HP Photosmart 5510 e-All-in-One

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Photosmart 5510 e-All-in-One op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

bartvandermeulen 13-11-2015

Slechtere printer heb ik nog niet gehad in de afgelopen dertig jaar. Constant problemen, hetzij met draadloos, hetzij met papierdoorvoer, zwarte inkt weigert ineens, net probleemloos geprint of gescand en letterlijk 2 minuten later geen inkt meer (nieuwe cartridges), zwart print niet meer af (ook niet met kopieren) en draadloze verbinding verdwenen. Heb dezelfde problemen met 3 HP's op mijn werk. Ging een vier maanden goed en dan blijft het haperen

AnnaKir 09-11-2013

Super tevreden over mijn vorige HP printer die wel een jaar of 6,7 perfect had gefunctioneerd, ging ik natuurlijk opnieuw voor HP. Deze photosmart 5510 blijkt echter een drama. Ik moet zeggen dat de service van HP heel goed was. Als ik belde probeerden ze me online te helpen en als bleek dat het niet lukt zouden ze een nieuwe opsturen. Dit heeft zich in een maand maar liefst vier keer herhaald. Iedere keer weer cartridges er uit, alles weer inpakken, tijdelijk geen printmogelijkheid, thuisblijven voor bezorger, opnieuw installeren etc. Het vijfde exemplaar printte nog steeds een beetje scheef, wat ik ook probeerde. Ik was toen echter het gedoe zo zat , dat ik dat probleem uiteindelijk maar voor lief heb genomen. Nog steeds een ergernis natuurlijk. Nu weer problemen met de zwarte printerkop. Op internet lees ik dat dit ook een bekend probleem is van deze printer. Nu kan ik natuurlijk wel weer een andere gaan kopen, maar hier zit nogvoor zo'n 100 euro inkt in. Dat wil je toch ook niet zomaar weggooien.
Begin er niet aan, zou ik zeggen.

avb71 07-08-2014

ik heb het zelfde, kan steeds niet printen omdat hij soms wel en soms geen netwerk vind, gewoon een drama printer!!

moonie87 10-10-2013

Wat een rot printer is dit! Altijd al problemen gehad met het laden van papier zoals meerdere mensen hier omschrijven maar nu werkt de printer helemaal niet meer en geeft een papierstoring aan. De printer verkreukelt het papier intern waarna er niet meer geprint kan worden. Heb zelf al gekeken waarom het papier vastloopt maar niks kunnen vinden. De printer had deze problemen altijd al waardoor de printjes er altijd verkreukelt uit kwamen en soms ook vlekken op het papier. Maar nu functioneert hij dus helemaal niet meer! Zwaar ontevreden heb deze printer nog maar kort!

fglazener 28-08-2013

Met stip de slechtste printer die ik ooit gehad heb. Ziet er mooi uit en redelijk makkelijk in te stellen maar dan:
- verbinding maken met computers via wifi gaat zeer moeizaam. Wifi dekking is uitstekend in huis overigens. Telkens weer geen verbinding mogelijk en dan moet je op de computer alle software opnieuw installeren om verbinding te krijgen. Ben uit pure armoede er toe over gegaan om er een printer kabel aan te leggen zodat iedereen met zijn laptop naar de printer kan gaan en via de kabel kan printen. Lekker handig zo'n draadloze printer!!
- het papier komt er vaak gevouwen uit. Printjes zien er dus niet uit.
- inkt reservoirs zijn super snel leeg
- machine geeft aan dat inkt reservoir leeg is als ie nog helemaal vol zit
- druk kwaliteit is erbarmelijk. Kleuren prints die er uit komen zien er niet uit. Altijd een kleur die de boventoon voert, welke is alleen niet te voorspellen.

Kortom, zonde van mijn geld. Ben er nu helemaal klaar mee dus ik ga nu op zoek naar een andere printer

suzans178 17-06-2013

De printer beviel heel erg goed. De afdrukkwaliteit is (als hij het doet) fantastisch!!
Nadeel is dat het papier inderdaad continue hapert. Ik moet vaak helpen bij de doorvoer.

Het grootste probleem is het volgende: De setupcatridges waren op dus ging ik ze vervangen door origineel HP cartridges. Daarna printte de printer geen kleuren meer. Alle stappen ondernomen die volgens HP doorlopen moeten worden bij problemen maar geen resultaat.
HP heeft gelijk een nieuwe printer beschikbaar gesteld (goede service!!) helaas deed deze printer helemaal niets. Toen heb ik weer een nieuwe printer van HP gekregen. Deze deed gelukkig wel wat hij moest doen. Tot het moment dat er weer nieuwe cartridges in moesten, toen weer geen kleur zoals bij de eerste. Nu zegt HP: helaas, buiten de fabrieksgarantie.
Dus nu heb ik geen werkende printer en geen oplossing!!

