Bosch MMB11B2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMB11B2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Hiphip 21-07-2015
Geschreven voor: Bosch MMB11B2

Ik heb deze blender gekocht vanwege de krachtige motor in combinatie met de kunststof kan (lekker licht). Wel flink zitten wrikken aan de kan om de bodem los te krijgen... Achteraf bleek dat niet nodig: zet de kan op het onderstel en je draait hem zo los (zie 'eenvoudiger gebruik van de glazen kom' op p21 van de gebruiksaanwijzing).

Elja23 08-01-2015
Geschreven voor: Bosch MMB11B2

Blender met een glazen kan, de onderkant is wat groot maar staat daardoor wel goed stevig. We hadden eerst wat moeite met het dichtdraaien van de deksel op de kan. Maar dat is gewoon een handigheidje. Ben wel benieuwd hoe lang deze blender leeft. Onze vorige (van een ander merk) begaf het binnen twee jaar.

Vic_nl 05-01-2015
Geschreven voor: Bosch MMB11B2

Degelijke blender die doet waar hij voor bedoeld is. De mengbeker is van glas en vindt ik daardoor makkelijker schoon te maken. De kunststof bevestigingsring (met oa de hakbladen) zit muurvast aan de glazen beker vast. Deze zou eigenlijk los moeten kunnen ivm schoonmaken. Dat is nu iets lastiger, maar niet onoverkomelijk. Voordeel is wel dat deze ring absoluut lekvrij vast zit aan de glazen beker. Tip: met een eetstokje dat met wat keukenpapier is omwikkelend maak je makkelijk het randje op de bodem van de beker veilig en snel schoon na ieder gebruik.

Hiphip 21-07-2015

Hallo Vic, Misschien lukt het om de bodem van de glazen beker los te draaien wanneer je de kan op het onderstel plaatst. Zie 'eenvoudiger gebruik van de glazen kom' op p21 van de gebruiksaanwijzing. Het kost dan veel minder kracht.

wim-mie 17-12-2014
Geschreven voor: Bosch MMB11B2

geweldige aankoop, erg tevreden.
Is niet te duur en toch goede kwalitiet, zeker in vergeljk met de grote concurrenten.
Mooi design voor in de keuken.

tuinmannetje23 23-11-2014
Geschreven voor: Bosch MMB11B2

bij de eerste keren in gebruik super enthousiast,wil graag meerdere produkten van bosch heb ook meerdere gereedschappen van bosch die goed bevallen daarom nu overgestapt op ook keuken apparaten ivm lange levensduur

R. Lenior 19-11-2014
Geschreven voor: Bosch MMB11B2

Super degelijk apparaat. Veel zorg aan besteed door de fabrikant.

Ziet er ook nog eens goed uit. Heerlijk met glazen cup dus extra duurzaam en geen krassen/plastic in het voedsel.

00maria00 02-11-2014
Geschreven voor: Bosch MMB11B2

Blender blijft goed op zijn plaats zijn door de zuignappen. Simpele en snelle bediening... een een mooie uitstraling.

DeborahF 27-10-2014
Geschreven voor: Bosch MMB11B2

Een gebruiksvriendelijke blender, die gemakkelijk te bedienen is met 2 snelheden en een pulseknop. De glazen kan is gemakkelijk schoon te houden. De draai-techniek om de kan vast te zetten was in het begin lastig, maar went snel en verzekerd dat de kan goed vastzit.

CbakkerNL 22-10-2014
Geschreven voor: Bosch MMB11B2

Geweldig apparaat! Mijn vader heeft thuis een kitchenaid blender staan, deze heeft wel heel veel extra functies (daar betaal je dan ook wel dik voor). Deze Bosch Blender heeft 2 snelheden en een een pulsfunctie en is meer dan genoeg, hij doet wat hij moet doen. Ik gebruik hem voornamelijk voor groente en fruit shakes. De groenten (spinazie en andijvie) die ik er in stop blend hij met gemak, geen last van klonten.
Ook in de onderhoud is hij makkelijk schoon te maken, hij kan volledig uit elkaar gehaald worden, wat fijn is voor de schoonmaak.

Pablo de Mixer 08-08-2014
Geschreven voor: Bosch MMB11B2

Deze Bosch Blender heeft een zeer stabiele behuizing waardoor (ook harde) producten veilig en goed te mixen zijn. Grote gebruiksvriendelijkheid en naast de handige mono-knop een modern en zeer fraai design.