ProForm 505 ZLE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProForm 505 ZLE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Anoniem 15-08-2014
Geschreven voor: ProForm 505 ZLE

Het is een crosstrainer met vele functies, maar de kwaliteit valt mij erg tegen voor deze prijs. Het apparaaat piept en kraakt na een tijdje. Een monteur is al meerdere keren gekomen, maar kan dit probleem niet structueel oplossen. Ik moet op zoek naar een andere crosstrainer.

THVerdrt 01-03-2014
Geschreven voor: ProForm 505 ZLE

Nu al een tijdje in ons bezit en nog steeds heel tevreden! traint fijn, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk display en een aantal extra dingen erop zoals geluidsboxen, bekerhouder etc. Ideaal thuisfitness apparaat!

KrissB 03-06-2013
Geschreven voor: ProForm 505 ZLE

wij zijn uitermate tevreden over onze crosstrainer van Pro-Form. Op de sportstudio trainde ik voornamelijk op een crosstrainer dus vandaar de keuze voor dit apparaat. Maar door het intensieve gebruik van mij en mijn partner zochten we er wel 1 met veel mogelijkheden en kwaliteit en dat is gelukt. Hij heeft veel gevarieerde programma's en we gebruiken nu ook IFit kaarten en daar heb je veel verschillende van. Ik vind een groot voordeel dat het je de crosstrainer in hoogte kunt verstellen zodat je weer een andere training hebt voor andere spieren. Speakers, een verlicht trainingsscherm en een bidonhouder vind ik ook fijn. Verder traint hij heel soepel. EEn echte aanbeveling wat mij betreft naar andere mensen!