Siemens LF98BE542 - Reviews

Yves C 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke krachtige afzuigkap

Een mooie RVS afzuigkap met slanke afzuig-unit, 3 standen voor normale afzuiging, en tevens ook 2 powerstanden voor extra krachtige afzuiging. De kap heeft 4 led spotjes ter heldere verlichting van het kookgebied.
De kooklucht krijgt geen kans om zich in de keuken te verspreiden, de afzuigkap zuigt met gemak alles weg, zonder hinderlijk geluid.
Kortom, een prima apparaat!

Arie van Dijk 17-06-2016 Product kwartaal in bezit

Prima afzuigkap

We hebben een schiereiland in de keuken en daarom voor een recirculatiekap gekozen. We zijn erg blij met deze afzuigkap. Redelijk stil en vooral de lucht is erg schoon!
Het is ook prettig dat hij aangeeft wanneer hij moet worden gereinigd.

Michel 02-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een makkelijk apparaat om te bedienen en een zeer strak design wat aansluit bij onze keuken. Samen met de andere apparaten van Siemens maakt dat onze keuken af.

Cindy 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

6,3
Mooie vormgeving, maakt wel enigsinds veel geluid. Ook verwacht je met huidige technologieen dat minder elektriciteit gebruikt wordt voor luchtafvoer in deze tijd

jerry 16-10-2015 Product paar dagen in bezit

Werking is zeer goed met niet te veel geluid. Tevens is het heel makkelijk te bedienen aangezien er maar 4 knopen op zitten!
Voor ons kookeiland geeft de afzuigkap met zijn 4 lichtpunten genoeg licht om het hele eiland te voorzien van licht

AS 07-09-2015 Product paar dagen in bezit

mooie schouwkap, hangt voor het (hoge) raam, prima oplossing. Stil, krachtige motor, werkt ook prima met recirculatie filters

Marco 26-08-2015 Product kwartaal in bezit

Sterke afzuiging en geeft geen geur. Verlichting heeft twee standen en verloopt met een soort dim effect.

E. de Boone 14-07-2015 Product paar dagen in bezit

Tot nu ben ik zeer tevreden over het apparaat, hoewel ik dit pas enkele dagen in gebruik heb. Geluidsarm en prima afzuigend.

chantal k. 13-06-2015 Product half jaar in bezit

De roosters zijn makkelijk eruit te halen en schoon te maken. De afzuigkap heeft meerdere standen die goed werken. Verder is de kap makkelijk in gebruik en duidelijk

Miranda123456 09-06-2015 Product maand in bezit

Mooie dimbare LED-verlichting en gemakkelijke bediening. Het maakt niet veel geluid. Energiebewust: na x aantal minuten op stand intensief gaat deze automatisch naar stand 3.

Annemiek Diender 25-02-2015 Product paar weken in bezit

Wij zijn erg tevreden over de kap. Hij zuigt goed af en de verlichting is erg mooi. Ook het design is erg mooi.