Princess 01.348054.01.001 Smart Infrarood Paneelverwarming 540 - Reviews

• Test panel 7.2 nov 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.348054.01.001 Smart Infrarood Paneelverwarming 540 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

n**************@g******** 13-11-2022

Smart functie werkt niet

Hij wordt snel warm en stopt automatisch wanneer hij tot de aangegeven temperatuur heeft verwarmt.
De smart functie met de app kreeg ik helaas niet werkend. Zowel op android als IoS.
Ook kun je de timer functie gebruiken mocht je gaan slapen om hem bijv. Maar 20 min te laten verwarmen. Hij schakelt daarna automatisch uit.

Pluspunten

• Wordt snel warm
  • Neemt weinig plek in

Minpunten

• Smart functie werkt niet

l************@h********** 10-11-2022

Prima verwarming

Ik heb dit apparaat een periode getest. We hebben hem in onze badkamer gebruikt, omdat we daar geen aparte radiator hebben hangen. Het werkte opzich oké. Voor het douchen zetten we hem aan, na het douchen was het lekker warm in de buurt van het paneel. De gehele ruimte wordt echter niet echt verwarmd. Maar als je toch bij het paneel in de buurt staat/zit dan werkt het echt prima en is het niet koud wanneer je uit de douche stapt.
Qua vormgeving laat het wel wat te wensen over. Het doet me meer denken aan een whiteboard. Niet echt mooi dus.

Pluspunten

• verwarmt goed
  • timerfunctie

Minpunten

• vormgeving
  • kort snoer

t*******@h********** 05-11-2022

Makkelijk in bediening, uitvoering minder

Ik heb dit product de afgelopen week mogen testen, omdat ik de CV in mijn thuiswerkkantoortje niet aan kan zetten en met het oog op de winter toch warm wil zitten. Het paneel werkt makkelijk via de app en is snel warm. Uiterlijk is klinisch wit, niet per se heel mooi. Je kunt het paneel ophangen of neerzetten, ik heb voor het laatste gekozen om wendbaar te blijven. De pootjes zijn niet erg stabiel en de elektriciteitskabel is erg kort. Over het algemeen ben ik tevreden, paneel doet wat beloofd.

Pluspunten

• Programma's
  • App
  • Snel warm

Minpunten

• Pootjes
  • Korte kabel

Thomas25 01-11-2022

Nette verwarming, makkelijk in gebruik en verwarmt goed!

Afgelopen weken heb ik de Princess 348054 Slimme infrarood paneelverwarmer mogen testen. Ik was er erg benieuwd naar aangezien ik onlangs voor het eerst op mijzelf ben gaan wonen. Ik woon in een studio van 40m2 met 2 kamers en was benieuwd of deze verwarming mijn ruimte goed zou kunnen verwarmen.

De verwarming kun je neerzetten, maar ook ophangen. Ik heb gekozen om het product neer te zetten. Het neerzetten ging helaas wel een beetje moeizaam, omdat de pootjes moeilijk waren te bevestigen door de wat stroevere schroeven. Uiteindelijk is het gelukt en stond hij mooi in mijn kamer.
Doordat de verwarming dun is, neemt het niet veel ruimte in beslag. Daarnaast past de witte kleur mooi bij mijn witte muren.

Al bij de eerste keer in gebruik was ik erg enthousiast over dit product. Het straalt veel warmte af en bij koudere dagen is het fijn om er bij in de buurt te zitten. Binnen 15/30 minuten merk je al een groot verschil betreft warmte in de kamer. Het heeft er voor gezorgd dat ik op koudere dagen niet de verwarming in mijn studio aan hoefde te zetten.

Met de Princess app kan je de verwarming gemakkelijk aan- en uitzetten, kouder/warmer zetten en een timer instellen voor hoe lang hij aan mag staan.

Al met al ben ik dus erg positief over deze verwarming en raadt ik hem zeker aan voor mensen met kleinere woonruimtes. Daarnaast komt hij nu ook goed van pas aangezien de stijging van de gasprijs.

Opzoek naar een nette verplaatsbare verwarming die makkelijk in gebruik is? Dan is deze misschien wel wat voor jou!

Pluspunten

• Verwarmt goed
  • Dunne plaat
  • Makkelijke app
  • Timer
  • Verplaatsbaar

Minpunten

• Schroeven gingen moeilijker los

j***************@g******** 01-11-2022

Super alternatief voor verwarmen en om te besparen op gas.

