Samsung KG33NX70

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 154 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung KG33NX70 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

jwrscholte 12-12-2015
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Tot mijn verbazing, sinds ik deze website volg en de vele negatieve reviews heb gelezen, moet ik juist mededelen dat ik weinig problemen heb, zelfs geen problemen. ik wil niet vervelend zijn, maar veel is te voorkomen door de gebruiksaanwijzing goed door te lezen en voor daadwerkelijk gebruik het apparaat te testen, maar ik heb makkelijk praten ( schrijven ) ben techneut...
Enig minpunt die ik kan melden is dat het apparaat soms traag reageert, maar het reageert wel...kwestie van geduld??? Bij mij in ieder geval wel... Hoop dat deze review waardevol is voor eigenaars en eigenaressen van dit device van Samsung. Met vriendelijke groeten, JWR Scholte.

joske11 13-12-2015

hqllo jw, ook ik ben erg tevreden over deze decoder, het opstarten gaat inderdaad wat traag en dat komt omdat de smartcard in de decoder geplaatst is, als die in de tv zit gaat dat veel sneller; vooral de opnamefunctie is erg handig en maak ik dagelijks gebruik van, groet van Joske

joske11 15-12-2015

in je tv moet wel een CI+ module zitten, in de common interface om de smartcard in te steken

jwrscholte 14-12-2015

oké, werkt het dan ook?. ben verbaasd, dankjewel voor de reactie. Duds gewoon de smartcard uit de decoder halen en omdat de decoder op een samsung tv aangesloten is werkt het dus gewoon??? Dankjewel, prettige dag toegewenst uit Drenthe!

hetty jacquemijns 29-11-2015
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Na het inprogrammeren blijken programma's zonder wijziging op andere tijden te zijn opgenomen. Kloppen dus niet meer.
Je moet regelmatig controleren anders neem je vaak iets op wat je niet wilt.
Soms begint de recorder op te nemen wanneer je het volume wijzigt.
Je ziet in de guide niet altijd het teken staan dat een programma wordt opgenomen. Onduidelijk dus.

Kortom, wanneer hij zou doen wat hij moet doen, zou het een stuk handiger zijn.

boeiendhee 30-11-2015

Ik heb dat ook, dat hij soms andere tijden, dagen of zenders opneemt (ik moet dan ALLE timers gaan checken). Heb idee dat dit gebeurd na een vastloper of update van apparaat. Vastlopers gebeuren overigens regelmatig, soms wel meerdere keren per week, doet hij niks meer.
Ook als ik iets aan het opnemen ben en het bv 10 min later via de HD kijk, het is dan afgelopen en ik wil het progr. verwijderen dan zegt hij, de opname loopt nog wilt u stoppen en verwijderen? Dan zeg ik ja, en dan kan het wel meer dan 1 minuut duren voordat hij dit klaar heeft. Vroeger nooit kuren gehad, maar hoe meer updates, hoe slechter het ding gaat lopen, toch vreemd!

HansNootdorp 02-02-2015
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Sinds dec. 2011 in gebruik.
Bevalt op zich prima.
+ Zeer goede beeldkwaliteit.
+ Opname-programmeergemak vind ik prima.
+ Is goed stabiel; is in 3 jaar tijd nog nooit vastgelopen.
+ Goed te gebruiken als dig. radiotuner. Display geeft voldoende informatie om zender te kiezen zonder dat TV moet aan staan.
- Soms wordt vanzelf een opname gedelete, terwijl ik dat dan echt niet zelf heb gedaan.
- Overzicht van resterende opnameruimte op harddisk is erg verstopt in submenu.
- Start inderdaad uit slaapmodus erg traag op.
- Helaas geen extra externe hardisk aan te sluiten. 300 GB intern is niet al te veel....

Apparaat heb ik niet via Ziggo aangeschaft. Misschien dat er toch versie-verschillen zijn, die de oorzaak zijn van problemen bij anderen die ik zelf echt niet heb.

