Philips Viva Collection HR2170/50

• Slecht
  • Slecht

lauredana 29-01-2014 Product paar dagen in bezit

1,3
De blender zo'n 3 maanden in bezit, hij wordt dagelijks gebruikt. De blender is uit elkaar te halen wat heel erg praktisch lijkt. Het in-en uit elkaar halen is een gedoe het kost veel kracht. Blender blijft nu lekken hoe krachtig hij ook weer aangedraaid wordt. Ik laat hem nu in elkaar zitten wat ook geen oplossing is want nu gaan er etensresten tussen blender en zwarte ring zitten. Ik heb erge spijt van deze aankoop.

dvrb 09-05-2013 Product half jaar in bezit

5,7
In een paar maanden tijd hebben we al drie blenders versleten. Elke keer gaat de blender op hetzelfde punt kapot: het moertje dat het mes aandrijft. De blender zou ijsblokjes moeten kunnen verwerken maar bij ontdooide aardbeien houdt het helaas al op. We hebben steeds keurig een nieuwe van Philips ontvangen, maar die gaat vervolgens ook weer kapot... Graag zouden wij een ander type ontvangen van Philips maar we kregen geen antwoord op het formulier van de omruilservice.

auke-insignia 21-08-2012 Product maand in bezit

2,3
sinds een maand in het bezit van een philips blender type HR2170
na 1 x gebruikt te hebben werd de afdichtingsrubber door het mesje gegrepen en kapot gesneden
nu al ruim 2 weken bezig om een nieuw afdichtingsrubber te verkrijgen via Philips klantenservice; meerdere malen gemaild met Philips, daarnaast een chatsessie zonder resultaat; toh geen 100% oplossing
ik overweeg nu om de blender terug brengen naar de verkoper en mijn geld terug te vragen