Dreamland 6640T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dreamland 6640T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LongestMountain 13-12-2014

Waardeloos!
De schakelaars gaan telkens defect, ondanks 2x vervanging nu opnieuw! Jammer, want de warmte is heerlijk. Wel is het ongemakkelijk dat de grote stekkers precies onder je rug liggen. Voor ons nooit meer.

marcel cornu 02-02-2011
Geschreven voor: Dreamland 6640T

na een maand , wat een miskoop dagelijks gokken welke kant wel verwarmde ,soms geen van beide kanten kon ook gebeuren , en dan de service deken terug gebracht op 27/12/1020 , op 2/2/2011 nog niet vervangen ,slechte sevice noemen ze dat ,denk niet dat ik nog zo iets aankoop

Antwrp 25-12-2010
Geschreven voor: Dreamland 6640T

Nu 1 jaar in bezit, en wat een miskoop, dagelijks is het wel een gok of beide kanten verwarmt worden, neen voor ons ZEKER geen Dreamland meer, het was meer frustratie dan dromenland.

Douwe63 05-12-2010
Geschreven voor: Dreamland 6640T

Heerlijk, heerlijk. Voor sommige dingen in het leven had je veel eerder moeten kiezen. Zeker met de huidige kou.

ElPierro 30-12-2008
Geschreven voor: Dreamland 6640T

Ik heb mijn vorige Dreamland onderdeken acht jaar met tevredenheid gebruikt. De connectoren op schouderhoogte zijn inderdaad groot, maar die Inventum deken die tweemaal zo duur is heeft precies de zelfde connectoren.

Ik gebruik mijn onderdeken in mijn gelbed en daar zakt de connector keurig weg in de gel (de hoes van het bed heeft bovendien een extra omslag voor de onderdeken). Mijn gelbed is ongeveer 140 cm breed (plus de rand = totaal 160 cm) en daarin past deze Dreamland perfect.

De fastheat voorverwarming en de automatische uitschakeling na 12 uur zijn voor mij nieuw en beschouw ik als waardevolle extra's. Als deze deken net zo lang meegaat als zijn voorganger ben ik er dubbel en dik tevreden mee.

merallas 06-01-2008
Geschreven voor: Dreamland 6640T

Warm wordt het wel. Maar als je een breed bed hebt, wordt de breedte (tweepersoons deken) meteeen gereduceerd tot 135 cm. Het is echt niet lekker liggen op de robuuste connectors. Het is te merken dat de ontwerpers van dit deken er niet zelf op liggen. Wie maakt nou een onderdeken waar ter hoogte van de schouderbladen een verdikking zit (een las in de verwarmingsdraad). Had dikke pech, want een van de twee regelaars bleek defect te zijn. Ook wel een beetje door mijn eigen schuld koste het vervangen zoveel gedoe dat ik er maar een goedkoop eenpersoons dekentje bijgekocht heb.

j.wessels 05-12-2007
Geschreven voor: Dreamland 6640T

wij zijn t.o.v. Daan wel heel erg tevreden.De deken is snel op temperatuur en door zijn 9 standen schakelaar is hij op elk gewenste temperatuur in te stellen.Er zit inderdaad een stekker blokje in de deken,maar wij hebben er allebij absoluut geen last van.Kortom een perfecte deken voor heerlijke warme nachten.

Daan14 27-10-2007
Geschreven voor: Dreamland 6640T

Op deze deken valt toch nogal wat aan te merken. Zo is de verwarmde breedte maar 117 cm (!) en dat voor een 2-persoons deken. En dan het forse stekerblok van ca. 5x5 cm. Niet echt prettig voor de schouder. Ook de draden zijn dik en duidelijk voelbaar. Ten slotte; de deken heeft niet een apart instelbare voetenstand zoals in de omschrijving van kieskeurig wordt gesuggereerd, alleen een stukje met extra verwarming waar verder niets aan te regelen valt. Al met al nogal tegevallend.