TR_49 09-11-2014
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

In aanvulling op een eerdere review. De volgende issues:
- haperend geluid, valt soms gewoon weg
- vastlopers op harde schijf (wekelijks), hiermee raak je wekelijks al je opnamen kwijt
- zeer trage gids voor programmeren, je kunt er gerust koffie bij gaan drinken
- onduidelijk gedrag, soms gaat ie zomaar opnemen
- reageert traag op de bediening, ook bijv bij het wisselen van een kanaal

Samengevat, ik heb heel veel spijt van deze aankoop, koop geen andere PVR, omdat ik nu het meeste van uitending gemist haal en de decoder van de TV gebruik (beter geluid, snellere responsie, betere gids). Dit is echt een hele slechte decoder die bij mij op dit moment niets anders doet dan traag en onvoorspelbaar te zijn en mijn opnames te vernielen...

Cascos 21-08-2014
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Nadat mij Humax kapot was gegaan (dat wil zeggen op alle HD kanalen blokjesbeeld gaf) kreeg ik deze Samsung van Ziggo. Hoewel ik nadrukkelijk aan had gegeven weer een Humax te willen. 'U krijgt wat er van de plank wordt gepakt...'

Deze Samsung geeft op een aantal punten problemen:

Het radio geluid valt regelmatig een seconde weg.

Het programma overzicht laat zenders leeg. Pas na een minuut komen dan langzaam alle programma's in beeld.

De Humax beschikt over een herinnering voor een programma. Zo krijg je een melding als het programma begint. Dit heeft de Samsung niet.

Programma's die geprogrammeerd worden voor opname, worden niet opgenomen als het apparaat uit staat.

Dat laatste is ook een probleem met mijn universele afstandsbediening (Logitech) want ik krijg de aan/uit functie met geen mogelijkheid werkend.
Als de Samsung TV uit gaat, gaat de decoder ook uit. Als de TV aan gaat, gaat de decoder niet aan.
Als de decoder uit gaat, gaat de tv niet uit en als de decoder aan gaat, gaat de tv wel aan.
Probeer dat maar eens in je universele afstandsbediening vast te leggen.

Samengevat ben ik ontevreden met dit apparaat en zou iedereen ten zeerste adviseren om een Humax te nemen en niet dit apparaat van Samsung.

Macdemac 20-07-2014
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Apparaat(2e) een maand in bezit via Ziggo het geluid is drama valt telkens na poos weg van de stroom halen en doet hij het weer voor even ik kan niet begrijpen dat Samsung hier niets aan doet als ja al voor de 2e keer aan andere decoder hebt gekregen en de toont het zelfde als ik zo een rond kijk op diverse forum's dan is dit allang aan de hand Samsung schaam je!!!

melk6 21-07-2014

Wellicht opnieuw installeren met de juiste provider-gegevens van Ziggo, Frequentie - Netwerk id - Modulatie - Symboolsnelheid.

Check of de Samsung de allerlaatse firmwareversie heeft (1.00/1119) met als softwareversie; 012.002.0579.

HDMI/Scart-instellingen van de TV controleren.

Samsung:
Menu -> Geluid -> Dolby Digital (AAN)
Menu -> Geluid -> Digitale Volumeregeling (UIT indien de Samsung via een optische kabel(SPDif/Toslink)verbonden is met een externe surroundreceiver). Het volume van de Samsung moet dan op maximaal staan omdat het geluidsvolume via de receiver geregeld wordt.

Een andere(betere) coaxkabel gebruiken tussen Ziggo outlet en Samsung kabelingang.

whistle 12-06-2014
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Mooi beeld, goed geluid, voldoende mogelijkheden, maar het opstarten duurt minutenlang, wat een drama. Helaas bij het Ziggo abonnement gekregen, anders zou ik deze NOOIT kopen

E_B 03-05-2014
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Slecht apparaat, 1/2 jaar in bezit. Hij zit regelmatig vast. Moet hem dan weer aan de praat krijgen door stroom er hard af te halen. Dat koste me dus recent al mijn opnames (bibliotheek was gewist). Reageert ook regelmatig niet op de AB. Ook opstarten gaat erg traag. Verder heeft de Samsung meer problemen dan mijn Humax met mijn niet optimale bekabeling/wanddozen waardoor op de zwakkere zenders veel meer storingen voorkomen (video; blokjes in beeld en audio onderbrekingen).
Wel plezierig t.o.v. de Humax is het digitale info scherm zodat als je radio luistert je weet welke zender je opzet zonder de TV aan te hoeven zetten.

