Pinkorblue.nl - Reviews & Ervaringen

1,9 Lees 109 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Pinkorblue.nl.

Pinkorblue.nl stelt zich voor

pinkorblue.nl is dé snelst groeiende online shop voor baby’s, kinderen en (aanstaande) ouders in Nederland. Bij ons vind je alles wat je nodig hebt tijdens je zwangerschap en daarna begeleiden we je kindje tot aan de basisschooltijd. Met meer dan 100.000 artikelen heb je ruime keuze uit producten voor jou en je kleine; van autostoelen, kinderwagens, speelgoed tot aan kinderstoelen, positiekleding... en nog véél meer. Gemakkelijk bestellen voor aangename prijzen en al vanaf €40 gratis thuis laten bezorgen! Onze klantenservice staat voor je klaar en is op werkdagen van 09:00 tot 16:00u gratis bereikbaar op het nummer 0800 – 722 8888.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 21 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

1,9

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

L 01-05-2021

Algemene score

2,0
Ik heb een stoel + bouncer cadeau gekregen. Ik wilde graag een andere kleur, contact opgenomen en vrij vlotte afhandeling. Alleen toen kwam het gezeik, en moest de bouncer ook terug, want het zou een set zijn, wat niet is genoemd in het telefonisch, en mail contact. Dus moest ik de bouncer terug sturen om vervolgens precies diezelfde dezelfde dag opnieuw bestellen, want ‘ze kregen het administratief niet voor elkaar’. Meerdere keren contact gezocht, klacht ingediend, maar enige reactie blijft uit. Belachelijk en zo ga je niet met je klanten om.

Reageer

vDam 30-04-2021

Algemene score

1,0
Brio spoorwegen bij PinkorBlue besteld, als cadeautjes voor mijn jarige dochter, levering zou 2-5 dagen zijn, echter bleef een verzendbevestiging uit. Op dag 5 gebeld, gezien we die dag er na op vakantie gingen. Zonder enig excuses of meedenken werd droog verteld dat de levering nog in Duitsland was, en nog aangeboden zou worden aan DPD. Voor eventuele aanpassingen in afleveradres zouden we dan contact op kunnen nemen met DPD. Inmiddels zijn we op dag 7, en nog steeds in afwachting van verzendbevestiging. Nogmaals gebeld met dezelfden boodschap.

We zijn erg teleurgesteld in PinkorBlue..!! Het cadeautje voor mijn dochtertje is te laat, we weten niet waar de bestelling nu is (€150) en de klantenservice vermeldt droog zonder enig excuses dat het nog in Duitsland zal zijn, zonder enige actie, oplossing of meedenken. Ik vraag me af of onze bestelling nog geleverd gaat worden.. na het lezen van alle negatieve recensies...

Ik beveel PinkorBlue NIET aan en adviseer je elders met goede klantenservice en bezorgservice te kopen

Reageer

Visser 26-03-2021

Algemene score

1,0
Een kinderwagen besteld.
In de armleuning/beugel zat een klein gaatje. Meteen contact op genomen. De kinderwagen moest in zijn geheel worden omgeruild. Heb toen gezegd dat ik dan zonder kinderwagen zit en ik die dagelijks gebruik. Mijn vraag of, aangezien deze ook los in de doos zat, de beugel alleen omgeruild kan worden. Nee, was geen optie. (onderdelen konden ook schijnbaar niet los besteld worden. De fabrikant zelf gesproken en zij spreken dit tegen)
Toen vroeg ik of eerst een nieuwe kon worden opgestuurd en dat ik kan de oude zou terug sturen, (zo zat ik niet zonder kinderen) ook dat was geen optie.
Zij leveren duidelijk geen service. Met je meedenken is ook niet hun sterkste punt.
Muskietennet zou er ook bij zitten en ook nog steeds niet nageleverd en de regenhoes is na 1x gebruikt aan weerszijden gescheurd. Hier al een paar keer over gesproken maar geen enkel response.

Reageer

Arjan 26-03-2021

Algemene score

1,0
Bestelling geplaats maar krijg de volgende dag een bericht dat er iets niet goed is gegaan met deze bestelling en moet hun mijn gegevens nasturen. Krijg dan het bericht dat het pakket bij hun al de deur uit is, via DPD, dagen later pakket nog steeds niet in huis en volgens DPD hebben zij het pakket ook niet. Waardeloze service

Reageer

An 24-01-2021

Algemene score

1,0
Volledige babykamer besteld, onderdelen om het bedje in elkaar te zetten ontbraken. Na heel veel mailverkeer met de klantendienst, nu 2 maand later nog steeds de onderdelen niet ontvangen. Je moet steeds zelf de stand van zaken opvragen en wordt hier zelf niet van op de hoogte gebracht. Intussen is ons kindje geboren en zitten we dus in de problemen. We hebben dus een onafgewerkte kamer, welke volledig betaald is.
Héél onprofessioneel. Mijn advies: koop nooit via pink of blue!!!

