin is het wat wennen en uitproberen welke straal het beste werkt, maar na een paar dagen lukt het al zonder knoeien.
Ik vind het een fijn idee dat er een stuk beter tussen mijn tanden en kiezen gereinigd kan worden dan met alleen tanden poetsen.
Dit product is een aanrader voor mensen met gevoelig tandvlees.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Reinigt goed en pijnloos tussen tanden

Minpunten

• Waterreservoir snel leeg

IvoL 24-12-2019

Handig in het gebruik en werkt goed

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

Een nieuw ochtendritueel is geboren; sinds een tijdje gebruik ik deze waterflosser tot volle tevredenheid. Flossen met dit apparaat geef je elke dag een schoon en fris gevoel en werkt volgens mij ook nog effectiever dan bijvoorbeeld flosdraad. Het apparaat is van dezelfde goede kwaliteit als de Oral-B tandenborstels en is ook nog eens handig in het gebruik. Zeker een aanrader als ij je dag fris en verzorgd wilt beginnen!

Pluspunten

• Duurzaam
  • Handig in het gebruik
  • Fris gevoel

Jamisha 23-12-2019

Fijn product handig in gebruik

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

Het is altijd lastig om tijdens het tandenpoetsen al het vuil compleet te verwijderen. De Aquacare 4 zorgt ervoor dat alles weg is! Ik had niet verwacht dat je dit effect kon krijgen met alleen maar water. Het product is super handig in gebruik. Je maakt een klepje open, doet er water in en het is klaar voor gebruik. Ook heel handig dat het klepje doorzichtig is, zo kan je altijd zien hoeveel water er nog in zit! Ik ben blij dat ik dit product gratis heb mogen testen. Ik heb het product nu opgenomen in mijn mondverzorgingsroutine.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Fijn voor gevoelig tandvlees

M kreeftenberg 21-12-2019

Fijn product

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

Het is goed voor je gebit om dagelijks te flossen. Ik deed dit altijd met flosstokjes, maar hoorde ook positieve geluiden over elektrisch flossen met water. Ik werd toen door Roamler uitgekozen om dit product te testen. Ik heb het nu 2 weken geprobeerd en ik ben helemaal om. Het is misschien even een investering, maar het is super fijn. Wel is het handig om onder de douche of aan de wastafel te doen, want het knoeit wel. Ik merk dat mijn tandvlees op deze manier sneller herstelt dan met gewone flosstokjes. Ik vind dit 100% een aanrader. Ik wil niet meer anders! Het geeft ook een fris gevoel in je mond.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel herstellend tandvlees
  • Goede investering

Minpunten

• Knoeit water

Mich 20-12-2019

Erg Fijn in gebruik

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

Na het product binnen te hebben gekregen heb ik het meteen getest en ik vind het nog steeds zeer Fijn in gebruik, ik gebruik hem in combinatie met een gewone tandenborstel en omdat ik gevoelig tandvlees heb gebruik ik de sensitive stand, die erg zacht voor het tandvlees is! Ik heb het product gekregen om te testen en ik zou hem zeker aanraden aan vrienden of familie. Het enige waar ik af en toe moeite mee had was dat hij snel leeg ging.

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Niet pijnlijk

Minpunten

• Snel leeg

Karin H. 20-12-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

Het eerste wat me opviel aan de aquaflosser is dat hij best groot is. Hij ligt wel heel prettig in de hand en je kan goed bij al je tanden en kiezen komen. Als je heel je gebit langs wil gaan, moet je de watertank wel enkele keren hervullen, want het tankje is snel leeg. Vooral voor de rand van he tandvlees is de massagestand prettig. Als er écht iets tussen je tanden zit, is een flosdraadje sneller en effectiever, maar al met al vind ik het een fijn apparaat.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Doet geen pijn
  • Prettig voor het tandvlees

Minpunten

• Watertank snel leeg
  • Soms toch nog flosdraad nodig

Joyce V. 16-12-2019

Heerlijk schone tanden

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

Na het opladen met ik meteen begonnen met het testen van de waterflosser. Na het meerdere malen grondig doorlezen van de gebruiksaanwijzing en een beetje uitproberen had ik het redelijk snel onder de knie. Als je eenmaal weet hoe de Oral-B Aquacare 4 Oxyjet werkt is het apparaat makkelijk in gebruik. Ik gebruik de flosser in combinatie met een gewone elektrische tandenborstel. Eerst goed poetsen, dan een roterende reiniging en daarna de gerichte straal om daadwerkelijk te 'flossen'. Daarna voelen mijn tanden en mond heerlijk schoon en fris. Ik heb een beugel aan de achterkant van mijn ondertanden en daar wordt het ook lekker schoon. Ik ben erg tevreden over de waterflosser welke ik gratis heb mogen testen. Ik zou de aanschafprijs er ook zeker voor over hebben.

Pluspunten

• Schone tanden
  • Milde reiniging (doet geen pijn)
  • Geweldig voor beugel

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing een paar keer lezen

Rogier 16-12-2019

Massage voor je tandvlees

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

Bij het uit de doos halen was de Aqua care toch wat groter dan ik had gedacht. Gelukkig viel dat bij het gebruik mee, al was het in het begin wel wennen. Maar ja, als je een product krijgt om te testen mag je niet klagen ;-).
Ik ben gewend om met poetsen m'n mond dicht te houden en na het poetsen pas te spoelen. Maar met de continu waterstraal is daar geen beginnen aan. Dit vergt wel wat oefening om het water in de wasbak te laten landen.
De harde straal bevalt me het beste om grondig te reinigen. De roterende straal is aangenaam als massage voor je tandvlees.
Een tip is wel om een beetje warm water te nemen, omdat het anders erg schrikken is of zelfs wat pijn kan doen op je tanden

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Verschillende standen

Minpunten

• Bij continu gebruik snel water op

Cedric 13-11-2019

Handig apparaat voor de niet-flosser!

Geschreven voor: Oral-B Aqua Care 4

Het principe van een waterflosser was mij eerder onbekend gezien ik gewoon ben om dagelijks te flossen met flosdraad. Ik was daarom erg benieuwd hoe dit apparaat een extra verrijking kon zijn bij de dagelijkse verzorging van de mondhygiëne.
In het begin was het even wennen om alle knopjes en de intensiteiten onder de knie te krijgen, en voor mij was het gemakkelijkste om de on-demand modus te gebruiken waarbij je met een druk op de knop water uit de flosser laat komen ipv continu water. Dat laatste kan wel eens voor natte verrassingen zorgen. De handige borstelkop maakt het eenvoudig om elke tand te bereiken en alles errond te reinigen. Het gaf dan ook zeker een fris gevoel als extraatje na het tandenpoetsen, dankzij de krachtige straal weet je namelijk zeker dat alles netjes gereinigd is.
Het apparaat zelf is handig qua design, en laat een makkelijke beweging in de mond toe. Ik kan dit product zeker aanraden voor mensen die flossen met draad onhandiger vinden, maar toch alles goed willen reinigen! Zelf zou ik het apparaat nooit gekocht hebben, omdat het voor mij een onbekend iets was, maar ben dan ook blij dat ik de kans heb gekregen om dit gratis te testen en ermee kennis te maken. Een echte grote meerwaarde is het niet als je zelf al kritisch bent op een goede mondhygiëne, maar het is zeker een welkome toevoeging voor mensen die nooit flossen of zeker en vast geschikt voor beugeldragers waar reinigen met draad geen pretje is! Had ik dit dus maar eerder gekend.

Pluspunten

• Groot reservoir
  • Verschillende intensiteiten

Minpunten

• Opletten voor natte badkamer!