HP Photosmart 6520 e-AiO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Photosmart 6520 e-AiO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

E 21-12-2015
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Verschrikkelijk apparaat: traag, wifi-verbinding moet eerst uit en aan worden gezet voordat het weer functioneert, weigert een foto op normaal papier af te drukken, etc.

Pete camp 20-09-2015
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Als de printerkop het niet meer doet, moet je een nieuwe kopen. Dat is me al 1 keer overkomen. Maar nu ga ik voor een ander merk.

Theodd123 26-05-2015
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Als hij print doet hij het goed, weliswaar met veel gekraaken geluid. De papier doorvoer laat regelmatig te wensen over en hij geeft ook vaak de melding dat hij de inkt niet herkend ( nb HP!!) nu na ruim een jaar is de printer na een beperkt aantal afdrukken kapot. Hij ziet geen inkt meer en werkt niet ook is de papier doorvoer definitief kapot. Waardeloos en natuurlijk op een moment dat je het niet kan gebruiken..

Maerte 21-11-2014
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Nooit meer HP voor mij. Ik sluit me aan bij de verhalen van een aantal klagers.

Bijkomende miskleun vind ik het dubbelzijdig printen: de printer gaat dan de afdruk verkleinen zodat jou afdruk onleesbaar wordt maar het papier wel rondom 2 centimeter dikke witte randen heeft. HP gebeld hoe dit op te lossen; kan niet want de printer laat die randen onbedrukt omdat de printer het papier om moet draaien!?!?! Nou, Canon kan dit prima zonder mijn prints tot onleesbare schaal te verkleinen.

En dan al die sh*t nog van puzzle-fun, playmobil, origami en andere dowload flauwe kul. Niemand die het gebruikt, maar je hebt er wel voor betaald en het vult ALTIJD de helft van je display want... ja waarom eigenlijk?

Het is zonde van het geld, maar deze gaat naar mijn kleine neefje, kan ie kleurplaatjes printen.

Edwin.kieskeurig 16-10-2014
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Meest waardeloze printer ooit. Nooit meer een HP printer voor mij. Printerkoppen stuk, inkt niet geaccepteerd, verbindingen kwijt.

Als hij print komt er echt wel iets moois uit... maar voordat hij print....

WAARDELOOS. Ik ga hem buiten in de fik steken en lekker een nieuwe kopen. Jammer van het geld, maar dit is echt niet te doen zo'n onbetrouwbaar apparaat.

dalek69 28-04-2014
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

EDIT na ongeveer een jaar gebruik ben ik NOG STEEDS zeer tevreden over deze printer. Ik heb er nooit problemen mee, alle functies doen het goed en bij mij accepteert hij alle (zowel hp als goedkopere çompatible) cartridges met chip. Bij niet-hp cartridge plaatsen krijg je eenmalig wel een "fout"melding, maar dan klik je op het aanraakscherm simpel op OK/accepteren en je hebt nergens meer last van. Ik niet in ieder geval. Ik vermoed dat de negatieve reacties pech hebben met een defect model, ruil het apparaat dan om en je hebt als het goed is een prima printer. Ik heb na aannkoop ook een defect scherm gehad, de printer omgeruild en nergens meer last van. Ik ben tevreden.

pinky 24-04-2014
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

goede printer totdat de cartridget op zijn, de nieuwe worden niet geacepteerd. HP helpdesk gebeld a 10 ct per minuut excl eigen tel kosten. Na 25 minuten was mijn bel tegoed op en printer deed het nog niet dus echt waardeloos.... Ondertussen laptop en tafel onder de inkt omdat ze tijdens de hulp van hp eruit moesten. Dus hopelijk kan hij terug naar de winkel.
en ik nu 2x kleuren serie's weggooien omdat ik 2x besteld had omdat ik dacht dat het aan de cartridget lag.
Jammer verder goede printer ook wifi werkte heel goed.

mwtp 15-04-2014
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Dit is de meest waardeloze printer die ik ooit gekocht heb. met de orginele cartrigess blijft hij foutmeldingen geven, op 123 inkt deed hij het wat beter.

