ATAG Q38C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG Q38C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter en R 07-02-2015
Geschreven voor: ATAG Q38C

Ketel doet goed en snel zijn werk en is geruisloos. Indien op een andere plaats warm water gevraagd wordt, heb je nog steeds warm water in je douche. Ketel is gekoppeld aan de nieuwe ATAG One thermostaat. Wij waren een van de eerste met deze thermostaat blijkbaar. In begin liep de koppeling met de router niet goed, echter dit heeft ATAG goed verholpen.

Gerrit69. 17-01-2015

onze Nefit Ecoline van 15 jaar oud vervangen voor de Atag Q38
Ketel is geplaatst en geen enkele storing of probleem gehad.
Deze ketel geeft een mooie gelijkmatige warmte
Geeft veel warmer water
Is stiller.
En hopelijk ook een stukje zuiniger.

pino1234 15-01-2015
Geschreven voor: ATAG Q38C

Na 21 jaar een Nevit HR turbo nu een Atag Q38C ter vervanging.
Ketel voldoet aan mijn verwachtingen.
De omschakeling van boiler naar verwarming gaf veel geluid en is door een monteur van Atag vlot verholpen.

zweetzondag 16-11-2014
Geschreven voor: ATAG Q38C

Gelijk matige warmte geeft hij af.
Makkelijk in gebruik.
Mooi ketel dus hoop er veel jaren plezier van te hebben en warmte

Wilbert Palmen 19-01-2014
Geschreven voor: ATAG Q38C

Toen wij afgelopen zomer hadden besloten om onze oude (22 jaar) Nefit 32 c combiketel te vervangen hebben we verschillende merken en typen ketel met elkaar vergeleken.
De Atag Q38 C kwam bij deze vergelijking voor mij als beste uit de bus. Verder werd hij mij door mijn installateur ook aanbevolen. Mijn oude ketel die functioneerde zonder problemen, werd preventief vervangen. Ik hoopte met de nieuwe ketel weer zo probleemloos verder te kunnen gaan.
Nu een half jaar later kan ik melden dat zowel de installatie als ook het functioneren tot nu toe probleemloos is verlopen. De ketel is gecombineerd met een Brain Q thermostaat.
Over duurzaamheid kan ik na een half jaar nog niet zoveel zeggen dus tot nu toe een 10 overall totdat het tegendeel bewezen wordt.

Paul van Pul 21-11-2013
Geschreven voor: ATAG Q38C

Atag Q38C doet het prima, geen omkijken naar. Toen de cv was ingesteld en ik nog wat vragen had, kwam een monteur van de Atag de gehele ketel controleren en hij maakte me wegwijs: prima service!

pouwea 18-10-2013
Geschreven voor: ATAG Q38C

Ketel hangt nu een paar weken. Na installatie doet de ketel wat het behoort te doen.,
Geen problemen bij warmtevraag, zowel bij verwarming als bij warm water.
Geen koude douche bij gebruik van warm water op meerdere tappunten.
Gewoon goed dus. Ketel produceert weinig geluid (hangt naast onze slaapkamer)
Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, vandaar een 6.

Anoniem 10-07-2013
Geschreven voor: ATAG Q38C

Een prima ketel die niet veel lawaai maakt. Als die eenmaal goed is ingesteld dan loopt het prima. Voor mij nog even wennen omdat ik thermostaat knoppen op elke radiator heb dus alles van hand moet instellen. dit heb ik nog niet goed door maar dit ligt aan mij. Snelle opwarming zowel radiator als water. tot dusver erg tevreden. Heb de ketel nog maar kort meer kan ik er nog niet vermelden.

vandijkstoffen 10-04-2013
Geschreven voor: ATAG Q38C

Wij zijn zeer tevreden over de ketel....gemakkelijk in gebruik.
Ketel warmt snel op en geeft snel veel heet water.
Ketel is compact en maakt weinig geluid.

gripadvies 25-03-2013
Geschreven voor: ATAG Q38C

ketel ter vervanging, warmt snel op goede regeling, duurde we leven voordat alles ingesteld was, na de aanpassingen hebben we vooralsnog goede ervaring

wim6887 15-02-2013
Geschreven voor: ATAG Q38C

gebruiks gemak thermostaat in het begin ingewikkelt om te wijzigen verder geeft meer warm water dan vorige blauwe engel
of hij zuiniger is nog afwachten omdat nu alles is geprogameerd en de voorige hand bediend met aan uit thermostaat