Pinkorblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Pinkorblue.nl.

Pinkorblue.nl stelt zich voor

pinkorblue.nl is dé snelst groeiende online shop voor baby’s, kinderen en (aanstaande) ouders in Nederland. Bij ons vind je alles wat je nodig hebt tijdens je zwangerschap en daarna begeleiden we je kindje tot aan de basisschooltijd. Met meer dan 100.000 artikelen heb je ruime keuze uit producten voor jou en je kleine; van autostoelen, kinderwagens, speelgoed tot aan kinderstoelen, positiekleding... en nog véél meer. Gemakkelijk bestellen voor aangename prijzen en al vanaf €40 gratis thuis laten bezorgen! Onze klantenservice staat voor je klaar en is op werkdagen van 09:00 tot 16:00u gratis bereikbaar op het nummer 0800 – 722 8888.

Deze score is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,1

Ilias Drumont 21-03-2019

Als je van correcte leverdata en een persoonlijke klantenservice houdt, blijf hier dan weg. De producten die ze aanbieden zijn vaak scherp geprijsd, dat is dan ook het enige voordeel van Pinkorblue.be en pinkorblue.nl.

De beloofde levertermijn komt absoluut niet overeen met de realiteit. Als je hierover contact opneemt met de klantenservice om je ongerustheid te uitten en bijkomende informatie te vragen, krijg je het spreekwoordelijke deksel op de neus. De medewerkers van de klantenservice schotelen je systematisch generische antwoorden voor die nietszeggend zijn en absoluut niet bijdragen tot het oplossen van het probleem. Ze verschaffen geen bijkomende informatie en schamen zich niet voor het verzenden van het 10e nutteloze antwoord met loze beloften.

Ze schuiven, in het geval van eventuele problemen, de verantwoordelijkheid volledig af op het verzendbedrijf dat ze aangesproken hebben voor het verzorgen van de levering (in dit geval postNL). Wat mij betreft, zijn zij echter verantwoordelijk voor het verzendbedrijf dat ze in arm nemen en horen ze dan ook zelf op te draaien voor eventuele fouten die er gemaakt worden. De klant weken aan het lijntje houden en totaal in het ongewisse laten getuigd alleen maar van een ondermaatse klantenservice en een absoluut gebrek aan commercieel benul. Met deze werkwijze duperen ze niemand anders dan de klant.

Denise 01-03-2019

Ik heb twee maanden geleden een bestelling gedaan voor iemand anders, en helaas door miscommunicatie het verkeerde artikel besteld. De bestelling kon niet meer geannuleerd worden, maar ik mocht kosteloos het pakket terugsturen. Het ging om een kinderwagen plus extra's dus een groot pakket. Ik was erg tevreden over de coulance betreft het terugsturen van de bestelling. Netjes en snel te woord gestaan per email

Bloem 16-02-2019

Artikel wat we hebben gekocht van Rolly-toys was nergens zo goedkoop te vinden als hier. Dinsdagavond laat besteld, volgende dag al track and tracé code. Zaterdag kwam het pakket binnen, keurig netjes!

roxanne 06-02-2019

Afspraken worden niet nagekomen. Er wordt zeer slecht binnen de organisatie gecommuniceerd.
Eindstandpunt: ik zit met 3 kinderstoelen van hun ipv met 2. Waarvoor ik meer dan 600 euro voor heb betaald. En ze nemen de 3e niet meer terug. Wat ze wel hadden afgesproken. Heel erg jammer, wat een slechte service. Ik ben daarom nu 230 euro kwijt....
roxanne 25-03-2019

En wat wordt er dan met dit in de mail die in terug heb ontvangen bedoeld???? Ik heb maaanden op een reactie moeten wachten waar ik wekelijks contact overheb opgenomen. en nu wordt mij verweten dat ik te lang erover heb gedaan om de stoel terug te sturen. Ik had netjes gemeld dat de stoel gebruikssporen had. En nu wordt ik erop afgerekend nu blijkt dat jullie geen stoelen meer in de verhuur gooien. Het is gewoon geen nette service. Maar bar en bar slechte communicatie hebben jullie onderling. Ik koop nooit meer iets bij jullie en al mijn vrienden en familie heb ik dit natuurlijk ook uitgebreid gemeld.

