Pinkorblue.nl - Reviews & Ervaringen

1,8 Lees 164 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Pinkorblue.nl.

Pinkorblue.nl stelt zich voor

pinkorblue.nl is dé snelst groeiende online shop voor baby’s, kinderen en (aanstaande) ouders in Nederland. Bij ons vind je alles wat je nodig hebt tijdens je zwangerschap en daarna begeleiden we je kindje tot aan de basisschooltijd. Met meer dan 100.000 artikelen heb je ruime keuze uit producten voor jou en je kleine; van autostoelen, kinderwagens, speelgoed tot aan kinderstoelen, positiekleding... en nog véél meer. Gemakkelijk bestellen voor aangename prijzen en al vanaf €40 gratis thuis laten bezorgen! Onze klantenservice staat voor je klaar en is op werkdagen van 09:00 tot 16:00u gratis bereikbaar op het nummer 0800 – 722 8888.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,8

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

John 28-07-2023

Algemene score

3,0
KOOP NIET BIJ DEZE SITE
Ik had via deze site een loopwagen gekocht voor mijn kleindochter ik moest het snel hebben dus konden ze snel leveren dat ging g ook netjes op tijd.
Toen ik het thuis uitpakte mist ik onderdelen en kon dus niet verder met het in elkaar zetten van de loopwagen, ik stuurde hun een mailtje of ze nog het ontbrekende onderdeel konden na zenden,maar dat deden ze niet ik moest het hele pakket weer terug sturen met de mededeling dat ze het niet konden garanderen dat de nieuwe pakket kompleet was want dat controleren ze niet.
Uiteindelijk zelf wat inelkaar gemaakt zo dat ik mijn kleinkind de beloofde loopwagen kon geven.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 03-08-2023

Lieve klant, bedankt voor je review. Spijtig dat het product incompleet is aangekomen. Het heeft wat langer geduurd omdat we gehoopt hadden dat de fabrikant de missende onderdelen rechtstreeks en direct kon toesturen. Helaas heeft de leverancier deze onderdelen niet op voorraad en hebben we je daarom aangboden om het volledig artikel om te ruilen. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een presentje aanbieden voor het ongemak. We wensen je nog een fijne dag!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Lammerts 09-06-2023

Algemene score

1,0
Niet bestellen hier!!!!!
Je bent je geld kwijt en krijgt je producten niet geleverd! Ook ontvang je geen bevestiging en zijn ze ONBEREIKBAAR!! Via de telefoon word de verbinding verbroken en per mail negeren ze je gewoon!!! Ik ben bijna 100 euro armer voor een pop die ik niet geleverd krijg. Ik wacht nog tot maanden en dan ga ik aangifte doen!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 14-06-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas hadden we rond jouw besteldatum onvoorziene drukte hierdoor was onze geschatte reactietijd niet nauwkeurig. Het bedrag wat je had betaald voor je bestelling kon niet gelinkt worden aan jouw bestelling waardoor het automatisch werd teruggestort. Intussen heb je het aankoopbedrag terug. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We wensen jou veel plezier met jouw nieuwe aankoop.
We wensen je nog een fijne dag!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Malou 24-05-2023

Algemene score

1,0
Super slechte klantenservice.
Ben al 2,5 maand bezig met mailen ivm kapot product.
Het wordt gewoon niet opgelost.

Reageer

Jeffrey Van Hardeveld 28-04-2023

Algemene score

1,0
Verschrikkelijk slechte klantenservice! Al
Ander halve week niet bereikbaar en elke keer als je belt wordt de verbinding verbroken. Meerdere keren gemaild en het klachten formulier ingevuld maar nergens wordt op geregeerd!
Geen bevestigingsemails, geen track en tracé codes, geen artikel geleverd. Wat een ongeorganiseerde bende.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 03-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas hadden we rond jouw besteldatum onvoorziene drukte, hierdoor was onze geschatte reactietijd niet nauwkeurig.
Het artikel wat je besteld hebt, komt rechtstreeks van de leverancier, hierdoor konden we je niet meteen van een track en trace voorzien.
We hopen natuurlijk dat het product alsnog goed is bevallen. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Ellen 27-04-2023

