Pinkorblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Pinkorblue.nl.

Pinkorblue.nl stelt zich voor

pinkorblue.nl is dé snelst groeiende online shop voor baby’s, kinderen en (aanstaande) ouders in Nederland. Bij ons vind je alles wat je nodig hebt tijdens je zwangerschap en daarna begeleiden we je kindje tot aan de basisschooltijd. Met meer dan 100.000 artikelen heb je ruime keuze uit producten voor jou en je kleine; van autostoelen, kinderwagens, speelgoed tot aan kinderstoelen, positiekleding... en nog véél meer. Gemakkelijk bestellen voor aangename prijzen en al vanaf €40 gratis thuis laten bezorgen! Onze klantenservice staat voor je klaar en is op werkdagen van 09:00 tot 16:00u gratis bereikbaar op het nummer 0800 – 722 8888.

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,4

EK 22-06-2022

This is a SCAM. I paid EUR 100, for suitcases of my kids. Even though they sent DHL link, they never delivered products to DHL. When I am calling nobody is answering. I emailed several times, however nobody responds. Avoid this webshop, as you will loose your money and time

Cindy 01-06-2022

Hele slechte service,

2 paar ronde zwembandjes besteld van in totaal 50 euro. Deze bandjes gaan gewoon af tijdens het zwemmen! Je koopt het tenslotte voor de veiligheid van je kinderen... Dit aangegeven bij de winkel krijg ik als antwoord:

Het spijt me te horen dat er een klacht is opgetreden.
Door het in gebruik nemen van het product, kunnen wij het product niet meer terug nemen.
Graag stuur ik je een waardebon twv €10,- die je met de volgende bestelling kan verzilveren.

Jammer dat ze de veiligheid van kinderen niet serieuzer nemen maar zo'n antwoord geven.

Poppenwagentje 25-05-2022

Slechte service.
Poppenwagentje besteld maar was niet compleet.
Aangegeven dat het gegeven was als cadeau en ik 3uur moest rijden om hem op te halen.
En ik alleen het gemiste onderdeel wenste.
Maar dit kon niet.
Volledig terug gestuurd, daarna aangegeven dat de nieuwe op het adres van de ontvanger kon worden bezorgd. Kon dit ook niet.
Dus nieuwe bestelling geannuleerd.

Rachida 05-05-2022

2 maanden bezig met een bestelling voor een kinderwagen. Ontvang ik een met een gebreken, vervolgens de 2e blijkt gebruikt te zijn. Nu sta ik met een openstaande factuur en krijg op geen enkele mogelijkheid een reactie. Telefonisch gewoon niet te bereiken en op mail wordt niet gereageerd. Zeer zeer ontevreden en slecht dat je nog niet eens fatsoenlijk een volledige bestelling kan ontvangen zonder gebreken.

Dui 04-03-2022

De klantenservice verdient een pluim.
Pakket werd beschadigd geleverd, de zijkant van het bed werd binnen een x werkdagen nageleverd.
Pinkorblue jullie zijn super!

Dion 02-02-2022

Mijn dochter is nu 6 kaart, en zelfs nu kan ik hier terecht voor leuke spulletjes. Vanaf de geboorte tot nu vaste klant, super tevreden over deze webshop!

Hans VH 26-01-2022

Bestelling snel ontvangen, nette klantenservice.
Deze webshop heeft een te gekke Instagram pagina, met leuke win acties!

Karien 20-01-2022

Snel verzonden, echter er misten 2 onderdelen van het schleich huis.
Dit is door de klantenservice super goed en snel opgepakt en we kregen als kostenloos nagestuurd.
Tevreden klant!

Loes 05-01-2022

Bestelling nooit ontvangen. Bedrijf is niet bereikbaar. Vervolgens een incasso bureau op mijn dak omdat zij bewust verkeerde mail gegevens door gestuurd hebben waardoor ik nooit een rekening of factuur heb mogen ontvangen! Per mail slecht te bereiken en als ze reageren hebben ze totaal geen begrip om te helpen en laten de klant gewoon opdraaien voor alle kosten.
Ze staan niet voor niets zonder telefoon nummer online.

Beste Marloes,

Telefonisch gaf je ons het bestelnummer die je oplas van de leverbon. Dus dat geeft aan dat je de bestelling daadwerkelijk hebt ontvangen.
Helaas heb je zelf een fout e-mail adres gebruikt bij het invoeren van de bestelling, waardoor Klarna geen reactie heeft ontvangen op de herinneringen.
Als hier geen reactie op komt wordt er door Klarna een incasso bureau ingeschakeld. Natuurlijk zijn wij bereid om te helpen, en je van het juiste advies te voorzien.
Bij vragen staan wij natuurlijk voor je klaar! p.s Je bent niet de eerste die gmail.com en hotmail.com door elkaar haalt ;)

Met vriendelijke groet, jouw Pinkorblue team.