Ik printte er bijna dagelijks mee, maar telkens als er van 1 inkt op is kwam de foutmelding.

Ik koop nooit meer HP! Gooi straks voor 100 euro inkt weg, wat een rotzooi!!!

CitroDeLies 16-04-2014

Heb je al contact opgenomen met HP?
Mij hebben ze altijd prima geholpen.
Ik wil je inkt wel overnemen, mijn apparaat werkt prima!

Linda dk 07-03-2014
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Eerst een andere HP aangeschaft omdat mijn huidige printer op was. Helaas gaf deze geen mooie printjes, wat wel belangrijk is voor mijn werk. Ook was deze al stuk bij aankomst. Dus, nieuwe/andere versie gekocht, de photosmart HP6520. Helaas een waardeloze printer! De afdrukken zijn onscherp, al is de afbeelding scherp op het scherm, continu papier storing, cartridges zijn vrij snel leeg. Ook met afdrukken maakt hij (ook al vink je de optie "aan het scherm aanpassen" uit, de afbeelding regelmatig uit zichzelf veel groter af dan opgegeven. Voor de problemen met het printen ruim 45 minuten met de helpdesk aan de telefoon gezeten (mailen kan niet), en allemaal voor niks. Kortom, geen aanrader!

Tim van Daal 06-01-2014
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Hoe wordt je groot met het maken van afval?! Wat een compleet k-apparaat. Zogenaamde 'smart' scanner bepaalt zelf welk deel hij wel scant en welk niet. Denkt te weten wat je wil. Lukt je niet een paar pagina's in een pdf in kleur te scannen. Als je namelijk zegt dat het een document en geen foto is, maakt ie hem maar zwart wit.

Ik heb het apparaat net in elkaar getrapt en weg geflikkerd.

CitroDeLies 07-01-2014

Jammer, had graag een tweede gehad. Door het weggooien wordt de afvalberg nog groter..
Ik heb geen problemen met scannen, printen etc.
Staat allemaal in de gebruiksaanwijzing.

cbdekleijn 07-01-2014

heeft denk ik geen zin meer maar ik gebruik gewoon Vuescan die doet namelijk wel wat de gebruiker wil.
veel succes met het opruimen van de troep....

Bertje1970 03-01-2014
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Deze printer nu een half jaar in bezit. Wat mij opvalt is het extreem hoge inktverbruik. Als zzp-er gebruik ik de printer alleen voor factureren. Dus alleen tekst, geen foto's etc. Toch vertelt het apparaat mij 1 keer per maand dat er cartridges leeg zijn. Het kost mij dus een paar euro per print. Belachelijk!! Canon had hetzelfde euvel, maar die was achteraf toch nog wat zuiniger. Dus wat er verteld wordt op de verpakking en bij de verkoop, klopt van geen kanten.

CitroDeLies 04-01-2014

Of je hebt veel facturen, of er is iets mis met je printer.
Bij ons in huis wordt de printer door mijzelf en kinderen gebuikt, inclusief foto's en ongeveer 2 keer per jaar nieuwe cardridges nodig.

Gerritwillmm 13-11-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Ben zeer tevreden instaleren ging prima en afdrukken zijn goed.
Maar nu moet ik nieuwe inkt bestellen ,en ik weet niet wat ik het beste kan doen,kan wel voor de goedkopere huismerken gaan ,maar als daarna de printer niet meer werkt,heb ik een ander probleem.
Wat kan ik het beste doen.

Gerritwillmm 03-03-2014

Ik heb nu de inkt cartridge van het huismerk van 123 inkt 364XL met chip en daar werkt hij goed op, ook het niveau geeft hij goed aan.

jwiegertjes 25-10-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Alles werkt goed, behalve dat de de software ontzettend eigenwijs is. Regelmatig doet het apparaat het niet en dan krijg je geen duidelijke melding. Maar de ervaring leert dat hem dan weer een nieuwe peperdure hp-cartridge moet voeren. Dus als er één leeg is, werkt het hele apparaat niet meer. En ik heb één keer een cartridge laten hervullen en nu doet het ding het helemaal niet meer. Ik krijg een code die niet in de handleiding staat, maar die op diverse sites wordt gekoppeld aan een 'hardware-fout' die niet gerepareerd kan worden. Bij een aantal mensen treedt deze fout op na ongeveer 2,5 jaar. Dan wordt je geacht een nieuwe hp-printer te kopen. HP kan mooie dingen maken, en de printers zijn ook helemaal niet duur. Maar via de cartidges trekken ze je helemaal leeg en als je goedkope alternatieven gebruikt maken ze het apparaat onklaar.