John M 18-04-2014
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

op 10 april 2014 na 25 maanden,1 maand na de garantie periode is het apparaat defect, het blijft in een opstartlus zitten (DL-please wait-DL), na contact met samsung, doorverwezen na selectro die een eventuele reparatie zal verzorgen, selectro zal ook bepalen of ik voor coulance in aanmerking kom, na een onduidelijk gesprek met selectro, komen de reparatie kosten op maximaal 82 euro exclusief verzend kosten (2x 10 euro) het apparaat voor reperatie op hun site aangemeld, maar daar hoor je verder niets meer over, en moet je zelf weer aktie ondernemen, over verzending en reparatie termijn, ik weet nog niet of ik er nog wel meer als 100 euro voor over heb om dit apparaat te talen repareren. voor de zekerheid toch maar even naar de plaatselijke electronica reperatuur gebracht, deze heeft de voeding gecontroleerd, deze is in orde, en geconstateerd dat het een software/hardware probleem is, en dat waarschijnlijk het moederboard defect is.

prudent 12-11-2013
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Schaam je Samsung. Vanaf aanschaf problemen met opnemen. HDD geeft regelmatig melding: niet beschikbaar. Nu, na twee jaar de inhoud van de harde schijf spontaan gewist. Alles kwijt en Samsung geeft nog steeds niet thuis. Waardeloos.

Duikje 03-09-2013
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Slecht apparaat. Niet aanschaffen. Geluid wordt afgespeeld met onderbrekingen. Na laatste update (29/8/2013) werkt apparaat niet meer juist. De supportdesk van Samsung komt niet verder dan het advies om de stekker er uit te trekken en anders het apparaat ter reparatie aan te bieden. Supportdesk is bovendien slecht bereikbaar en houden je onnodig lang aan de lijn. Schaf nu maar een Humax aan

melk6 24-06-2013
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

De lage cijfers hebben betrekking op mijn gebruikservaring sinds ik de SMT een week geleden heb aangesloten op mijn nieuwe Pioneer SC-LX86 receiver. Voorheen had ik de SMT middels een vrij dure hdmi-kabel rechtstreeks aangesloten op mijn Sony KDL40-Z4500 en de audio via een optische kabel op mijn oude receiver. Werkte als een trein (neen, niet die Fyra!). Eenmaal de hdmi-kabel aangesloten op de Cable/Sat ingang van de Pioneer zodat de beeldverbinding via de SC-LX86 verloopt, geeft de SMT een paars gekleurd beeld weer(1080p bij de HD-zenders). Ik heb echt alles geprobeerd, zowel met de instellingen van de SMT als die van SC-LX86, kabels gewijzigd, andere hdmi-ingangen geprobeerd, aan/uit zetten, SMT gereset naar fabrieksinstellingen enz. maar het beeld blijft paars wanneer de videoverbinding loopt via de hdmi-ingang van de SC-LX86. Mijn andere apparatuur; 2 PC's, Blu-Ray speler en Xbox360 zijn allen via een hdmi-kabel aangesloten op de LX-SC86 en die geven een prima beeld op de Sony. De SMT heeft als firmware versie 1.00/1119 en software versie 012.002.0579 (de meest up-to-date).

Wie de oplossing heeft mag het aub zeggen!?

TR_49 11-06-2013
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

In aanvulling op mijn eerdere review:
- De Samsung is de laatste 2 weken 3 keer gecrashed met verlies van een flink deel van de opnames. Dit gebeurt volledig spontaan. Zo'n dure PVR absoluut onwaardig! Mijn tip naar Samsung: voeg een check-functie toe voor de harde schijf, kun je zien of dit de boosdoener is. In mijn geval geloof ik dit niet, omdat de crashes op random momenten komen.
- Een tijdelijke freezeframe (roze stilstaand scherm gedurende +5 minuten) treedt iedere dag wel een keer op tijdens browsen door de opnames. Gedurende zo'n freezeframe reageert de PVR op geen enkel commando.
- Er zijn het afgelopen jaar geen updates geweest
- De programmagids blijft baggertraag en onbedienbaar. Voor sommige zenders wordt de programmagids helemaal niet meer geupdate.
- Favorieten vallen zomaar weg uit de lijst