Dit is de reactie terug van een medewerker na circa 3/4 maanden!!!

Beste Roxanne,
Ik heb de rekla gebeld want het duurde mij inderdaad veel te lang.
Ik heb besproken dat we de stoel gaan terugnemen en je geld daarvoor terug te storten.
Je kunt de stoel terugsturen via de volgende methode:

etcc..

Het klopt gewoon niet. Jullie hebben mij een deal aangeboden en zijn het zelf niet meer nagekomen.

Beste Roxanne,
We hebben je op meerdere manieren laten weten dat de teruggestuurde stoel niet geaccepteerd kon worden omdat deze gebruikt en te laat is teruggestuurd. Op deze manier kunnen we de stoel niet aannemen, we vragen nogmaals voor je begrip en excuses voor het ongemak. -jouw pinkorblue team.

Officiele reactie van pinkorblue.nl 11-06-2019

Beste Roxanne,
Zoals we al eerder hebben aangegeven, konden we de stoel helaas niet terugnemen omdat je deze pas 3 maanden later (en gebruikt) hebt teruggestuurd. We vragen nogmaals voor je begrip en excuses voor het ongemak. -jouw pinkorblue team.

Rk83 19-01-2019

Ik wacht nu al 12 dagen op mijn bestelling, kreeg een aantal dagen terug een verzendbevestiging via mail, met kort daarop een mail dat er vertraging is. Ik krijg geen antwoord op mijn vraag hoe lang het nog gaat duren. Één keer en nooit weer.... Waardeloos.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 21-03-2019

Lieve klant, bedankt voor je feedback en vervelend dat je bestelling te laat is ontvangen. Helaas kan het soms voorkomen dat een pakket vertraging oploopt (zowel bij ons als bij PostNL), waarmee we helaas niet aan de beloofde levertijd kunnen voldoen. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak. Onze diepste excuses en nog een fijne dag gewenst! -jouw pinkorblue team

Naasma 25-12-2018

Maandag ochtend 17dec een tafelzitje besteld. Levertijd gaf aan 3/4dgn. Prima te doen dus besteld. Helaas nogsteeds geen verzendbevestiging ontvangen! Snap dat de feestdagen er tussen zitten maar dit is toch schandalig dat er na een week nog niks verzonden is. Had ik liever maar gewoon een doodsimpele variant van 'topmark' stoeltje gekocht bij de prenatal. Want nu zit je met de kerst nog zonder een stoeltje. Belachelijk!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 21-03-2019

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Door de drukte van de feestdagen hebben we inderdaad te maken gehad met langere levertijden. Onze excuses voor het ongemak hierdoor! We hebben de drukte onderschat en geschat op (wat we aangegeven hebben in de banner bovenin in de winkelwagen) op 3 tot 4 werkdagen bovenop de gebruikelijke verzendtijd. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een presentje geven voor het ongemak. -jouw pinkorblue team.

Daan 18-12-2018

Geen betalingsbevestiging gekregen dus na 4 dagen gemaild. Binnen 24 uur antwoord. Er was vertraging door de feestdagen. Na 6 dagen eindelijk de verzendbevestiging, Het zou 1 a 2 dagen duren voordat het werd bezorgt. Op dag 9 werd de helft bezorgt en de daarbij behorende track en tracecode gaf aan dat alles bezorgt was. Nu dag 12, nog steeds niets binnen. Wederom gemaild. Zelfde dag antwoord, vertraging en aparte bezorging. Dat wist ik dus al. Contact gezocht met Post.nl, als het goed is komt er morgen een levering. 13 dagen zit er dus tussen bestellen en leveren. Voor mij nooit weer.