Ik heb dit product een tijdje mogen testen en ben zeer tevreden over dit product. De handleiding is heel eenvoudig en lekker kort. Ik heb deze paneelverwarmer gebruikt als los element en deze niet bevestigd aan de muur. Aangezien deze heel licht is is het eenvoudig te gebruiken in verschillende kamers in huis.

Het product is iets minder geschikt voor grotere open ruimtes zoals een woonkamer met open keuken, maar juist zeer geschikt voor kleinere ruimtes zoals slaapkamers of kantoor.

Heel fijn is ook de koppeling met de Princess Home App waarmee je o.a. een timer kan instellen, kan plannen wanneer deze aan/uit moet gaan en zelfs kan koppelen met Google Home.

Al met al, zeer tevreden en een goede oplossing om te besparen op gas.

Pluspunten

• Koppeling met de Princess Home App
  • Fijne, korte handleiding
  • Licht in gewicht
  • Geen droge verwarmingslucht

Minpunten

• Minder effectief in grotere open ruimtes

sd19 01-11-2022

Fijn apparaat

Dit infraroodpaneel heb ik een aantal weken getest.

Uitpakken
Het paneel zat uitstekend verpakt, in een grote doos met daarin piepschuim en plastic folie. Geen problemen of klachten. In het pakket zit het paneel, ophangbeslag, twee voetjes, een handleiding en een papier dat je als referentie kunt gebruiken om de gaten te boren voor als je hem aan de muur wil bevestigen.

Eerste indruk
De eerste indruk is goed! De Princess 540 ziet er een beetje uit als een whiteboard met een frame eromheen en zo voelt het ook. Het is een vrij licht apparaat. Bij het aansluiten viel op dat het snoer wat aan de korte kant is, ongeveer 150 cm vanaf het bedieningspaneel dat aan de achterkant zit (vanaf de voorkant gezien zit deze aan de rechterbovenzijde). De pootjes voelen solide, ook al zitten ze maar met één schroefje vast. De montage van de pootjes is erg eenvoudig. Er zitten geen zachte voetjes onder dus kijk uit voor met krassen op een harde vloer.

In gebruik
Ik had niet eerder een infrarood warmtepaneel gebruikt en ben er blij door verrast. In zeer korte tijd wordt het paneel heet en verwarmt het je lichaam. Een infraroodpaneel verwarmt niet de lucht zoals normale verwarming dat zou doen, maar gebruikt stralingswarmte: zit je in de straling van het paneel dan voelt dat lekker warm, maar de rest van de kamer warmt niet op. Het is vergelijkbaar met hoe je lekker warm in de lentezon kunt zitten terwijl de temperatuur eigenlijk erg laag is. Dat kan je zien als een voor- en een nadeel. Het voordeel is dat het efficient is, want jij wordt opgewarmd en niet de lucht. Het nadeel is dat het bereik van het paneel niet zo groot is. Je moet wel redelijk dichtbij zitten om te profiteren van de warmte die het afgeeft. En toch zie ik daar weer een voordeel in. Als je zelf een koukleum bent en je partner is dat niet, dan is dit perfect.
Vooral bij gebruik in de werkkamer zorgt het ervoor dat ik geen koude voeten krijg, maar ook in de woonkamer bij de bank werkt het prima, al moet je dus wel echt in de buurt van het paneel blijven. Het is een energiezuinig alternatief met zijn 540 watt. Want waarom zou ik de hele kamer verwarmen met de centrale verwarming als ik alleen mezelf kan verwarmen met het paneel?
De warmte lijkt trouwens ook nog even door te werken in je lichaam, bijna alsof je voor een goed warm kampvuurtje hebt gezeten en nog een tijdje nagloeit. Voor mensen die spier-, gewrichts- of reumatische klachten anderszins hebben zoals ikzelf, is dat echt heel fijn.

Verbinden met de app:
Het verbinden met WiFi ging niet in één keer gemakkelijk, dat kan met wat eigen onhandigheid te maken hebben (verbinding met de router was in eerste instantie lastig). De tweede keer ging als vanzelf. Na connectie werkt het net alsof je de knoppen op het apparaat bedient, zo snel. Je kan ook van te voren instellen hoe laat je wil dat het paneel aangaat, handig bij het opstaan of in de badkamer ’s ochtends. Je moet hem dan wel nog zelf uitzetten (handmatig of inplannen via de app hoe lang je wil dat ie aanstaat). Bij het inplannen kun je hem echter enkel per vol uur instellen, een kwartiertje of halfuurtje inplannen kan niet via de app.
Verwacht dus niet een verwarming zoals we die allemaal kennen, maar echt iets wat jou verwarmt en niet de ruimte waar je bent. Nadeel is dus dat je wel echt in de buurt van het paneel moet zitten. Desondanks vind ik het een aanrader, en al helemaal voor mensen met chronische aandoeningen waarbij ook de bloedsomloop naar handen en voeten niet optimaal is!

