Pinkorblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Pinkorblue.nl.

Pinkorblue.nl stelt zich voor

pinkorblue.nl is dé snelst groeiende online shop voor baby’s, kinderen en (aanstaande) ouders in Nederland. Bij ons vind je alles wat je nodig hebt tijdens je zwangerschap en daarna begeleiden we je kindje tot aan de basisschooltijd. Met meer dan 100.000 artikelen heb je ruime keuze uit producten voor jou en je kleine; van autostoelen, kinderwagens, speelgoed tot aan kinderstoelen, positiekleding... en nog véél meer. Gemakkelijk bestellen voor aangename prijzen en al vanaf €40 gratis thuis laten bezorgen! Onze klantenservice staat voor je klaar en is op werkdagen van 09:00 tot 16:00u gratis bereikbaar op het nummer 0800 – 722 8888.

Deze score is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

AR 23-11-2021

Vervolg op laatst afgegeven recensie: contact opgenomen met de klantenservice naar aanleiding van reactie op deze review. Helaas geen oplossing geboden. "wij kunnen er ook niks aan doen" en "u moet gewoon een nieuwe bestelling en betaling doen". Mijn geld heb ik vooralsnog niet terug.

Review 22-11
Precies dezelfde ervaring als voorgaande review. Zelfs het mailtje is kennelijk een standaard tekst want ik heb woordelijk hetzelfde ontvangen. Tweede maal een bestelling gedaan, daarbij op hun advies nog cookies verwijderd op mijn computer. Opnieuw dezelfde "storing bij ideal". Oplossing van de klantenservice: u moet opnieuw een bestelling en betaling doen voor wij uw order in behandeling nemen. Ondertussen is het bedrag van ruim 300E wederom van mijn rekening afgeschreven zonder de garantie dat ik dit terug krijg. Ik zou denken dat als zij als bedrijf kiezen voor een samenwerking met ideal, dat je medeverantwoordelijk bent voor het zoeken naar een oplossing voor een klant die (tweemaal) de dupe wordt van een storing.

Ontevreden klant 20-11-2021

Ik had een autostoel van MaxiCosi besteld. Ik heb netjes afgerekend €179,74. Zie ik net dat het bedrag retour gestort is. Ik voelde al nattigheid. Ik naar mijn mail, ja hoor! Mail van PinkorBlue. :

“ Helaas is er iets mis gegaan bij jou bestelling.

Het bedrag wat je had betaald voor je bestelling, is door een technische storing automatisch teruggestort naar jouw rekening.

Dit zal je in de loop van de komende dagen terugzien op de rekening waarmee je hebt betaald.

Als je nog steeds interesse hebt, wil ik je vragen een nieuwe bestelling te plaatsen en hierbij een andere betaalmethode te kiezen. “

Slimme truc. Dezelfde autostoel staat nu online voor €239,20. Mij niet meer gezien daar!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 22-11-2021

Lieve klant, bedankt voor je review.
Vervelend dat last had van de betaal storing, natuurlijk willen wij dit met je oplossen. Als je contact met onze klantenservice opneemt, kunnen wij het product voor hetzelfde bedrag aanbieden. Wij wensen je een fijne dag! - Met vriendelijke groet, jouw Pinkorblue team.

Lisanne 10-11-2021

Product na 2.5 week nog steeds niet ontvangen. Met veel moeite de klantenservice aan de lijn gehad. Pakket bleek kwijt, bedrijf vond het niet hun schuld en wilde er niks aan doen. Uiteindelijk met veel gezeur hen zo ver dat we ons geld terug kregen. Nu nog afwachten of we het gaan ontvangen..
Officiele reactie van pinkorblue.nl 12-11-2021

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas was het rond jouw besteldatum inderdaad enorm druk, vandaar dat we niet aan de verwachte levertijd (en de door ons geschatte vertragingen) konden voldoen. We zien inmiddels dat je het geld terug hebt ontvangen op je rekening. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Kevin 04-11-2021

Slechtste klantenservice , mocht je hier iets willen kopen, zal je toch 10x goed moeten over nadenken! Want geen service!! Als iets fabrieksfout is, moet je producten eerst opsturen, terwijl zij kinder producten verkopen. ( meestal noodzakelijke producten) wij hebben een kinderstoel gekocht van maxi cosi, de hoofdsteun bleek niet goed bevestigd te zijn. ( fabrieksfout) maar we kregen niet eerst onze nieuwe stoel zodat wij zonder belemmering onze kind kan vervoeren. We moesten maar in de tussen zelf een oplossing vinden . Denk niet mee met klant, bied een oplossing voor omruilen wat eigenlijk niet eens een oplossing is.