Voor mij geen HP meer!!!

suzans178 19-06-2013

Helaas Hondgolda,
Dat heb ik al geprobeerd. Alle oplossingen die HP heeft geboden (online) heb ik al geprobeerd. Nu print hij helemaal niets meer. Alleen nog wat vlekjes.

Toch bedankt!!

hondgolda 18-06-2013

deze problemen herken ik, ik heb me rot gezocht op internet omdat ik ervan uit ging dat het een instelling fout moest zijn.(mijn firewall blokkeerde dit)
Ik kwam de HP print and scan doctor tegen http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=nl&lc=nl&dlc=nl&docname=c03287342 en hij print weer super.
succes

hogebroer 23-03-2013

waardeloze printer, print al na paar keer geen kleur meer en is erg onduidelijk, wat we ook doen krijgen hem niet goed. niets helpt.
Altijd canon gehad nu spijt van deze printer

Mniek 27-11-2012

Handig dat 'ie draadloos is, maar ik kan er iedere keer naar toe blijven lopen omdat hij zegt dat het papier op is, terwijl er nog een flinke stapel in zit. Ook trekt hij regelmatig lege vellen papier erdoor zonder reden, waar vaak vouwen in komen en dan kan ik die weer weggooien..

*Barbara* 05-09-2012

Printer blijft papier er scheef doorheen trekken.
Elke keer na het papier laden moeten we talloze
prints weggooien voordat het papier goed in de lade ligt. Heel jammer. De printer ziet er verder mooi uit,
werkt goed draadloos en was gemakkelijk te instaleren.
Als het papier er recht doorheen ging, was het een
prima apparaat.
De printer maakt wel redelijk wat geluid, maar dat
stoort me niet.

Musicfreak 06-09-2012

Beste Barbara, heb je nog garantie? Ik raad je aan om via de mail contact op te nemen met HP support. Ze reageren snel op je mail. Succes en houd ons op de hoogte.

Musicfreak 28-08-2012

Update:
De printer is uiteindelijk de volgende dag opgehaald. Vandaag heb ik de nieuwe printer (6510) ontvangen. Toch nog een goede service van HP. Nu maar hopen dat ik hier wel plezier van zal hebben.

Musicfreak 23-08-2012

Opzich een mooie printer, die makkelijk kan worden geïnstalleerd. Wifi werkt ook perfect en e-print is ook super handig.
Ik heb de 5510 in maart aangeschaft, maar had er direct al problemen mee. Hij print schot en scheef.
Ongeveer 1 maand geleden via e-mail contact opgenomen met HP Support. Netjes behandeld en altijd snel reacties op mail.
Eerst moest ik de printer een aantal resetten geven. Geen resultaat.
Vervolgens kreeg ik een nieuwe papierlade toegestuurd. ook geen positief resultaat.
Vervolgens een week later een nieuwe printer (5514) ontvangen. Print ook scheef.
Vervolgens weer een nieuwe printer ontvangen (5514). Nog meer problemen. Ik kon de cartridges niet kalibreren en deze printer printe ook scheeft.
Vervolgens weer een nieuwe printer ontvangen (5514). En je raad het waarschijnlijk wel, ook problemen. Weer het kalibreren en scheef printen.
Inmiddels heb ik hier 4 printers staan die niet goed functioneren.
Weer contact opgenomen met HP, dat ik geen vertrouwen meer heb in dit type. Geld terug of ander type. Mijn dossier werd overgebracht na de klachtenafdeling en er werd officieel een klacht van gemaakt.
Ze boden mij de 6510 aan waar ik mee akkoord ben gegaan.
Er werd een afspraak gemaakt dat de laatst ontvangen printer zou worden opgehaald en dat ik daarna de 6510 zou ontvangen. Ze zouden afgelopen woensdag (dus gisteren) de defecte printer komen ophalen. Ik moest daar de hele dag voor thuis blijven, want ze konden mij geen ophaal tijd geven. Er is niemand geweest. De hele dag voor nop gewacht. Ben ontzettend boos.
HP vanavond een mail hierover gestuurd. Reactie even afwachten.
Wordt vervolgd!!!!!

