Pinkorblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Pinkorblue.nl.

Pinkorblue.nl stelt zich voor

pinkorblue.nl is dé snelst groeiende online shop voor baby’s, kinderen en (aanstaande) ouders in Nederland. Bij ons vind je alles wat je nodig hebt tijdens je zwangerschap en daarna begeleiden we je kindje tot aan de basisschooltijd. Met meer dan 100.000 artikelen heb je ruime keuze uit producten voor jou en je kleine; van autostoelen, kinderwagens, speelgoed tot aan kinderstoelen, positiekleding... en nog véél meer. Gemakkelijk bestellen voor aangename prijzen en al vanaf €40 gratis thuis laten bezorgen! Onze klantenservice staat voor je klaar en is op werkdagen van 09:00 tot 16:00u gratis bereikbaar op het nummer 0800 – 722 8888.

Deze score is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,1

Moi 13-10-2020

Als het kon gaf ik ze - 10! Schandalige klanten service ! Kapot product en alleen maar smoesjes!
Ik heb bij hun een kolf aangeschaft welke zonder aanwijsbare reden binnen 3 maanden na aanschaf stuk ging. Ondanks dat ik dit gelijk gemeld heb en om vervanging en/of reparatie heb gevraagd, hebben zij dit geweigerd, meerdere malen. Volgens hun eigen FAQ en volgens de wet(verkoopgarantie) waren zij verplicht dit te doen, ipv mij afschepen en het probleem bij de fabriekant leggen en mij niet verder helpen. Zoals ik al aangaf heb ik recht op verkopersgarantie aangezien zij mij een ondeugelijk product hebben verkocht, en hun dit volgens de wet moeten oplossen( niet de fabriekant in deze). Zij weigeren, ook nadat ik hierom de verkoopovereenkomst heb ontbonden, weigeren zij mij mijn geld terug te geven en het product terug te nemen.
Het is echt schandalig hoe hun met een klanten omgaan, en zijn een dief van jou portomonee

Lola 13-10-2020

Received a damaged product, customer service reps don’t know what they’re doing (and/or don’t care)... I received a Hape refrigerator with two damaged parts. Was told by customer service that they would get replacement parts to me as soon as possible. So I tossed the box, spent two days customizing the non-damaged pieces (sanding, priming, painting), and gave the toy to my daughter with plan to exchange the damaged parts when the new ones arrived. I was then told (2.5 days after the last correspondence) that the supplier will not provide individual parts and I have to ship the entire refrigerator back and wait for a replacement, a process that would take 2+ weeks. I begged, “Please don’t make me take the toy away from my daughter and have to redo all of my personal hard work.” I asked why, if (as they claim) Hape would not send individual parts, they couldn’t simply send out a new complete item and I could take the parts I needed and send a full set with the damaged parts back. I told them they could even charge me the purchase price if I didn’t not send anything back as promised. What could they do with a damaged (and now painted) item anyway? Can’t resell, it’s trash.

They would not budge. Useless, punished me as the customer for their mistake of making promises they couldn’t keep. Offered a €20 voucher for their site, so I have to spend more in order to feel compensated for their mistakes? (If I use the voucher to buy anything under €40, €4.99 of it is wasted on shipping. If I want to maximize the voucher and avoid shipping then I need to give another €20 of my own money to this horrible business).

Terrible experience, they punish their customers for their mistakes, and make simple issues far more complicated than they need to me. I think they rely on the fact that most parents are too busy to continue fighting. They count on us to ultimately give in or go away. What a sneaky and shameful way to run a business!

Naira 17-09-2020

6 juli kinderkamer besteld, binnen 36 werkdagen zou het geleverd worden. Ik heb ze tig mails gestuurd waar mijn bestelling blijft en ik kreeg maar 2 emails in 3 weken tijd dat het met een week uitgesteld wordt, tel dat maar op de 36 werkdagen. Ik heb uiteindelijk met ze gebeld en nu 3 a 4 weken wachten. Ik heb alles moeten annuleren en op zoek gaan naar een kamer die uit voorraad leverbaar is. Oplossing die ze aanbieden: excuses en 20 euro waardebon. Eventueel 10% korting als ik een kamer van 2100 euro bij hun aanschaf, terwijl ik voor de oude al 1289 euro kwijt was. Ik gaf al aan dat ik het geld niet heb om dat te kunnen betalen. Gewoonweg schandalig dat ze je nergens mee tegemoet komen die ook passend is voor je portemonnee.