cbdekleijn 26-10-2013

ik heb bij 123 inkt een paar cartridge besteld en ik krijg of en toe een melding dat de inkt cartridge niet goed is installeert ,echter als ik dan even de printer aan en uit zet is het probleem over.
ik werk trouwens wel met een Imac dus weet niet of dit ook zo is met windows ,je zou dus kunnen proberen bij 123 inkt zo ding te bestellen en kijken wat ie doet.
voor de rest denk ik dat alle printer fabrikanten je proberen leeg te zuigen met het kopen van cartridge helaas voor ons maar het is niet anders.

AThomY 20-07-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Zeer fijne printer. Het scannen en printen gaat gemakkelijk en snel. Ook het installeren gaat gemakkelijk. Je wordt stap voor stap door de installatie geleid. De afdrukkwaliteit is ook goed. En de printer apps zijn erg handig en mijn zoon vind ze helemaal geweldig.

dalek69 05-04-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

PRO *makkelijke installatie, ook zonder veel pc kennis
*handig, overzichtelijk touchscreen kleurendisplay, ‘swipebaar’ a la smartphone
*redelijk snel printen en scannen in veel taken
*automatisch dubbelzijdig afdrukken mogelijk zonder handmatige interventie
*draadloos netwerk wifi en en bedrade pc op zelfde draadloze routernetwerk werkt prima
*mooie afdrukken incl foto’s in normale stand en best goede foto’s op fotostand/-papier
*compacte afmetingen voor een AIO
*dubbele papierlade , a4 ‘normaal’ en foto (10x15c of 13x18c), makkelijk toegankelijk
*losse kleuren en zwarte cartridges (4 stuks) (type hp 364(xl) )
*print draadloos vanaf android en apple apparaten (smartphones en tablets) met de juiste apps daarop. Dit is vrij makkelijk in te stellen.
*printen rechtstreeks (m.n. foto’s) vanaf geheugenkaart (oa sd en mmc) zonder pc
*ePrint service: printen via emailadres waar ook ter wereld met internet/emailtoegang.
*kan randloos (foto’s) printen (instellen in printeigenschappen)

Contra *erg weinig gedrukte handleiding info. Rest staat op cd of download (pdf)
*papiersteun voor al afgedrukte vellen is wat slapjes
* (zoals veel recente (hp) wifiprinters, zit er geen usb kabel meegeleverd. Printer kan niet én wifii én usb-bedraad worden gebruikt.

Na een halve week in bezit, ben ik zeer tevreden over deze printer. Afgezien van de kleine minpuntjes hierboven, vind ik geen echte nadelen aan dit apparaat.
De paar nadelen in andere reviews her en der, beleef ik zelf niet zo. Ik vind de printer bv redelijk stil.
(ik had eerst een Epson d92 inkjet en die maakt VEEEEEL meer herrie)

Wel heb ik de printer moeten omruilen tegen een ander exemplaar wegens een uit-de-doos (deels) defect aanraakscherm. (Kan met elk electronisch apparaat gebeuren dat je een slecht exemplaar treft. )

charles bronson 01-04-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Ziet er fraai uit, installatie is eenvoudig en snel. De cijfers van het touchscreen zijn zeer lastig te bedienen.
Het geld terugvragen uit hoofde van de aktie 40,= retour na aanschaf is zeer omslachtig en zo moeilijk en dus reden om te adviseren deze printer niet aan te schaffen.