Hillie 03-07-2012

Ter aanvulling op mijn review van 22/4:
korte tijd na mijn vorige review is onze probleemprinter, na reparatie die niets heeft verholpen, door de winkelier omgeruild voor eenzelfde exemplaar.
Deze liet dezelfde ellende zien als de eerdere printer. Ook hield de 5510 verkeerde printgegevens bij (gaf steevast grotere aantallen van geprinte of gescande documenten aan, dan daadwerkelijk gemaakt waren). De nieuwe gaf, terwijl de papierbak nog goed gevuld was, ELKE keer de melding dat er geen papier meer in zat....
Dus heb ik, na mij vaak kwaad maken hierom, deze week de Epson Stylus SX535WD gekocht, en de HP 5510 met gróót genoegen bij het vuilinzamelstation gebracht. Nooit geen HP meer voor mij.

Robert Steenbergen 26-05-2012

Het leek mij leuk om draadloos te kunnen printen vanaf mijn iPad. Dat werkt inderdaad prima. Het probleem is alleen dat alle afdrukken er schots en scheef uit komen. Naar de winkel geweest voor een ander exemplaar maar dit apparaat heeft dezelfde kuren. Niet duurzaam dus want deze gaat nu rechtstreeks naar de recycling. Triest !

Hillie 22-04-2012

Omdat ik niet mag schelden, zal ik maar volstaan met het een rotprinter te noemen. Voorheen had ik een Brother DCP-115, en was daar altijd zeer tevreden over. Van deze HP 5510 gaat de bloeddruk echter gevaarlijk omhoog….
Hij maakt enórm veel herrie, trekt het papier er geregeld scheef doorheen (ik doe het zorgvuldig in de lade!), en kreukelt het papier geregeld, van boven naar beneden.
Ook verschijnt er soms zomaar een zwarte veeg inkt op de pagina.
De kleuren zijn goed, maar hij verbruikt waanzinnig veel inkt. (op 3 maart had ik de zwart vervangen, en op 22 april moest dit alweer gebeuren, en de rood is ook al voor de helft op, terwijl ik héééél weinig print !). De door HP geclaimde hoeveelheid af te drukken pagina’s haalt hij bij lange na niet !
Er is geen enkel pluspunt te benoemen, het is een gigantische miskoop.
Ik zou willen dat mijn Brother niet stuk was gegaan, na jarenlange trouwe dienst….

P.J-H.Kok 18-08-2012

Soortgelijke ervaring!!!

De scanner produceerde zelf een zwarte rand om de kopie. Dus, elke fotokopie zag eruit als een rouwkaart.
Daarnaast was de kopie zelf (de JPG) ook nog eens scheef...
Vervangende printer, rechtstreeks van HP, was pas écht een drama!
Naast exact hetzelfde probleem als ik hierboven heb beschreven, was het printen ook een ramp...
Alles komt er scheef uit, in mijn geval een verloop van 2 millimeter tussen linkerbovenhoek en linkerbenedenhoek.
Zulke scheve brieven kun je toch niet met goed fatsoen naar officiële instellingen sturen?

Nee, in het goedkopere marktsegment kun je de HP PhotoSmart 5510 het beste hard voorbij lopen.

Met de Epson Stylus heb je volgens mij een betere, zo niet de beste keus gemaakt…

42naam 14-04-2012

Aanvulling Heb dit apparaat tijd geleden geleden tijdens aktie gekocht, na enige maanden kreeg ik een grijze streep op iedere kopie contact opgenomen met HP en men direct die is kapot en door geweldige service van HP binnen enkele dagen had ik nieuwe printer in huis deze werkt prima en ook mooie kleuren goed apparaat voor deze prijs

kees0015 07-04-2012

waardeloos apparaat, begint al met "uitlijning mislukt" nieuw uit doos, kan al meteen weer terug,
slechte software vol commerciele troep, nooit meer HP

MakZey 02-04-2012

Ik heb de HP 5510 nu een paar maanden in mijn bezit en ik moet zeggen dat het prima bevalt! ik ben blij dat ik niet al die problemen heb die andere mensen hieronder schrijven. Ik heb hem gekocht toen hij de "inruilweken" waren. Dus ik had mijn oude hp psc 950 teruggestuurd. Duurde wel even voordat ik het geld had, maar ik heb het gekregen. Ik moet zeggen dat ik het een hele fijne printer vind. Maakt goede afdrukken en werkt goed i.c.m. iPhone, iPad, windows 7. oke hij maakt met opstarten wat lawaai. Maar een Wi-Fi printer is er toch ook niet voor om uit te zetten? ik laat hem gewoon 24/7 aan staan en heb nergens last van.