Verbeterpunten: een langer snoer, wieltjes eronder zou fantastisch zijn.

Pluspunten

• snel warm
  • energiezuinig
  • bediening via app

Minpunten

• kabel net iets te kort
  • geen premium look and feel

Tomtom 31-10-2022

Prettige warmteafgifte - aanrader

De Princess Smart Infrared Panel Heater 540 heb ik enkele weken uitvoerig mogen testen. Op het eerste gezicht ziet het IR Panel er strak en modern uit. De afwerking had nèt iets beter gekund, er is hier en daar beetje speling tussen het frame en het middenstuk. En er is bijvoorbeeld geen rubber o.i.d. onder de voetjes om de vloer te beschermen. Omdat ik het product in bruikleen voor het testen heb, heb ik de keuze gemaakt om het niet op te hangen, maar de voetjes te gebruiken. Het bedieningspaneel is eenvoudig en netjes achter het paneel verstopt. Met een paar drukken stel je de gewenste temperatuur in en je voelt de (prettige) warmte vrijwel direct.

Pluspunten

• Strak design
  • Energiezuinig
  • Keuze uit wantmontage of voetjes
  • App-bediening

Minpunten

• Afwerking
  • Wifi-verbinding enkel op 2,4GHz

M*************@h********** 31-10-2022

Fijne warmte!

Ik heb de Princess 348054 Slimme infrarood paneelverwarmer een aantal weken mogen testen.
Ik ben blij verrast met de werking van de paneelverwarmer. In eerste instantie wilde ik het paneel voor de werkkamer gebruiken. Door de hoge energieprijzen besloten deze in onze woonkamer te gebruiken voor het bijverwarming. Mijn ervaring is dat het paneel onze kamer goed verwarmd en daardoor onze cv tot op heden uit is gebleven. Ik vind wel dat de heater erg warm word en dit in combinatie met kleine kinderen niet prettig. Ik heb het paneel niet opgehangen omdat deze dan verplaatsbaar blijft en dit is voor ons praktisch. Met wifi is het paneel goed te bedienen. Eenvoudig te downloaden en makkelijk in gebruik. Zeker een aanrader, vooral door de hoge energieprijzen op dit moment.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Fijne warmte

Minpunten

• Wordt warm

D Croes 31-10-2022

Perfecte verwarming voor de kleine ruimte

De afgelopen weken heb ik de Princess Smart Infrared Panel Heater 540 mogen testen. Het paneel beschikt over een aantal Smart-functies als een app of spraakbediening, maar beiden zijn niet heel gemakkelijk in gebruik te nemen. De app kreeg ik na een aantal pogingen aan de praat en is een leuke extra. Het thermosstaat op het paneel laat te wensen over en geeft vaak een te hoge warmte aan en niet de werkelijke temperatuur in de ruimte.
Echter, waar dit apparaat voor bedoeld is, is verwarmen, en dat kan dit paneel vrij efficiënt. Infrarood verwarming geeft verwarmt anders dan traditionele convectie verwarming. Het grote verschil tussen convectie warmte en infrarood warmte is de opwarming van de lucht. Bij stralingswarmte worden eerst alle vaste objecten in de ruimte verwarmd en deze aangestraalde objecten verwarmen vervolgens de omliggende lucht. Uiteindelijk zal de lucht in de ruimte dus ook langzaam opwarmen. In kleine ruimtes is dit paneel dan ook een goede optie, maar voor grotere ruimtes is dit apparaat minder geschikt. Voor een paneel van slechts 540W produceert het apparaat echter erg veel warmte indien je je in het stralingsbereik van het paneel bevindt. In de basis is dit waar het paneel voor bedoeld is, en dus kan ik ‘m aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Efficient
  • Gebruiksgemak verwarmen