Anoniem 09-12-2021

Waardeloze winkel. Zeer onpersoonlijk. Product besteld, snel defect. Willen het wel oplossen, vragen wanneer het product opgehaald kan worden. Na het antwoorden, 0 reactie ontvangen. Zelf weer contact op moeten nemen. Vervolgens beloven ze het product op te halen. Thuis gebleven op de afgesproken dag maar geen vervoerder gezien. Weer zelf contact op moeten nemen. Nu krijg je het verzoek of je het product zelf op wil sturen. Het product is erg groot en zwaar, ze verwachten dat je het zelf stevig inpakt in een doos (welke je uiteraard niet zomaar thuis hebt liggen gezien het formaat). Waardeloze service, waardeloos bedrijf. KOOP HIER GEEN SPULLEN!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 05-01-2022

Lieve klant, bedankt voor je review. Spijtig dat het product defect is.
Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben wij het defecte product retour nodig.

Te laat voor sinterklaas 06-12-2021

Twee sinterklaascadeautjes ruim op tijd besteld. Zijn nu al 5 dagen onderweg, maar nog steeds niet in het depot en dus te laat voor. sinterklaas.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 05-01-2022

Lieve klant, inderdaad hebben we door de drukte van Sinterklaas & Black Friday te maken gehad met enorme druktes. Vandaar dat we niet aan de verwachte levertijd (en de door ons geschatte vertragingen) konden voldoen.
De ervaringen in jouw feedback zijn een belangrijke leermoment voor ons en waarderen we enorm.
Uiteraard doen we er alles aan om in de toekomst deze vertragingen te kunnen voorkomen, zo hebben we bijvoorbeeld onlangs een nieuw en volautomatisch magazijn in werking gesteld.
We hopen natuurlijk dat uiteindelijk je bestelling je goed bevalt. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een presentje aanbieden voor het ongemak. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! -jouw pinkorblue team.

AR 23-11-2021

Vervolg op laatst afgegeven recensie: contact opgenomen met de klantenservice naar aanleiding van reactie op deze review. Helaas geen oplossing geboden. "wij kunnen er ook niks aan doen" en "u moet gewoon een nieuwe bestelling en betaling doen". Mijn geld heb ik vooralsnog niet terug.

Review 22-11
Precies dezelfde ervaring als voorgaande review. Zelfs het mailtje is kennelijk een standaard tekst want ik heb woordelijk hetzelfde ontvangen. Tweede maal een bestelling gedaan, daarbij op hun advies nog cookies verwijderd op mijn computer. Opnieuw dezelfde "storing bij ideal". Oplossing van de klantenservice: u moet opnieuw een bestelling en betaling doen voor wij uw order in behandeling nemen. Ondertussen is het bedrag van ruim 300E wederom van mijn rekening afgeschreven zonder de garantie dat ik dit terug krijg. Ik zou denken dat als zij als bedrijf kiezen voor een samenwerking met ideal, dat je medeverantwoordelijk bent voor het zoeken naar een oplossing voor een klant die (tweemaal) de dupe wordt van een storing.

Ontevreden klant 20-11-2021

Ik had een autostoel van MaxiCosi besteld. Ik heb netjes afgerekend €179,74. Zie ik net dat het bedrag retour gestort is. Ik voelde al nattigheid. Ik naar mijn mail, ja hoor! Mail van PinkorBlue. :

“ Helaas is er iets mis gegaan bij jou bestelling.

Het bedrag wat je had betaald voor je bestelling, is door een technische storing automatisch teruggestort naar jouw rekening.

Dit zal je in de loop van de komende dagen terugzien op de rekening waarmee je hebt betaald.

Als je nog steeds interesse hebt, wil ik je vragen een nieuwe bestelling te plaatsen en hierbij een andere betaalmethode te kiezen. “

Slimme truc. Dezelfde autostoel staat nu online voor €239,20. Mij niet meer gezien daar!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 22-11-2021

Lieve klant, bedankt voor je review.
Vervelend dat last had van de betaal storing, natuurlijk willen wij dit met je oplossen. Als je contact met onze klantenservice opneemt, kunnen wij het product voor hetzelfde bedrag aanbieden. Wij wensen je een fijne dag! - Met vriendelijke groet, jouw Pinkorblue team.

Lisanne 10-11-2021

Product na 2.5 week nog steeds niet ontvangen. Met veel moeite de klantenservice aan de lijn gehad. Pakket bleek kwijt, bedrijf vond het niet hun schuld en wilde er niks aan doen. Uiteindelijk met veel gezeur hen zo ver dat we ons geld terug kregen. Nu nog afwachten of we het gaan ontvangen..
Officiele reactie van pinkorblue.nl 12-11-2021

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas was het rond jouw besteldatum inderdaad enorm druk, vandaar dat we niet aan de verwachte levertijd (en de door ons geschatte vertragingen) konden voldoen. We zien inmiddels dat je het geld terug hebt ontvangen op je rekening. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Kevin 04-11-2021

Slechtste klantenservice , mocht je hier iets willen kopen, zal je toch 10x goed moeten over nadenken! Want geen service!! Als iets fabrieksfout is, moet je producten eerst opsturen, terwijl zij kinder producten verkopen. ( meestal noodzakelijke producten) wij hebben een kinderstoel gekocht van maxi cosi, de hoofdsteun bleek niet goed bevestigd te zijn. ( fabrieksfout) maar we kregen niet eerst onze nieuwe stoel zodat wij zonder belemmering onze kind kan vervoeren. We moesten maar in de tussen zelf een oplossing vinden . Denk niet mee met klant, bied een oplossing voor omruilen wat eigenlijk niet eens een oplossing is.

