Dyson AM04

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson AM04 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

T12 03-03-2014
Geschreven voor: Dyson AM04

Vreselijk duur voor een kacheltje.de hype moet betaald worden.
Mijn rowenta luchtkachel, aangeschaft voor een fractie van de prijs van de dyson, verwamt even goed en snel en houdt het vervolgens even goed op temperatuur.
Voor luchtverkoeling kan je met het bespaarde geld een ventilator of 10 kopen!

Djoffie 14-03-2013

Wat een superuitkomst.

We waren op zoek naar een oplossing om de koudere ruimtes in ons huis snel te verwarmen. Zonder een groot lelijk apparaat in je woonkamer of slaapkamer te hebben staan.

De Dyson Hot AM04 was daarvoor DE uitkomst. Snel verwarmen, makkelijk in gebruik (met een mooie afstandsbediening) zonder vervelende overheersende geluiden en als slagroom op de taart zorgt het design ervoor dat het mooi in ons interieur past.

Een handigheid die Dyson meegenomen heeft is dat je middels het geluid weet wanneer de ingestelde temperatuur is bereikt.

nkbergen 04-02-2013
Geschreven voor: Dyson AM04

De Dyson am04 is nog niet zo lang in mijn bezit, maar ben er nu al helemaal weg van! Het apparaat is erg gebruiksvriendelijk mede door de bijgeleverde afstandsbediening waarmee ik de temperatuur van afstand instel. Ik heb het apparaat in verschillende kamers in mijn huis geprobeerd en allen werden zij zeer snel warm. Zeker een aanrader dus!

Els Scarpa 23-01-2013
Geschreven voor: Dyson AM04

Wij zijn zeer tevreden over onze Dyson hot AM04. Wij hebben een huis uit de jaren dertig,de gang,keuken en overloop waren nooit voldoende warm te krijgen. Nu we de Dyson hot gebruiken is dit geen probleem meer. De temperatuur is met een kleine eenvoudige afstandsbediening goed in te stellen. Het geluid ervaren we niet als storend. Hij neemt weinig ruimte in en je kunt hem laten draaien zodat de warmte goed verspreid wordt.

joram09 22-01-2013
Geschreven voor: Dyson AM04

Een multi-functioneel product dat zeer gebruiksvriendelijk is. De AM04 reageert altijd, en heeft me nog nooit in de steek gelaten. Ook het gebruik van een kleine afstandsbediening is zeer fijn.

Koelt snel af, maar maakt ruimtes ook snel op temperatuur. Temperatuur is zeer precies en makkelijk te regelen.

Al met al een top product waar ik nog jaren plezier aan zal beleven.

Bart Quintens 23-01-2012
Geschreven voor: Dyson AM04

Mooi toestel maar geeft helaas niet voldoende warmte. een kamer van 3 op 3 word niet warmer dan 18°c bij een buitentemperatuur van +/- 9°c ... en dat is toch wel zeer weinig voor een toestel van deze prijsklasse....