Klantenservices die echt niet aan afspraken houdt. Heb gevraagd om een leidinggevende te spreken, maar als beleid doen zij dat niet. Als een klant on tevreden is, moet je als klant maar genoeg mee nemen.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 12-11-2021

Helaas kunnen wij pas een nieuwe opsturen als het beschadigede product retour is gestuurd.
Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Wida 30-09-2021

Erg goede klanten service! Er wordt snel gereageerd en komen hun afspraken na. Tijd geleden een spacescooter gekocht, hij ging kapot en krijgen nu een nieuwe opgestuurd! Top bedrijf zou het aan iedereen aanraden!

Frans 28-09-2021

Een half jaar geleden!!! een commode gekocht met een ondeugdelijk onderstel. Tot vandaag met mijn rechtsbijstand bezig geweest om het artikel te retourneren nadat ze hun belofte wat betreft het opsturen van een nieuw onderstel na maanden nog niet hadden waar gemaakt. Er wordt door deze firma glashard gelogen richting de jurist die ik via de rechtsbijstandverzekering had.. ze beweren dan dat ze getracht hebben het product op te halen, maar dat de commode niet klaar stond. Ze hebben echter nooit contact met mij opgenomen over hoe en wanneer ze langs zouden komen. Ik krijg 300 euro van mijn rechtsbijstandverzekering omdat procederen veel meer gaat kosten, maar het stoort me dat ze er mee weg komen. Wat een vreselijke service. Het is niet te geloven. Slechtste bedrijf waar ik ooit wat gekocht heb)
Officiele reactie van pinkorblue.nl 30-09-2021

Beste Frans,

Helaas is er in dit geval veel fout gegaan dat zijn wij met je eens.
Maar het punt glashard liegen klopt volgens ons niet helemaal.
Er is drie keer een ophaalopdracht ingepland waarbij het product op een pallet klaargezet moest worden.
De eerste twee keer stond het product helaas niet op een pallet waardoor het expeditie bedrijf het niet kon meenemen.
Daarna hebben wij de rechtbijstandverzekering uitgelegd dat wij niet constant ophaalopdrachten kunnen inplannen.
Uit coulance hebben wij voor de derde keer een ophaalopdracht ingepland. Maar helaas stond het product weer niet correct klaar voor verzending.
Wij begrijpen niet zo goed wat je bedoelt met dat wij er mee weg komen. Wij hebben drie keer kosten gemaakt voor het retour halen.
Uiteindelijk heben wij het product niet retour mogen ontvangen. Het product is nog in jullie bezit en de verzekering heeft een premie uitegekeerd.
De klant staat bij ons op nummer 1 en wij willen altijd dat klachten netjes worden afgehandeld. Ten spijt is dat na drie pogingen niet gelukt.
Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden . We wensen je nog een fijne dag!

fvhheerde 30-09-2021

Jullie hebben het product niet mogen ontvangen omdat jullie na talloze beloften het product nooit zijn komen ophalen. En nu hier beweren dat jullie 3 x geweest zijn. Dat bedoel ik met leugenaars.
Ik heb 1 keer een telefoontje gehad van een transportbedrijf die vertelde niet te kunnen komen als de commode niet op een pallet staan. na wat pogingen om het product zelf op te sturen heb ik uiteindelijk zelf een pallet geregeld, want oei oei oei dat is me toch lastig een pallet voor een bedrijf wat elke dat meubels verstuurd.
Daarna HEB IK NIETS MEER VAN DE FIRMA PINKORBLUE VERNOMEN! En nu glashard beweren dat 3 keer geprobeerd is om het op te halen. Ongelooflijk!!! ik heb nog nooit een bedrijf gezien waar de service zo slecht is. meer dan een half jaar is niet genoeg om ofwel wat onderdelen op te sturen ofwel jullie rotzooi weer mee te nemen. En nu hier praten over een schadevergoeding. yeah right omdat mensen dit kunnen lezen. Als dat de intentie was hadden jullie in een half jaar tijd al lang wat gedaan.

Anja 13-09-2021

Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan door xxx en snel geholpen! De box was wat moeilijk in en uit elkaar te halen voor, dat was jammer verder is het een prima artikel.