M. Van de Velde 18-08-2020

Er worden gewoon kapotte producten geleverd. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice maar er komt maar geen oplossing. Zeer teleurstellend wanneer je een flink bedrag hebt uitgegeven aan de spullen. (Ondertussen al ruim 3 maand wachtend op mijn geld)

dries 12-08-2020

Verbluffend slechte klantendienst. Extreem lang op een antwoord wachten. Geen service.
Ze werken tot overmaat van ramp nog eens samen met DPD, de slechtste pakjesdienst.
Ik bestelde in MEI een traphekje. Nadat het hekje half Europa rondreisde kwam het begin JULI uiteindelijk bij mij terecht. En bleek het kapot. Nalevering van het kapotte onderdeel bleek niet mogelijk. We zijn nu 12 AUGUSTUS en stuur de klantendienst dagelijks een herinnering. Ik krijg gewoonweg geen antwoord.
KOOP NIET OP PINKORBLUE

Larisa 06-08-2020

Kapotte meubels geleverd, en nu niet thuis geven. Dat is pinkorblue, geld binnen harken over de rug van aanstaande ouders die wel wat beters aan hun hoofd hebben dan zich afvragen waarom ze sloophout opgestuurd krijgen voor ruim €850. Pinkorblue, schaam je echt heel diep.

Iris 24-07-2020

Ik kan alleen maar aannemen dat de positieve reviews van eigen medewerkers komen.

Bestelde product werd in een beschadigde doos geleverd met duidelijke sporen dat het eerder is geopend waardoor het onmogelijk is om te zeggen of het ook al gebruikt is.

De schade wordt echter afgedaan als transportschade, wat echt onmogelijk is aangezien de buitendoos onbeschadigd was.

Retour product wordt pas verzonden als het beschadigde product binnen is wat begrijpelijk is, maar waarom dit dan 3 tot 4 weken zou moeten duren? Onbegrijpelijk.

Als kers op de taart is de klacht afhandeling zeer ongeintresseerd en traag.

Kortom ik heb mijn lesje geleerd, voordat je ergens besteld eerst de reviews checken. Ik kan alleen maar hopen dat u uw voordeel er mee doet en ergens anders besteld.

Kim 14-07-2020

Bestelling geplaatst van +- 300 euro, en de dag later een korting ontvangen. De korting kan echter niet achteraf verwerkt worden geven ze aan. Volgens mij is het een kleine moeite om dit te verwerken.

Jammer dat ze geen moeite voor de klant willen doen. Ik lees veel negatieve recensies terug op trustpilot. Dit was de eerste en tevens ook de laatste keer dat ik hier bestel.

Michèle 07-07-2020

Ik heb een Avent kolf gekocht en deze is na 2 weken gebruik kapot gegaan. Mogelijk door mijn eigen schuld, ik heb er in een onhandige beweging mee tegen de tafel gestoten. Maar misschien ook door andere oorzaak.
Ik ben zo stom geweest dit ongelukje eerlijk te vermelden. Ik krijg geen service van Pinkorblue, alleen gedraai en een doorverwijzing naar de fabrikant. Dit is slechte klantenservice en in strijd met het consumentenrecht (de winkelier is namelijk het aanspreekpunt, niet de fabrikant).
Ik verwachtte niet direct een geheel nieuwe kolf, hoewel er ook webwinkels zijn die wel zo ver gaan in hun service. Maar toch in ieder geval iets qua tegemoetkoming, reparatie o.i.d. Maar nee, niets. Erg jammer en gemiste kans, dit is de eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.

Essie 08-06-2020

Hele slechte klanten service

Maand geleden meerdere dingen besteld waaronder ook verjaardag cadeau voor zoontje na het ontvangen van de mail van dpd erachter gekomen dat de postcode niet klopte waardoor het pakket retour gestuurd werdt hier gelijk over gebeld meerdere malen dat het retour kwam en de postcode niet klopte maar wel nog graag het pakket ontving ivm cadeau mijn werdt belooft de postcode door te geven en het weer te verzenden ruim een week later zelf maar gebeld voor de track and tracé van dpd tot mijn verbaasing kom ik erachter dat het pakket geleverd is alleen niet bij mij maar op de verkeerde postcode wel met mijn naam en totaal niet kloppende straatnaam erg vreemd dit maar dpd kijk dus alleen naar postcodes en huisnummers vervolgen weer contact opgenomen met pink or bleu ze zouden dit gaan nakijken en ik zou het horen niet dus zelf maar weer gebeld en nu werd beloofd dat het nageken zou worden en was dit keer zo maar wat een antwoord