Ingrid 10-12-2018

Afrader

Geen service! Kolfapparaat kapot en ik mag m retourneren zodat de fabrikant hem kan nakijken. Klein detail, de kolf komt pas na 2 weken aan bij pink or blue! Het is een duits bedrijf. Minimaal 3 weken zonder kolf en alleen "ik begrijp dat het vervelend is".Wat een vreselijke firma! Nooit meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van pinkorblue.nl 21-03-2019

Beste klant, bedankt voor je review. Wat dat de kolf stuk is gegaan. Als een product na ingebruikname defect raakt, zal dit via de garantie vanuit de fabrikant opgelost moeten worden. We moeten in dergelijke gevallen contact opnemen met de fabrikant en proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden. We begrijpen dat dit, vooral bij een kolf, erg vervelend is.
Om hygiënische redenen kunnen we echter helaas geen leen-kolven aanbieden. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Groeten, jouw pinkorblue-team

Susan 17-11-2018

Tot 2 x toe bestelling geplaatst en betaald. Geen bevestigingsmail ontvangen. Klantenservice gemaild. Bleek dat hun systeem de bestelde artiekelen niet te koppelen aan betaald bedrag! Ik moest mijn artiekelnummers mailen. Paar dagen later kreeg ik mail dat 1 artiekel van de 10 bestelde niet leverbaar was dus kreeg mijn aankopbedrag teruggestort! Per mail vroeg ik om levering van wel wat op voorraad was maar geen reactie. 2 e keer totaal geen reactie tot ik eeb gefrustreerd mail had gestuurd dat ik weer artiekelnummers moest mailen. Weer niets vernomen. Wederom met de klantenservice gebeld, bleek dat ze de mail die we gestuurd hadden NIEThadden gezien...
Wat slecht zeg! Gevraag deze keer geld rerug te geven zodat ik ergens anders wel netjes online aankopen kan doen.
Zeer onprettig op deze manier...
Ik zou niet snel meer iets bestellen hier en vertel mijn verhaal ook aan anderen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van pinkorblue.nl 21-03-2019

Beste klant, bedankt voor je review. Inderdaad een vervelende situatie, wellicht was de mail te laat ontvangen en was de betaling al automatisch teruggestort. Als je je nog even bij ons meldt dan zouden we je graag willen verblijden met een presentje. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Pietje P. 10-11-2018

Wazig, uiteindelijk toch OK

Op mijn mobietje beland ik op de website. Daar staat een kortingscode met aftelklok voor extra korting.
Ik wilde een Kidcraft poppenhuis So Chic. Inclusief korting kon ik deze elders nergens goedkoper vinden.
Aangezien ik enige twijfels had over de betrouwbaarheid vanwege enkele reviews even op mijn pc naar de site gegaan.
De Chrome webbrowser slaat op tilt met een waarschuwing: ´geen veilige site´. Webadres heeft geen HTTPS verbinding.
Op de pc ook geen kortingscode!

De site is goed te surfen, maar betrouwbaarheid lijkt minder. Aangezien ik per Paypal kon kopen besloot ik het poppenhuis aan te schaffen. Levertijd 6-8 dagen stond erbij.
Aangezien er op de site geen melding was van een kortingsaktie, de code van mijn telefoon gebruikt. Die werkte, scheelde 22.- euro!

Keurig een bevestigingsmail, met daarin o.a. de boodschap dat er een track and trace code verstuurd wordt zodra het verzonden is.
Na 5 dagen nog niets ontvangen.
Op dag 6 wordt er een pakket geleverd.
Bij het pakket zit geen factuur en die wordt ook niet achteraf naar je mail gestuurd.
Voor (elektronische) goederen wel van belang die te krijgen ivm de garantie!

Hier moeten ze toch écht professionaliseren als ze het Nederlandse verlengstuk zijn van een groot Duits moederbedrijf, zoals ze schrijven op de site.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Lieve klant, bedankt voor je uitgebreide feedback.
Kidkraft producten worden rechtstreeks vanuit de fabrikant verstuurd (en ook de trackingsinformatie), waarschijnlijk is in jouw geval er iets niet volledig doorgekomen vanuit de fabrikant. Excuses daarvoor!
De factuur zou als het goed is in je mailbox moeten zijn, mocht je deze niet hebben ontvangen, neem dan nog even contact met ons op met je bestelnummer of adresgegevens, dan sturen we het je graag nog toe.