Klantenservices die echt niet aan afspraken houdt. Heb gevraagd om een leidinggevende te spreken, maar als beleid doen zij dat niet. Als een klant on tevreden is, moet je als klant maar genoeg mee nemen.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 12-11-2021

Helaas kunnen wij pas een nieuwe opsturen als het beschadigede product retour is gestuurd.
Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Wida 30-09-2021

Erg goede klanten service! Er wordt snel gereageerd en komen hun afspraken na. Tijd geleden een spacescooter gekocht, hij ging kapot en krijgen nu een nieuwe opgestuurd! Top bedrijf zou het aan iedereen aanraden!

Frans 28-09-2021

Een half jaar geleden!!! een commode gekocht met een ondeugdelijk onderstel. Tot vandaag met mijn rechtsbijstand bezig geweest om het artikel te retourneren nadat ze hun belofte wat betreft het opsturen van een nieuw onderstel na maanden nog niet hadden waar gemaakt. Er wordt door deze firma glashard gelogen richting de jurist die ik via de rechtsbijstandverzekering had.. ze beweren dan dat ze getracht hebben het product op te halen, maar dat de commode niet klaar stond. Ze hebben echter nooit contact met mij opgenomen over hoe en wanneer ze langs zouden komen. Ik krijg 300 euro van mijn rechtsbijstandverzekering omdat procederen veel meer gaat kosten, maar het stoort me dat ze er mee weg komen. Wat een vreselijke service. Het is niet te geloven. Slechtste bedrijf waar ik ooit wat gekocht heb)
Officiele reactie van pinkorblue.nl 30-09-2021

Beste Frans,

Helaas is er in dit geval veel fout gegaan dat zijn wij met je eens.
Maar het punt glashard liegen klopt volgens ons niet helemaal.
Er is drie keer een ophaalopdracht ingepland waarbij het product op een pallet klaargezet moest worden.
De eerste twee keer stond het product helaas niet op een pallet waardoor het expeditie bedrijf het niet kon meenemen.
Daarna hebben wij de rechtbijstandverzekering uitgelegd dat wij niet constant ophaalopdrachten kunnen inplannen.
Uit coulance hebben wij voor de derde keer een ophaalopdracht ingepland. Maar helaas stond het product weer niet correct klaar voor verzending.
Wij begrijpen niet zo goed wat je bedoelt met dat wij er mee weg komen. Wij hebben drie keer kosten gemaakt voor het retour halen.
Uiteindelijk heben wij het product niet retour mogen ontvangen. Het product is nog in jullie bezit en de verzekering heeft een premie uitegekeerd.
De klant staat bij ons op nummer 1 en wij willen altijd dat klachten netjes worden afgehandeld. Ten spijt is dat na drie pogingen niet gelukt.
Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden . We wensen je nog een fijne dag!

fvhheerde 30-09-2021

Jullie hebben het product niet mogen ontvangen omdat jullie na talloze beloften het product nooit zijn komen ophalen. En nu hier beweren dat jullie 3 x geweest zijn. Dat bedoel ik met leugenaars.
Ik heb 1 keer een telefoontje gehad van een transportbedrijf die vertelde niet te kunnen komen als de commode niet op een pallet staan. na wat pogingen om het product zelf op te sturen heb ik uiteindelijk zelf een pallet geregeld, want oei oei oei dat is me toch lastig een pallet voor een bedrijf wat elke dat meubels verstuurd.
Daarna HEB IK NIETS MEER VAN DE FIRMA PINKORBLUE VERNOMEN! En nu glashard beweren dat 3 keer geprobeerd is om het op te halen. Ongelooflijk!!! ik heb nog nooit een bedrijf gezien waar de service zo slecht is. meer dan een half jaar is niet genoeg om ofwel wat onderdelen op te sturen ofwel jullie rotzooi weer mee te nemen. En nu hier praten over een schadevergoeding. yeah right omdat mensen dit kunnen lezen. Als dat de intentie was hadden jullie in een half jaar tijd al lang wat gedaan.

Anja 13-09-2021

Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan door xxx en snel geholpen! De box was wat moeilijk in en uit elkaar te halen voor, dat was jammer verder is het een prima artikel.

