JVC KD-X330BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-X330BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Rob van Arendonk 18-11-2017

Goed geluid als het apparaat niet stoort

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Slechte FM ontvangst met veel storing, apparaat is door de leverancier van het produkt ingebouwd. Samen met een stroom-antenne adapter.
Als alles goed functioneert wel een goed geluid.
Bediening nogal omslachtig en niet erg ergonomisch.

Pluspunten

• mooi front
  • goed geluid

Minpunten

• ruisgevoelig
  • niet ergonomisch

Jeroen 25-04-2017

Erg fragiel en bluetooth werkt niet goed

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Deze radio had ik gekocht vanwege de bluetooth functionaliteit. Helaas werkt dit niet goed. Als ik naar het adresboek ga zie ik wel de namen maar als ik een contract wil bellen gaat de radio terug naar het bluetooth menu. Het vreemde is dat enkele contacten het wel gewoon deden.

Verder is de behuizing erg fragiel, bij de eerste keer demonteren brak de plastice frontplaat van de metalen behuizing af. Dit is bij mijn Pioneer radios nog nooit gebeurd!

Ook muziek luisteren via Bluetooth werkt niet lekker, er komt geen titel of tijd op het display te staan en ik moet eerst de mediaplayer app op mijn telefoon opstarten.

Waardeloos ding. Het geluid vond ik wel goed,erg helder.

Gebruikt met Lenovo p2 met Android 7

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Bluetooth werkt niet goed
  • Fragiele behuizing

FD 17-02-2017

Prachtig geluid - knap display

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

De installatie verloop zeer vlot - makkelijk door de standaard iso-stekker.
Het geluid is echt wel goed en het display zeer overzichtelijk.
Aanrader voor deze prijs !

Pluspunten

• mooi display
  • goed geluid

Bubby 16-02-2017

Prima autoradio met veel functies

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Helemaal tevreden over de radio. Goed geluid. Makkelijke bediening. Werkt goed samen via BT met mijn telefoon. Enigste is dat bij bellen via bluetooth met de bijgeleverde microfoon de andere kant mij zacht hoort, dus ik moet bijna schreeuwen.

Pluspunten

• Muziek luisteren via Bluetooth
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Bij bellen via BT microfoon te zacht.

edwin mollen 09-02-2017

geweldig stukje techniek

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

na wat baggermerken gehad te hebben kwam ik deze tegen en geloof het of niet veel waar voor je geld
inbouwen was in no time gebeurd en ook het koppelen met de telefoon was fluitje van een cent geluid is geweldig

Pluspunten

• bluetooth
  • streaming
  • handsfree bellen

W.J.Nieuwerf 05-02-2017

Super radio

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Dit is een wereld radio die tegelijk ook als Carkit kan fungeren
Ben er echt blij mee en kan hem dan ook aan ieder automobilist die nu nog met de telefoon aan het oor zit te bellen aanbevelen hij is niet echt duur en scheelt je denk ik €170.- aan 1 boete

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • vele functies

KD-X330BT 04-02-2017

goed geluid en gemakkelijk monteren

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Ik heb nu een aantal weken deze auto radio in bezit en heb geen spijt van de aankoop.
Via bluetooth kan ik alle muziek van mijn mobiel direct afspelen en als er gebeld wordt kan ik via de radio opnemen.
Ideaal.
Tevens veel geluidsinstellingen.
Kortom; prima apparaat en zeker waar voor z'n geld.

Jaycee 27-12-2016

Mooi design

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Heb deze gekozen speciaal voor de telefoonfunctie en het mooie design. Het aansluiten ging heel makkelijk en het geluid wat uit mijn speakers komt is met deze radio wel mooi zuiver

fcdb 16-12-2016

fijne autoradio

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

ideale autoradio handsfree werkt goed geluid is goed en ook de usb is een goede oplossing geen gezeur meer met cd dus voor mij een ideale autoradio

Niels 10-11-2016

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Makkelijk te bedienen, goed geluids kwaliteit, makkelijke instalatie en goede verbinding met mijn telefoon.

Pluspunten

• Bediening
  • Instalatie
  • Display is goed afleesbaar

andre 03-11-2016

keurig uitziende autoradio met bluetoolh

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Een prima radio met bluetoolh voor de telefoon en zeer gebruiks vriendelijk.
de radio is ook nog als exstra lader te gebruiken door zijn usb aansluiting al met al een prima radio voor een zeer aan trekkelijke prijs.
goede koop geweest.

Pluspunten

• bluetoolh
  • exstra usb lader

Helma 26-10-2016

JVC autoradio

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

goede kwaliteit radio en heel handig het handfree bellen ook heel duidelijk geluid bij het bellen en ook goed verstaanbaar
makkelijke bediening

Pluspunten

• handfree bellen
  • goed geluid

Arjen 12-10-2016

Goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie styling, en functioneel ontwerp. Standaard BT met microfoon, aux en USB

