Remeha Calenta 40 HR-Combi CW5 - Reviews

8,1

• Mogelijkheden7,0
Forester 22-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Lekker veel warm water

Sinds 3 weken een nieuwe ketel van Remeha. De hoeveelheid warm water is indrukwekkend. Duurzaamheid zal later blijken.
Mogelijkheden zijn bij elke CV-ketel beperkt. Je kunt er bijvoorbeeld geen scharrel kip in garen of 3D video's mee maken.
Kevin van Elten 12-04-2016 Product een paar weken in bezit

Jespers B.V.

Uitstekende service door Jespers te Baarle-Nassau. De monteur was vriendelijk en vakkundig. Ook is er voor afvoer van de oude ketel zorg gedragen. De ketel zelf biedt veel comfort, ook bij langdurig warmwatergebruik. De compacte bouw is in tegenstelling tot de vorige ketel een aangename bijkomstigheid.
Karin en John Wissink 09-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Zeer tevreden.

Nog maar kort in gebruik maar ons huis warmt veel sneller op dan met de oude cv installatie. Volop warm water en uitgebreide instel-mogelijkheden met de Isense kamerthermostaat (en weersafhankelijke regeling)
JP de Gier 06-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Hele fijne stille ketel

Wat een verschil met onze oude ketel van 15 jaar. Super!
Snel op temperatuur en straks met de app helemaal makkelijk in de bediening, nu nog tijdelijk via Isense. Overigens ook heel makkelijk te bedienen
  • Warmtecomfort8,0
Remeha Calenta juiste keuze voor ons 04-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Fijne ketel met goede thermostaat

We hadden een oudere ketel en daarom waarderen we deze nieuwe ketel des te meer. Geruisloos, compact, fijne thermostaat (makkelijk te bedienen/in te stellen)
R 04-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Veel warm water en Muisstil

Mooie compacte ketel met veel warm wateropbrengst, en je hoort ketel bijna niet. zeer makkelijk in te stellen met de Isense.
watersporter 02-04-2016 Product een maand in bezit

ruim douchen

Bij de watersportvereniging wilden we een ketel die alle 4 douches gelijktijdig van voldoende warm water voorziet. Met de Calente CW5 lukt dit, de specificaties worden gehaald.
reuvecamp 01-04-2016 Product een paar dagen in bezit

Een stap vooruit

net een nieuwe ketel. Eindelijk een lekkere douche. Kunnen nu ook warm water pakken zonder dat je meteen onder koud water staat
wat een comfort 01-04-2016 Product een paar weken in bezit

comfortabel

een zeer gebruiksvriendelijke cv combi ketel die via de i sense ons van alle warmte en warmwater voorziet.zeer makkelijk in te stellen op onze wensen op ieder tijdstip van de dag.
  • Duurzaamheid8,0
Blokall 31-03-2016 Product een paar weken in bezit

Top Ketel van Remeha!

Super snel veel warm water, stevige stralen uit stortdouche en wordt er op een andere plaats in huis warm water getapt, dan heb je geen koude douche!
Klaas B 30-03-2016 Product een paar dagen in bezit

CV geplaatst

Heel goed tot nu toe. Correcte levering en plaatsing en verwarmt prima. Warm water ook in orde! Is heel stil en geeft geen stof. Tot zover alles in orde.
Gijs 29-03-2016 Product een paar weken in bezit

Nieuwe start

Alles werkt naar behoren en klopt ook nog ruim binnen wat Remeha beloofd te doen.
iSense is even studeren voor het instellen maar dan is er geen omkijken naar CV en of warmwater, warm, heet en veel water. Het waterverbruik is het enige, wat zal toenemen tegenover veel comfort.
Griet 28-03-2016 Product een maand in bezit

Super ketel

Wij hebben afscheid moeten nemen van een hele oude ketel, maar daar zijn wij niet rouwig om, zeker i.c.m. de Nest thermostaat. Ketel is zuinig, stil en boven verwachting verwarmt hij ons huis.
alle dijkstra 26-03-2016 Product een paar dagen in bezit

erg tevreden!

vervanging van een nefit cv ketel ,de remeha calenta is een stuk stiller en het warmwater leveren voor douche of beneden in de keuken gaat egt wel 3 keer sneller en dubbel zoveel ,echt super!
Anne 26-03-2016 Product een paar dagen in bezit

Superstille ketel met ruim voldoende warm water

We hebben de Calenta 40C CW5 nu een paar dagen in bedrijf. Hiervoor hadden we een Nefit Ecomline van 16 jaar oud, met ingebouwde boiler. Warm water levering is nu net zo snel als bij de Nefit. De vloerverwarming werkt uitstekend, heb wel de water temperatuur terug gebracht naar 60 gr. C. Zelf een schakelprogramma maken is zeer eenvoudig. Kortom: wij zijn erg tevreden. Ben nu benieuwd naar het gasverbruik...
Fam Lammers 25-03-2016 Product een paar dagen in bezit

helemaal super !

Direct warm water, heerlijk warm. Deze ketel hadden we jaren eerder moeten kopen. Onze vloerverwarming werkt nu optimaal. mede dankzij de nieuwe cv ketel.
  • Duurzaamheid8,0
Stijn Haarhuis 22-03-2016 Product een paar dagen in bezit

Klein maar krachtig

Deze ketel is echt een aanrader. Klein in formaat, maar zeer veel warm water en zeer stil in zijn klasse. het gebruik van gas ga ik nu elke maand bijhouden. Maar ik ben ervan overtuigd dat deze zuiniger is dan andere HR ketels.
Martin 19-03-2016 Product een maand in bezit

Remeha Calenta CW5

Sinds 1.5 maand geïnstalleerd, Geweldige stille ketel. Lekkere warmte, mijn oude ketel was een Agpo van 18 jaar oud. Dit is geheel niet te vergelijken.
B 18-03-2016 Product een paar dagen in bezit

Heerlijk warm

Heb de ketel pas kort ingebruik kan dus niets over de duurzaamheid zeggen. Maar meerdere tappunten goed warm water, makkelijk te bedienen theromostaat, woning weer heerlijk warm.
Gertjeee 18-03-2016 Product een paar weken in bezit

een onverwachte vernieuwing

plotseling een dusdanige reparatie aan de oude cv combiketel (ruim 16 jaar oud) dat e.v vervangen een betere optie zou zijn .
We hebben meteen gebruik gemaakt van de cashback actie van Remeha, wat de relatieve aanschafprijs ook deed dalen.
Na enig speurwerk op internet, incl tests en revieuws van anderen, besloten we voor de Remeha Calenta CW 5 te gaan.Wat ons nu opvalt is de stilte van de ketel, heerlijk t.o.v de oude.
verwarmt snel en geeft een duidelijk overzicht in de I-sense thermostaat.
Heb hem pas een paar weken in gebruik en zijn tot nu toe zeer tevreden, over levensduur etc nog geen oordeel natuurlijk