Algemene score

1,0
Goedemorgen,

21 april heb ik ledikant Roba fold-up besteld, met IDeal betaald gelijk, en kreeg erna geen bevestigingsmail. Dus terug in jullie systeem aan het kijken, staat er niks bij mijn bestelgeschiedenis!! Maar wel betaald. Tig keer geprobeerd te bellen en te mailen maar krijg geen reactie en jullie telefoonnummer is gewoon een keuzemenu waarna opgehangen wordt. Dan wordt ineens gister het betaalde bedrag retour gestort zonder uitleg of wat dan ook!!

Maar ik dacht, oké vast probleem geweest met bestellen en wel tenminste geld terug gehad, ik doe nog een poging. Dus bestel net en reken weer af met IDeal. En ja hoor weer hetzelfde, niks in bestelgeschiedenis, geen bevestigingsmail maar wel afboeking op rekening!!! Wordt hier echt niet goed van zeg. 😡😡😡

Het bedrag is afgeboekt, geen artikelen besteld. Hoe is dit nou mogelijk zeg.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 03-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas hadden we rond jouw besteldatum onvoorziene drukte hierdoor was onze geschatte reactietijd niet nauwkeurig. Het bedrag wat je had betaald voor je bestelling kon niet gelinkt worden aan jouw bestelling waardoor het automatisch werd teruggestort. Excuses voor het ongemak.
Intussen heb je het aankoopbedrag terug en heb je een nieuwe bestelling geplaatst. We wensen jou veel plezier met jouw nieuwe aankoop.
We wensen je nog een fijne dag!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Mefkure 19-04-2023

Algemene score

1,0
Ik heb een buggy besteld. Er zit geen muggennet en drinkhouder bij. Ik heb jullie diverse keren gebeld maar pinkorblue zijn telefonische niet bereikbaar, super slechte klantenservice. Ook al meerdere keren gemaild maar ik krijg geen reactie. Diverse keren klacht ingediend wederom geen reactie. Super slecht allemaal. Ik bestel hier nooit meer iets!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 11-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je review. Spijtig dat het product incompleet is aangekomen. Het heeft wat langer geduurd omdat we gehoopt hadden dat de fabrikant de missende onderdelen rechtstreeks en direct kon toesturen. Inmiddels is dit wel gebeurd en hopen dat het product je goed bevalt. We wensen je nog een fijne dag!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Paria 18-04-2023

Algemene score

1,0
Helaas geen bevestiging mail ontvangen, en natuurlijk wel betaling gedaan. Bedrag van €270 maar zoals jullie kunnen raden is PinkorBlue niet telefonisch bereikbaar. Zou graag een antwoord willen, wordt mijn product verstuurd??
Officiele reactie van pinkorblue.nl 11-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je review. Het kan zijn dat er een foutje zat in het emailadres waardoor je geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Intussen heb je het artikel ontvangen. We hopen natuurlijk dat het product alsnog goed is bevallen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Elske 12-04-2023

Algemene score

1,0
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Er is een keuzemenu waar je niet doorheen komt. De verbinding wordt standaard verbroken en je krijgt nooit iemand te spreken. Via socail media wordt ook niet gereageerd. Koop niet bij pinkorblue!
Ik wacht al weken op een reactie op de mails en berichten die ik heb gestuurd over een defect van de wandelwagen die wij bij pinkorblue hebben aangeschaft.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 11-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je review. Helaas hadden we rond jouw besteldatum onvoorziene drukte, hierdoor was onze geschatte reactietijd niet nauwkeurig. Spijtig dat het product defect werd geleverd. We hebben de kinerwagen intussen omgeruild en we hopen dat het artikel je bevalt. We wensen je nog een fijne dag!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Willy 01-04-2023

