Canon PowerShot A2200 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PowerShot A2200 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

A Sietsema 23-05-2012
Geschreven voor: Canon PowerShot A2200 zilver

STELT NIET GOED SCHERP - Met zowel verweg als standaard mode ligt de scherpte hetzelfde als bij de macro. Er zitten veel (te veel) soorten modus op, waarvan je per stuk de instellingen kunt wijzigen - manier van scherpstellen etc. maar overal hetzelfde resultaat. Enige oplossing is met inzoomen van veraf foto's te maken, die zijn wel scherp; maar gewoon even een totaal (groothoek) foto zit er niet bij - een en al waas, of ik nu binnen in de schaduw een foto maak of buiten in de felle zon - verschrikkelijk - meteen teruggestuurd.

NIET KOPEN DUS!

konijntjes 20-05-2012
Geschreven voor: Canon PowerShot A2200 zwart

camera valt erg tegen. Veel onscherpe foto's. Wel veel mogelijkheden, maar weinig resultaat. Onderwerpen van dichtbij geven goed resultaat. Filmpjes niet scherp.

Mel 93 29-01-2012
Geschreven voor: Canon PowerShot A2200 zwart

mooi design, lichte camera en lekker compact. maakt scherpe foto's, en is zeer gebruiksvriendelijk. goede budget camera!

W.L.Paats 06-07-2011
Geschreven voor: Canon PowerShot A2200 zilver

Zeer lichte pocket camera,past in je borstzak, daardoor heb ik hem altijd bij me en geeft toch een scherp beeld.
SD card in je computer en je hebt al je fotos er in staan en kan je ze doorsturen of printen wat je maar wil alles is moegelijk,ik ben er erg blij mee.