HP Photosmart 7510 e-AiO

• Test panel 8,1 mei 2012

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Photosmart 7510 e-AiO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Bonnendijk 22-11-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

Inmiddels heb ik deze printer nu een jaar. Hij bevalt goed, behalve één groot nadeel: hij vreet cardridges. Dus... als je graag veel geld kwijt bent aan inktpatronen en toch een fijne printer wilt, meteen doen!

jjelier 13-07-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

Dit is mijn laatste HPprinter. Wat een drama-apparaat. Na een jaar kreeg ik foutmeldingen op het display over kapotte cartridges terwijl ze gloednieuw waren, nota bene van HP-zelf. Wat ik ook heb geprobeerd. Ik blijf die meldingen krijgen en kan dus niet printen. Na ruim een jaar voel ik me dus behoorlijk bekocht!

botman55 20-05-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

De kwaliteit van de scans is matig; mijn scans werden niet geaccepteerd omdat de dpi te laag was. De kwaliteit van de kleurenprints is niet goed

Jacob100 29-09-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

Het is een goede printer maar som problemen met instellen meschien is dit persoolijk.
Bij niet veel gebruik gaan de inktpatronen toch snel op dit komt door het schoonmaken van de inktkoppen

Javer 17-07-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

Een printer kopen is toch lastiger dan ik dacht maar ik na wat uitzoekwerk (met dank aan de recensies) heb ik besloten voor de HP 7510. Deze printer kan alles wat ik wil cq belangrijk vind: lage print kosten, zeer goede kwaliteit in printen (mn zwart printen), kopie en scan, dubbelzijdig, feader, snel en wifi etc.

Ik ben zelf geen installatieheld maar het aansluiten van de HP op mijn twee apple laptops ging vlot en probleemloos! Wat een genot om overal in huis te kunnen printen!

De prints zijn van topkwaliteit, ook in de snelle stand. scannen is mooi scherp en kopie idem. Ik had gebruikgemaakt van de 50 euro retour korting en hierdoor is m.i. deze alleskunner erg goedkoop. Prijs - kwaliteit verhouding een dikke 9. Ik kan nog niets zeggen over duurzaamheid maar de printer ziet er solide uit. In het algemeen vind ik printers niet mooi (behalve HP Envy 110) maar ik moet nu toegeven dat ik de 7510 toch mooi begin te vinden! De overige vele andere mogelijkheden moet ik nog uitzoeken maar dat komt later wel.

JD82 05-07-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

Na alle positieve reviews heb ik deze printer ook aangeschaft. Hij valt mij tot nu toe echter behoorlijk tegen.

De installatie ging prima. De eerstvolgende keer dat ik de printer wilde gebruiken kreeg ik gelijk een foutmelding. Op het display stond dat ik de printer aan en uit moest zetten om het op te lossen. Hielp niet. Uiteindelijk alle inktpatronen losgehaald en opnieuw geplaatst en de foutmelding was verdwenen.

Er worden standaard een paar velletjes fotopapier meegeleverd. De foto's zien er werkelijk verschrikkelijk uit, alsof er op roze papier is geprint. De kleuren kloppen totaal niet, veel te rood. Alle instellingen gebruikt, geen verschil.

Zojuist de scanfunctie geprobeerd. Via het touchscreen erg eenvoudig. Het voorbeeld verschijnt erg vlot, en ziet er goed uit. De uiteindelijke scan bevat helaas maar de helft van het voorbeeld, alleen de bovenste helft van het A4'tje wordt gescand.

Al met al voor mij een behoorlijke tegenvaller. Het apparaat ziet er bijzonder mooi uit, maar heeft mijn verwachtingen absoluut niet waargemaakt. Misschien zijn het instellingen, maar ik verwacht dat dergelijke basic handelingen zonder al te veel gedoe gewoon goed werken...

s grou 11-07-2012

Neem contact met de leverancier op,dit kan betekenen dat de printkoppen of niet goed zijn gemonteerd of dat deze zijn beschadigd

EuitG 23-06-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

Na beoordelingen o.a. op deze site gelezen te hebben besloten deze printer te bestellen bij TakItNow. Zeer goede levering en perfecte printer. Snel geinstalleerd. Nadeel vind ik altijd dat de ondersteunende software in de opstartcyclus van Windows wordt gezet. Deze handmatig verwijderd. Na het aanklikken van print of scan ziet de pc de draadloze printer direct en werkt tot op heden feilloos. Als deze printer ook weer jaren meegaat zoals mijn oude Photosmart dan zou dat super zijn. Deze laatste is niet meer bruikbaar doordat er geen drivers zijn voor Windows 7. Ik hoop dat dit voor de HP 7510 bij nieuwe windowsversies wel goed blijft gaan.