Minpunten

• Niet zo smart

Clemens 31-10-2022

Prettige en snelle infrarood verwarmer

De afgelopen weken heb ik de Princess 540 paneelverwarming mogen testen, en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben! Wat een fijn apparaat is het. Hij warmt ontzettend snel op en geeft een aangename, geleidelijk verdeelde warmte af. Ik gebruik ‘m in ons nieuwbouwhuis voor mijn werkkamer en daar hoeft die slechts enkele minuten aan te staan, dan is de kamer al meerdere graden warmer en slaat die al snel weer af. Je kan de gewenste kamertemperatuur instellen via het paneel aan de achterzijde. Dit kan ook via de Princess Home app op je smartphone. Het koppelen daaraan ging soepel en het werkt naar behoren. De verwarming kan ook gekoppeld worden aan je slimme speaker, waardoor je deze met stembediening kan gebruiken. Helaas weet ik nog niet welke commando's hierbij werken, dat moet ik nog uitvinden. Dit staat niet duidelijk aangegeven in de handleiding. Buiten dat vind ik, en zeker met de huidige energieprijzen, deze relatief zuinige infraroodverwarming van Princess zeker een aanrader!

Pluspunten

• Koppelbaar aan smarthome
  • Snel warm
  • Licht in gewicht
  • Prettige warmte

Minpunten

• Kort snoer
  • Niet duidelijk hoe te gebruiken met stembediening
  • Pootjes monteren is wat omslachtig

m****************@g******** 31-10-2022

Zeer tevreden

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Niet alleen is de panel heater compact en neemt het dus nauwelijks ruimte in in huis, het is ook nog eens energie besparend door het verbruik van 540W. Het is gemakkelijk op afstand te bedienen door middel van de Princess app, deze is overzichtelijk ontworpen en simpel in gebruik. Ook komt het met een timer functie waardoor je de heater zowel overdag of 's nachts aan kan laten staan tot een aangegeven moment.

Het nadeel van deze panel heater is wel dat het alleen de dichtstbijzijnde lucht en ruimte er omheen verwarmt, handig voor op de slaapkamer of in een werkkamer, maar niet ideaal om de benedenruimte mee te verwarmen. Ook vind ik het snoer erg kort, waardoor het lastig plaatsen is zonder verlengsnoer of stopcontact vlakbij.

Al met al zeer tevreden na uitgebreid testen.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Makkelijk bedienbaar

Minpunten

• Kleine warmteradius

Ulsie 31-10-2022

Goed product, maar niet voor mij

Ik heb dit paneel een aantal weken mogen testen en deel hier graag mijn review. Wat je goed moet weten voor je een infraroodpaneel aanschaft is dat een infraroodpaneel alleen dat verwarmt wat dichtbij is. Maximaal 1.5m. Dit is ook de grootste reden dat het paneel een 6/10 krijgt.
Eerst had ik het paneel onder mijn bureau staan. Heerlijke warme voeten en benen, maar nog steeds koude handen omdat het niet de lucht verwarmt in de ruimte.
Daarna achter mij, maar koude voeten en nog steeds koude handen. Ik ben een koukleum met altijd koude voeten en handen, dus voor mij is dit paneel niet geschikt.
Positieve punten zijn.. Makkelijk in gebruik, ideaal via een app te gebruiken of op het paneel zelf. Zuinig in gebruik.

Pluspunten

• Zuinig in gebruik
  • Makkelijk te gebruiken
  • Zowel aan muur als op de grond

Minpunten

• Verwarmt niet de ruimte

a*********@h********** 30-10-2022

Fijne bijverwarming voor koude ruimtes

Ik heb de infrarood paneelverwarmer een paar weken mogen testen en ben er erg tevreden over! Ik heb de paneelverwarmer gebruikt in mijn werkkamer die erg koud is doordat die aan de oost kant zit en nog enkel glas heeft. Sinds ik de paneelverwarmer onder mijn bureau bij mijn benen heb staan heb ik het niet meer koud gehad. De verwarmer geeft een heel aangenaam soort warmte af, waarbij je echt voelt dat het je vanbinnen opwarmt, zonder dat de lucht in de ruimte zelf warm aan gaat voelen.

De heater is makkelijk in gebruik en is fijn te bedienen met een app. Dit is voor mij extra fijn, omdat hij onder mijn bureau staat en ik zo niet makkelijk bij de knopjes kom.

Met de huidige energieprijzen hou ik mijn energieverbruik heel nauw in de gaten. Ik ben positief verrast over hoe zuinig de paneelverwarmer is. Het is sowieso goedkoper om dit een paar uur aan te zetten dan het hele huis te verwarmen voor enkel warmte in mijn werkkamer. Ik raad het product dus zeker aan!