Reageer

Manon van de Kerkhof 14-01-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik heb op 07-01 18.00 een muziekmobiel en knisperdoekje van Fehn besteld bij pinkorblue. Ik had zelf perongeluk mijn mailadres verkeerd ingevuld en daardoor geen bestelbevestiging gekregen via de mail, na bellen met de klantenservice op maandag 11-01 is de bestelbevestiging alsnog verstuurd en kreeg ik later ook meteen de verzendbevestiging. Vandaag 14-01 heb ik mijn pakketje ontvangen, compleet in een doos met bescherming. Op de website stond dat ik het pakket tussen ca. 3-6 werkdagen zou ontvangen wat dus ook klopt. Ondanks de “slechte” reviews die ik allemaal gelezen heb, ben ik op een super goede manier behandeld door de klantenservice en is mijn pakket naar wens. Ik ga zeker in de toekomst opnieuw hier bestellen als ik weer iets nodig heb.

Reageer

Jose Jansen 11-12-2020

Algemene score

1,0
ik heb op 1 dec 2020 een hauck kinderstoel gekocht met bouncer de luxe. tot op heden niet geleverd, ze weten niet waar het is. Klantenservice is gewoon aso als je vraagt waar het is gebleven. Had een leuk kado moeten zijn maar is nu alleen nog frustratie. Mensen kijk eerst naar de reviews voordat je wat koopt bij pinkorbleu want het is geen betrouwbaar bedrijf voor baby en kleuters.

Reageer

Slechte levering 30-11-2020

Algemene score

3,0
Op 17 november een kindertrolley besteld. Levertijd 2 tot 5 dagen.
Heel veel problemen met de levering hiervan gehad. Gebeld naar Pink or Blue (konden niets doen) naar DPD konden ook niets doen. Uiteindelijk met hulp van een aardige chauffeur van DPD het pakje 30 november in een beschadigde gammele doos ontvangen. Als die chauffeur mij niet geholpen had had ik het nu nog niet gehad. Ook slechte zaak dat Pink or Blue niets voor mij deed maar dat ik zelf contact op moest nemen met DPD voor 0,50 per gesprek. Ik geloof 8 keer gebeld terwijl ik wel verzendkosten moest betalen.

Reageer

Joke 14-11-2020

Algemene score

2,0
Poppenwagen beschadigd aangekomen.
Terug gestuurd een week en half later geen enkele bevestiging. Volgens hun is de retour dan nog niet verwerkt.
Ik vroeg om een nieuwe op te sturen.
Maar als dit zo doorgaat heb ik op haar verjaardag geen loopwagen/poppenwagen.
Heel leuk Pink or Blue.
Wat een trage service...

Reageer

Moi 13-10-2020

Algemene score

1,0
Als het kon gaf ik ze - 10! Schandalige klanten service ! Kapot product en alleen maar smoesjes!
Ik heb bij hun een kolf aangeschaft welke zonder aanwijsbare reden binnen 3 maanden na aanschaf stuk ging. Ondanks dat ik dit gelijk gemeld heb en om vervanging en/of reparatie heb gevraagd, hebben zij dit geweigerd, meerdere malen. Volgens hun eigen FAQ en volgens de wet(verkoopgarantie) waren zij verplicht dit te doen, ipv mij afschepen en het probleem bij de fabriekant leggen en mij niet verder helpen. Zoals ik al aangaf heb ik recht op verkopersgarantie aangezien zij mij een ondeugelijk product hebben verkocht, en hun dit volgens de wet moeten oplossen( niet de fabriekant in deze). Zij weigeren, ook nadat ik hierom de verkoopovereenkomst heb ontbonden, weigeren zij mij mijn geld terug te geven en het product terug te nemen.
Het is echt schandalig hoe hun met een klanten omgaan, en zijn een dief van jou portomonee