Andrea 09-09-2021

Excellente klanten service, ze reageren snel en bieden een passende oplossing nadat wij een product hebben gekregen wat niet goed was. Erg tevreden over hoe ze met hun klanten omgaan, tevens hebben ze een groot assortiment dus je vindt altijd wel iets om aan de gratis verzending te komen.
Ik zou hier zeker weer bestellen

Rabiye 01-09-2021

Ik heb een keuken besteld. Je moest alles 1 voor 1 uitpakken en in stappen inelkaar zetten. Bij het uitpakken merkte we al bij 1 stuk dat er wat kapot was. Nou dachten we niet moeilijk te doen. Maar bij het inelkaar zetten merkten we dat er veel meer aan de hand was en we ook wat misten. Bovendien zag de keuken er niet uit zoals hij eruit zag op de site. Met alle foto's heb ik een mail gestuurd met de vraag of ze een korting geven of de keuken willen ophalen. Op mijn eerste wens werd er niet eens gereageerd en op mijn 2de wens was de antwoord simpelweg nee. Ik ben 3 uur beziggeweest met het inelkaar zetten.. erg bedankt...
Officiele reactie van pinkorblue.nl 07-09-2021

Lieve klant, bedankt voor je review. Spijtig dat het product beschadigd is aangekomen. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een mogelijkheid aanbieden om het te ruilen/met garantie op te lossen. We wensen je nog een fijne dag!

Helen 01-09-2021

Hele leuke shop met met geweldige aanbiedingen! Mijn bestelling was zoals vermeld snel in huis met prima producten. Ik had een klein vraagje voordat ik bestelde en de vriendelijke klantenservice was in staat om me snel te helpen. Ik zal zeker opnieuw bestellen.

Vivian 11-08-2021

Super goede en snelle service, was netjes ingepakt en ben er zeer tevreden over! Aanrader

Marleen 09-08-2021

Ik had wel een goede ervaring met de klantenservice.

Ik dacht dat er een onderdeel ontbrak, maar uiteindelijk zat het gewoon goed verstopt in het product.

Klantenservice heeft deze info voor mij achterhaald en uitgelegd.

Daarna vroegen ze me een review achter te laten hier. Na het lezen van de reviews hier, snap ik waarom. Mogelijk hebben ze hun service verbeterd.

Patricia 06-08-2021

Bij het product stond circa 2-5 werkdagen. Ik had de bestelde producten binnen 4 dagen binnen. Leuke website met mooie aanbiedingen. Ik bestel hier zeker nog een keer.

Peter 30-07-2021

Ik had een bed besteld, helaas was door de bezorging een onderdeel kapot geleverd.
Toen ik de klantenservice belde, werd ik direct netjes geholpen.
Een aantal dagen later ontving ik het onderdeel, het bed staat prachtig en onze kleine boef slaapt er heerlijk in.

Carmen 21-06-2021

Slechtste klantenservice OOIT
In mei heeft mijn moeder voor mij een babymeubel besteld. Deze zou 31 mei geleverd worden, maar dit kwam niet uit dus hebben wij de datum aangepast naar 1 juni (hier hebben wij ook een bevestiging van). Het product werd toch 31 bezorgd, alleen was ik niet thuis. De chauffeur heeft het artikel naar een ophaalpunt, op 20 a 30 minuten lopen van mijn huis bezorgd. Ik heb meteen gebeld en aangegeven dat ik hoog zwanger ben, dus absoluut niet 30 min met een meubel kan/mag gaan sjouwen.

Inmiddels zijn we 15 dagen verder en zowel de DPD bezorgdienst als Pinkorblue wijzen naar elkaar. Niemand pakt het op en ze geven steeds aan dat ik bij de andere partij moet zijn. Het afhaalpunt is alleen geopend van 14:00 tot 17:00 en het is voor mij dus niet mogelijk om vrienden het te laten ophalen (daarnaast is eeuhm, is er gewoon betaald om het te laten bezorgen bij mijn huis...).

Ik vind het ontzettend slecht dat geen van beide partijen het oppakt. Ik probeer Pinkorblue telefonisch te bereiken, maar krijg de melding dat ze niet open zijn. Wanneer ik ze wel spreek, beloven ze achter dingen aan te gaan, maar vervolgens hoor ik niets meer van ze. Heb inmiddels aangegeven dat ze het retour kunnen laten sturen en dat wij het gaan bestellen bij een ander bedrijf. Echter, is het pakket nog steeds niet retour afzender gestuurd en gaat mijn moeder straks moeten betalen voor een pakket welke wij nooit hebben ontvangen.

EDIT: afgelopen donderdag nogmaals gesproken met het bedrijf, zij hebben aangegeven dat ik toch echt zelf het pakket moest gaan ophalen van DPD, maar de jongen zei dat hij z’n best ging doen. Ik had zaterdag inmiddels iemand geregeld die vanuit de andere kant van het land, met een auto kwam, om het pakket voor mij op te halen. Komen we daar aan, is het pakket 2 weken geleden al retour gebracht. Hier hebben wij vanuit DBD en Pink Or Blue nooit contact over gehad. Ook is er nooit een bevestiging gestuurd, dat het pakket retour is gebracht (vanuit beide bedrijven niet, terwijl pink or blue dat ook zou moeten doen, ivm terugbetalen kosten enz).

