Salora ProSport Wifi PSC8600FWD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Salora ProSport Wifi PSC8600FWD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dave3011 18-03-2015

Schitterende Actioncamera! Waarom zou ik het 3 dubbele uitgeven voor een "groot" merk? Ik heb er al aardig wat mee gefilmd en wat een topapparaat(je) !!! Haarscherp beeld ( Full HD) een grote kijkhoek en heel simpel te bedienen. Ik kan direct mijn filmpjes bekijken en afspelen, ook leuk is de WiFi functie hiermee kun je draadloos je filmpjes of foto's overzetten naar je tablet of smartphone. Gaaf !
Onderwater nog niet echt gefilmd, wel een paar keer in de visvijver :-)
Ook goede service van Salora op mijn vraag welke accessoires ik nodig zou hebben. Lekker betaalbaar een zuignap en "chestmount" aangeschaft. Ik zou zeggen : Ben je op zoek kijk zeker eens naar deze actioncamera, superding voor minder als € 100,= !!!!