Pioneer DEH-4400BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-4400BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

ellem 14-04-2013
Geschreven voor: Pioneer DEH-4400BT

Een radio voor relatief weinig geld met veel mogelijkheden. Werkt goed met iPhone.
Lijkt ontworpen door degene die ook de casio horloges van vroeger deed. De bediening is niet altijd logisch.
1) De demo modus (het nut van dit ding is mij niet duidelijk)uitschakelen is omslachtig. (Source enkele seconden indrukken, dan met draaiknop demo opzoeken, met rechter pijltje kiezen voor OFF, sourceknop indrukken).
2) Display kan dimmen maar blijft te helder.
3) De uit/aan knop is gecombineerd met source (cd radio telefoon ed). Ik mis toch een simpele volume/ uitaan knop.

fretjes 19-09-2012
Geschreven voor: Pioneer DEH-4400BT

Op zich een goede autoradio echter een groot probleem(voor mij in ieder geval) Als je de telefoon via bluetooth heb verbonden en tegelijkertijd ook op je telefoon navigatie hebt draaien dan valt daarvan het geluid weg. Dit zit in de software van de radio en zal ook niet worden aangepast. elke BT radio van pioneer heeft dit (reactie van pioneer) Dus of je telefoon aangesloten of navigatie maar beide kan niet dus. Is een grote misser van pioneer. Ik heb dus wel spijt van de aanschaf.
Fred

Erik de la 31-10-2012

Vreemd, ik gebruik tomtom op mn iphone met het geluid over de autospeakers. Gelijktijdig luister ik naar muziek vanaf mijn telefoon en kan ik handsfree bellen. Als het geluid uit de tomtom speaker kormt, schakel ik hem eenvoudig terug naar geluid over de radio door de radio weer op 'bt audio' te zetten. Werkt erg goed.

Erik de l 12-07-2012
Geschreven voor: Pioneer DEH-4400BT

Wat een top radio voor zo'n prijs!

Reden van aanschaf; bluetooth.
Carkit functie werkt super, na eenmalige handmatige koppeling met iphone gaat alles automatisch, telefoon kan in de broekzak blijven, telefoonboek is op radio te openen. . Bedrade microfoon bijgeleverd zorgt voor goede verstaanbaarheid.
Audiostream is ook te gek, draadloos muziek afspelen was nog nooit zo eenvoudig.
Geluid van navigatie op telefoon gaat ook over de radio.

Ik heb een actieve pioneer subwoofer zonder problemen aangesloten, af te stellen met radio. Elke autorit is feest.
Kortom, no nonsense radio voor een goede prijs.

Erik de la 31-10-2012

Hallo joona, je kunt niet met spraak opnemen. Het koppelen van meerdere telefoons heb ik niet uitgeprobeerd.

Jonaa 13-08-2012

Kun je opnemen door middel van spraak?
Kun je met meerdere telefoons werken zonder telkens opnieuw te moeten pairen? (0000 intypen)

spitss 17-06-2012
Geschreven voor: Pioneer DEH-4400BT

Perfecte radio. Speciaal gekocht voor de bluetooth. Gebruik hem in de vrachtwagen. Alle collega.s zeggen dat het klinkt alsof ik de telefoon in mijn hand heb. Zeer gebruiksvriendelijk met diverse mogelijkheden voor de bluetooth. Bijv automatisch opnemen, beltoon etc etc. En dat voor een leuke prijs

HANS VAN ALTRECHT 29-06-2012

Ik kan geen verbinding maken met mijn Samsung S323 gsm. Hoe moet dat? De handleiding is niet duidelijk voor mij. Hans

henk5 08-02-2012
Geschreven voor: Pioneer DEH-4400BT

nu weer een paar dagen verder de radio is na doorlezen van handleding ingesteld gaat best vlot achteraf allen nu toch bij redcoon de IR afstandsbediening besteld dan kan je denk ik iets mindergevoelig zaken instellen. geluid is nu prima ingesteld misschien is het toch een goede keuze

henk5 07-02-2012
Geschreven voor: Pioneer DEH-4400BT

Sinds een paar dagen in gebruik
radio heeft heel veel mogelijkheden qua geluidsfunctie
je kunt veel instellen, wat ook weer een bezwaar is
kost nogal wat tijd om je persoonlijke wensen in te stellen staan op bijgevoegde CDrom. toch meer even googelen voor een afgedrukt exemplaar
knoppen zijn wel gevoelig vooral de centrale menuknop
als je het volume wil instellen druk je gauw genoeg het menu aan.
Wat wel fijn is dat hij mapjes van de MP3 usb kan uitpakken

Zstpos 09-02-2012

Beste Henk5,

Hoe is jouw ervaring met de (parrot) bluetoothverbinding en je telefoon?
En wordt er bij deze radio standaard een draadloos/bluetooth microfoontje geleverd?

M.v.g.

Zstpos