Ik heb hierover een mail gestuurd naar Pink or Blue, vooral omdat ik de donderdag ervoor nog contact heb gehad… en ik toen nog bevestiging kreeg dat het pakket daar stond (want de jongeman aan de lijn zei; we gaan ons best doen het pakket naar je te laten sturen. Als reactie op de mail kreeg ik geen excuses niks, maar dit antwoord: ja had je zelf ook kunnen zien bij de track and trace. Is niet ons probleem. (Wat dus niet waar is, daarnaast heb ik ze dus nog super vaak gesproken en niemand heeft gemeld dat het pakket al retour is genomen. Je dient dus een klacht in en blijkbaar onderzoeken ze zelf niks, anders hadden ze het mijzelf ook toen vertelt).
Officiele reactie van pinkorblue.nl 08-07-2021

Lieve klant, bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak. Helaas hebben wij, zodra wij het pakket overhandigen aan DPD, geen enkele invloed op de daadwerkelijke bezorging. Wanneer afhalen bij het pakketpunt niet lukt gaat het product automatisch retour naar de verzender. Als je nog even contact met ons opneemt willen we graag even de situatie opnieuw samen bekijken en tot een oplossing komen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Mireille 29-05-2021

Commande passée en janvier de deux sièges cubes valeur 456 euros.
Retourné en date du 27 mars 2021.
Remboursement d'un siège et pas du deuxième. Plus d'une dizaine de mails échangés avec promesse de rembourser le deuxième très vite mais rien reçu depuis fin mars.
Je vais faire une mise en demeure et lancer avocat.
N'achetez pas chez eux service après vente zéro. En Belgique ils ne parlent pas français et on est obligé d'appeler la France...

L 01-05-2021

Ik heb een stoel + bouncer cadeau gekregen. Ik wilde graag een andere kleur, contact opgenomen en vrij vlotte afhandeling. Alleen toen kwam het gezeik, en moest de bouncer ook terug, want het zou een set zijn, wat niet is genoemd in het telefonisch, en mail contact. Dus moest ik de bouncer terug sturen om vervolgens precies diezelfde dezelfde dag opnieuw bestellen, want ‘ze kregen het administratief niet voor elkaar’. Meerdere keren contact gezocht, klacht ingediend, maar enige reactie blijft uit. Belachelijk en zo ga je niet met je klanten om.

vDam 30-04-2021

Brio spoorwegen bij PinkorBlue besteld, als cadeautjes voor mijn jarige dochter, levering zou 2-5 dagen zijn, echter bleef een verzendbevestiging uit. Op dag 5 gebeld, gezien we die dag er na op vakantie gingen. Zonder enig excuses of meedenken werd droog verteld dat de levering nog in Duitsland was, en nog aangeboden zou worden aan DPD. Voor eventuele aanpassingen in afleveradres zouden we dan contact op kunnen nemen met DPD. Inmiddels zijn we op dag 7, en nog steeds in afwachting van verzendbevestiging. Nogmaals gebeld met dezelfden boodschap.

We zijn erg teleurgesteld in PinkorBlue..!! Het cadeautje voor mijn dochtertje is te laat, we weten niet waar de bestelling nu is (€150) en de klantenservice vermeldt droog zonder enig excuses dat het nog in Duitsland zal zijn, zonder enige actie, oplossing of meedenken. Ik vraag me af of onze bestelling nog geleverd gaat worden.. na het lezen van alle negatieve recensies...

Ik beveel PinkorBlue NIET aan en adviseer je elders met goede klantenservice en bezorgservice te kopen

Visser 26-03-2021

Een kinderwagen besteld.
In de armleuning/beugel zat een klein gaatje. Meteen contact op genomen. De kinderwagen moest in zijn geheel worden omgeruild. Heb toen gezegd dat ik dan zonder kinderwagen zit en ik die dagelijks gebruik. Mijn vraag of, aangezien deze ook los in de doos zat, de beugel alleen omgeruild kan worden. Nee, was geen optie. (onderdelen konden ook schijnbaar niet los besteld worden. De fabrikant zelf gesproken en zij spreken dit tegen)
Toen vroeg ik of eerst een nieuwe kon worden opgestuurd en dat ik kan de oude zou terug sturen, (zo zat ik niet zonder kinderen) ook dat was geen optie.
Zij leveren duidelijk geen service. Met je meedenken is ook niet hun sterkste punt.
Muskietennet zou er ook bij zitten en ook nog steeds niet nageleverd en de regenhoes is na 1x gebruikt aan weerszijden gescheurd. Hier al een paar keer over gesproken maar geen enkel response.

Arjan 26-03-2021

Bestelling geplaats maar krijg de volgende dag een bericht dat er iets niet goed is gegaan met deze bestelling en moet hun mijn gegevens nasturen. Krijg dan het bericht dat het pakket bij hun al de deur uit is, via DPD, dagen later pakket nog steeds niet in huis en volgens DPD hebben zij het pakket ook niet. Waardeloze service

An 24-01-2021

Volledige babykamer besteld, onderdelen om het bedje in elkaar te zetten ontbraken. Na heel veel mailverkeer met de klantendienst, nu 2 maand later nog steeds de onderdelen niet ontvangen. Je moet steeds zelf de stand van zaken opvragen en wordt hier zelf niet van op de hoogte gebracht. Intussen is ons kindje geboren en zitten we dus in de problemen. We hebben dus een onafgewerkte kamer, welke volledig betaald is.
Héél onprofessioneel. Mijn advies: koop nooit via pink of blue!!!