Er werdt dus vermeld in de mail het pakket is momenteel op een ander adres afgeven we hebben geprobeerd je fout te herstellen helaas hebben onze medewerkers het over het hoofd gezien in het magazijn,waardoor het pakket naar het verkeerde adres is verzonden ik raadt je aan het pakket op het afleveradres op te halen ,helaas kan ik je niet veder helpen

BIZAR DIT!!!

Door een fout van hun leggen ze het probleem nu gewoon bij de klant zo ga je niet met je klanten om !!!!

Evelien 25-05-2020

Leuke website, daar is alles mee gezegd. Producten ontvangen die beschadigd zijn en een product niet geleverd.

Klantenservice reageert niet op mailtjes en telefoontjes.

Babyfoon 19-05-2020

Enige tijd geleden een babyfoon gekocht bij deze webshop. Deze ging binnen een paar maanden stuk. Meteen contact opgenomen. Een paar weken (!) later nog steeds geen oplossing. Ook begrijpt men niet dat voor essentiële apparaten (zoals een babyfoon) een vervangend exemplaar ter beschikking gesteld dient te worden. Al een aantal keer geprobeerd te koop te ontbinden, maar helaas nog geen succes. Dit zijn amateurs.

Ik 11-12-2019

Pink or blue
Echt echt schandalig!!!
Ik heb een kinderwagen in maart gekocht deze is al 2 keer stuk gegaan de eerste keer hebben ze een vervangend onderdeel opgestuurd na 6 weken elke dag bellen. En nu nu is de kinderwagen letterlijk doormidden gegaan. Ik moet elke dag bellen ik wordt van hier naar daar gestuurd ik wordt niet geholpen en wordt gelogen aan de telefoon. Ze beweren me mails gestuurd te hebben die ik nooit ontvangen heb. Echt service van 0 en kwaliteit ho maar. Nooit meer echt nooit!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 08-01-2020

Beste klant,

Wat ontzettend jammer dat jouw kinderwagen nu al twee keer kapot is gegaan.
Uiteraard willen wij dit voor je oplossen. Wij kunnen contact opnemen met de fabrikant om naar een passende oplossing te zoeken.

Wij willen je vragen toch nog eens contact met onze klantenservice op te nemen als het nog niet opgelost is.

Als je ons een bericht stuurt, krijg je een bevestiging dat wij dit hebben ontvangen. Kan het zijn dat je eerdere berichtjes niet bij ons zijn aangekomen, of dat onze antwoorden bij jou in je spam zijn gekomen?. Over het algemeen worden al onze emails binnen één werkdag beantwoord!

Onze excuses voor het ongemak! We wensen je nog een fijne dag -jouw pinkorblue team.

Leoniekie 22-11-2019

Ik ontving een dag na mijn bestelling de volgende mail:
---
Hartelijk dank voor jouw bestelling bij pinkorblue.nl. Helaas hebben wij moeten vaststellen dat door een technisch probleem de betaling niet aan een bestelling gekoppeld kan worden. Dit willen wij uiteraard oplossen.

We verzoeken je om ons het volgende toe te sturen:

- Voor- en achternaam ontvanger
- Afleveradres
- Overzicht van de bestelde producten, wanneer mogelijk met A-nummers zoals op iedere productpagina staat

Bij ontvangst van bovenstaande informatie kunnen we de bestelling alsnog zo snel mogelijk voor je verwerken.'
---

Ik ontvang mijn bestelling niet op tijd en daarnaast vind ik dat ze er makkelijk zeggen 'helaas...' en 'onze excuses...' Omdat ik ook geen bevestiging van mijn bestelling had ontvangen moest ik zelf de informatie weer bij elkaar zoeken op de site. Vervelend! En dan vind ik dat ze zich er makkelijk vanaf maken.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 03-12-2019

Lieve klant,

Het komt wel eens voor dat er na een betaling geen koppeling komt van de betaling naar een bestelling. Wij krijgen dan helemaal geen gegevens van een bestelling door, en kunnen dus geen bestelbevestiging naar je sturen.