Stephanie 16-10-2018

Geld niet terug

Bugg gekocht was defect heb mijn geld niet terug en ook geen nieuwe buggy klantenservice zegt je moet maar wachten

Officiele reactie van pinkorblue.nl 26-10-2018

Beste klant, bedankt voor je feedback. Het kan af en toe voorkomen dat retouren wat langer duren dan gebruikelijk.
We hopen dat je inmiddels tevreden bent met het teruggestorte aankoopbedrag. Je kunt natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij nog eventjes met je mee kijken. Groeten, jouw pinkorblue-team

Enise 10-10-2018

Breed assortiment en vaak goedkoopst ertussen

Goed en betrouwbaar webshop met breed assortiment dat ook nog vaak goedkoper is dan andere webshops of winkels. Klantenservice zowel telefonisch als via email is goed en snel. Mijn mail werd binnen een dag beantwoord. Wel jammer dat ze telefonisch niet altijd bereikbaar zijn op de aangegeven tijden

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jagerbart 28-09-2018

Mooie producten, maar service kan beter

Via de website een fietskar gekocht, deze heeft een paar weken prima gedaan maar daarna sloegen de remmen af en toe vast en bleken er een hoop spaken los te zitten, omdat we niet verder konden rijden hebben we de lokale fietsmaker het laten repareren, maar we kregen geen garantie vergoeden omdat ze graag zelf de reparatie hadden willen doen.... we gebruiken de fietskar erg veel en we staan met pech.... dan kun je het toch niet opsturen en een paar weken zonder doen.
Beetje jammer van het onbegrip.
Oftewel koop liever ietsje duurder bij je fietsenmaker, want goede service is veel waard.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van pinkorblue.nl 21-03-2019

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Dat is inderdaad een vervelende situatie. Helaas moeten we in zulk soort gevallen toch echt via de garantievoorwaarden van de fabrikant te werk gaan en de gehele fietskar terugnemen ter reparatie, dit zijn strenge afspraken die wij hebben met de fabrikant. We zijn in ieder geval blij dat de fietskar weer functioneert, als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een presentje aanbieden voor het ongemak. Groeten, jouw pinkorblue-team

Dorien 02-09-2018

Ruime keuze, goede service!

Zeer uitgebreid assortiment, vlotte online aankoop, snelle levering, alles netjes verpakt. Een aanrader in de webshop.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nance 23-08-2018

Top service

Ik had een mail gestuurd naar de klantenservice met de vraag of het mogelijk was losse gordelbeschermers aan te komen, dit omdat ik er 1 verloren was. Zij hebben dit met de leverancier opgepakt en heb uiteindelijk 2 nieuwe setjes mogen ontvangen. Ik was en ben ik super blij mee. Wat een top service, zij hebben dit voor mij uitgezocht, nagevraagd en geregeld.

Diabolik 20-08-2018

Service ver onder de maat!

Product wat ik besteld heb was beschadigd. Er zou een nieuw product opgestuurd worden. Na 2 weken nog niets ontvangen. Heb het product maar retour gestuurd.
Reactie per mail laat zeer lang op zich wachten of je krijft zelfs helemaal geen reactie! Telefonisch werd ik erg kortaf, ongeïnteresseerd en in gebrekkig Nederlands te woord gestaan.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van pinkorblue.nl 17-09-2018

Beste klant, bedankt voor je feedback. In augustus was het erg druk bij zowel PostNL als bij ons. Hierdoor duurde het wat langer dan gebruikelijk voor retouren aankwamen bij ons.

Helene 08-08-2018

Administratie niet op orde en maand wachten op je geld!

Na het retourneren van het product met regelmaat contact proberen te zoeken met de klantenservice. Reactie krijgen duurt erg lang. Kunnen ze mijn retourzending niet vinden in het systeem en pas na mijn verzendbewijs komen ze eindelijk in accessoire. Na ruim een maand eindelijk mijn geld terug gekregen. Ik had nog een kinderkamer willen kopen maar hier ga ik nooit meer wat bestellen!