Algemene score

1,0
Mijn retour wordt niet verwerkt. Ik heb dit nu meerdere keren via de mail en via de contactpagina van de website aangekaart. Ik kreeg uiteindelijk na een poos een reactie waaruit bleek dat ze mijn mail niet eens goed hadden gelezen omdat ze op een heel ander artikel reageerden waar het helemaal niet om ging terwijl ik het duidelijk middels screenshots en omschrijving heb duidelijk gemaakt incl.alle gegevens. Vervolgens heb ik ze geprobeerd te bellen maar ze zijn gewoon niet bereikbaar omdat de verbinding na het automatosch ingesproken menu steeds wordt verbroken. En nog 2 keer een mail gestuurd om duidelijk te maken waar het om gaat maar krijg op geen enkele manier nog reactie. Erg slechte service, en ik heb dus nog steeds geen geld terug.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 11-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas hadden we rond jouw besteldatum onvoorziene drukte, hierdoor was onze geschatte reactietijd niet nauwkeurig. Vervelend dat je product niet beviel. Inmiddels hebben we de retourzending ontvangen en is je aankoopbedrag volledig teruggestort. We wensen je nog een fijne dag! -jouw pinkorblue team.

Reageer

Petra 31-03-2023

Algemene score

1,0
Ik dacht een bestelling geplaatst te hebben, ik heb deze ook betaald
Achteraf blijkt dit artikel nog in mijn winkelwagen te zitten,er is dus iets mis gegaan
Dit kan gebeuren,maar ik heb 2x een mail gestuurd met de vraag dit op te lossen maar krijg geen antwoord, ook geprobeerd per telefoon,maar daar wordt na het keuzemenu doorgelopen te hebben de verbinding verbroken
Ik ben inmiddels een week verder en ik, weet niets zeer slechte service
Officiele reactie van pinkorblue.nl 11-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas hadden we die dag te maken met een technische storing waarbij bepaalde bestellingen niet gelinkt konden worden aan een betaling. Het bedrag wordt dan automatisch op jouw rekening gestort.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij wensen je nog een fijne dag!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Bobbycar 30-03-2023

Algemene score

1,0
Vreselijk slechte klantenservice
telefonische is er geen mogelijkheid om een medewerker te spreken na een keuze menu wordt de verbinding verbroken.
Na 3 mails en bijna 2 weken verder en tevergeefs contact met DHL wacht ik nog steeds op een verjaardagscadeau voor onze zoon.
93 euro is een hoop geld.
Vooralsnog hoop ik dat pinkorbleu de bestelling in orde maakt met een goede tegemoetkoming.
Slecht en erg teleurstellende ervaring tot nu toe.

Reageer

Reda 15-03-2023

Algemene score

1,0
Scammers,customer service is zero.they don’t reply to emails nor answer phone calls.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 03-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas hadden we rond jouw besteldatum onvoorziene drukte, hierdoor was onze geschatte reactietijd niet nauwkeurig. We hopen natuurlijk dat het product alsnog goed is bevallen. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Mari 02-03-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Eetstoel/kinderstoel gekocht alleen de voetensteun functioneerde niet goed, deze is teruggestuurd naar de fabrikant en alles is in orde gemaakt. In totaal wel bijna een maand de stoel kwijt geweest aangezien deze naar Duitsland verstuurd moest worden. Uiteindelijk is alles kostenloos opgelost ( versturen en reparatie). Ook geen problemen gehad met de bereikbaarheid van de klantenservice. Dus mijn ervaring met Pink or Blue is goed!

