Dreamland Onderdeken (2 persoons) 16722 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dreamland Onderdeken (2 persoons) 16722 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

whbrouwer 01-05-2021

Conculsie na 6 maal proberen: slecht product!!

Een mooie deken, goed afgewerkt, met twee handige regelaars.
Eén bezwaar: na enkele weken treedt er aan één zijde oververhitting/sluiting op en doet de deken het aan die kant verder niet meer. Deken hoefde niet retour gestuurd. Wij kregen een nieuw exemplaar. (Ons ben zunig... dus nog goed werkende helft afgeknipt en bewaard.)
Een tweede deken van hetzelfde merk en type ontvangen. Resultaat na drie weken: stopt met verwarmen aan één zijde. Deken hoefde wéér niet retour gestuurd. Wij kregen een nieuw exemplaar. (Ons ben zunig... dus nog goed werkende helft afgeknipt en bewaard.)
Een derde deken van hetzelfde merk en type ontvangen. Resultaat na 2 maanden: levert foutmelding en stopt met verwarmen. Deken hoefde niet retour gestuurd. Wij kregen ons geld terug. (Ons ben zunig... dus nog goed werkende helft afgeknipt en bewaard.)
Nu de drie nog werkende helften gebruikt. Ook daar bleef het resultaat beperkt tot gebruiksgenot van enkele weken tot enkele maanden.
In feite dit type warmtedeken 6 x gebruikt.
Eindoordeel: slecht product!!

Pluspunten

• mooie regelaar
  • fastheat verwarmt zeer snel!

Minpunten

• Na korte tijd storing/defect