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Lucht blijft koel
  • Makkelijk verplaatsbaar/licht gewicht
  • Goed werkende bediening met app

Minpunten

• Je moet dichtbij zitten om de warmte te voelen

Emma177 29-10-2022

Lichtgewicht bijverwarmer geeft prettige warmte

In deze tijden van hoge energieprijzen ging ik op zoek naar een alternatieve manier voor (bij) verwarmen. Ik had nog geen ervaring met infrarood warmte en was erg benieuwd. Na een paar weken ben ik er nu achter dat de warmte van zo'n paneel heel prettig is, maar dat je die alleen voelt als je er echt dichtbij zit. Het verwarmt alle dingen eromheen binnen een straal van 1,5 meter, maar verder dan dat kom hij niet.

Ik heb ervoor gekozen om het apparaat niet op te hangen (ook een mogelijkheid), maar mee te nemen naar de ruimtes waar ik bijverwarming nodig heb: studeerkamer, op zolder bij studerend kind, in de woonkamer waar ik zit te lezen.

De app werkt prima op mijn iPhone en is gebruiksvriendelijk, maar het is ook geen moeite om hem gewoon zo te bedienen, aangezien ik er toch in de buurt zit. Het is opvallend dat de temperatuur die je ingeeft wel hoog moet staan.

In vergelijking met andere bijverwarmers is dit paneel wel zuinig.

Pluspunten

• makkelijk te verplaatsen
  • prettige warmte
  • met app

Minpunten

• verwarmt tot 1,5 m

Soufian 28-10-2022

Handige bijverwarming kleine ruimtes

Wij hebben het product mogen testen. Het is een degelijk product wat goed op zijn pootje staat en niet te zwaar is. Wij hebben hem niet opgehangen dit is wel mogelijk met vaste beugels aan de achterzijde en je krijgt een handige tekening met waar de gaten moeten in de muur.

De heater panel is in meerderruimtes getest in ons huis. Allereerst in de woonkamer naast de bank voel je de warmte snel op je afkomen. Maar als je verder dan 2 meter van de panel af zit voel je het niet echt. Ruimte als een woonkamer warm maken met alleen deze panel gaat niet gebeuren.

In de slaapkamers is het ook dubbel wij hebben twee slaapkamers van 3 x 4 meter plafond hoogte is 2,5 meter en dit krijgt hij niet warm zelfs na anderhalf uur word de kamer niet warm. De kleinste kamer van 1.9 x 2,5 meter krijgt hij wel warm dit is bij ons de babykamer en hiervoor is hij ideaal om bij te verwarmen.

Ik vind de heater panel geschikt voor een ruimte wat je gebruikt als kantoor of zoals bij ons een babykamer extra bijverwarmen.

Als ik terugkijk naar het verbruik met mijn slimme meter (wat niet geheel accuraat is) is het mij opgevallen dat ik op dagen dat ik de paneel lang aan heb gehad (4 uurtjes) 8 kilowattuur meer verbruikt dan normaal maar goed dit is niet alleen te herleiden naar de heater panel vandaar dat het niet geheel accuraat.

Temperatuur indicator van de ruimte is niet helemaal goed. zo was mijn woonkamer nog 18 graden en vond de heater panel dat het 26 graden was.

Ik vind de panel wel gebruiksvriendelijk. Ik heb hem zowel met de hand als met zijn eigen app gebruikt. Na het een enkele keer gedaan te hebben weet je hoe het werkt. Een grappig feit is dat ik de panel ook met mijn Google assistent aan en uit kon zetten.

Pluspunten

• Word snel warm
  • Niet zwaar
  • Gebruiksvriendelijk
  • Timer functie
  • Vaste programma schema maken mogelijk met app

Minpunten

• Korte stroom draad
  • Minder geschikt voor grotere ruimtes
  • Paneel zelf word erg heet

Karolina 26-10-2022

Infrarood

Ik heb deze infra rood verwarming nu voor een paar weken mogen uitproberen. Hij werkt ideaal voor kleine ruimtes zoals voor mij het thuiswerken in een klein afgesloten ruimte. Het voordeel van een infraroodverwarming‘s element is dat de lucht niet droog wordt, waardoor je niet slaperig voelt als je een gewone verwarming zo aanzetten. Voor een grote woonkamer is hij niet ideaal omdat hij alleen verwarmd wat rond om hem staat. Ik heb hem niet opgehangen maar op zijn pootjes neer gezet hij is erg stevig en dat kan prima.

