Logitech Harmony 525

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Harmony 525 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HereIsTom 29-10-2011
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Een aanvulling op mijn vorige review, ik heb de 525 nu een paar jaar en hij werkt nog steeds perfect, het is de beste afstandsbediening die ik ooit heb gehad!!
Ok, je moet hem wel even goed instellen, maar dan werkt alles met één druk op de knop, de batterijen gaan een jaar mee en dat is best lang.
De helpdesk is ook erg goed en gratis!
Kortom, jammer dat dit type niet meer wordt gemaakt want hij is super!

HCL62 28-10-2011
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Ik heb in het jaar dat ik de logitech 525 nu bezit eigenlijk alleen maar negatieve ervaringen met het apparaat. Het begon al met de installatie. Vreselijk tijdrovend en vervolgens letterlijk tientallen keren met logitech gebeld om het apparaat verder af te stellen. Die telefonische ondersteuning is soms goed, maar veel vaker zit er iemand die weinig competent is.

In het gebruik is de 525 me ook erg tegengevallen. Zo heb ik bijvoorbeeld telkens zelf handmatig naar het AV-kanaal moeten schakelen omdat de logitech dat niet deed. Terug naar het TV-kanaal was het dan weer hetzelfde geval.

Na iets meer dan een jaar hield de 525 er ineens mee op. Wat zegt logitech: Opnieuw installeren. Dat kost ongeveer een halve dag!

Ik heb het apparaat destijds voor bijna 40 euro gekocht maar vindt het zijn geld absoluut niet waard.

HereIsTom 29-10-2011

Het is een perfecte afstandbediening, beter is er niet, maar goed je moet hem wel goed instellen ;-)

Henk_1968 15-09-2011
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Uitstekend apparaat! Eenvoudig te programmeren zoals je 'm zelf wilt hebben. En regelmatig verschijnen updates zodat ook nieuwe apparaten te programmeren blijven. Een echte aanrader!

Erikbl 05-05-2011
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Net voor 5 euro op de rommelmarkt gekocht. Software gedownload, firmware geupdate en ben bezig met instellen. Voor dit geld een prachtapparaat.

tne7laa 14-01-2011
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Een geweldig apparaat. Je kunt hem helemaal naar je eigen hand zetten. Vooral als je meerder apparaten te gelijk wilt bedienen (bijv. TV, Digitale set-top, en Versterker).
Het configureren gaat altijd via een programma wat zelfs voor de iMac beschikbaar is.

Nee, geen andere meer voor mij.

dija 16-12-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

want een ramp ding, ik heb eerst een one for all gehad en dat was in principe genoeg. Door de vele mogelijkheden ben ik nu al een half jaar aan het rommelen om mijn apparaten zonder problemen te bedienen. Ik ga nu op zoek naar een simpeler apparaat met een paar macro's.

Appeltje2010 08-11-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Bezit de afstandbediening geruime tijd. Het instellen kost je wat tijd en je zult moeten finetunen omdat er altijd dingetjes zijn die je zelf graag anders wilt. Maar als je dat er voor over hebt, heb je een heerlijke afstandbediening met een prima bereik en een echte vervanger voor al je 'oude' AB's.

Bedien er zelf het volgende mee:
Denon AVR 4306 receiver
Dune Base Mediaplayer
Philips 46PFL9705
UPC settop box

Na aanschaf van de Dune gaf ok helaas niet de ´enter´ weer op de Dune. Balen dus contact gezocht met support van Logitech (daarbij geef je de gegevens van de bediening). Kreeg 2 dagen later mail terug met de mededeling dat ze de functie voor mij op mijn afstandbediening hadden gezet en dat ik hem dus even moest updaten. Zo gezegd, zo gedaan en hij werkt prima! Super goede service, waar je dus niets extra voor betaald!

SilentF0rce 28-09-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Ik heb deze afstandsbediening nu al 2 jaar. Ik zou echt niet meer zonder kunnen. Heb uhm toen voor 60 euro gekocht en was gelijk al erg tevreden.
Ik heb een PS3, 360, Surround System, UPC box en de tv zelf gekoppeld aan de afstandsbediening. Ik kreeg mijn afstandsbediening niet goed geconfigureerd waardoor bij het zappen tussen input kanalen (component, HDMI1, HDMI2 en EXT2) super langzaam ging. Wanneer ik van HDMI1 terug naar EXT2 ging, ging het fout waardoor ik via een truukje pas weer verder kon zappen. Ik had het geaccepteerd omdat het nog steeds een goed product was, maar na een jaar besloot ik toch maar te mailen, want ik was het toch een beetje zat.
Ik emailde logitech en kreeg 'savonds om 11 uur (1 uur na mijn bericht) een mail terug met een klein vragen lijstje. Na het invullen stond een dag later een configuratie voor me klaar op de Logitech software. Wanneer ik nu van input kanaal wil wisselen gaat de tv in 1x er naar toe zonder eerst alle andere input kanalen af te gaan.

