Philips Viva Collection HR2170

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2170 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,1

lauredana 29-01-2014

De blender zo'n 3 maanden in bezit, hij wordt dagelijks gebruikt. De blender is uit elkaar te halen wat heel erg praktisch lijkt. Het in-en uit elkaar halen is een gedoe het kost veel kracht. Blender blijft nu lekken hoe krachtig hij ook weer aangedraaid wordt. Ik laat hem nu in elkaar zitten wat ook geen oplossing is want nu gaan er etensresten tussen blender en zwarte ring zitten. Ik heb erge spijt van deze aankoop.

dvrb 09-05-2013

In een paar maanden tijd hebben we al drie blenders versleten. Elke keer gaat de blender op hetzelfde punt kapot: het moertje dat het mes aandrijft. De blender zou ijsblokjes moeten kunnen verwerken maar bij ontdooide aardbeien houdt het helaas al op. We hebben steeds keurig een nieuwe van Philips ontvangen, maar die gaat vervolgens ook weer kapot... Graag zouden wij een ander type ontvangen van Philips maar we kregen geen antwoord op het formulier van de omruilservice.

auke-insignia 21-08-2012

sinds een maand in het bezit van een philips blender type HR2170
na 1 x gebruikt te hebben werd de afdichtingsrubber door het mesje gegrepen en kapot gesneden
nu al ruim 2 weken bezig om een nieuw afdichtingsrubber te verkrijgen via Philips klantenservice; meerdere malen gemaild met Philips, daarnaast een chatsessie zonder resultaat; toh geen 100% oplossing
ik overweeg nu om de blender terug brengen naar de verkoper en mijn geld terug te vragen

Officiele reactie van Philips Nederland 10-09-2012

Beste auke-insignia, vervelend! U heeft 2 jaar volledige Philips garantie, dus u hoeft geen rubber zelf te gaan vervangen indien de blender binnen deze garantie periode valt!

Samen met de detailhandel waar u deze heeft aangekocht of rechtstreeks met Philips kunnen we de blender omruilen indien u de aankoopbon nog heeft of op basis van het serienummer!

Philips Webcare

wilvz 25-03-2013

Mij is het zelfde overkomen gisteren, dit was ook de 2e keer dat ik hem ging gebruiken en zag opeens wat zwarts drijven in het sap, de rubber dus. Ik kan niet voorstellen dat dit kan, omdat ik na het schoonmaken de rubber zeer zorgvuldig heb terug geplaatst. Duur sapje als de bleder maar 1 keer te gebruiken is. En ook niet te geloven dat het zo veel moeite en tijd moet kosten om dit opgelost te krijgen.