Ruud de Vreugd 27-08-2016

Veel waar voor weinig geld

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Ik was op zoek naar een autoradio die meer de multimedia kant op gaat. CD's heb ik nauwelijks meer nu alles online te vinden is. In mijn zoektocht kwam ik de 330BT tegen met USB (inclusief laden tot 1.5A) een aux ingang en bluetooth om je telefoon te koppelen. De aansluitingen zijn standaard dus frame erin, connector en antenne aansluiten en de los bijgeleverde microfoon voor de handsfree optie. In minder dan 10 minuten is de radio aangesloten en geplaatst. Het meeste werk is nog het zoek van een goede plek voor de microfoon en het wegwerken van de microfoondraad.
Bediening is erg voor de hand liggend en zelfs zonder de bijgeleverde handleiding te lezen laat dit apparaat zich vlot bedienen. Koppelen aan de telefoon (voor mij een android) was zo gebeurd en levert een volledig functionele handsfree kit op inclusief telefoonboek. Maar ook spotify laat zich prima afspelen. Met de equalizer is het geluid heel goed aan te passen aan de auto. Inclusief de mogelijkheden voor 2 of 3 weg cross over. Het geluid is overigens prima met de 330BT haal je voor weinig geld een prima apparaat in huis dat ik dan ook van harte aanbeveel. Let wel op mogelijk heb je een verloopje nodig voor de antenne want in tegenstelling tot veel radio's is deze radio met een female aansluiting uitgevoerd.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • koppelen van 2 telefoons
  • prima carkit
  • helder geluid

Minpunten

• antenneverloop nodig
  • geen huls voor front
  • erg plastic achtig

Brigit 12-08-2016

Mooie radio.

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Mooie radio. Ook handig met bluetooth voor handsfree bellen. Makkelijke en duidelijke bediening.Groot display welke duidelijk leesbaar is.

Fijn ding 04-08-2016

Fijn ding en ziet er goed uit!

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Als je een simpele autoradio wilt hebben met bluetooth er op waarmee je handsfree kan bellen is deze ideaal!
Heel makkelijk in gebruik en komt goed geluid uit.

Marco 30-07-2016

achteruitgang tov vorig model

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

ik was reeds in het bezit van de voorganger (kd-x320bt), omdat ik hier zo tevreden over was wou ik voor mijn 2e voertuig hetzelfde. helaas is dit nieuwe model een regelrechte teleurstelling. ik spreek me hierbij vooral uit over de USB functie.
terwijl bij het vorige model de weergave van de bestandsnamen op usb netjes volledig word weergegeven krijg je op het nieuwe model een onleesbare afgekorte tekst te zien. ten tweede de laadtijd van een usb stick, terwijl het vorig model na enkele seconden je usb geladen heeft, duurt dit op het dit model wel bijna een minuut vooraleer hij begint te spelen.
ik denk er sterk over na deze radio terug weg te doen!

Henry 15-07-2016

Voordelige en goede keus als je 2 BT telefoons hebt en geen CD's wilt

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Prima radio, sub uitgang, 2 telefoons tegelijk pairen en volautomatisch. Bedieningsgemak is goed te noemen en het geluid "standaard" klinkt wat plat achtig. Met de ingebouwde EQ en K2 verbeteringen is het even zoeken maar kom je in deze prijsklasse geen enkele radio tegen waar je een Mic. bij krijgt! Radio beschikt over alle standaard functies en de radio ontvangst is prima. Het enige minpuntje is dat het display niet van kleur te veranderen is maar gelukkig wel dimbaar of helderder te zetten bij volle zon.

A Faas 15-07-2016

Nieuwe KD-X330BT

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Net gekocht maar het installeren en monteren ging bijzonder makkelijk. Het pairen met de mobiel was ook zomaar klaar. Nog maar net in bezit dus, maar eerste resultaten en bevindingen zijn zeer positief

Jon Waarsing 06-07-2016

Geweldige autoradio met bluetooth

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Zocht een autoradio met bluetooth, vooral voor het bellen onder het rijden. Vanmiddag gekocht en gelijk aangesloten, nadien werkt alles perfect volgens verwachting. Zeer eenvoudig aan te sluiten en te installeren. Ook de bediening in diverse keuzemenu's is heel makkelijk. In 1 woord SUPER

Gizmo 03-07-2016

Prima autoradio voor weinig geld

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Prima autoradio die makkelijk bedienbaar is. Veel instelmogelijk en afspeel mogelijkheden. Doordat er geen Cd speler inzit is de autoradio zeer eenvoudig te installeren.

Danny 19-06-2016

Goede autoradio

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Makkelijke bediening ziet er strak uit in de auto. Lekker geluid voor 'niet teveel geld
Om in te bouwen hadden we geen hulp nodig
Dit konden wij makkelijk zelf
Ik hoop dat ik nu 100 tekens heb want meer weet ik niet erover te schrijven

Twan 18-06-2016

Degelijke autoradio

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Een paar dagen geleden de radio gekocht.
Het geluid is zeer goed, en zijn er ook voldoende mogelijkheden om het geluid af te spelen. Ik ben zeer tevreden.

Leroy 14-06-2016

goeie kwaliteit

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

over het algemeen is de kwaliteit goed,
geluid klinkt helder, en de aansluit opties zijn goed, usb aux, BT.
de knoppen voelen goed en kwalitatief aan.
enigste min punt frontje gaat soms lastig eruit nadat je de eject knop indrukt, vorige radio had dit ook.
op enigste min punt na een goeie radio wat je ook kan verwachten van JVC.

Telefoon geluid weergave en ontvangst is slecht 13-06-2016

Telefoon geluid weergave en ontvangst is slecht

Geschreven voor: JVC KD-X330BT

Telefoon geluid weergave en ontvangst is slecht, heb mijn Parrot maar weer aangesloten. De radio heeft een zeer goede sound.