Philips Avance Collection HR2093/00 - Reviews

Piet 30-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne blender, werkt goed.

Fijne blender voor het maken van smoothies, soepen en sauzen.
De glazen kom kan zowel warme als ijskoude substanties aan.
Overigens is het product makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Staat stevig

Minpunten

• Maakt lawaai

ikbenanja 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldige blender

Voor de eerste keer eens niet bezuinigd op een blender. En wat een succes! Mijn smoothies zijn nu echt smooth. Hij draait zijn hand niet om voor wat bevroren fruit, maakt weinig lawaai, staat lekker stevig. Het enige waar ik me zorgen over maak is de glazen kan. Mijzelf kennende, gaat die een keer vallen. Hopelijk is er dan wel een losse te bestellen....

Anonymous 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Strong and functional blender!

Very good quality and good functionality. I particularly like the ice crush function. Good value for money!

Merel 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede blender

Prima blender voor groene smoothies. Erg fijn, handige draaiknop voor verschillende standen en snelheid. Inclusief zuignappen op de onderkant voor het voorkomen van verschuiven.

Huub 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Smoothies in een handomdraai! Een erg gebruiksvriendelijk en makkelijk reinigbaar apparaat!Wij zijn er blij mee. Top!

Esther 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Philips blender HR2093/00

Een degelijk en modern apparaat. Handige zuignappen aan de onderkant. Veel Verschillende standen en een speciale stand om ijsblokjes mee te crunshen.

anoniem 20-05-2016 Product maand in bezit

Top blender!

Een zeer goede blender voor lekkere smoothies en soepen. Fijn dat er een schoonmaakfunctie op zit en een functie voor ijsblokjes.

Lenny 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

Beoordeling philips blender hr2093

Deze blender van Philips voldoet aan mijn verwachtingen.
Ik had al ervaring met een soortgelijk type, die ik aan mijn zoon heb gegeven toen hij op zichzelf ging wonen.
De smoothies komen er in een handomdraai uit.

TC 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top Blender!

Great blender, very satisfied! Looks great on the counter as well. I would definitely recommend it to others. Had a less powerful one before and this is definitely better.

helene 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

prima apparaat

prima apparaat en heel erg gemakkelijk te gebruiken om heerlijke sapjes mee te maken heel erg lekkere sapjes

Gertjan 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Beer van een apparaat!

Degelijke constructie, eenvoudige bediening, goed te onderhouden en veel vermogen voor een hele nette prijs.

David 14-05-2016 Product paar weken in bezit

Philips Avance HR2093

Eerst had ik een 750W blender van Bourgini. Nadat deze 2 keer kapot ging toch maar overgestapt naar dit duurdere model. Het prijsverschil was het zeker waard. Hoewel de blender slechts 50W extra heeft, mengt de blender een stuk beter (onder andere door de asymmetrische vorm). Belangrijker, alles voelt veel degelijker en beter aan. Zijn geld zeker waard.

hanamsterdam 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie blender

hij ziet er mooi en stevig uit en hij doet z'n werk erg snel. Ik verwacht er lang plezier van te hebben.

Angie 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Dat bevalt me goed.????????????

Ik gebruik deze blender bijna elke dag, een bevalt me goed. Dat is goed een makkelijk te schoonmaken .
Lekker om smoothie te maken.

Roxanne 11-05-2016 Product paar weken in bezit

Kan bevroren ingrediënten aan

Geweldige blender die ook bevroren fruit goed fijn weet te malen. Er blijven kleine stukjes heel, maar die zijn klein genoeg om door een rietje opgezogen te worden. Prachtig op het aanrecht en gemakkelijk schoon te maken d.m.v. de power stand.

Gerdine 10-05-2016 Product paar dagen in bezit

BlenderHR2093

Een erg fijn apparaat om mee te werken. De kwaliteit is degelijk. En hij is makkelijk schoon te maken. De mogelijkheden zijn groter dan ik vooraf dacht. Echt blij met deze blender dus.

Angelique 09-05-2016 Product paar weken in bezit

Goede blender voor smoothies

Ik gebruik de blender vaak met bevroren fruit. Dit word makkelijk tot een gladde smoothie gemixt. Soms duurt het wel wat lang en de blender is niet erg stil, maar dit zijn geen storende factoren voor mij

Ro 09-05-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe blender

Weinig poespas, grote maatbeker voor grotere hoeveelheden en redelijke prijs. Beter ook met aan en uit knop en niet zoals sommige voordeligere varianten waarbij de blender start als je de stekker in het stopcontact steekt ....

Familie Godefroy 01-05-2016 Product paar weken in bezit

Prima blender

Onze eerste blender. Doet volgens ons wat ie moet doen. Makkelijk schoon te maken. Alleen het geluid dat ie maakt klinkt niet soepel.

Julia 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

Goed product

Een blender die zijn werk doet, de verschillende standen zijn erg fijn en de pulsefunctie ook. Ideaal voor smoothies te maken.