Remeha Calenta 40 HR-Combi CW5 Reviews

• Warmtecomfort 4
  • Gebruiksgemak 7
  • Mogelijkheden 7
Product een paar weken in bezit
Speciaal de CW40 aangeschaft om gelijktijdig te kunnen douchen. Helaas niet het gewenste resultaat gekregen. Ook met bespaardouchekoppen (9,5 ltr/p/min) max. 40 graden, terugval in waterlevering en warmte. Warm water wordt in keuken voorzien dmv boiler, had nu niet graag gehad dat de ketel deze ook zou moeten verwarmen. Ook heeft de cv moeite om heel ons huis (hoekhuis 550 kuub) te verwarmen (radiatoren die laat warm worden). Helaas valt de praktijk tegen vergeleken met de verkoopteksten van Remeha.
Product een paar weken in bezit
Lijkt nu helemaal in orde. Aanvankelijk wat problemen met de radiatoren boven die niet voldoende warm werden, maar dat lijkt nu opgelost
Product een paar dagen in bezit
compacte ketel die ook nog eens gebruikersvriendelijk is. Bovendien erg stil en vrijwel direct heerlijk warm water....een echte aanrader!!
Product een paar weken in bezit
Vervangen van de 22 jaar oude Ratson-Combi Ketel het water was 85c van die Combi-Ketel, vanwege zuiniger techniek vervangen zoals ze aangeven.

Hij doet het wel goed maar om warm water te krijgen duurt het iets langer, het water is iets kouder en kan géén 85c krijgen wat Ratson wel deed omdat dat eenn Combi Ketel was dat koste mogelijk wel meer gas.
Product een paar dagen in bezit
had een radson vr 28 deze was 18 jaar oud nu een remeha deze geeft meer warm water en heeft meer vermogen zijn er erg content mee
Product een paar dagen in bezit
Wij hebben plintverwarming die prima wordt opgewarmd door de Remeha Calenta 40C CW5. Ook de warmwater- voorziening is uitstekend. Compacte en stille ketel en met de iSense thermostaat een uitstekende combinatie.
Product een kwartaal in bezit
Wij zijn zeer tevreden met de Calenta Cw5 een paar maanden in gebruik de ketel is geruisloos, water snel warm, de i-sense thermostaat is uniek in zijn soort, makkelijk te bedienen en kosten besparend. meer ruimte in de kast door compacte ketel, wij zijn zeer te vrede en prijzen de ketel zeker aan al onze vrienden.
Product een paar dagen in bezit
Wij hebben vloerverwarming en het is nu goed warm in ons huis, en het doucen is nu heel prettig want het geeft ruim voldoende water
  • Gebruiksgemak 9
Product een paar weken in bezit
Prima ketel..voldoet volledig aan onze wensen. Snel warm water, verwarmd de woning prima en de waterdruk in de douche is volledig naar wens.
  • Warmtecomfort 7
  • Gebruiksgemak 7
  • Mogelijkheden 7
Product een paar weken in bezit
Prima apparaat, lekker veel water ook als er iemand anders een andere kraan opent. Verwarming warmt ook lekker snel op.
Product een paar dagen in bezit
Mijn installateur was snel bereikbaar om de oude ketel te vervangen. Comfort voelt uitstekend, Gebruiksgemak is goed te overzien en de mogelijkheden voldoende. De duurzaamheid moet nog blijken in de toekomst, ik ga er van uit dat deze ook net zolang mee gaat als onze vorige ketel dat was bijna 20 jaar.
Product een maand in bezit
super ketel stil en energie zuinig compact echt een aanrader met i sense veel mogelijkheden oa instellingen en openhaard functie
Product een paar dagen in bezit
ongeveer een maand in bezit, nog geen omkijken naar gehad.

mooi compact keteltje in vergelijking met onze vorige ketel.

voor de rest kan ik er nog weinig zinnigs over zeggen, ketel doet wat hij moet doen en is erg stil.
Product een maand in bezit
Ketel, lekker snel op temp. En de warm water opbrengst is gewoon geweldig.

Duurzaamheid: pas 1 maand in bezit
Product een kwartaal in bezit
snel geplaatst, gemakkelijk in gebruik en stille verwarmingsketel, verbruik kan ik nog niet beoordelen
Product een paar dagen in bezit
Wij zijn met name onder de indruk van vermogen om warm water te leveren. We weten niet wat we meemaken onder de douche. Heerlijk.
Product een paar dagen in bezit
Hebben vloerverwarming. Nu veel constantere temperatuur. Makkelijk te regelen via de I sense thermostaat.

Ook snel ,warmwater in de badkamer met goede druk
Product een paar dagen in bezit
Wij hadden een Nefit Turbo 32 Kw met Boiler uit 1985,(de eerste hr ketel)we hebben deze nu een paar dagen en kunnen ons geluk niet op,constante warmte,zeer snel en veel warm water en hopen dat de duurzaamheid ook een 10 opleverd.Dit hadden we eerder moeten doen,perfect in alle opzichten.
Product een paar dagen in bezit
Vorige ketel was een CW6 maar ik merk geen verschil. Top!!

Werkt geruisloos en zeer gemakkelijke bediening van de bij geleverde thermostaat.
  • Gebruiksgemak 9
Product een kwartaal in bezit
Na een Calenta in mijn vorige woning nu weer een calenta 40 cw5 laten monteren.

In combinatie met het grote bad en stortdouche een prima keuze!

Snel warmwater, makkelijke bediening.