Kenwood KDC-164UR

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KDC-164UR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hekkeboer 09-01-2016
Geschreven voor: Kenwood KDC-164UR

Perfect toestel aantebevelen goede geluidsweergave en makkelijk in gebruik duidelijk display duidelijke beschrijving

Anton 23-11-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-164UR

Kenwood KDC-164UR is een prachtig ding. Hij geeft een super kwaliteit geluid. Ik heb hem gekocht in de Mediamarkt voor 63 euro. Ze hadden niet meer in voorraad dus gelijk de showmodel gekocht. Het is een echte aanrader!

Kevin 08-10-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-164UR

Voor een scherpe prijs super kwaliteit en veel opties.
Het geluid die wat 4x50W produceerd klinkt mooi helder en vol. In de prijs categorie rond de €70 naar mijn mening de beste keuze!

Tuner22 25-08-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-164UR

Zeer goede radio voor die prijs. Zeer makkelijk te installeren . plug and play zou ik maar zeggen. Je kan seze radio ook kopen in 3 verschillende kleuren , war handig is voor het matchen van de kleur vanu auto .

Peter V 30-07-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-164UR

solide, en zeer mooi vorm gegeven autoradio, met een zeer goed geluid, USB aansluiting, en mogelijkheid tot afspelen van alle cd's en een zeer acceptabele aankoop prijs. Kortom veel waar voor je geld.

arno janssen 29-07-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-164UR

Al lekker veel plezier tijdens mijn reizen met de auto.
Ik luister veel naar actualiteitenprogramma's en tussendoor muziek en de geluidkwaliteit is prima

pieter2345 12-07-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-164UR

We zijn nog maar heel niet eigenaar, maar dr installatie en werken is van de eerste kaart goed verlopen!

martijnnv 05-04-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-164UR

Mooie autoradio met veel mogelijkheden. Ziet er daar naast ook nog erg strak uit.USB poort is erg handig samen mmet de aux aansluiting als je ook muziek wilt luisteren Vvanaf andere apparaten