Samengevat, slechte koop geweest, slecht firmwareupdate-support, blij dat mijn primaire tuner mijn TV is anders had ik veel gemist.

koffiedrinkster1963 18-02-2013
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Mooi apparaat en handig te installeren.Het up daten duurde wel lang.Ik heb hem nog maar sinds kort, nog niet ermee opgenomen.Wel problemen met het geluid via mijn surround systeem nu, maar ik hoop dat ik daar een oplossing voor krijg aangeboden!

aalden 12-02-2013

Ik heb mijn decoder 3 mnd
ik moet zeggen hij bevalt goed
alles werkt naar behoren en heb tot nu toe nog niets te klagen
beeld is super en het opnemen is eenvoudig door de timer knop via het epg
ook de 2 tuners is ideaal,kun je direct 2 programma's opnemen
kortom hij bevalt me zeer goed

Dick S 07-02-2013
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Ter aanvulling op mijn review van 30-10-2012 kan ik melden dat het storen van de beelden en uitvallen van de audio aanvankelijk waren verdwenen maar na een maandje langzaamaan toch weer terugkeren, niet zo hevig als toen maar het lijkt wel of het toch weer toeneemt. De update bracht geen verbetering. Daarom kan ik de kwaliteit nog steeds niet voldoende vinden.

Interactief krijgen lukt ook nog niet al herkent het wel de bekabelde internetaansluiting.

Teleurstellend vind ik dat na de update nog steeds niet mogelijk is om via de usb een externe harde schijf aan te sluiten en daar de opname naar te kopieeren.

Al het bovenstaande heeft mij er toe bewogen om concurent Humax iDHR 5200c in huis te halen. Daar ben ik zeer tevreden over, want geen storingen, interactief en opnames kopieeren naar een externe harde schijf is een fluitje van een cent. Ik heb spijt dat ik deze keus niet eerder had gemaakt.

Misschien ligt het aan mijn apparaat en doet dergelijk apparaat het bij een ander wel goed, maar ik zit ermee en zo te lezen ben ik niet de enige met problemen. Wel lof voor de klanservice bij Samsung, ze reageren in ieder geval en dat is bij anderen weleens anders.

Onnem 23-01-2013
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Deze ontvanger meer dan 1 jaar in gebruik, onlangs de laatste update gedaan (januari 2013) waardoor deze ook interactief is geworden en dat doet hij ook goed.

Nooit enige problemen ondervonden, hij draaide eerst bij Kabelfoon en nu bij Ziggo. Op beide netwerken draait hij goed.

Ook EPG gaat vloeiend (niet heel supersnel, maar snel genoeg).

Gizmo731 19-01-2013
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Sinds een paar dagen in gebruik. heb echter een vraag. hoe krijg ik het apparaat op mijn ziggo netwerk aangesloten???? verbinden gaat mis bij : ping naar gateway...... wie helpt mij?!?!?

Officiele reactie van Samsung STB 23-01-2013

Als je bedoelt om interactief te krijgen dan:

1) verbind Lan-kabel aan achterzijde 7140. Of gebruik Wifi dongle (Samsung WIS12 Wifi dongle) via USB.

2) Indien nog steeds geen connectie: voer handmatig de netwerkgegevens in : Als gateway invullen 192.168.1.1

U kunt tevens de nieuwe handleiding downloaden van www.samsung.nl

Team Samsung STB

MatallicA 20-01-2013

Natuurlijk antenne (heb je vast al gedaan) en bij de router links aan de zijkant wspa knopje 10s ingrdrukt houden wifi bij instellingen op automatisch en nu kun je ook ondemand rode knop indrukken op afstand bediening maar check of je wifi wordt herkent
Succes

TR_49 06-01-2013
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Ter aanvluuing op mijn review van 15-9. Geen enkele softwareupdate meer geweest, dus de programmagids blijft bagger-traag. Kun je koffie bij gaan drinken...Verder blijft ook het probleem met vastlopers binnen de weergave van opgenomen programma's. Eerst een roze scherm en vervolgens duimen dat hij hieruit komt. Als dit lukt kun je gewoon kijken. Anders moet de spanning eraf en ben je een flink deel van je eerdere opnamen kwijt. Misschien een tip voor Samsung: een mogelijkheid om de harde schijf te scannen, dan weet je meteen of je op moet sturen!

mariusjr 04-01-2013
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

2 decoder die ik heb met harddisk.
De eerste was van UPC, daarvan ging de harddisk kapot. Deze inmiddels ruim een jaar in gebruik zonder noemendwaardige problemen.

