GROHE Precision Start Douchekraan - thermostatisch - zonder omstel - koppelingen - HOH=15cm - mat zwart 345942430 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE Precision Start Douchekraan - thermostatisch - zonder omstel - koppelingen - HOH=15cm - mat zwart 345942430 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

BertJan397 12-05-2024
Deze kraan uitgekozen om zijn mooie design. Is er vervanging van een oude ook Grohe douchekraan. De kraan paste precies op de bestaande aansluiting. De installatie was dus een fluitje van een cent en binnen 20 geregeld. Wat opvalt is dat de draaiknoppen (watertoevoer en temperatuur) erg soepel draaien. Als er klaar zijn met douchen maken we de kraan droog en zijn al een paar keer verrast dat de kraan aanging omdat de draaiknop zo soepel gaat. De waterhoeveelheid en warmte zijn goed in te stellen. Wij zijn erg tevreden over de kraan, heeft een prima prijs/kwaliteitsverhouding en een prachtig zwart design.

MariaDB 04-05-2024

Ik had wat twijfels toen ik de grohe douchekraan in mat zwart kocht, maar ik ben zo blij dat ik het gedaan heb! Het is echt een pronkstuk in mijn badkamer. De zwarte matte afwerking geeft zo'n chique uitstraling, het is net alsof ik in een luxe hotel douche. En het beste is nog wel dat het ook geweldig werkt. Die thermostatische functie is echt een zegen. Ik hoef me nooit meer zorgen te maken over plotselinge temperatuurveranderingen tijdens het douchen. Het installeren was ook een fluitje van een cent, dankzij de meegeleverde koppelingen. Ik kan eerlijk zeggen dat deze douchekraan mijn verwachtingen heeft overtroffen. Als je op zoek bent naar iets dat zowel stijlvol als functioneel is voor je badkamer, dan is dit het! Ik kan het niet genoeg aanbevelen.