Eén jaar later en nog steeds een top service van Logitech. De afstandsbediening was de 60 euro meer dan waard, maar met zulke top service kun je de AB gewoon niet laten liggen, zeker niet voor de prijs waarvoor hij nu verkrijgbaar is.

HereIsTom 16-07-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Ik heb de Logitech Harmony 525 nu ruim 2 jaar en ben nog steeds zeer tevreden!
Hij functioneert nog steeds even goed en ik heb al mijn apparaten erop geprogrammeerd.
Eén druk op de knop en m'n TV, m'n digitale decoder en m'n HomeCinemaset gaan aan en worden op de juiste instellingen gezet en kan ik gelijk TV kijken en met één druk op de knop gaan ze ook allemaal weer uit!
De batterijen gaan bij mij meer dan een half jaar mee.
Wat kan ik er meer over vertellen, gewoon een perfecte universele afstandsbediening!

E.19 18-03-2012

Hoi een vraag!

Hoe kan ik met deze afstandsbediening van bijv; Hdmi 1 naar Hdmi 2, zeg maar de Souce knop op de normale afstandsbediening.

Groetjes

CarineBo 28-05-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Ik heb de 525 nu bijna 2 maanden in gebruik, en moet zeggen, het is een hele opluchting om niet meer met 5 afstandbedieningen te hoeven klooien; nu is mijn salontafel tenminste weer opgeruimd :-). Pluimpje ook voor de helpdesk van Logitech! Wat ik me wel afvraag is of je de functies van de afzonderlijke apparaten (devices) in een bepaalde volgorde kunt zetten; nu moet ik om de versterker apart uit te zetten helemaal naar "bladzijde" 15 gaan om power off in te drukken; terugbladeren heeft ook weinig zin, want er zijn in totaal 22 pagina's.

wily 08-05-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

---------- update review 08-05-2010 ---------- had al in maart een lovend review geplaats over de afstandbediening echter wat ik toen nog niet wist dat de batterijen er nog steeds inzitten dus al 3 maanden echt een super apparaat

----------oude review 04-03-2010 ---------- deze afstand bediening aangeschaft instellen van de afstandbediening is echt een fluitje van een cent alle apparaten werken prima op de afstand bediening echter over de degelijkheid heb ik mijn twijfels bij de bediening maakt de afstandbediening een goedkoop kraakend geluid ben benieuwd hoelang het toch mooi ooggend apparaat het vol houd

t van ingen 09-04-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

wat is dit toch een fijn ding echt niet meer normaal bij mij werkt alles met 1 afstandsbediening.
na 1 keer instellen werkt het gewoon perfect ik ben hier echt blij mee voor mij is dit echt een aanrader en hij is heel makelijk in te stellen
voor mij is dit zeker geen miskoop

Marcelp69 06-04-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Gisteren de logitech Harmony 525 gekccht. Ik zag er tegenop het toestel te installeren. Maar vanavond in 2 uurtjes was het gepiept. 4 toestellen aangesloten en heel fijn dat alle toestellen werken wanneer ze moeten werken. Fijn apparaatje voor het geld. Nu bij v&d in de aanbieding voor 39 euro.

kjell25 02-04-2010

helemaal super zo afstandbediening
geen vijf meer maar 1 dat is helemaal super
een druk op de knop en alles gaat aan wat je aan wil hebben en alle apparatuur staat er in zelfs hifi versterkes en dvd speler noem maar op
een aanrader

h.dereus 11-03-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Vanwege een inbraak beschikte ik niet meer over m'n afstandsbedieningen. Heb toen meteen de Harmony 525 maar aangeschaft. De software van de verschillende apparaten gedownload, maar het werkte gewoon niet. Contact gezocht met Logitech en via de eerste lijn, later via de tweede lijn (vanuit Canada!)uitgebreid ondersteuning gehad en het werkt nu uitstekend. Veel lof voor de helpdesk van Logitech, want bij de ondersteuning worden kosten, noch tijd gespaard om het apparaat goed werkend te krijgen en de klant tevreden te stellen! Werkelijk uniek!

Zeggen 20-02-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Gebruiksvriendelijkheid valt mij tegen: er zit geen gedrukte handleiding bij, zelfs geen toetsenverklaring.
Het licht begint zonder aanraken te branden.
Niet alles zit in de database daardoor heb je nog de oude afstandsbedieningen nodig terwijl die juist slecht funcioneren.
Ik ben er nog niet achter hoe ik de teleteks kan bedienen: want ook die symbolen ontbreken bij de knoppen.
Dus nu maar even de helpwebsite van logitech raadplegen.