Positieve punten:
2 programma's tegelijk opnemen en tegelijkertijd kunnen kijken naar een derde. Heerlijk!
timeshift: (max. 2 uur) is fantastisch!
Verder is 320 GB ruim genoeg om een flinke bibliotheek te kunnen opbouwen.

Toch lijkt dit altijd nog te weinig te zijn en word ik soms wel moe van dat eeuwige: harddisk bijna vol melding!
Maarja... ik zie het zo, hoe groter de harde schijf, hoe meer ik achter kan lopen met het kijken natuurlijk. Toch... zodra de garantie voorbij is, ga ik er waarschijnlijk toch een TB inzetten ofzo. Toch leuk om een bescheiden bibliotheek op te kunnen bouwen.

Verder doet het apparaat wat het moet doen, ik heb er weinig problemen mee. Ik heb slechts 1x meegemaakt dat een opgenomen film niet te bekijken viel door storingen.

Er zit wel een bug in die ik heel erg irritant vind. Soms, niet altijd, wanneer ik een programma gekeken heb, en het apparaat vraagt of ik deze wil verwijderen, dan probeert hij niet de bewuste programma weg te gooien, maar de bovenste map die ik aangemaakt heb!
In het begin had ik dit helemaal niet door, en zo ben ik echt hele mappen kwijtgeraakt hierdoor. Ik vraag me af of ik de enigste ben? En of hier een update voor is?

Nu moet ik dus goed opletten wanneer hij vraagt om iets te verwijderen, en als hij een map wilt weggooien moet ik terug naar de bibliotheek en dan met de hand de programma opzoeken en met de hand weggooien.
Echter... soms let ik niet op en... TOCH weer een hele map weggegooid!
Als noodoplossing zorg ik nu dat er bovenaan een paar lega mappen staan met de naam 123 of aaa enzo. Dan hoef ik alleen die nog maar te verversen.

Lastig ook vind ik, als er een programma conflict is, dat ik dit alleen kan bevestigen, zonder te zien wat ik dan niet op ga nemen. Laat staan dat ik dit dan kan selecteren.
Wanneer ik een programma met de hand wil opnemen kan ik dit wel zien en selecteren, maar wanneer ik een programma herhaaldelijk opneemt en er is een conflict, dan blijft het in het duister.

Jammer ook dat je geen films kan kijken vanaf usb. DivX of iets dergelijks, zou je toch bijna verwachten dat hij dat zou kunnen ;-)

Gebruiksgemak kon ook beter. De afstandsbediening is niet 100% logisch ingedeeld.

Al met al ben ik toch wel aardig tevreden. Misschien omdat ik voornamelijk vergelijk met de oude VCR recorders van vroeger. Dan is dit toch een verademing!

mrsjiekie 11-01-2013

Beetje vreemd aangezien deze decoder geen upc ondersteund...
Dus vraag ik mij af hoe je deze hebt kunnen gebruiken met UPC...

Stix 28-11-2012
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Eerste apparaat in Jan 2011 gekocht en al snel problemen met de hdd, 2x opgestuurd om te laten repareren, daarna heeft apparaat het een aardige tijd goed gedaan.
Afgelopen maand weer problemen, liep constant vast en reageerde nergens meer op . Weer opgestuurd voor reparatie maar helaas was niet meer te maken. Van de dealer een nieuwe gekregen, en ook met deze alleen maar ellende! Hdd loopt vast en haperend beeld.