Reageer

IPM 04-02-2023

Algemene score

1,0
Ik had niet eerder van deze webwinkel gehoord maar zocht een hape bouwkraan voor mijn kleinzoontje en betaalde een bedrag van €35.74 en het product kreeg ik thuisgestuurd door babymarkt Dortmund Duitsland.Ik heb op de website van babymarkt gekeken en daar was de hape bouwkraan €24.24 en was dus aanmerkelijk goedkoper dus als ik hem van de babymarkt thuisgestuurd krijg vind ik het normaal als ik de prijs moet betalen waar zij hem voor op de website hebben staan.
Ik ben dus ook niet van plan om nog eens bij pinkorblue te bestellen.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 09-02-2023

Lieve klant, bedankt voor je review. De prijzen in onze webshop zijn de adviesprijzen vanuit de fabrikant. Wij zijn gebonden aan deze prijzen, en kunnen hier helaas niet van af wijken. Dit kan van land tot land verschillen. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een mogelijkheid aanbieden om het te ruilen. We wensen je nog een fijne dag!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Jantsje 31-01-2023

Algemene score

1,0
Beetje jammer dat mijn bestelling na een week nog niet te traceren is! Als je belt hangen ze op, omdat het druk is ik belde echt rond 9:03, op mails reageren ze niet, op messenger niet, voor een alleenstaande moeder is 175,- een smak geld & zit ik zonder een buggy
Officiele reactie van pinkorblue.nl 09-02-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas was het rond jouw besteldatum inderdaad enorm druk, vandaar dat we niet aan de verwachte levertijd (en de door ons geschatte vertragingen) konden voldoen. Hierdoor was helaas de track & trace informatie ook erg onnauwkeurig. We zien intussen dat je het betaald bedrag ontvangen hebt. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak.
We wensen je nog een fijne dag en onze excuses!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Kim 19-01-2023

Algemene score

1,0
Koop hier alsjeblieft geen producten. Wij hebben hier een autostoeltje gekocht van ruim 250 euro en na nog geen 2 maanden gebruik was deze al stuk. Het contact verloopt zeer matig. Het welbekende kastje en muur verhaal. Hun mails zijn copy paste verhalen. Dat het herroepingsrecht is vervallen (nadat ik tien keer heb aangegeven dat het niet om herroepen gaat maar simpel weg om garantie). Hun enige oplossing is en blijft het stoeltje opsturen ter reparatie. Ten eerste als een product binnen zo'n korte tijd stuk gaat verwacht ik een defect en vind ik een vervangend product op zijn plaats, ten tweede hoe moet ik dan mijn kind in de periode van de reparatie vervoeren? Veiligheid van kinderen staat blijkbaar niet heel hoog in het vaandel bij Pink of blue. Bespaar jezelf de moeite en koop bij een andere aanbieder.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 23-01-2023

Beste Kim, bedankt voor je feedback.
Zoals wij al aangaven gaat het hier om een garantiegeval. De leverancier wil graag de stoel terug ter reparatie/controle.
De stoel is op dit moment defect dus wij hopen niet dat je je kind daar nog steeds in vervoert. Dat is uiteraard als het gaat om veiligheid niet verstandig. Neem nog even contact met ons op zodat wij een ophaalopdracht kunnen inplannen om de stoel bij je op te halen.
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Annemiek 12-12-2022

Algemene score

2,0
Baby born was na 3 maanden al stuk, mail gestuurd, redelijk snel een mail terug ontvangen dat ie kostenloos teruggestuurd mocht worden, maar zonder vermelding van het retouradres, nu na 3 mailtjes van mijn kant niets meer gehoord, super irritant!! Ik ga hier nooit meer iets bestellen.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 12-01-2023

Lieve klant, bedankt voor je review. Een beschadigd product kun je altijd kosteloos terugsturen, op onze retourlabels staat het retouradres reeds vermeld. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak. We wensen je nog een fijne dag!-jouw pinkorblue team.

Reageer

Roumaissa 07-12-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

1,0
Echt een super slecht bedrijf waardeloos nemen telefoon niet op zit al meer dan 2 weken te wachten op mijn kinderwagen hele tijd zeggen ze dat er iets mis is gegaan en nu is mijn bestelling geannuleerd ik hoop dat ik mijn geld terug gestort krijg bestel nooit meer wat!! Heb ook vaak aangegeven dat ik in mijn laatste weken zit hebben hun gwn dikke shijt aan
Officiele reactie van pinkorblue.nl 12-01-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback en vervelend dat je bestelling niet ontvangen hebt. Helaas kan het soms voorkomen dat een pakket vertraging oploopt (technische storing DHL), waarmee we helaas niet aan de beloofde levertijd kunnen voldoen. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Frans van den Berg 18-11-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Hebben een uitstekende klantenservice. Ik had een poppenhuis die bij de DHL te laat was bezorgd. Kreeg direct mijn geld terug.