Andrea 09-09-2021

Excellente klanten service, ze reageren snel en bieden een passende oplossing nadat wij een product hebben gekregen wat niet goed was. Erg tevreden over hoe ze met hun klanten omgaan, tevens hebben ze een groot assortiment dus je vindt altijd wel iets om aan de gratis verzending te komen.
Ik zou hier zeker weer bestellen

Rabiye 01-09-2021

Ik heb een keuken besteld. Je moest alles 1 voor 1 uitpakken en in stappen inelkaar zetten. Bij het uitpakken merkte we al bij 1 stuk dat er wat kapot was. Nou dachten we niet moeilijk te doen. Maar bij het inelkaar zetten merkten we dat er veel meer aan de hand was en we ook wat misten. Bovendien zag de keuken er niet uit zoals hij eruit zag op de site. Met alle foto's heb ik een mail gestuurd met de vraag of ze een korting geven of de keuken willen ophalen. Op mijn eerste wens werd er niet eens gereageerd en op mijn 2de wens was de antwoord simpelweg nee. Ik ben 3 uur beziggeweest met het inelkaar zetten.. erg bedankt...
Officiele reactie van pinkorblue.nl 07-09-2021

Lieve klant, bedankt voor je review. Spijtig dat het product beschadigd is aangekomen. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een mogelijkheid aanbieden om het te ruilen/met garantie op te lossen. We wensen je nog een fijne dag!

Helen 01-09-2021

Hele leuke shop met met geweldige aanbiedingen! Mijn bestelling was zoals vermeld snel in huis met prima producten. Ik had een klein vraagje voordat ik bestelde en de vriendelijke klantenservice was in staat om me snel te helpen. Ik zal zeker opnieuw bestellen.

Vivian 11-08-2021

Super goede en snelle service, was netjes ingepakt en ben er zeer tevreden over! Aanrader

Marleen 09-08-2021

Ik had wel een goede ervaring met de klantenservice.

Ik dacht dat er een onderdeel ontbrak, maar uiteindelijk zat het gewoon goed verstopt in het product.

Klantenservice heeft deze info voor mij achterhaald en uitgelegd.

Daarna vroegen ze me een review achter te laten hier. Na het lezen van de reviews hier, snap ik waarom. Mogelijk hebben ze hun service verbeterd.

Patricia 06-08-2021

Bij het product stond circa 2-5 werkdagen. Ik had de bestelde producten binnen 4 dagen binnen. Leuke website met mooie aanbiedingen. Ik bestel hier zeker nog een keer.

Peter 30-07-2021

Ik had een bed besteld, helaas was door de bezorging een onderdeel kapot geleverd.
Toen ik de klantenservice belde, werd ik direct netjes geholpen.
Een aantal dagen later ontving ik het onderdeel, het bed staat prachtig en onze kleine boef slaapt er heerlijk in.

Carmen 21-06-2021

Slechtste klantenservice OOIT
In mei heeft mijn moeder voor mij een babymeubel besteld. Deze zou 31 mei geleverd worden, maar dit kwam niet uit dus hebben wij de datum aangepast naar 1 juni (hier hebben wij ook een bevestiging van). Het product werd toch 31 bezorgd, alleen was ik niet thuis. De chauffeur heeft het artikel naar een ophaalpunt, op 20 a 30 minuten lopen van mijn huis bezorgd. Ik heb meteen gebeld en aangegeven dat ik hoog zwanger ben, dus absoluut niet 30 min met een meubel kan/mag gaan sjouwen.

Inmiddels zijn we 15 dagen verder en zowel de DPD bezorgdienst als Pinkorblue wijzen naar elkaar. Niemand pakt het op en ze geven steeds aan dat ik bij de andere partij moet zijn. Het afhaalpunt is alleen geopend van 14:00 tot 17:00 en het is voor mij dus niet mogelijk om vrienden het te laten ophalen (daarnaast is eeuhm, is er gewoon betaald om het te laten bezorgen bij mijn huis...).

Ik vind het ontzettend slecht dat geen van beide partijen het oppakt. Ik probeer Pinkorblue telefonisch te bereiken, maar krijg de melding dat ze niet open zijn. Wanneer ik ze wel spreek, beloven ze achter dingen aan te gaan, maar vervolgens hoor ik niets meer van ze. Heb inmiddels aangegeven dat ze het retour kunnen laten sturen en dat wij het gaan bestellen bij een ander bedrijf. Echter, is het pakket nog steeds niet retour afzender gestuurd en gaat mijn moeder straks moeten betalen voor een pakket welke wij nooit hebben ontvangen.