Jolien1985 14-05-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

Een hele prettige printer. Makkelijk te installeren. Binnen enkele minuten kun je ermee aan de slag. Huisgenoten kunnen ook hun computer kopppelen aan de printer via het wifi netwerk. Heerlijk om van al die draadjes en kabels af te zijn. De printer is redelijk groot maar dat komt door de hoeveelheid mogelijkheden. Het touchscreen scherm biedt directe verbinding met fotoalbums of facebook. De usb-poort is erg handig voor mensen die bij jou thuis iets komen printen of als je op die manier je bestanden wilt selecteren. Ik vond het een erge mooie en prettige printer. De aanschaf en onderhoudt op gebied van inkt en fotopapier is aan de dure kant maar het gebruiksgemak maakt het zeker de moeite waard.

Sander den Breejen 14-05-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

De HP Photosmart 7510 is een printer die van alle gemakken is voorzien, Tegenwoordig hoef je niet iedere pc nog apart van een printer te voorzien. maar stel je deze Printer in vanaf het netwerk, dit gaat probleemloos.

Mijn hele gezin was gekoppeld aan deze printer, en alles werkte bijna vlekkeloos.

De installatie kan makkelijker en bevat onnodige dingen, Wil je gebruik maken van het Fotopapier ipv het normale papier, moet je dit via een vergezochte instelling doen. Jammer ):

Serge 1981 09-05-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

via het testpanel van kieskeurig heb ik deze printer 2 weken mogen testen.
Ik was zeer tevreden over deze printer na uitvoerig gestest te hebben door mij en mijn kinderen.

De afdruk kwaliteit is zeer goed en er zijn volop mogelijkheden. via de internetverbinding op de printer zijn er verschillende print programma's te downloaden voor zowel de kinderen als volwassenen.

De printer is zeer gebruiksvriendelijk door gebruik van het touch screen. De installatie van de printer wordt geheel weergegeven op het scherm en voor de gebruikers die er geen verstand van hebben zijn er ook filpjes te zien die laten zien hoe alles geinstalleerd moet worden.

scannen en kopiëren van documenten is een groot pluspunt van deze printer dmv de invoerlade aan de bovenkant. Je kan een heel document in 1x scannen of kopieëren. (ook dubbelzijdig) en dan meteen verzenden naar de mail.

Printen via een pda is ook zeer makkelijk.
aanmelden en documenten verzenden naar het bestemde e-mail adres en de printer doet zijn werk.

het enige nadeel is dat hij tamelijk groot is maar aangezien deze via het netwerk loopt kun je deze overal in huis plaatsen.

al met al een zeer gebruiksvriendeljke en zuinige printer van goede kwaliteit met veel mogelijkheden door het touchscreen en internetverbinding.

mbliek 09-05-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

Voor het testpanel deze printer circa 2 weken in huis gehad.

Printer zit goed verpakt en is makkelijk uit de doos te halen met behulp van een tas.
Makkelijk te installeren zonder tussenkomst van een computer. Alles gaat via het scherm met duidelijk uitleg.
Het printen kom snel beginnen.
Printen via iPad gaat makkelijk maar bij donkere foto's wordt het einde van de foto een beetje korrelig wat bij printen via de computer niet het geval is.
Het nadeel van het printen vanaf de iPad is dat je niet kan kiezen voor een A4 formaat foto.

Het scannen vanaf de printer wordt het erg donker. Een paspoort werd niet duidelijk. Bij het voorbeeld was het wel goed. Scannen vanaf de computer geeft geen kwaliteit problemen.

De mogelijkheden zijn eindeloos. Veel Apps te installeren op de printer zelf. De mogelijkheid om bijv een route te printen rechtstreeks op de printer. Erg handig.