berthold 11-02-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Mijn tweede AB van Logitech. Ik had al een Harmony One (voor de wwonkamer) en nu een Harmony 525 voor de slaapkamer. Wat betreft functionaliteit niet er niet veel verschil tussen, maar de One is wel veel degelijker gebouwd en werkt mede door het touchscreen een stuk prettiger.
Echter gezien het grote prijsverschil valt me de 525 niet tegen. Hopen dat het met de degelijkheid goed zit.

ben1961 06-02-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

heb de logitech harmony 525 gekocht maar eerlijk gezegd valt die me tegen vlgs de site van logitech overal compatible mee maar is niet zo gebeld krijg ik als antwoord met de hand invoeren is infrarood als ik het geweten had had ik hem nooit gekocht zal hem niet aanraden

devo58 25-01-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Ideaal apparaat. Al de andere 5 ab liggen in de kast! Had in het begin moeite om hem in te stellen maar na 2 uur met de helpdesk aan de lijn gehangen te hebben, was hij helemaal goed ingesteld! De beste koop van het jaar!!

willem van Laren 18-01-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Vandaag aangeschaft en ingesteld, de eerste keer was hij niet helemaal goed op alle apparaten, heb toen alles gewist en ben opnieuw begonnen, met de kennis van de eerste keer ging nu alles wel goed, alle apparaten en activiteiten worden naar tevredenheid uitgevoerd. Voor het geld een toppertje

Koleos 12-01-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Deze afstandsbediening werkt na enige gewenning perfect.
Ik lees alleen nooit in de reviews dat de 525 baterijen vreet, na ca. 2 a 3 weken zijn de batterijen leeg.
Ik heb de Glow tijd (display verlichting) gewijzigd van 20 naar 5 seconden maar ook dit helpt niet.
Het is zonde maar deze afstandsbediening gaat ergens de kast in.

P.s. de service van Lochitech is perfect, altijd heel snel antwoordt.

Armandborg 04-01-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Heb dit apparaat nu een week in huis.
En kan zeggen dat ik nog nooit z,n goede universele afstand bediening heb gehad.
Programma installeren apparaten toevoegen en klaar is kees.
Daarna kun je allerlei opties toevoegen en updaten via het internet.

CaseyB 01-01-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Ik begon die grote hoeveelheid afstandsbedieningen op tafel de laatste tijd zat te worden (5 à 6 in totaal). Kreeg een aanbieding van mijn internet-leverancier vlak voor Kerst aangaande deze Logitech Harmony 525, en dacht: waarom niet geprobeerd? Welnu, om een lang verhaal kort te maken: dit toestel is een uitkomst! Gemakkelijk in te programmeren, alle toestellen (Panasonic tv, Sony blu-ray, Samsung settop box, Sony AV tuner + versterker + Samsung PVR) werken vlekkeloos met elkaar samen, en hapert er eens een functie (b.v. teletext kijken op de TV), dan heb je deze functie in een oogwenk aan de praat, via de 'HELP'-toets. Wat mij betreft: een aanrader!

Pomoek 24-12-2009
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Na gillend enthousiaste reviews heb ik deze ab vorig jaar gekocht. Omdat ik de ab van mijn HD-DVD speler kwijt was geraakt (ik= mijn kinderen) heb ik niet de mogelijkheid gehad om de logitech te laten leren. Ik heb de database instellingen moeten gebruiken. Daardoor doen een aantal cruciale functies van mijn HD-speler het niet. Mijn enthousiasme is behoorlijk getemperd. Zo gebruiksvriendelijk is de harmony overigens ook niet. Het schakelen tussen apparaten kost net iets te veel tijd om handig te zijn, de bediening is niet erg handig en de software om zaken aan te passen is ook niet intuïtief. Gezien de hoge prijs kan ik de harmony niet aanraden.

pieter H 21-12-2009
Geschreven voor: Logitech Harmony 525

Logitech 525 sinds twee weken in huis;werkt goed met Philips TV,Arion sat.ontv,Samsung AV720 en BDP1500.
Echter er is ook een Philips Wireless TV link type SBC-VL 1402/86 en met ontvangers
type SLV5405/00-R en zelfde echter met typenr SBC VL1405/00.
Nadat ik via de download de zaak had ingesteld en gekozen had voor huisapparaten voor de Wirless TV Link verscheen er inderdaad een op de ontvanger gelijkend apparaat op de computer.
Probleem was al meteen dat het apparaat niet in de database op de juiste manier voorkomt.
In eerste instantie werkte het apparaat af en toe(learning);daar ik het niet goed kreeg met Logitech gebeld;keurig en serieus te woord gestaan,men kon het niet oplossen,kende het apparaat niet en men zou er op terugkomen.
Eindresultaat:het oorspronkelijke apparaatplaatje verschijnt niet meer op de PC en de typenrs worden plotseling aan heel andere Philipsapparatuur gekoppeld,terwijl de Wirless Link helemaal niet meer werkt
op de Logitech !
Alles bijelkaar een teleurstelling;dacht eindelijk alles op één AB te kunnen bedienen !