Officiele reactie van pinkorblue.nl 17-09-2018

Lieve Helene,
Allereerst excuses dat je terugbetaling wat vertraging heeft opgelopen, we moeten ons aan een vast proces houden wanneer een zending langer dan gebruikelijk onderweg is bij PostNL. Vandaar dat we vragen om een verzendbewijsje. Als je ons nog eens belt en je bestelgegevens van desbetreffend incident vermeld kunnen we nog eens kijken naar een eventuele oplossing. Dat doen we graag :).

San 07-08-2018

Trage levering

De gebruiksvriendelijke website en de geldige kortingscode hebben mij overgehaald een product bij deze webshop te bestellen in plaats van bij een andere webshop. Hoewel op de site werd aangegeven dat jet product op voorraad was en vandaag besteld is morgen in huis, heb ik ca. een week moeten wachten totdat het product was geleverd. De levertermijn die in de bevestigingsmail stond aangegeven ad 1 a 2 werkdagen is ook niet gehaald. Hoewel mijn bestelling geen haast had, is het wel vervelend dat er andere verwachtingen worden gewekt met betrekking tot de levertijden.

Geen gehoor bij klacht over product 10-04-2018

Slechtste klantenservice ooit

Bestellen en levering gingen prima. Vervolgens met een klacht over een product 2 uur (!) in de wacht gehangen aan de telefoon, waarna maar opgehangen. Via het klantcontactformulier op de website alsnog verzocht om contact met ons op te nemen, niets meer gehoord. Ik bestel hier nooit meer.

Officiele reactie van pinkorblue.nl 12-04-2018

Beste klant, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het niet is gelukt om contact met ons op te nemen. Helaas zien we bij deze feedback geen bestelnummer staan, dus kunnen we het niet nakijken. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@pinkorblue.nl ? Deze moet zeker bij ons binnen komen, dan kunnen we je verder helpen. Alvast bedankt. Groeten, jouw pinkorblue-team

Nathalie 26-02-2018

Trage levering

De 21 ste besteld ondertussen de 23 ste nog steeds niet bij de post....
we zijn dan misschien verwend, de dag van vandaag. maar na 2 dagen verwacht je toch wel dat het bij de post zou zijn ?

Officiele reactie van pinkorblue.nl 02-03-2018

Beste klant, bedankt voor je feedback. Wij versturen onze producten vanuit verschillende magazijns, waardoor er inderdaad een aantal stapjes zitten tussen de verzending door ons en het ontvangen door PostNL. Het verwachte bezorgmoment dat via de trackinglink is te zien kan hierdoor nog aan worden gepast. Je kunt natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij nog eventjes met je mee kijken. Groeten, jouw pinkorblue-team

Laura 16-01-2018

Slechte klantenservice

De door mij bij pinkorblue aangeschafte borstkolf heeft het na zes weken gebruik begeven. Na dit probleem bij pinkorblue kenbaar te hebben gemaakt, duurde het bijna een week voordat zij met oplossingsvoorstel komen. Zij geven aan dat ik de kolf moet opsturen voor reparatie en dat dit enkele weken in beslag zal nemen. Ik heb herhaaldelijk aangegeven de kolf (bijna) dagelijks nodig te hebben, en dat zal voor de meeste mensen met een kolf gelden, reparatie duurt dus gewoon te lang. Als ik geen nieuwe borst had gekocht was of mijn kind uitgehongerd, of was ik ontslagen omdat ik niet kon gaan werken. Ik vind dat als je dergelijke producten verkoopt je je ook moet realiseren wat het belang is van een goede werking ervan. De service van pinkorblue vind ik erg teleurstellend en het personeel lijkt geenszins in staat om mee te denken. Ik zal hier nooit meer bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van pinkorblue.nl 17-01-2018

Beste klant, bedankt voor je review. Wat vervelend, dat de kolf stuk is gegaan. Als een product na ingebruikname defect raakt, zal dit via de garantie vanuit de fabrikant opgelost moeten worden. We moeten in dergelijke gevallen contact opnemen met de fabrikant en proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden. We begrijpen dat dit, vooral bij een kolf, erg vervelend is. Om hygiënische redenen kunnen we echter helaas geen leen-kolven aanbieden. We hebben aangeboden dat we via de fabrikant een nieuwe motor zouden aanvragen, zodat je deze sneller in huis hebt dan bij een reparatie, maar Ik zie dat je contact heb gehad met onze klantenservice en hiervan geen gebruik wilt maken. Mocht je je toch nog bedenken, kan je je uiteraard nog bij ons melden.. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Groeten, jouw pinkorblue-team

Inge 16-01-2018

Levering ruimschoots te laat!