Verder vind ik wel dat de inkt wat aan de prijzige kant is. Maar ik heb mij laten vertellen dat er een compleet systeem in zo'n tankje zit. wat bij Epson in de print kop zit. Als je bij Epson dus iets te lang geen printje maakt zit je printkop verstopt en kun je hem weggooien. Dus ik heb toch maar weer voor een HP gekozen.

furrywolf 17-03-2012

Heerlijk apparaat, heb hem nu een paar dagen binnen en hij bevalt prima! Ik snap niet waarom een paar hierboven zitten te meuten over scheef papier? Mijn tip: kijk eens hoe je het papier erin legt, als je het verkeerd doet is het logisch dat het kromtrekt!!!

Draadloos gaat ok, geen last van krom papier... gaat uitstekend.

Pjotterke3 28-01-2012

Op zoek naar een all in one printer kwam ik in een aanbieding bij BCC op deze printer uit. Voordeel was dat het tevens een draadloze printer was.
Nu naar een half jaar in gebruik moet ik zeggen dat deze printer behoorlijk tegenvalt. Allereerst het lawaai dat de printer maakt. De tijdsduur tussen printopdracht en afdruk. Tussendoor kun je koffiezetten. Draadloos vergeet het maar. Alle mogelijke opties geprobeerd om de printer daarvoor in te stellen maar zonder resultaat. Je hebt een vertrouwd snoertje nodig tussen pc en printer. Elke maand wel een storing in printopdracht waardoor ik het software programma opnieuw moet installeren. De afdrukken zijn wel van een goed resultaat. Mits het apparaat geen dubbelpapier pakt wat ook regelmatig voorkomt. Kortom geen aanrader als men een all in one printer zoekt.

koos van warga 12-01-2012

Installatie en aanpassing v.w.b. netwerk even de tijd voor nemen. Ook uitlijning, anders wordt er geen goede afdruk gemaakt. Printer maakt idd bij start een pittig lawaai. Maar daarna als elke normale printer. Via wifi en iphone aansturing werkt prima. Het is natuurlijk geen hoogvlieger deze printer maar voor de thuisgebruiker prima, zeker als je de prijs bekijkt. Met inruil: slechts 63,00

Ludo Moonen 11-01-2012

Waardeloos apparaat. Ook reeds de oude omgeruild omdat het papier er scheef doortrok en verkreukt er uitkwam. Mocht er score zijn voor het geluid kan je beter een betonmolen aanschaffen.De printers maken enorm veel herrie!!! Erg spijt van deze aankoop.

Bertusjuh 08-01-2012

Heb deze na een epson genomen en is me 100 procent mee -gevallen,de internet functies werken ook goed.

Jans 30-12-2011

Waardeloos apparaat. Verlang terug naar m’n HP 710C printertje. Deze werkt jammer genoeg niet onder W7. Inmiddels tweede staan, eerste trok het papier erg scheef erdoor. Bij deze werkt het draadloos verbinden niet en kan dus ook weer terug! Inktverbruik, met name de kleuren, is ook boven gemiddeld en erg duur. Erg spijt van deze aankoop.

EH2011 29-12-2011

Ik zocht eenvoudige wireless printer en scanner waar ik vanaf m'n xp laptops en vista pc en vanuit m'n ipad naar toe kan printen; dat doet deze printer prima! Het blijkt dat ik er ook vanaf m'n ipad mee kan scannen.

De installatie verliep probleemloos, wel was het even puzzelen qua registratie en aanmaken van het e-print e-mail adres.

MakZey 02-04-2012

Mag ik vragen hoe je het scannen via de iPad voor elkaar gekregen hebt?

42naam 22-12-2011

Heb dit apparaat nu enkele weken en hij werkt uitstekend ,snel ook , goede kleuren Draadloos gaat ook goed installeren is makkie

joanna01 11-12-2011

Heb de printer nu enkele dagen. Helaas heb ik nog maar 1 blaadje kunnen printen omdat het apparaat direct bij het innemen van een blaadje het blad verkreukelt en dus loopt het geheel vast. Heb nu 3 soorten papier geprobeerd en nog geen fatsoenlijke print. Nog geen oplossing gevonden. Heb hem nu terug gedaan in de doos om terug te gaan.

kris1971K 10-06-2012

had dit probleem ook , wanneer je een dikke stapel ( 1cm of meer ) papier in de lade legt gebeurt dit niet .