Pluspunten

• Waarom snel op
  • Is ligt gewichtig

Minpunten

• Verwarmd alleen kleine ruimtes

Catherina Dirckx 24-10-2022

Prettig voor kleinere ruimtes

Wij hebben deze infrarood paneelverwarmer nu enkele weken in gebruik. Ik ben er over het algemeen wel tevreden over. Het verwarmt niet de lucht maar de objecten die ervoor staan. Ik zet de verwarmer regelmatig onder mijn bureau bij het thuiswerken. Het wordt hierdoor lekker warm in mijn thuiskantoor. Na het werken neem ik hem mee naar beneden, echter valt het bereik daar wat tegen. De woonkamer is te groot om te verwarmen met deze paneelwarmer.

Verder is de paneelverwarmer makkelijk in gebruik. Wij hebben er niet voor gekozen om hem op te hangen, zodat we hem naar andere kamers konden verplaatsen. Je steekt de stekker in het stopcontact, zet de knop om en kiest verder via het bedieningspaneel op de achterkant welke temperatuur je fijn vind. Het is mogelijk om de verwarmer via een app te gebruiken echter was deze bij mij heel traag en reageerde hij niet altijd. Wellicht dat dit aan mijn telefoon ligt. Ik vind het in ieder geval geen probleem om de verwarmer handmatig te bedienen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Verwarmt goed in kleine ruimtes
  • Licht van gewicht dus makkelijk te verplaatsen
  • Neemt weinig ruimte in beslag

Minpunten

• App werkte niet volledig
  • Te weinig capaciteit voor grote ruimtes

Marieke 21-10-2022

Hoge verwachtingen, matige prestaties

Gemixte gevoelens over deze verwarming. Als je er recht voor en vrij dichtbij zit, is het heerlijk. Echter is de warmte afgifte radius zo ontzettend klein dat het in veel situaties niet veel nut heeft. Met thuiswerken is hij ideaal om onder mijn bureau te zetten, dan zit je er recht voor verwarmt hij je benen heerlijk. Er zit een timer functie op die goed werkt en te bedienen is via de app, al heb ik af en toe het idee dat hij ook stopt met verwarmen als hij z'n temperatuur heeft bereikt (en dan voel je het heel gauw afkoelen).
Een (kleine) kamer kun je er absoluut niet mee verwarmen en ook als hij naast je staat is de warmteafgifte zo weinig dat enkel die kant van je lijf opwarmt.. Voor onder je bureau als voet/been warmer raad ik hem zeker aan, voor andere doeleinden denk ik dat je beter naar een ander soort verwarming kunt zoeken.

Pluspunten

• Aangename warmte als je er dicht op zit

Minpunten

• Kleine warmte afgifte radius
  • slaat af en toe spontaan af

kabhes@hotmail.com 19-10-2022

Ik heb gekozen om dit product te testen omdat geen kaggel meer aan doe en het voortdurend 17 graden binnen is.

Helaas helpt dit apparaat daar weinig mee.
Je kan het apparaat maximaal op 37 graden zetten maar de hoogste temperatuur dat het heeft gehaald is 26 graden en dat was meteen ook een piek want normaal word het maximaal 23/22 graden.
De woonkamer weet hij alleen 1 graden om hoog te halen van 17 naar 18.

Voor de rest kan ik de telefoon niet verbinden met het apparaat ondanks dat ik in de ICT werk en dus wel met dit soort dingen om kan gaan.

De kabel is ook te kort om te gebruiken zonder stekkerdoos of verlengsnoer.

Voor de rest is hij wel stevig gebouwd en zijn de knoppen fijn om te gebruiken

De heater is op zich niet vreselijk, want hij verwarmt wel wat, maar het is te weinig voor de prijs en wat je zou verwachten van het merk.

Pluspunten

• Stevig gebouwd

Minpunten

• te weinig warmte
  • mobiel wilt niet verbinden
  • te korte kabel

j*************@h********** 19-10-2022

Fantastisch infrarood paneel

Ik heb nog nooit een infrarood verwarmingspanneel gehad maar dit is echt een super fijne uitvinding!
Het paneel is energie zuinig (erg fijn in deze tijd). Wij hebben google home thuis en daar werkt het paneel perfect op!
Het is wel even wennen dat het paneel niet de ruimte verwarmt maar de voorwerpen die voor het paneel aanwezig zijn. Daardoor krijg je geen last van droge lucht.
Ik beveel deze infrarood verwarmingspaneel echt aan!

Pluspunten

• Werkt snel
  • Verwarmt goed
  • Werkt op google
  • Maakt de lucht niet droog