dalek69 04-04-2013

ben het niet helemaal met je eens: inderdaad, de vakjes van cijfers/letters op touchscreen zijn wat klein maar toch te doen. een foutje is snel gecorrigeerd met de backspace op het screen. de touchscreen cijfers en letters voor de draadloze netwerkkey zijn niet veel moeilijker te kiezen dan op een smartphone vond ik. ik heb één typfout gemaakt (en meteen gecorrigeerd) met invoeren van mijn wifi key, die vrij lang is. andere aio-printers hebben ook vrij kleine vakjes voor invoeren letters/cijfers wifi. Het valt reuze mee hoor! "zeer lastig te bedienen" lijkt mij wat overdreven negatief.

en okee, voor de geld terug actie moet je inderdaad wat stappen ondernemen, maar ik wilde eprint-functie (registratie nodig voor geld terug) tóch al activeren ivm draadloos printen vanaf smartphone en tablet ; scannen van de factuur, die uploaden (duurt niet lang) en noteren en invullen van de serienummer valt wel mee.
Ik vind dit geen reden(en) om zo drastisch een negatief koopadvies te geven.

Prima en makkelijk in gebruik te nemen printer, naar mijn mening....

charles bronson 05-04-2013

beste Dalek69.
Gelukkig werkt jouw touchscreen dan beter dan de mijne. ik ben zeker 10 minuten bezig geweest met het invoeren van de code doordat elke keer het vakje ernaast werd ingevoerd maar bij de nul (helemaal rechts bovenin) kon ik niet verder naar rechts en werd steeds de 9 gekozen. Uiteindelijk is het me me gelukt met een pen met een ronde achterkant.

Het geldretour proces was niet alleen omslachtig maar de site lag er ook steeds uit. Ik heb het na een uur opgegeven en de volgende dag opnieuw geprobeerd. Dat lukte toen wel maar bleef veel handelingen. Natuurlijk mag jij een andere mening hebben, maar respecteer de mijne ajb. Jij bent wellicht veel handiger dan ik. Ik ben in ieder geval niet onhandig.

De printer werkt prettig, geeft verder duidelijke instructies en vooral het wireless printen bevalt uitstekend.

ad1943 13-02-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

De printer functioneert uitstekend. Draadloos verbinding met mijn lap-top en desk-top computers.
Installeren was vrij eenvoudig. Geeft goede print resultaten zowel kleur als zwart wit.
Een prima moderne printer en n iet te duur.

ralph40 14-02-2013

Ja ,ik ben ook tevreden .Heb alleen een probleem ,ik weet niet ,hoe je de inktpatronen eruit haalt om te zien ,wat voor nummers ze hebben om nieuwe te bestellen als ze leeg zijn .Mijn buurman heeft alles geinstalleerd voor mij .

ralph40 26-01-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Het heeft 1,5 uur geduurd voordat deze aangemeld was op internet .
De actie van € 30,00 retour is nog niet opgelost door HP .
De registratie is ook nog niet bij HP aangekomen .
De laatste medewerker van HP was moeilijk te verstaan .
De afbeelding in het boekje wijkt af met de cijfer-1 is start,cijfer-2 is terug ,cijfer-4 is annuleren deze zijn niet afgebeeld op de printer .

Pepsiblue33 14-02-2013

Beste Ralph,

Ik heb geen Photosmart, maar werk al jaren tot volle tevredenheid met HP. De meeste HP's hebben een klep aan de voorkant waarachter de cartridges schuilgaan. Misschien moet je je papierlade even verwijderen om hem te kunnen openen. Aan de binnenkant van het printerdeksel staan meestal de typenummers van de cartridges op een sticker. Makkelijker is om je installatie CD die je bij de printer hebt gekregen te installeren op je computer en in het menu vind je zo welke cartridges je nodig hebt. Succes!

HarryZ47 19-03-2013

Beste Ralph40,
Is de cashback inmiddels opgelost?
Ik heb op 28 jan 2013 mijn printer aangemeld en tot vandaag nog
niets van HP vernomen.

ad1943 14-02-2013

Beste ralph 40.
Het cartridgenummer is HP364 voor zowel zwart als kleur.
Is er ook in een XL uitvoering. nr.HP364XL.

ralph40 20-03-2013

Beste Harry alles is netjes betaald door HP .
Het ging over 30,00 Euro van HP .
Ben zeer tevreden ook met de printer .