Nella08 09-05-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

Mooie design printer met tal van mogelijkheden.

Wat gelijk opvalt is de easy installatie. Makkelijker heb ik het nog nooit meegemaakt bij een printer.
Als je wifi hebt komt de cd er niet aan te pas en kan je de gehele installatie via je netwerk en het touschscreen doen.

Eprint en wifiprinter zijn de leukste functies.
Foto via je iphone maken, verzenden naar je printer en thuis ligt de foto klaar.
Doordat je ook nog eens kan scannen en de scan op een geheugenkaartje kan zetten heb je geen kabel nodig van je printer naar je laptop. Ideaal!

Nadelen:

- Inkt patronen vielen 'uit'.
Magenta deed het niet meer en na herstellen van de cartridges via de printer kreeg ik niet meer de juiste rode kleur waardoor ik slechte kwaliteit kreeg op de afdrukken. Eerst groenig en na herstel dof donker rood/paars ipv velrood terwijl dat nodig was.
Heel jammer want ik ben voor de rest super enthousiast
over deze printer. Hopelijk is dat alleen zo bij mijn testprinter het geval. Daarom uiteindelijk een 6 voor afdrukkwaliteit want de eerste afdrukken waren fantastisch.

- Inkt was trouwens sneller dan verwacht op.

- Bespaar niet op je fotopapier. Deze printer is meedogeloos voor fotopapier van mindere kwaliteit.

NB.: Ik heb deze printer getest via kieskeurig.

Erica-5 08-05-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

Voor het testpanel deze printer circa 2 weken in huis gehad.

De printer zat goed verpakt in de doos, een vertrouwd gevoel. De printer en inktpatronen waren snel en eenvoudig geinstalleerd, en het printen kon al beginnen.

Vooral printen via Eprint (mail sturen naar de printer) verloopt erg eenvoudig. Zo kan ook de familie en vrienden een keer wat afdrukken, tenminste als je dat wilt.

Het printen van foto's op fotopapier is geweldig! Foto's zonder witte randjes, met een erg goede kwaliteit. Als je high quality foto's verstuurd naar de printen duurt het aardig lang, maar de kwaliteit is het waard!

Het printen van reguliere tekst en dergelijke gaat snel! De printer gooit de papiertjes er snel uit, waardoor de papieren soms op de grond terecht komen. Hier moet ik nog een oplossing voor zoeken.

Ik ben erg tevreden met deze werkbare printer!

Marcel E 08-05-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

Deze printer heb ik getest voor het Kieskeurig.nl Testpanel. Mij eerste scepcis over HP door ervaringen uit het verleden, heb ik met deze printer los moeten laten. De documenten en foto's zijn van top kwaliteit en mooier dan uit mijn CANON printer. Scannen, ook dubbelzijdig zijn geen enkel probleem. Voor de meeste afdruk taken heb je de computer niet eens meer nodig. Deze Printer kan bijna alles aan. Als deze printer cd's en/of dvd zou kunen bedrukken en ook nog eens negatieven of dia's zou kunnen scannen kreeg hij voor alles een 10

Rob Heijtink 08-05-2012
Geschreven voor: HP Photosmart 7510 e-AiO

Dit apparaat heb ik mogen testen voor kieskeurig en ik ben nu aan het overwegen om er zelf ook een aan te schaffen. Ik fotografeer veel en heb dus gretig de foto's afgedrukt en de kwaliteit is zeer goed. Het apparaat is heel gemakkelijk in gebruik en het installeren gaat ook heel makkelijk.

Het eprint en airprint is zeer prettig, zeker als je veel apparaten hebt zoals een uitgebreide mobiele telefoon en of Iphone, Ipad, Tablet. Even de printer toevoegen en printen maar.

Scannen en kopiëren heel makkelijk en snel klaar.

Al met al een zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk apparaat met uitstekende afdrukkwaliteit. Zeker een aanrader.

ljdijkstra 12-12-2012

Hallo Rob, heb je uiteindelijk echt deze printer aangeschaft? Zo ja, kan je me dan iets meer vertellen over het inktverbruik (en de bijbehorende kosten)?
Dank vast voor je reactie!