Reageer

Jacob 10-11-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
De website van Pink or Blue is erg overzichtelijk.
Duidelijke product informatie wat mij goed geholpen heeft om een keuze te maken uit de verschillende stepjes. De Berg Nexo is een mooi en degelijk ontwerp wat ik ook herken in de skelter en trampoline die wij de afgelopen jaren hebben aangeschaft. Mijn dochter is erg blij met haar verjaardagscadeau en neemt hem met trots overal mee naar toe. De verlichting in de wielen is niet alleen leuk maar hiermee is ze ook goed zichtbaar op de stoep.

Reageer

MV 28-10-2022

Algemene score

1,0
Pink or Blue houdt zich niet aan de Nederlandse wetgeving door garantie te weigeren en negeert stelselmatig emails. Autostoeltje is defect en Pink or Blue blijft volhouden dat er maximaal 2 jaar garantie op zit en zij daarna niets meer voor hun klant hoeven te doen. Dit is onjuist en in strijd met de wetgeving in NL. Ik zit nu met een autostoel van €500 die buiten mijn schuld om onbruikbaar is.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 28-10-2022

Beste MV,
vervelend om te horen dat de autostoel onbruikbaar is. Het klopt dat er 2 jaar garantie vanuit de fabrikant op deze stoel zit. Helaas geeft een fabrikant geen levenslange garantie op autostoelen. Als je nog even contact met ons opneemt, kunnen we je een mooie aanbieding doen op een nieuwe autostoel. We wensen je nog een fijne dag!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

H 05-10-2022

Algemene score

1,0
Ik heb een vierlingwagen gekocht voor mijn gastkindjes. Nu is deze kapot. Na contact met pinkorbleu zou deze worden opgehaald. Tot 2 keer toe heeft de vervoerder het pakket niet meegenomen. Het staat inmiddels 3 weken in mijn hal.
Er word niet op mijn mails gereageerd en de telefoon word niet opgenomen.
Waardeloos echt enorm triest dit

Reageer

Lizanne 04-10-2022

Algemene score

1,0
Bagger! 2 identieke bestellingen geplaatst die naar 2 verschillende adressen moeten. Wordt zonder overleg bestelling 2 geannuleerd 'want het zal wel een foutje zijn'. En als dat niet het geval is, moet ik zelf mijn bestelling opnieuw plaatsen. What the hell? Super slecht bereikbaar per mail en telefonisch. Wat een bagger service.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 15-11-2022

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Wanneer wij twee identieke bestellingen ontvangen binnen een zeer korte tijd, denken wij dat dit niet opzettelijk was en wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Dit is een soort van Veiligheidsmechanisme voor de klant.
Wij zien dat je toch een nieuwe bestelling hebt geplaatst en hopen dat deze je goed is bevallen. We wensen je nog een fijne dag en onze excuses!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Nathalie 02-09-2022

Algemene score

1,0
Wat een slechte webshop!!! Heel moeilijk bereikbaar. 2uur in de wacht gestaan! Tot 2x toe het verkeerde product geleverd.

Reageer

Rik 30-08-2022

Algemene score

1,0
Niet op tijd geleverd, niet bereikbaar per mail, lastig bereikbaar per telefoon, niet aardig, niet bereid eigen fout te herstellen
Officiele reactie van pinkorblue.nl 15-11-2022

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas hadden we rond jouw besteldatum onvoorziene drukte door een technische storing, hierdoor was onze geschatte reactietijd niet nauwkeurig.
We hopen natuurlijk dat het product alsnog goed is bevallen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Toon meer reviews