Sony 500GB PlayStation 4 zwart - Reviews

Hamid 19-07-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige PS4

Deze PS4 heeft eindeloze mogelijkheden voor de speler, zoals: connecten met PS Vita; games in de PS-store aanschaffen; games sharen; mogelijkheid om veel verschillende controllers te gebruiken. Geluidskwaliteit is zelf makkelijk in te stellen, met keuze uit game-geluid of chat-geluid naar de hoofdtelefoon. Beeldkwaliteit is geweldig in HD kwaliteit. De PS4 is met zijn mooie en strakke vormgeving een ware blikvanger! Degelijkheid is naar zijn waarde.

Lara 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig product

Ik heb mijn Platstaion 4 laatst gekocht met GTA V en het overtreft alles wat ik tot nu toe heb gezien. De graphics zijn geweldig en er is zoveel te doen. De mogelijkheid tot online spelen met PSN maakt samen spelen erg leuk. Er zijn heel veel games voor de console en er is voor iedereen wel iets.

trjjyj 06-04-2016 Product jaar of meer in bezit

echt super

9,6
ik vind hem echt geweldig er zijn meer funxties dan Xbox
en ik raad hem iedereen aan
vooral door het geluid, beeld en handig heid

Tom 11-03-2016 Product half jaar in bezit

Goeie Console

Dit is een super spelconsole. Goede kwaliteit en veel spellen in assortiment. De console ziet er mooi uit en werkt super fijn. Het leuke is dat je de harddrive kunt vervangen wanneer nodig. Enige minpunt: bij sommige games gaat hij hard ventileren om het koel te houden.