EDIT: afgelopen donderdag nogmaals gesproken met het bedrijf, zij hebben aangegeven dat ik toch echt zelf het pakket moest gaan ophalen van DPD, maar de jongen zei dat hij z’n best ging doen. Ik had zaterdag inmiddels iemand geregeld die vanuit de andere kant van het land, met een auto kwam, om het pakket voor mij op te halen. Komen we daar aan, is het pakket 2 weken geleden al retour gebracht. Hier hebben wij vanuit DBD en Pink Or Blue nooit contact over gehad. Ook is er nooit een bevestiging gestuurd, dat het pakket retour is gebracht (vanuit beide bedrijven niet, terwijl pink or blue dat ook zou moeten doen, ivm terugbetalen kosten enz).

Ik heb hierover een mail gestuurd naar Pink or Blue, vooral omdat ik de donderdag ervoor nog contact heb gehad… en ik toen nog bevestiging kreeg dat het pakket daar stond (want de jongeman aan de lijn zei; we gaan ons best doen het pakket naar je te laten sturen. Als reactie op de mail kreeg ik geen excuses niks, maar dit antwoord: ja had je zelf ook kunnen zien bij de track and trace. Is niet ons probleem. (Wat dus niet waar is, daarnaast heb ik ze dus nog super vaak gesproken en niemand heeft gemeld dat het pakket al retour is genomen. Je dient dus een klacht in en blijkbaar onderzoeken ze zelf niks, anders hadden ze het mijzelf ook toen vertelt).
Officiele reactie van pinkorblue.nl 08-07-2021

Lieve klant, bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak. Helaas hebben wij, zodra wij het pakket overhandigen aan DPD, geen enkele invloed op de daadwerkelijke bezorging. Wanneer afhalen bij het pakketpunt niet lukt gaat het product automatisch retour naar de verzender. Als je nog even contact met ons opneemt willen we graag even de situatie opnieuw samen bekijken en tot een oplossing komen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Mireille 29-05-2021

Commande passée en janvier de deux sièges cubes valeur 456 euros.
Retourné en date du 27 mars 2021.
Remboursement d'un siège et pas du deuxième. Plus d'une dizaine de mails échangés avec promesse de rembourser le deuxième très vite mais rien reçu depuis fin mars.
Je vais faire une mise en demeure et lancer avocat.
N'achetez pas chez eux service après vente zéro. En Belgique ils ne parlent pas français et on est obligé d'appeler la France...

L 01-05-2021

Ik heb een stoel + bouncer cadeau gekregen. Ik wilde graag een andere kleur, contact opgenomen en vrij vlotte afhandeling. Alleen toen kwam het gezeik, en moest de bouncer ook terug, want het zou een set zijn, wat niet is genoemd in het telefonisch, en mail contact. Dus moest ik de bouncer terug sturen om vervolgens precies diezelfde dezelfde dag opnieuw bestellen, want ‘ze kregen het administratief niet voor elkaar’. Meerdere keren contact gezocht, klacht ingediend, maar enige reactie blijft uit. Belachelijk en zo ga je niet met je klanten om.

vDam 30-04-2021

Brio spoorwegen bij PinkorBlue besteld, als cadeautjes voor mijn jarige dochter, levering zou 2-5 dagen zijn, echter bleef een verzendbevestiging uit. Op dag 5 gebeld, gezien we die dag er na op vakantie gingen. Zonder enig excuses of meedenken werd droog verteld dat de levering nog in Duitsland was, en nog aangeboden zou worden aan DPD. Voor eventuele aanpassingen in afleveradres zouden we dan contact op kunnen nemen met DPD. Inmiddels zijn we op dag 7, en nog steeds in afwachting van verzendbevestiging. Nogmaals gebeld met dezelfden boodschap.

We zijn erg teleurgesteld in PinkorBlue..!! Het cadeautje voor mijn dochtertje is te laat, we weten niet waar de bestelling nu is (€150) en de klantenservice vermeldt droog zonder enig excuses dat het nog in Duitsland zal zijn, zonder enige actie, oplossing of meedenken. Ik vraag me af of onze bestelling nog geleverd gaat worden.. na het lezen van alle negatieve recensies...

