Salora ProSport Wifi - Reviews

Claus 31-08-2016 Product paar dagen in bezit

app werkt niet, geen pc drivers.

Tja gisteren binnen gekregen de salora 8635 UltraHD wifi Action cam,, en meteen testen de android app xdv werkt heel slecht zelden kan je wifi connecten heb het op en paar verschillende android apparaten geprobeerd maar werkt echt niet als je je film gaat downloaden naar je android als je na 15 minuten eindelijk wifi connectie hebt heb je zwart beeld met alleen geluid,, toen camera op pc win7pro 64bit in de camera de keuze cam gekozen en jaa hoor wordt niet door windows herkend hup naar de site van salora en ja hoor geen drivers of software dus werkt niet, verder vind ik de kleuren van het opgenomen materiaal goed maar 4k geloof ik niet denk en upscaler ofzo kan ook eigenlijk niet met een cmos 5mp beeld sensor dus al met al behoorlijk teleur gesteld en hij gaat weer retour winkel.

Pluspunten

• kleuren

Minpunten

• android app werkt niet
  • geen pc drivers/software
  • geen 4k

Hans R 30-08-2016

Leuke en goede camera!

Ik heb de camera aangeschaft voor de vakantie maar ook zeker voor de prijs. Had er verder niet zoveel verwachtingen van maar ik was zeer aangenaam verrast. Wat een top camera in deze prijsklasse. Kan zich zeker meten met de duurdere camera's. Ik had wat problemen met het verbinden van de camera met de app op mijn telefoon maar ben super goed geholpen door Salora BeNeLux. Ik had een verkeerde app geinstalleerd. De juiste app voor deze camera is XDV. Een aanrader!

Lenie 29-08-2016 Product paar weken in bezit

Super op BluRay

Helaas heb ik bij het verkeerde model een review achtergelaten. Dit is de review die bij dit model hoort. De Salora UPC8635UWD. Sinds kort ben ik in het bezit van deze heerlijke ActionCam. Ik wilde er eerst niet aan maar ben helemaal om. Ik brand mijn films en foto's op BluRay en was erg benieuwd naar de kwaliteit. Op het TV scherm (32 Inch) zijn de beelden nog steeds scherp. Ik heb dan wel de opnamestand van de video op de hoogste kwaliteit gezet, nl. 4K. Ik ben meer dan tevreden.

Pluspunten

• Klein en handzaam
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen afstandsbediening