Reageer

Lola 13-10-2020

Algemene score

1,0
Received a damaged product, customer service reps don’t know what they’re doing (and/or don’t care)... I received a Hape refrigerator with two damaged parts. Was told by customer service that they would get replacement parts to me as soon as possible. So I tossed the box, spent two days customizing the non-damaged pieces (sanding, priming, painting), and gave the toy to my daughter with plan to exchange the damaged parts when the new ones arrived. I was then told (2.5 days after the last correspondence) that the supplier will not provide individual parts and I have to ship the entire refrigerator back and wait for a replacement, a process that would take 2+ weeks. I begged, “Please don’t make me take the toy away from my daughter and have to redo all of my personal hard work.” I asked why, if (as they claim) Hape would not send individual parts, they couldn’t simply send out a new complete item and I could take the parts I needed and send a full set with the damaged parts back. I told them they could even charge me the purchase price if I didn’t not send anything back as promised. What could they do with a damaged (and now painted) item anyway? Can’t resell, it’s trash.

They would not budge. Useless, punished me as the customer for their mistake of making promises they couldn’t keep. Offered a €20 voucher for their site, so I have to spend more in order to feel compensated for their mistakes? (If I use the voucher to buy anything under €40, €4.99 of it is wasted on shipping. If I want to maximize the voucher and avoid shipping then I need to give another €20 of my own money to this horrible business).

Terrible experience, they punish their customers for their mistakes, and make simple issues far more complicated than they need to me. I think they rely on the fact that most parents are too busy to continue fighting. They count on us to ultimately give in or go away. What a sneaky and shameful way to run a business!

Reageer

Naira 17-09-2020

Algemene score

1,0
6 juli kinderkamer besteld, binnen 36 werkdagen zou het geleverd worden. Ik heb ze tig mails gestuurd waar mijn bestelling blijft en ik kreeg maar 2 emails in 3 weken tijd dat het met een week uitgesteld wordt, tel dat maar op de 36 werkdagen. Ik heb uiteindelijk met ze gebeld en nu 3 a 4 weken wachten. Ik heb alles moeten annuleren en op zoek gaan naar een kamer die uit voorraad leverbaar is. Oplossing die ze aanbieden: excuses en 20 euro waardebon. Eventueel 10% korting als ik een kamer van 2100 euro bij hun aanschaf, terwijl ik voor de oude al 1289 euro kwijt was. Ik gaf al aan dat ik het geld niet heb om dat te kunnen betalen. Gewoonweg schandalig dat ze je nergens mee tegemoet komen die ook passend is voor je portemonnee.

Reageer

M. Van de Velde 18-08-2020

Algemene score

1,0
Er worden gewoon kapotte producten geleverd. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice maar er komt maar geen oplossing. Zeer teleurstellend wanneer je een flink bedrag hebt uitgegeven aan de spullen. (Ondertussen al ruim 3 maand wachtend op mijn geld)

Reageer

dries 12-08-2020

Algemene score

1,0
Verbluffend slechte klantendienst. Extreem lang op een antwoord wachten. Geen service.
Ze werken tot overmaat van ramp nog eens samen met DPD, de slechtste pakjesdienst.
Ik bestelde in MEI een traphekje. Nadat het hekje half Europa rondreisde kwam het begin JULI uiteindelijk bij mij terecht. En bleek het kapot. Nalevering van het kapotte onderdeel bleek niet mogelijk. We zijn nu 12 AUGUSTUS en stuur de klantendienst dagelijks een herinnering. Ik krijg gewoonweg geen antwoord.
KOOP NIET OP PINKORBLUE

Reageer

Larisa 06-08-2020

Algemene score

1,0
Kapotte meubels geleverd, en nu niet thuis geven. Dat is pinkorblue, geld binnen harken over de rug van aanstaande ouders die wel wat beters aan hun hoofd hebben dan zich afvragen waarom ze sloophout opgestuurd krijgen voor ruim €850. Pinkorblue, schaam je echt heel diep.

Reageer

Iris 24-07-2020

Algemene score

1,0
Ik kan alleen maar aannemen dat de positieve reviews van eigen medewerkers komen.

Bestelde product werd in een beschadigde doos geleverd met duidelijke sporen dat het eerder is geopend waardoor het onmogelijk is om te zeggen of het ook al gebruikt is.

De schade wordt echter afgedaan als transportschade, wat echt onmogelijk is aangezien de buitendoos onbeschadigd was.

Retour product wordt pas verzonden als het beschadigde product binnen is wat begrijpelijk is, maar waarom dit dan 3 tot 4 weken zou moeten duren? Onbegrijpelijk.