Manon van de Kerkhof 14-01-2021

Ik heb op 07-01 18.00 een muziekmobiel en knisperdoekje van Fehn besteld bij pinkorblue. Ik had zelf perongeluk mijn mailadres verkeerd ingevuld en daardoor geen bestelbevestiging gekregen via de mail, na bellen met de klantenservice op maandag 11-01 is de bestelbevestiging alsnog verstuurd en kreeg ik later ook meteen de verzendbevestiging. Vandaag 14-01 heb ik mijn pakketje ontvangen, compleet in een doos met bescherming. Op de website stond dat ik het pakket tussen ca. 3-6 werkdagen zou ontvangen wat dus ook klopt. Ondanks de “slechte” reviews die ik allemaal gelezen heb, ben ik op een super goede manier behandeld door de klantenservice en is mijn pakket naar wens. Ik ga zeker in de toekomst opnieuw hier bestellen als ik weer iets nodig heb.

Jose Jansen 11-12-2020

ik heb op 1 dec 2020 een hauck kinderstoel gekocht met bouncer de luxe. tot op heden niet geleverd, ze weten niet waar het is. Klantenservice is gewoon aso als je vraagt waar het is gebleven. Had een leuk kado moeten zijn maar is nu alleen nog frustratie. Mensen kijk eerst naar de reviews voordat je wat koopt bij pinkorbleu want het is geen betrouwbaar bedrijf voor baby en kleuters.

Slechte levering 30-11-2020

Op 17 november een kindertrolley besteld. Levertijd 2 tot 5 dagen.
Heel veel problemen met de levering hiervan gehad. Gebeld naar Pink or Blue (konden niets doen) naar DPD konden ook niets doen. Uiteindelijk met hulp van een aardige chauffeur van DPD het pakje 30 november in een beschadigde gammele doos ontvangen. Als die chauffeur mij niet geholpen had had ik het nu nog niet gehad. Ook slechte zaak dat Pink or Blue niets voor mij deed maar dat ik zelf contact op moest nemen met DPD voor 0,50 per gesprek. Ik geloof 8 keer gebeld terwijl ik wel verzendkosten moest betalen.

Joke 14-11-2020

Poppenwagen beschadigd aangekomen.
Terug gestuurd een week en half later geen enkele bevestiging. Volgens hun is de retour dan nog niet verwerkt.
Ik vroeg om een nieuwe op te sturen.
Maar als dit zo doorgaat heb ik op haar verjaardag geen loopwagen/poppenwagen.
Heel leuk Pink or Blue.
Wat een trage service...

Moi 13-10-2020

Als het kon gaf ik ze - 10! Schandalige klanten service ! Kapot product en alleen maar smoesjes!
Ik heb bij hun een kolf aangeschaft welke zonder aanwijsbare reden binnen 3 maanden na aanschaf stuk ging. Ondanks dat ik dit gelijk gemeld heb en om vervanging en/of reparatie heb gevraagd, hebben zij dit geweigerd, meerdere malen. Volgens hun eigen FAQ en volgens de wet(verkoopgarantie) waren zij verplicht dit te doen, ipv mij afschepen en het probleem bij de fabriekant leggen en mij niet verder helpen. Zoals ik al aangaf heb ik recht op verkopersgarantie aangezien zij mij een ondeugelijk product hebben verkocht, en hun dit volgens de wet moeten oplossen( niet de fabriekant in deze). Zij weigeren, ook nadat ik hierom de verkoopovereenkomst heb ontbonden, weigeren zij mij mijn geld terug te geven en het product terug te nemen.
Het is echt schandalig hoe hun met een klanten omgaan, en zijn een dief van jou portomonee

Lola 13-10-2020

Received a damaged product, customer service reps don’t know what they’re doing (and/or don’t care)... I received a Hape refrigerator with two damaged parts. Was told by customer service that they would get replacement parts to me as soon as possible. So I tossed the box, spent two days customizing the non-damaged pieces (sanding, priming, painting), and gave the toy to my daughter with plan to exchange the damaged parts when the new ones arrived. I was then told (2.5 days after the last correspondence) that the supplier will not provide individual parts and I have to ship the entire refrigerator back and wait for a replacement, a process that would take 2+ weeks. I begged, “Please don’t make me take the toy away from my daughter and have to redo all of my personal hard work.” I asked why, if (as they claim) Hape would not send individual parts, they couldn’t simply send out a new complete item and I could take the parts I needed and send a full set with the damaged parts back. I told them they could even charge me the purchase price if I didn’t not send anything back as promised. What could they do with a damaged (and now painted) item anyway? Can’t resell, it’s trash.

They would not budge. Useless, punished me as the customer for their mistake of making promises they couldn’t keep. Offered a €20 voucher for their site, so I have to spend more in order to feel compensated for their mistakes? (If I use the voucher to buy anything under €40, €4.99 of it is wasted on shipping. If I want to maximize the voucher and avoid shipping then I need to give another €20 of my own money to this horrible business).

