ATAG Q25C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG Q25C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

comcat 31-05-2015
Geschreven voor: ATAG Q25C

Aangeschaft is het type de Q25SC, dit omdat de ketel een onderdeel is van de zonnegas boiler combinatie. De oude ketel lekte, maar vanwege de betrouwbaarheid deze opnieuw aangeschaft. Nieuw model paste precies op bestaande opstelling.
Schoonheidsfoutje is het deurtje en het min punt is dat, de ATAG one thermostaat hier nog niet mee kan communiceren.

comcat 31-05-2015

Hasauk 27-05-2015
Geschreven voor: ATAG Q25C

Mijn oude Atag ketel was reeds 22 jaar oud en was aan vervanging toe.De keuze omweer een Atag te nemen was niet zo moeilijk toe.
Nadat een E264c niet de juiste resultaten gaf door Atag een Q25 geleverd.
Deze geeft veel warm water is tot nu toe zeer stil.

Netebeen 07-12-2014
Geschreven voor: ATAG Q25C

Op advies van de installateur gekozen om een 10 jaar oude projectketel te vervangen. De eis daarbij was duurzaamheid.
15 jaar garantie geeft wel zekerheid.
Voordelen: Je kunt hem "vergeten". Warm water en verwarming naar wens
Nadelen: Geen, op een wat moeizaam opengaand plastic deurtje voor het display na.
Over de duurzaamheid, kan je na zo'n korte tijd nog niets zeggen.

Vlogman 14-04-2014
Geschreven voor: ATAG Q25C

Deze Q25 kon gemakkelijk op de vorige aansluiting geplaatst worden. Van de vorige ATAG hebben wij 18 jaar lang plezier gehad, dus de keuze was niet moeilijk. Ook kwaliteit/prijsverhouding was prima en de paar uurtjes plaatsen waren geringe kosten in het geheel.

j.vanrijnsoever 27-03-2014
Geschreven voor: ATAG Q25C

Het is de opvolger van de Blauwe Engel 2. Dus kon verwisseld worden zonder ook maar 1 leiding te wijzigen. Heeft hetzelfde hoge comfort als de vorige ketel, maar nu nog stiller. Met de vorige hebben we perfecte fabrieksgarantie gekregen bij een defect in de warmtewisselaar nog 9,5 jaar!

jelledejong 17-01-2014
Geschreven voor: ATAG Q25C

wel goed: snel warm water in de douche en in de kranen. En ook in huis is het snel warm. Voor een CV ziet die er ook nog eens netjes uit.
niet goed: tot nu toe hebben we hem nog niet op slechte punten kunnen beoordelen. Daarvoor hebben we hem nog te kort in gebruik.
Vooral in duurzaamheid verwachten we een verschil met onze vorige CV.