Pakket werd volgens de mail na 1 dag al verzonden, klinkt goed. Drie dagen later is het pakket nog steeds niet bij PostNL in het systeem bekend. Probleem gemeld (en gemeld dat het pakketje haast heeft), maar vanuit Pinkorblue mag geen actie ondernomen worden binnen de eerste week (!). Na één week wordt een onderzoek aangevraagd bij PostNL, duurt een dag, en indien het pakket kwijt is, kan ik vier dagen laten een nieuw pakket verwachten. Levertijd 2 weken dus! Vooral het feit dat ze weigeren actie te ondernemen als er duidelijk iets mis is, is erg vervelend!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

R. Hamers 23-12-2017

Prima service in drukke decembermaand

Ik had van tevoren een aantal aanzienlijk negatieve recensies gelezen, dus ik was wat huiverig. Een week voor kerst een bestelling geplaatst. Na 2 dagen een mail gestuurd, om te vragen of het voor kerst zou lukken. Meteen werd er gereageerd dat het pakket diezelfde dag nog verzonden zou worden. Ruim voor kerst het pakket in huis gekregen. Kortom, erg tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bianca 20-12-2017

Super service!

Enige tijd geleden hadden wij voor 5 december een specifiek cadeau besteld bij 3! verschillende webshops en telkens na de bestelling gedaan te hebben kregen wij bericht dat dit product toch niet op voorraad was. De tijd begon te dringen en via PinkorBlue zagen wij dat dit product nog wel voorradig was. Om zeker van onze zaak te zijn voor het bestellen telefonisch contact gezocht en de situatie uitgelegd. Er werd gegarandeerd dat het product er was en dat deze zsm onze kant op zou komen om hopelijk op tijd binnen te zijn. Op 5 december om 15.00 uur was ons pakketje binnen op de valreep, wat een service in deze drukke tijden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jacqueline 07-12-2017

Opgelucht

Wij hebben een pakketje besteld bij Pinkorblue.nl op 26-11-2017 voor onze zoon voor Sinterklaas. We hebben lang moeten wachten omdat het pakketje helemaal uit Dortmund Duitsland moest komen. We hebben 3 tot 4 keer moeten bellen met Pinkorblue.nl en ook met Post.nl we hebben ons echt afgevraagd waar ons pakketje bleef. Op een gegeven moment en dat was op 4 december werd ons verteld door Post.nl dat Pinkorblue.nl een onderzoek moest instellen. Wat ze in eerste instantie niet wouden. Maar waar we toch op aangedrongen hebben. Omdat we het graag wouden hebben voor onze pakjesavond. En het is gelukt👍😇. Waarempel op 5 december om precies 17.55 hebben ze netjes het pakketje afgeleverd. Wat waren wij opgelucht😅.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van pinkorblue.nl 12-12-2017

Beste klant, bedankt voor je feedback.
In deze drukke tijd van het jaar hebben wij inderdaad een wat langere levertijd. Daar wij onze pakketjes vanuit verschillende magazijnen verzenden, wachten we altijd een paar dagen af voor we een officieel onderzoek instellen, daar ervaring leert dat de pakketen alsnog goed bij PostNL zullen aankomen. Mocht dit toch wat lang duren, willen we natuurlijk zo snel mogelijk uitsluitsel hierover hebben, zodat we een oplossing kunnen bieden.
Als er na verzending nog een vertraging wordt opgelopen door in dit geval PostNL, door de drukke tijd, kan het inderdaad wel eens erg spannend worden. Fijn om te horen dat het pakketje toch nog op tijd bij jou was aangekomen.
We zien je graag nog eens terug in onze webshop!