Remeha Calenta 40 HR-Combi CW5 - Reviews

• Gebruiksgemak
  • Mogelijkheden
  • Duurzaamheid

Gerard van Berlo 19-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Makkelijke bediening en constante temperatuur

Vanaf dag één na installatie merken we het gemak van de Remeha Calenta. Constante temperatuur met de zeer gebruiksvriendelijke i-sense thermostaat
Gerard van Berlo 19-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Makkelijke bediening voor comfort warmte

Sinds dag één na installatie van de ketel merkte we het verschil van de makkelijke bediening van de bijgeleverde i-sense thermostaat.Deze houdt de ruimt op een zeer contante in gestelde temperatuur.
Bosch 19-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

prima ketel voor juiste prijs kwaliteit

Na 2 jaar zeer tevreden over Remeha ketel. Zuinig in gebruik en direct warm water. Klein van formaat en met REMEHA I Sense veel gebruikers mogelijkheden. Een aanrader. Compliment ook voor de installateur Feiken die snel en deskundig zijn.
tikaargo 18-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Zeer tevreden

Wij zijn nog steeds heel tevreden met onze cv ketel!
Geen problemen gelukkig werkt alles perfect tot nu toe!
FP Boxtel 14-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

nieuwe CV van Remeha

We hebben de ketel na al ruim een jaar en voldoet geheel aan de verwachtingen. Installatie werd correct en netjes gedaan.
Math 14-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Remeha Calenta

Bij het zoeken naar een nieuwe combi ketel, kwamen we via een installateur uit bij de Remeha Calenta.
Het betreft hier goede keuze. Verwarming en warm water levering is top.
Kuppen 14-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Super ketel

Wij hebben nu 2 jaar de ketel van Remeha en we zijn zeer tevreden .
Hij is heel makkelijk in gebruik en heel veel opties .
Het water is heel snel op temperatuur en dat geldt ook voor de verwarming
Wij kunnen iedereen deze ketel aanraden ...
Kwalitatief een geweldige ketel voor een mooie prijs
Peter 13-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Happy met Remeha

onze "oude" ketel was aan vervanging toe ivm de vele slijtage in de ketel zelf. (o.a. pakkingen, gasklep enz.)

Aangezien wij ook onze badkamer hadden gerenoveerd en inmiddels gebruik maakte van een regendouche was de capaciteit van de oude ketel ook ontoereikend. Na een uitgebreide navraag kwamen we dus uit op de Calenta van Remeha.
Een groot voordeel betreft energie zuinigheid was dat deze ketel geen boiler bevat en dus niet de hele dag de boiler warm staat te houden wat bij ons een behoorlijke gasbesparing opleverde maar wel alle comfort levert, en met de bijgeleverde instelbare thermostaat kun je het comfort naar eigen hand instellen.
Wij zijn zeer tevreden met onze Remeha Calenta.
R de Rooij 13-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Remeha Calenta 40 HR cw5

Ketel bijna een jaar in het bezit nog nooit problemen mee gehad. Snel warm water. Hoge waterdruk bad is snel vol. Een aanrader.
Bas 12-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Combi ketel Remeha CW 5

Wij hebben de ketel nu 2 jaar in gebruik.
Wij zijn er zeer tevreden over.
Geen onderhoud geen kosten.
Erg prettig in gebruik
Luc 12-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Remeha Calenta 40 HR-Combi CW5

Eerst op verschillende websites gekeken wat voor soort ketel voor mij geschikt zou zijn. Blijkbaar zou ik genoeg hebben aan een CW4 maar om een beetje maar comfort te hebben toch gekozen voor een CW5. De keuze viel al snel op Remeha omdat de ketels met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding uit de bus kwamen. Ik heb de ketel nu ruim een jaar in gebruik en ben uitermate tevreden. Hij is gemakkelijk in het gebruik door de meegeleverde iSense klokthermostaat en de ketel is heel zuinig ten opzichte van mijn 18 jaar oude ketel. Het eerste jaar gebruikte ik 400m3 minder gas. En dat op een gebruik van 2100m3. Al met al een echter aanrader dus.
Peter 12-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Goede CV-ketel

Op advies van installateur deze ketel laten plaatsen. Ik heb hier geen spijt van. Ik heb een lagere energierekening vergeleken met de jaren daarvoor, maar het is natuurlijk ook geen hele strenge winter geweest. De temperatuur kan ik op de thermostaat lager instellen en desondanks blijft het behaaglijk in huis. Mogelijk door de thermostaat die minder temperatuurschommelingen geeft? Jammer dat de thermostaat niet via internet te bedienen is. Warm water komt snel en een (groot) bad is snel gevuld, vergelijkbaar met mijn voorgaande ketel die ook een boiler bevatte.
Jolanda 12-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Comfort en gemak

We hebben nu een kleine 2 jaar een nieuwe ketel en deze maakt alle beloften waar. Levert genoeg warmte, is zuinig in verbruik en makkelijk te bedienen. Een onderhoudsbeurtje per jaar en deze gaat heel wat jaartjes mee.
Ad 12-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Prima CV-ketel

Iets meer dan 2 jaar geleden ging onze oude CV-ketel kapot en hebben we deze vervangen door een Remeha Calenta 40 HR. De keuze voor dit type ketel was snel gemaakt; niet alleen vanwege het beloofde warmtecomfort, maar ook vanwege de hoeveelheid warm water en het feit dat we een zonneboilersysteem op deze ketel konden laten aansluiten. De ketel doet wat er werd beloofd en we zijn dik tevreden!
Familiedegier 12-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Degelijke en betrouwbare combiketel

Alweer twee jaar in gebruik en wij zijn nog steeds zeer tevreden. Tot op heden is 1 keer (in het eerste jaar) een modificatie (bijgeluid) uitgevoerd onder fabrieksgarantie en onlangs is de eerste onderhoudsbeurt uitgevoerd. Ook de monteur was vol lof over deze volgens hem 'probleemloze' cv ketel.
Alberthuisman 11-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Geweldig apparaat

Fijn apparaat met een makkelijke bediening en programma's ik heb er geen omkijken naar !!
Ik heb ook heel veel warm water en ook snl warm water al met al geen spijt van top product !!
rick 11-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

remeha cv ketels voor betrouwbare warmte

Zowel zakelijk en prive hebben we een remeha cv ketel. We zijn hierdoor verzekert van een goede service en daardoor lekkere warmte
Coen 11-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Goede ketel voor een betaalbare prijs

De Remeha Calenta 40 HR-Combi CW5 is een compacte ketel die ruim voldoende warmte en warm water levert. Het enige nadeel is dat hij soms een ploffend geluid maakt als hij aan of uitslaat. Dat is volgens mij alleen als je warm water tapt.
Marcel 11-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Perfect en geruisloos

Doet het erg goed we hebben een cw5 zeer veel warm water en eigenlijk geen omkijken naar. Ook zo lekker geruisloos.
odie1201 11-07-2016 Product een jaar of meer in bezit

Goede ketel

Goede en betrouwbare ketel. Erg zuinig maar zonder in te boeten op preformance. Verwarming snel en constant warm. Warm water eveneens snel aanwezig en de hoeveelheid is enorm.