Door dit actief na te vragen, willen wij dit met jou oplossen om ervoor te zorgen dat je alsnog een bestelling krijgt van ons.

Uiteraard is dit vervelend, en nogmaals onze excuses hiervoor. Maar in deze situatie hebben wij jouw medewerking nodig zodat de bestelling alsnog verstuurd kan worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak! We wensen je nog een fijne dag -jouw pinkorblue team.

Sandy 21-11-2019

Super goede service
Gebeld netjes uitgelegd dat je een mail krijgt wanneer het verzonden wordt!
Binnen 2 werkdagen had ik mijn product in huis!!

Nicky 07-11-2019

Pink or Blue zegt binnen 2-4 dagen te leveren. Echter inmiddels 6 dagen verder en zonder berichtgeving word op zijn vroegst mijn bestelling morgen pas aangeboden aan de post vanuit Duitsland. Dit kom ik pas te weten nadat ik zelf bel waar mijn bestelling blijft. Geen berichtgeving via de mail. Vanaf morgen duurt het alsnog 2-4 dagen voor ik mijn bestelling heb. De enige oplossing die de klanten service bied is excuses (meneer kan er zelf niks aan doen) en je kan je bestelling annuleren. Dit is geen service gerichtheid naar je klanten. Voor mij nooit meer een bestelling bij Pink or blue!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 03-12-2019

Beste Nicky,

Wij hadden helaas geen bestelling van je ontvangen, maar wel jouw betaling. Het bericht wat wij je hierover hebben gestuurd, had jou helaas niet bereikt vanwege een typefout in jouw emailadres. Nadat je telefonisch contact had opgenomen, konden wij jouw bestelling alsnog in orde maken, door handmatig jouw bestelling aan te maken. 4 dagen nadat jouw order uiteindelijk was aangelegd, had jij jouw pakket in huis. Wij hebben je geprobeerd tijdig te informeren hierover maar helaas door foute informatie konden wij jou niet bereiken.

Lotte 17-08-2019

Na het lezen van onderstaande recensies was ik heel benieuwd naar de levering en het product. De levering was, zoals aangegeven, binnen 4 werkdagen. Ik werd op de hoogte gehouden via de mail en kreeg een code voor het volgen van mijn pakket. Juiste producten ontvangen. Ik zou hier een volgende keer dus weer bestellen. Wel had ik voor mezelf bekeken dat de recensies veelal gaan over producten die kapot zijn oid en de afhandeling daarvan. Dat is natuurlijk heel vervelend! Zelf bestelde ik doekjes en dit is dus goed bevallen.

Maarten 04-08-2019

Geen service na een defect product en totaal geen goede en behulpzame afhandeling. Ik adviseer deze webshop zeker niet!

Eva 01-08-2019

Een maxi-cosi (a 500€) besteld, onderdeel stuk. Al 3 weken aan het wachten voor 2 onderdelen. Ondertussen kan ik nergens naar toe. Geen goede after-sales. Kan helaas ook niet zelf de onderdelen bestellen. Nooit meer hier.

Leonie 31-07-2019

Ik had voor pinkorblue gekozen omdat het cadeautje voor mijn zoontje daar goedkoper was dan bij bijv. Bol.com. Helaas leverde ze veel later dan de aangegeven periode op de website. Pas na zijn verjaardag...... Toen ik belde om te zeggen dat ik het niet meer hoefde kon dat alleen door het te weigeren bij de deur. Helaas kwam het toen ik niet thuis was en hebben ze het bij de buren geleverd...

Jordy r 19-07-2019

Dinsdag de Smoby Speelhuis Neo Jura Lodge Accessoires - Zomerkeuken besteld bij www.pinkorblue.nl
Zending is vandaag (vrijdag) keurig netjes binnengekomen in de afgesproken tijd. Zeer netjes verpakt. Email met track en tracé ook top. Ik zal vaker bij jullie gaan bestellen.

Groetjes xxxxx

van de Ven 04-07-2019

Kapot artikel ontvangen. Na het sturen van een foto uiteindelijk van de leverancier een nieuw product ontvangen. Dit was het verkeerde artikel. Ik moest hiervoor weer een foto maken. Erg veel tijd en energie voor een fout die het bedrijf maakt. Bij dit bedrijf is het bedrijf koning en niet de klant.

