Panasonic Lumix DMC-FT30 zwart - Reviews

7,3

Jarno 19-07-2016 Product paar weken in bezit

prima camera

Een simpele camera, eenvoudig in gebruik en zonder tierelantijntjes. Gewoon, foto schieten en klaar.
De kwaliteit van de foto's is niet wereldschokkend doch prima in orde.
De camera bevat mogelijkheden genoeg om leuke plaatjes mee te schieten en is simpel genoeg om door iedereen gebruikt te kunnen worden en gewoon "even snel" ongecompliceerd een foto te kunnen nemen.

René 23-12-2015 Product maand in bezit

7,6
Voor zijn prijs maakt de camera goede fotos tijdens het snorkelen. Niet te diep ivm licht. Hierbij wordt de kleur goed gecorrigeerd, hiervoor zijn 3 instellingen bij de onderwatermodus. Reactiesnelheid en scherpstellen zijn ook vlot.
Filmen kan, maar dat is niet een echt goede kwaliteit.
De mogelijkheden zijn ruim voldoende en en worden overzichtelijk gepresenteerd, dat geldt ook voor het gebruikersgemak.
Vormgeving is prima, hij is klein en handzaam wat uitnodigt tot meenemen en gebruiken. Grip onderwater is ook goed.
Bij degelijkheid heb ik mijn twijfels, binnen 2 weken bleek dat er water in de camera zat en was de camera defect. Toch zorgvuldig met de camera omgegaan en gehandeld volgens omschrijving.
Kon camera probleemloos ruilen bij Coolbleu, maar dit hoort niet. Gaan binnenkort kijken of de nieuwe wel waterdicht is (dit kan toeval zijn).