cbdekleijn 07-01-2013

update 2
na alles opnieuw geïnstalleerd te hebben werkt printen op afstand wel ,zelfs vanaf rhodos kwam er een proef print binnen van een vriend echter de scanfunktie binnen Adobe werkt nog steeds niet helaas.
HP zegt dat het komt door Adobe maar vind dat een beetje onzin en weet zeker dat Adobe gaat vertellen dat het aan HP ligt dus gaat niet meer de moeite nemen om hier nog verder mee aan de slag te gaan.

cbdekleijn 04-01-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Toen ik las op kieskeurig dat de installatie op een imac een pullenschil was ging mijn hart al tekeer ,immers blijkt dit dan vaak het tegenovergestelde te wezen.
nu was het inderdaad heel erg eenvoudig en werkte alles binnen een redelijk tijd ,maar als ik nu een pdf wil scannen staat alleen mijn oude printer als optie en is de HP nergens te vinden dus dat is voor mij een grote tegenvaller.
ook getracht HP daarover te bereiken maar dat is helaas niet gelukt.
scannen gaat trouwens wel via HP eigen programma dus de scanner word wel herkend in de Imac
ook als ik bij voorkeuren aangeef dat hij de HP moet gebruiken voor scannen lukt het nog steeds niet.
wat ook vreemd is ,is dat ik alles van mijn oude Epson printer heb verwijdert en dat Acrobat toch alleen deze ziet.
ik had altijd begrepen van een imac dat als je iets weggooi dat het dan ook weg is?
Ik kan wel via de ipad en mijn telefoon gewoon alles kan printen maar zoiets simpels om achter mijn bureau een scan te maken in pdf formaat dat gaat dan weer niet.
wat ook leuk is bij de HP is dat je online dingen kan printen via het scherm aan de printer .
al met al is dit wat techniek betreft weer een sprong voorwaarts en heb deze printer mede gekozen omdat ik WIFI wilde hebben in mijn printer en dat werkt zeer goed tot nu toe.
ook het printen gaat een stuk sneller als mijn(3 jaar) oude epson printer

cbdekleijn 06-01-2013

update van mijn eerdere beoordeling:

na de problemen met scannen in alles wat met adobe te maken heeft ,lukt het dus ook niet om deze printer werkend te krijgen om te printen vanaf afstand en ben er nu wel helemaal klaar mee hij gaat of retour of ergens ver weg in de kruipruimte.
maar de installatie was een peulenschil.......

ralpharma 01-01-2013
Geschreven voor: HP Photosmart 6520 e-AiO

Ik gebruik de HP Photosmart 6520 e als printer op een Apple computer en dan is het een verademing om te zien dat er gebruik wordt gemaakt van de mogelijkheden die OS X biedt. Je ziet bij andere printers nog wel eens dat ze duidelijk voor gebruik met Windows zijn ontworpen; deze printer(software) richt zich duidelijk op Windows én Mac!

Print snel en (afhankelijk van je instellingen) in prachtige kleuren. Kind kan de was doen betreft mogelijkheden; je kan het zo simpel of ingewikkeld maken als je zelf wilt. Scannen en (kleuren)kopieën maken is ook kinderspel. Voordeel is het full-color touchscreen waardoor je ook zonder tussenkomst van een computer (foto's) kunt printen mits die op een geheugenkaart staan.

Erg mooi is ook de printerlade met daarin een aparte lade voor 10x15 fotopapier. Werkt erg efficient. Een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en ideale printer voor thuisgebruik. Dit alles met een deksel dat het ergste stof uit je apparaat houdt en daarnaast is er ook nog een eco-stand aanwezig (erg handig dat de printer zichzelf na 2 uur kan uitschakelen).

Zeer tevreden!

ralpharma 27-04-2014

Inmiddels deze printer al ruim een jaar naar volle tevredenheid in gebruik.
Ik snap de negatieve commentaren en vooral het lage cijfer totaal niet. Wellicht communiceert het apparaat beter met Apple-computers, maar ook wanneer mijn echtgenote wil printen vanaf haar Windows-laptop is het een kwestie van klikken.

Niet voor niets wordt deze printer in de Apple Store geadviseerd, blijkbaar.