Ik beveel PinkorBlue NIET aan en adviseer je elders met goede klantenservice en bezorgservice te kopen

Visser 26-03-2021

Een kinderwagen besteld.
In de armleuning/beugel zat een klein gaatje. Meteen contact op genomen. De kinderwagen moest in zijn geheel worden omgeruild. Heb toen gezegd dat ik dan zonder kinderwagen zit en ik die dagelijks gebruik. Mijn vraag of, aangezien deze ook los in de doos zat, de beugel alleen omgeruild kan worden. Nee, was geen optie. (onderdelen konden ook schijnbaar niet los besteld worden. De fabrikant zelf gesproken en zij spreken dit tegen)
Toen vroeg ik of eerst een nieuwe kon worden opgestuurd en dat ik kan de oude zou terug sturen, (zo zat ik niet zonder kinderen) ook dat was geen optie.
Zij leveren duidelijk geen service. Met je meedenken is ook niet hun sterkste punt.
Muskietennet zou er ook bij zitten en ook nog steeds niet nageleverd en de regenhoes is na 1x gebruikt aan weerszijden gescheurd. Hier al een paar keer over gesproken maar geen enkel response.

Arjan 26-03-2021

Bestelling geplaats maar krijg de volgende dag een bericht dat er iets niet goed is gegaan met deze bestelling en moet hun mijn gegevens nasturen. Krijg dan het bericht dat het pakket bij hun al de deur uit is, via DPD, dagen later pakket nog steeds niet in huis en volgens DPD hebben zij het pakket ook niet. Waardeloze service

An 24-01-2021

Volledige babykamer besteld, onderdelen om het bedje in elkaar te zetten ontbraken. Na heel veel mailverkeer met de klantendienst, nu 2 maand later nog steeds de onderdelen niet ontvangen. Je moet steeds zelf de stand van zaken opvragen en wordt hier zelf niet van op de hoogte gebracht. Intussen is ons kindje geboren en zitten we dus in de problemen. We hebben dus een onafgewerkte kamer, welke volledig betaald is.
Héél onprofessioneel. Mijn advies: koop nooit via pink of blue!!!

Manon van de Kerkhof 14-01-2021

Ik heb op 07-01 18.00 een muziekmobiel en knisperdoekje van Fehn besteld bij pinkorblue. Ik had zelf perongeluk mijn mailadres verkeerd ingevuld en daardoor geen bestelbevestiging gekregen via de mail, na bellen met de klantenservice op maandag 11-01 is de bestelbevestiging alsnog verstuurd en kreeg ik later ook meteen de verzendbevestiging. Vandaag 14-01 heb ik mijn pakketje ontvangen, compleet in een doos met bescherming. Op de website stond dat ik het pakket tussen ca. 3-6 werkdagen zou ontvangen wat dus ook klopt. Ondanks de “slechte” reviews die ik allemaal gelezen heb, ben ik op een super goede manier behandeld door de klantenservice en is mijn pakket naar wens. Ik ga zeker in de toekomst opnieuw hier bestellen als ik weer iets nodig heb.

Jose Jansen 11-12-2020

ik heb op 1 dec 2020 een hauck kinderstoel gekocht met bouncer de luxe. tot op heden niet geleverd, ze weten niet waar het is. Klantenservice is gewoon aso als je vraagt waar het is gebleven. Had een leuk kado moeten zijn maar is nu alleen nog frustratie. Mensen kijk eerst naar de reviews voordat je wat koopt bij pinkorbleu want het is geen betrouwbaar bedrijf voor baby en kleuters.

Slechte levering 30-11-2020

Op 17 november een kindertrolley besteld. Levertijd 2 tot 5 dagen.
Heel veel problemen met de levering hiervan gehad. Gebeld naar Pink or Blue (konden niets doen) naar DPD konden ook niets doen. Uiteindelijk met hulp van een aardige chauffeur van DPD het pakje 30 november in een beschadigde gammele doos ontvangen. Als die chauffeur mij niet geholpen had had ik het nu nog niet gehad. Ook slechte zaak dat Pink or Blue niets voor mij deed maar dat ik zelf contact op moest nemen met DPD voor 0,50 per gesprek. Ik geloof 8 keer gebeld terwijl ik wel verzendkosten moest betalen.

Joke 14-11-2020

Poppenwagen beschadigd aangekomen.
Terug gestuurd een week en half later geen enkele bevestiging. Volgens hun is de retour dan nog niet verwerkt.
Ik vroeg om een nieuwe op te sturen.
Maar als dit zo doorgaat heb ik op haar verjaardag geen loopwagen/poppenwagen.
Heel leuk Pink or Blue.
Wat een trage service...