MR 05-06-2019

Wanneer je iets koopt waarmee niets mis kan is het vast een prima winkel, en lekker goedkoop.
Wij kochten er een buggy, binnen een maand was er iets kapot. Aanspraak gemaakt op de garantie, hiervoor hebben we talloze mailtjes en telefoontjes moeten doen. Uiteindelijk is het gelukt, duurde wel 9 (!!!!!!!) maanden.
Klantenservice is slecht, komen niet na wat ze beloven, bellen niet terug.
Ik bestel er nooit meer wat.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 11-06-2019

Lieve klant,
Een inderdaad vervelende situatie. In jouw geval is de buggy na meerdere reparaties ook meerdere keren teruggekomen. Het is dan altijd belangrijk dat we dan via de garantievoorwaarden vanuit de fabrikant moeten handelen, wat soms inderdaad wat langer kan duren.
Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak.
-jouw pinkorblue team.

K 15-05-2019

Ik had 2 kinderstoelen besteld voor mijn twee kinderen. Ik kreeg afgeleverd 1 kinderstoel en 1 buggy... Oke, kan gebeuren zou je denken. Heb contact opgenomen en kreeg iemand van de klantenservice aan lijn die dit "nogal raar" vond en mij de indruk gaf dat ik dit verzon ofzo.
Ik heb gevraagd of ik de buggy mocht retourneren en de betaalde stoel alsnog kon geleverd worden. Ze zegt, ja maar we willen eerst de buggy ontvangen, je kan de stoel nog een keer bestellen en betalen en dan als wij de buggy binnen hebben krijg je je geld terug. Dit vond ik appart, jullie maken een fout... heb de foto's gemaild naar de klantenservice en de volgende dag gelijk de verkeerd geleverde buggy opgestuurd, ondertussen kan mijn ene kind wel zitten en de andere niet.
Vervolgens duurd het meer dan 2 weken dat het pakket is aangekomen, terwijl bij postNL al na 2 dagen stond vermeld dat het pakket was afgeleverd.. ondertussen mail en bel ik naar de klantenservice en die delen mij mee dat ze het "raar" vinden en me momenteel niet kunnen verder helpen.
Uiteindelijk wordt er niet meer gereageerd op mijn mails. Ik heb uiteindelijk gedreigd een klacht in de te dienen en dat ik mijn geld terug wil, toen kreeg ik nog geen uur later een mail dat mijn stoel onderweg was, ook dit duurde weer een week. Al met al slechte communicatie, retourbeleid dat nergens op slaat en ik moest overal zelf achteraan. Ik zal hier nooit meer iets bestellen!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 15-05-2019

Beste K,
Een inderdaad vervelende situatie, we hebben gekozen voor een snelle aanpak omdat je aangaf dat je de stoelen snel nodig had.
Hiervoor was de snelste manier om het zelf opnieuw te bestellen.
Het probleem is dat we niet zomaar een stoel kunnen toesturen voordat we een zekerheid hebben dat het andere product terugkomt. Als het goed is ben je nu voorzien van de juiste producten. We vragen nogmaals voor je begrip en excuses voor het ongemak. -jouw pinkorblue team.

JO 03-05-2019

Vreselijke webshop. Autostoelje besteld die snel stuk ging. Vervolgens was de optie hem terug sturen maar we kregen geen leenstoel/vervangende stoel. Na 6 weken wachten en aantal keer mailen nog niks gehoord, gebeld, ze zouden er achteraan gaan. Uiterst onaardige dame aan de lijn. Vervolgens weer niks gehoord. Nogmaals gebeld. Toen gingen ze nog een keer achter fabrikant aan. Later kreeg ik terug dat de fabrikant failliet was en dat ze over gingen tot terugbetaling van mijn geld. Nu zit ik al zes weken op mijn geld te wachten en niemand kan me vertellen wanneer ze dit terug betalen. Kortom, ik ga nooit meer iets bij hen kopen en hoop dat ik mijn geld nog terug krijg.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 15-05-2019

Beste JO,
Dit klinkt wel erg raar, een fabrikant die failliet is wat reden is voor geen terugbetaling? Zou je even contact kunnen opnemen met ons. Dan kijken we het graag even opnieuw na.
-jouw pinkorblue team.