Terrible experience, they punish their customers for their mistakes, and make simple issues far more complicated than they need to me. I think they rely on the fact that most parents are too busy to continue fighting. They count on us to ultimately give in or go away. What a sneaky and shameful way to run a business!

Naira 17-09-2020

6 juli kinderkamer besteld, binnen 36 werkdagen zou het geleverd worden. Ik heb ze tig mails gestuurd waar mijn bestelling blijft en ik kreeg maar 2 emails in 3 weken tijd dat het met een week uitgesteld wordt, tel dat maar op de 36 werkdagen. Ik heb uiteindelijk met ze gebeld en nu 3 a 4 weken wachten. Ik heb alles moeten annuleren en op zoek gaan naar een kamer die uit voorraad leverbaar is. Oplossing die ze aanbieden: excuses en 20 euro waardebon. Eventueel 10% korting als ik een kamer van 2100 euro bij hun aanschaf, terwijl ik voor de oude al 1289 euro kwijt was. Ik gaf al aan dat ik het geld niet heb om dat te kunnen betalen. Gewoonweg schandalig dat ze je nergens mee tegemoet komen die ook passend is voor je portemonnee.

M. Van de Velde 18-08-2020

Er worden gewoon kapotte producten geleverd. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice maar er komt maar geen oplossing. Zeer teleurstellend wanneer je een flink bedrag hebt uitgegeven aan de spullen. (Ondertussen al ruim 3 maand wachtend op mijn geld)

dries 12-08-2020

Verbluffend slechte klantendienst. Extreem lang op een antwoord wachten. Geen service.
Ze werken tot overmaat van ramp nog eens samen met DPD, de slechtste pakjesdienst.
Ik bestelde in MEI een traphekje. Nadat het hekje half Europa rondreisde kwam het begin JULI uiteindelijk bij mij terecht. En bleek het kapot. Nalevering van het kapotte onderdeel bleek niet mogelijk. We zijn nu 12 AUGUSTUS en stuur de klantendienst dagelijks een herinnering. Ik krijg gewoonweg geen antwoord.
KOOP NIET OP PINKORBLUE

Larisa 06-08-2020

Kapotte meubels geleverd, en nu niet thuis geven. Dat is pinkorblue, geld binnen harken over de rug van aanstaande ouders die wel wat beters aan hun hoofd hebben dan zich afvragen waarom ze sloophout opgestuurd krijgen voor ruim €850. Pinkorblue, schaam je echt heel diep.

Iris 24-07-2020

Ik kan alleen maar aannemen dat de positieve reviews van eigen medewerkers komen.

Bestelde product werd in een beschadigde doos geleverd met duidelijke sporen dat het eerder is geopend waardoor het onmogelijk is om te zeggen of het ook al gebruikt is.

De schade wordt echter afgedaan als transportschade, wat echt onmogelijk is aangezien de buitendoos onbeschadigd was.

Retour product wordt pas verzonden als het beschadigde product binnen is wat begrijpelijk is, maar waarom dit dan 3 tot 4 weken zou moeten duren? Onbegrijpelijk.

Als kers op de taart is de klacht afhandeling zeer ongeintresseerd en traag.

Kortom ik heb mijn lesje geleerd, voordat je ergens besteld eerst de reviews checken. Ik kan alleen maar hopen dat u uw voordeel er mee doet en ergens anders besteld.

Kim 14-07-2020

Bestelling geplaatst van +- 300 euro, en de dag later een korting ontvangen. De korting kan echter niet achteraf verwerkt worden geven ze aan. Volgens mij is het een kleine moeite om dit te verwerken.

Jammer dat ze geen moeite voor de klant willen doen. Ik lees veel negatieve recensies terug op trustpilot. Dit was de eerste en tevens ook de laatste keer dat ik hier bestel.

Michèle 07-07-2020

Ik heb een Avent kolf gekocht en deze is na 2 weken gebruik kapot gegaan. Mogelijk door mijn eigen schuld, ik heb er in een onhandige beweging mee tegen de tafel gestoten. Maar misschien ook door andere oorzaak.
Ik ben zo stom geweest dit ongelukje eerlijk te vermelden. Ik krijg geen service van Pinkorblue, alleen gedraai en een doorverwijzing naar de fabrikant. Dit is slechte klantenservice en in strijd met het consumentenrecht (de winkelier is namelijk het aanspreekpunt, niet de fabrikant).
Ik verwachtte niet direct een geheel nieuwe kolf, hoewel er ook webwinkels zijn die wel zo ver gaan in hun service. Maar toch in ieder geval iets qua tegemoetkoming, reparatie o.i.d. Maar nee, niets. Erg jammer en gemiste kans, dit is de eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.