fons 13-12-2015

Herkenbaar,
Heb deze samsung 3 jaar gehad , meerdere keren vastgelopen en gelukkig binnen garantie gerepareerd echter dat heeft 3 weken geduurd en geen digitale tv . Afgelopen zomer wederom vastgelopen en het apparaat deed niets meer vanalles geprobeerd en advies van samsung breng naar de dealer maar is inmiddelss buiten garantie. Heb daarna bij een andere dealer een humax aangeschaft en de samsung kwam ik tegen toen ik de kerstspullen van zolder haalde, vandaag dat ding in de kliko gegooid, geen samsung meer, nooit meer

tsjeee 26-11-2012
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Na wat problemen in het begin en een reparatie,verder geen problemen ondervonden.heb het apparaat nu bijna 2 jaar in mijn bezit.
Vandaag keek ik of de beloofde upgrade naar interactief toevallig geactiveerd was .....en JA HOOR
Ik heb ik de UPGRADE geinstalleerd en de ''SAMSUNG Smt c7140a'' ook nog eens interactief gemaakt.
Maar ik vind het nog steeds jammer dat ik geen films kan afspelen via USB.
Dank aan ZIGGO en SAMSUNG
Jan

tsjeee 30-11-2012

Om de SAMSUNG SMT c7140a via ZIGGO interactief te maken ga je naar het menu van het apparaat.
Ga vervolgens kijken of er een software update beschikbaar is...zoja? , druk op OK en het downloaden begint,dat duurde in mijn geval bijna een kwartier . daarna was de SAMSUNG interactief....(ZORG WEL DAT HET APPARAAT MET INTERNET VERBONDEN IS)
SUCCES

grzevert 14-11-2012
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Receiver gekocht in juni 2011. Eerste reperatie een maand later. 2e reperatie in oktober 2011. Weer problemen in december 2011 en toen contact opgenomen met Samsung. Gevraagd om een andere receiver. Samsung verschuild zich achter hun garantie bepaling en verwijst mij door naar de winkel waar het gekocht is. Was het zat dat er al weer een storing was en weer de receiver meer dan een week kwijt dat ik heb besloten om niets te doen en te leren omgaan met de problemen. Je went er wel een beetje aan, maar is toch uiteindelijk geen oplossing. November 2012 weer veel problemen en weer verwijst Samsung mij naar Selectro voor reperatie. Contact opgenomen met de winkel en uiteindelijk na toezegging verzendkosten heen gestuurd. Zojuist bericht gekregen dat het moederbord is vervangen. Zal mij benieuwen!!
Heb geen vertrouwen meer in dit apparaat.

PStrijder 06-11-2012
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

Op zich prima apparaat en opnemen en afspelen gaat prima, helaas is Samsung nog steeds niet in staat een update op de site te zetten waardoor je de usb aansluiting ook als uitgang kunt gebruiken. Usb in gaat goed alhoewel ook video bestanden niet gelezen kunnen worden.
Dan maar alleen een recorder met dvd brander erin en een goeie media straemer.
Vorig jaar november werd door Samsung aangegeven dat het aangepast ging worden, daarom toch maar gekocht, helaas houden ze geen woord. Mijn laatste samsung in ieder geval.

mrsjiekie 23-11-2012

ZOWISO geeft Samsung Nooit zelf de update op hun site aangezien deze software moet werken met jouw kabel provider. updates zullen ten alle tijden door de provider (caiway/ziggo etc etc ) worden vrijgegeven via de kabel zelf.
USB-Out zoals u beschrijft zal er ook nooit komen dit ivm copyrights wat hier al vele malen op deze site is vermeld.
en waarom zou je een dvd brander willen hebben als je pvr een hardeschijf heeft van 300/500 gb ??? want je hebt ook pvr's met dvd recorder.er is tevens nooit vermeld geweest dat de smt een Stream functie zou gaan krijgen (dnla)
De enige positieve update die dit jaar gaat komen eender deze maanden zal de update zijn dat de SMT een Interactieve PVR zal gaan worden door middel van een software update.

72Mark 05-11-2012
Geschreven voor: Samsung KG33NX70

In het begin geen problemen gehad met deze decoder. Maar nu diverse problemen.
Sinds kort wordt het beeld zwart en het geluid hoor ik dan wel. Dit is alleen maar erger geworden. Dit duurt een paar seconden. Ook zie ik vaak blokjes in het beeld. Verder heeft het geluid heeft soms last van haperingen. Jammer dat deze decoder zoveel problemen geeft....