Sony PRS-350S grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony PRS-350S grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wilma33 31-07-2011
Geschreven voor: Sony PRS-350S grijs

Prima apparaat. Wel even goed lezen om boeken op de reader te krijgen. Wanneer je het door hebt dan is het geweldig. Mooi scherm, makkelijk te bedienen, en goed leesbaar. Je hoeft geen Sony oplader te kopen, want even googelen en je kunt bij telefoonlader.nl voor 10 euro incl. verzendkosten een lader kopen. Bespaart je 25 euro. Heb hem zelf ook en het werkt.

Nienke nr1 29-03-2012

hoe zo oplader kopen? Zit er dan geen oplader bij. Een accu toch?

Maanling 11-07-2011
Geschreven voor: Sony PRS-350S grijs

Fantastisch apparaatje. Ik geloof dat ik zo'n beetje de laatste heb, hij is nu nergens meer te krijgen. Ben er erg blij mee! Geen zware boeken meer mee in de trein, heerlijk.

Het leest fantastisch, het omslaan van bladzijdes gaat vliegensvlug, en ook in de zon is het prima lezen. Hoe meer licht hoe beter. Enige minpuntje is dat ik graag lees in de 'liggende' modes, omdat dan de zinnen wat langer zijn. Dat gaat niet zo goed, de marges kloppen dan niet helemaal meer, en het omslaan van bladzijdes gaat dan ook niet helemaal goed. Hij is dus echt gemaakt om in 'staande' modes te lezen. Maar dan is ie ook wel geweldig!

Mirrie 16-06-2011
Geschreven voor: Sony PRS-350S grijs

Geweldige e-reader. Ben er zeer tevreden over en blij mee. En dat terwijl ik lang heb getwijfeld over de aanschaf van een e-reader. Ik was na een paar pagina's e-reading echter al een fan! E-reader is zeer gebruiksvriendelijk; bediening dmv touchscreen bevalt prima. Duidelijk beeld; ook in de zon prima leesbaar (met of zonder zonnebril). Beeld is ook rustig voor de ogen. Handzaam formaat, dus makkelijk mee te nemen. Aanrader is om de cover met ingebouwd lampje aan te schaffen; anders kun je in het donker of bij slechte verlichting, niet lezen.
Las hier verscheidene reacties van mensen die het installeren van de e-readersoftware en downloaden van boeken, moeilijk vonden. Ik kan me hier totaal niet in vinden. Volgens mij is dit voor iedereen die wel eens achter een computer zit, prima te doen. Had het zelf allemaal zo geinstalleerd en boeken gedownload.
Enige aandachtspuntje dat ik heb, is dat het mogelijk handig zou zijn om naast de digitale instructie e-books overzetten naar de e-reader (bijgeleverd) ook een papieren te leveren. Mensen kunnen dan tijdens installeren en downloaden evt. nog dingen makkelijk/prettig nalezen als ze twijfelen. Meerdere schermen openen wordt voor mensen die al twijfelen misschien te onhandig/onoverzichtelijk??? Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb gemist, maar kan me voorstellen dat anderen dit wel missen. Van mij krijgt de Sony-PRS350 een dikke 10!

zussie2905 03-05-2011
Geschreven voor: Sony PRS-350S grijs

heb de reader al een half jaar ben erg tevreden.
mooi beeldscherm waarmee je in de zon kan lezen.
'savonds met het lampje leest het lekker weg.

ik heb er calibre opgezet en het werkt fantastisch.

teckelvriend 27-04-2011
Geschreven voor: Sony PRS-350S grijs

Lang over ne gedacht,maar nu dan eindelijk aangeschaft! Echt super, makkelijk te bedienen en super leesbaar, kan zelfs weer zonder bril lezen, gewoon met wat grotere letters. Het downloden van de boeken was wel even een gepuzzel,maar je waar heb je dan ook een echtgenoot voor die dat heeeel leuk vindt om uit te zoeken.

Lucid 05-04-2011
Geschreven voor: Sony PRS-350S grijs

Geweldig apparaat. Hiervoor had ik een Bebook mini, maar deze steekt daar toch met kop en schouders bovenuit. Mooi wit en scherp scherm, makkelijke bediening. Licht en klein en bij Dixons kreeg ik er ook nog gratis de etui met lampje bij.

Philip_B 31-03-2011
Geschreven voor: Sony PRS-350S grijs

Lekker handzaam apparaatje. Ik heb de PRS-350 gekocht omdat er een engels-nederlands woordenboek wordt meegeleverd. Als je een engels boek leest en je weet een woord (eventjes) niet dan kun je met 2 klikjes de vertaling ophalen. Leest heel makkelijk!

Ik ben er happy mee!

pfroverse 21-03-2011
Geschreven voor: Sony PRS-350S grijs

Ik vind het scherm te klein, ook is hij aardig prijzig voor een pocket uitvoering. Wil toch voor een PRS650 of Bebook club of Neo gaan.

PA77 10-01-2011
Geschreven voor: Sony PRS-350S grijs

Prima ereader. is de eerste in bezit. leest heel rustig net als een boek. enige minpunt is dat ie geen nightvision heeft. maar dat heeft volgens mij geen 1 ereader. verder top!

Voordelen:
- rustig leesbaar beeld
- gaat lang mee, zonder opladen
- makkelijk in gebruik

Nadelen:
- geheugen niet uit te breiden
- alleen zwart wit foto's
- geen nightvision

Micha60 10-01-2011
Geschreven voor: Sony PRS-350S grijs

Leuke reader, makkelijk om te bedienen.
ligt lekker licht in de hand. Echt een alternatief op het boekenschouwen tijdens de vakantie.

Minpuntje, geen bijgeleverde adapter, dat mag je voor deze prijs wel verwachten.

Ik had een Franse bedieningaanleiding op de reader, maar heb deze vervangen door een Nederlandse versie van Internet.

Bobbi 29-10-2010
Geschreven voor: Sony PRS-350S grijs

Ik had eerst al de Sony 300, maar doordat ik eenspietziekte heb is elke gram die hij minde weegt meegenomen.
De 350 weegt 75 gram minder dat lijkt weinig maar is best veel op den duur.
Ik vond de 300 al een zeer goed apparaat.
Maar de 350 is vele malen beter.
Woorden boeken, touchscreen, lichter qua gewicht, duidelijker leesbaar, meteen naar een pagina kunnen en nog veel meer vooruitgang.
Kortom een zeer goed apparaat voor niet al te veel geld