Essie 08-06-2020

Hele slechte klanten service

Maand geleden meerdere dingen besteld waaronder ook verjaardag cadeau voor zoontje na het ontvangen van de mail van dpd erachter gekomen dat de postcode niet klopte waardoor het pakket retour gestuurd werdt hier gelijk over gebeld meerdere malen dat het retour kwam en de postcode niet klopte maar wel nog graag het pakket ontving ivm cadeau mijn werdt belooft de postcode door te geven en het weer te verzenden ruim een week later zelf maar gebeld voor de track and tracé van dpd tot mijn verbaasing kom ik erachter dat het pakket geleverd is alleen niet bij mij maar op de verkeerde postcode wel met mijn naam en totaal niet kloppende straatnaam erg vreemd dit maar dpd kijk dus alleen naar postcodes en huisnummers vervolgen weer contact opgenomen met pink or bleu ze zouden dit gaan nakijken en ik zou het horen niet dus zelf maar weer gebeld en nu werd beloofd dat het nageken zou worden en was dit keer zo maar wat een antwoord

Er werdt dus vermeld in de mail het pakket is momenteel op een ander adres afgeven we hebben geprobeerd je fout te herstellen helaas hebben onze medewerkers het over het hoofd gezien in het magazijn,waardoor het pakket naar het verkeerde adres is verzonden ik raadt je aan het pakket op het afleveradres op te halen ,helaas kan ik je niet veder helpen

BIZAR DIT!!!

Door een fout van hun leggen ze het probleem nu gewoon bij de klant zo ga je niet met je klanten om !!!!

Evelien 25-05-2020

Leuke website, daar is alles mee gezegd. Producten ontvangen die beschadigd zijn en een product niet geleverd.

Klantenservice reageert niet op mailtjes en telefoontjes.

Babyfoon 19-05-2020

Enige tijd geleden een babyfoon gekocht bij deze webshop. Deze ging binnen een paar maanden stuk. Meteen contact opgenomen. Een paar weken (!) later nog steeds geen oplossing. Ook begrijpt men niet dat voor essentiële apparaten (zoals een babyfoon) een vervangend exemplaar ter beschikking gesteld dient te worden. Al een aantal keer geprobeerd te koop te ontbinden, maar helaas nog geen succes. Dit zijn amateurs.

Ik 11-12-2019

Pink or blue
Echt echt schandalig!!!
Ik heb een kinderwagen in maart gekocht deze is al 2 keer stuk gegaan de eerste keer hebben ze een vervangend onderdeel opgestuurd na 6 weken elke dag bellen. En nu nu is de kinderwagen letterlijk doormidden gegaan. Ik moet elke dag bellen ik wordt van hier naar daar gestuurd ik wordt niet geholpen en wordt gelogen aan de telefoon. Ze beweren me mails gestuurd te hebben die ik nooit ontvangen heb. Echt service van 0 en kwaliteit ho maar. Nooit meer echt nooit!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 08-01-2020

Beste klant,

Wat ontzettend jammer dat jouw kinderwagen nu al twee keer kapot is gegaan.
Uiteraard willen wij dit voor je oplossen. Wij kunnen contact opnemen met de fabrikant om naar een passende oplossing te zoeken.

Wij willen je vragen toch nog eens contact met onze klantenservice op te nemen als het nog niet opgelost is.

Als je ons een bericht stuurt, krijg je een bevestiging dat wij dit hebben ontvangen. Kan het zijn dat je eerdere berichtjes niet bij ons zijn aangekomen, of dat onze antwoorden bij jou in je spam zijn gekomen?. Over het algemeen worden al onze emails binnen één werkdag beantwoord!

Onze excuses voor het ongemak! We wensen je nog een fijne dag -jouw pinkorblue team.

Leoniekie 22-11-2019

Ik ontving een dag na mijn bestelling de volgende mail:
---
Hartelijk dank voor jouw bestelling bij pinkorblue.nl. Helaas hebben wij moeten vaststellen dat door een technisch probleem de betaling niet aan een bestelling gekoppeld kan worden. Dit willen wij uiteraard oplossen.

We verzoeken je om ons het volgende toe te sturen:

- Voor- en achternaam ontvanger
- Afleveradres
- Overzicht van de bestelde producten, wanneer mogelijk met A-nummers zoals op iedere productpagina staat

Bij ontvangst van bovenstaande informatie kunnen we de bestelling alsnog zo snel mogelijk voor je verwerken.'
---

Ik ontvang mijn bestelling niet op tijd en daarnaast vind ik dat ze er makkelijk zeggen 'helaas...' en 'onze excuses...' Omdat ik ook geen bevestiging van mijn bestelling had ontvangen moest ik zelf de informatie weer bij elkaar zoeken op de site. Vervelend! En dan vind ik dat ze zich er makkelijk vanaf maken.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 03-12-2019

Lieve klant,

Het komt wel eens voor dat er na een betaling geen koppeling komt van de betaling naar een bestelling. Wij krijgen dan helemaal geen gegevens van een bestelling door, en kunnen dus geen bestelbevestiging naar je sturen.

Door dit actief na te vragen, willen wij dit met jou oplossen om ervoor te zorgen dat je alsnog een bestelling krijgt van ons.

Uiteraard is dit vervelend, en nogmaals onze excuses hiervoor. Maar in deze situatie hebben wij jouw medewerking nodig zodat de bestelling alsnog verstuurd kan worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak! We wensen je nog een fijne dag -jouw pinkorblue team.