Philips BDP2500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BDP2500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BDP2500 Geen Aanrader 04-02-2011
Geschreven voor: Philips BDP2500

Ik heb mijn BDP2500 nu een 5 dagen in bezit. Bij het aansluiten en het kijken van mijn eerste blu-ray was ik erg onder de indruk van het geluid en het beeld. Ook is alles makkelijk te bedienen. Maar toen ik laat in de avond m'n film niet kon afkijken en dus heb afgezet en de dag erna wilde verder kijken, NIETS. UNKOWN DISC is wat het apparaat aangaf. Als advies van Philips updaten kortom gedaan wat ze zeiden. Dvd'tje erin gestopt en hij deed het weer. Tot ik deze weer afzette. Sindsdien niets meer. Kan geen dvd's/blu-rays meer kijken. Simpel gezegd blu-ray ziet er ook geweldig uit op elk andere blu-ray. Deze gaat terug en leg er maar wat 10'tjes bij.

Jadi.Rutten 09-09-2010
Geschreven voor: Philips BDP2500

Heb de BDP 2500 'n maand in bezit.
Na wat instellingen gedaan te hebben, speeld deze alle DVD's prima af.
Werkelijk schitterend beeld op mijn Philips 7603 lcd scherm.
Na de nieuwste updates v1015.1 geinstalleerd te hebben heb ik het volgende gedaan.
Met mijn HDD sony camera heb ik opname op AVCHD bestand gemaakt.
Deze AVCHD opname heb ik met de sony multi VRD MC5 op 'n DVD gebrand.
Afgespeeld op de BDP 2500.
Ik stond versteld van de kwaliteit.
"n Schitterend en 'n sublieme scherpe weergave van de AVCHD.

HJ065 07-02-2010
Geschreven voor: Philips BDP2500

Heb het apparaat nu meer dan een maand in mijn bezit, en ik ben er zeer tevreden over.

Ik gebruik deze BD speler in combinatie met een Sony 32W4000 HD TV.

Zeer strak beeld en goede geluidskwaliteit.

Eenvoudige bediening.

Misschien niet te veel mogelijkheden, maar voor het normaal afspelen van DVD en BD's voldoende.
Jammer dat er geen HDMI-kabel in de doos wordt meegeleverd. Dat zou ik bij een BD speler eigenlijk wel verwachten.

Upgrade ging probleemloos.

Al met al veel kwaliteit voor een redelijke prijs.

bert2004 29-01-2010

Een goed apparaat.
Wel wat aan de lichte kant.
Beeld is ongelofelijk goed.
Geluid is goed, maar niet wat ik gewend ben van mijn oude Sony HDD recorder, is het misschien de Blu-ray straal die anders is dan die van een gewone dvd speler waardoor geluid anders klinkt of is het het merk.
Nette afstandbediening.
Snelle start van dvd of cd, Blu-ray nog niet uitgeprobeerd.
Het.
Kortom zijn geld wel waard.

patrickr 28-01-2010
Geschreven voor: Philips BDP2500

Ik heb de speler vandaag binnengekregen. De blue ray speler is licht en compact. Het design is toch wel netjes, anders dan mijn vorige LG. De afstandsebediening voelt er degelijk aan. Ik heb vervolgens een originele dvd, gekopieerde en originele blue ray disk afgespeeld. Pakt alles vrij snel en geeft ook mooi beeld. Ik heb de speler uiteraard met HDMI aangesloten. Heb de instellingen aangepast op mijn dolby surround systeem. Geeft goed dolby digital weer. Let goed op je instellingen, aan deze speler ligt het echt niet. Maar wel aan de juiste instellingen. Dus lees even de bijgeleverde nederlandse handleiding.
Kortom een goed product voor een nette prijs.

jackzld 22-12-2009
Geschreven voor: Philips BDP2500

De Philips BDP2500 is vrijwel identiek aan de BDP3000, maar is qua afmetingen kleiner en mist bv. een ethernetaansluiting. Dus je hebt geen BD-live (misschien leuk maar echt niet nodig) en firmware upgrades moet je via een usb-stick (flash) uitvoeren.
Bij het apparaat was een upgrade-CD gevoegd (versie 942.2). Raadpleging van de Philipswebsite levert als resultaat op dat er inmiddels alweer een nieuwere versie (948.4) is die enkele kleinere aanpassingen bevat. Die zal ik dus nog moeten down-loaden naar mijn PC, kopiëren naar een USB-stick die vervolgens op de speler aangesloten moet worden!
Voor aansluiting op de TV heb ik een 3.0 (verguld) HDMI-kabeltje met 180 graden verstelbare stekkers van 2.50 m aangeschaft (euro 18,00). HDMI biedt een aantal voordelen ten opzichte van het bij het apparaat gevoegde 3-delige aansluitkabeltje. Zo kun je de belangrijkste functies van de speler ook via de afstandsbediening van je TV bedienen.
Ik gebruik de speler in combinatie met een full HD Sony TV (KDL37W5500) en het resultaat is fantastisch. Blu-ray discs worden perfect weergegeven en de upscaling van een DVD tot 1080p is ook zeer goed waarneembaar.
Voor het afspelen van BD en DVD zonder franje (maar wel met gebruik van de HDMI-aansluiting naar een full HD TV) kan ik niet anders zeggen dan: een uitstekende aankoop!