Als kers op de taart is de klacht afhandeling zeer ongeintresseerd en traag.

Kortom ik heb mijn lesje geleerd, voordat je ergens besteld eerst de reviews checken. Ik kan alleen maar hopen dat u uw voordeel er mee doet en ergens anders besteld.

Reageer

Kim 14-07-2020

Algemene score

1,0
Bestelling geplaatst van +- 300 euro, en de dag later een korting ontvangen. De korting kan echter niet achteraf verwerkt worden geven ze aan. Volgens mij is het een kleine moeite om dit te verwerken.

Jammer dat ze geen moeite voor de klant willen doen. Ik lees veel negatieve recensies terug op trustpilot. Dit was de eerste en tevens ook de laatste keer dat ik hier bestel.

Reageer

Michèle 07-07-2020

Algemene score

1,0
Ik heb een Avent kolf gekocht en deze is na 2 weken gebruik kapot gegaan. Mogelijk door mijn eigen schuld, ik heb er in een onhandige beweging mee tegen de tafel gestoten. Maar misschien ook door andere oorzaak.
Ik ben zo stom geweest dit ongelukje eerlijk te vermelden. Ik krijg geen service van Pinkorblue, alleen gedraai en een doorverwijzing naar de fabrikant. Dit is slechte klantenservice en in strijd met het consumentenrecht (de winkelier is namelijk het aanspreekpunt, niet de fabrikant).
Ik verwachtte niet direct een geheel nieuwe kolf, hoewel er ook webwinkels zijn die wel zo ver gaan in hun service. Maar toch in ieder geval iets qua tegemoetkoming, reparatie o.i.d. Maar nee, niets. Erg jammer en gemiste kans, dit is de eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.

Reageer

Essie 08-06-2020

Algemene score

1,0
Hele slechte klanten service

Maand geleden meerdere dingen besteld waaronder ook verjaardag cadeau voor zoontje na het ontvangen van de mail van dpd erachter gekomen dat de postcode niet klopte waardoor het pakket retour gestuurd werdt hier gelijk over gebeld meerdere malen dat het retour kwam en de postcode niet klopte maar wel nog graag het pakket ontving ivm cadeau mijn werdt belooft de postcode door te geven en het weer te verzenden ruim een week later zelf maar gebeld voor de track and tracé van dpd tot mijn verbaasing kom ik erachter dat het pakket geleverd is alleen niet bij mij maar op de verkeerde postcode wel met mijn naam en totaal niet kloppende straatnaam erg vreemd dit maar dpd kijk dus alleen naar postcodes en huisnummers vervolgen weer contact opgenomen met pink or bleu ze zouden dit gaan nakijken en ik zou het horen niet dus zelf maar weer gebeld en nu werd beloofd dat het nageken zou worden en was dit keer zo maar wat een antwoord

Er werdt dus vermeld in de mail het pakket is momenteel op een ander adres afgeven we hebben geprobeerd je fout te herstellen helaas hebben onze medewerkers het over het hoofd gezien in het magazijn,waardoor het pakket naar het verkeerde adres is verzonden ik raadt je aan het pakket op het afleveradres op te halen ,helaas kan ik je niet veder helpen

BIZAR DIT!!!

Door een fout van hun leggen ze het probleem nu gewoon bij de klant zo ga je niet met je klanten om !!!!

Reageer

Evelien 25-05-2020

Algemene score

1,0
Leuke website, daar is alles mee gezegd. Producten ontvangen die beschadigd zijn en een product niet geleverd.

Klantenservice reageert niet op mailtjes en telefoontjes.

Reageer

Babyfoon 19-05-2020

Algemene score

1,0
Enige tijd geleden een babyfoon gekocht bij deze webshop. Deze ging binnen een paar maanden stuk. Meteen contact opgenomen. Een paar weken (!) later nog steeds geen oplossing. Ook begrijpt men niet dat voor essentiële apparaten (zoals een babyfoon) een vervangend exemplaar ter beschikking gesteld dient te worden. Al een aantal keer geprobeerd te koop te ontbinden, maar helaas nog geen succes. Dit zijn amateurs.

Reageer

Ik 11-12-2019

Algemene score

1,0
Pink or blue
Echt echt schandalig!!!
Ik heb een kinderwagen in maart gekocht deze is al 2 keer stuk gegaan de eerste keer hebben ze een vervangend onderdeel opgestuurd na 6 weken elke dag bellen. En nu nu is de kinderwagen letterlijk doormidden gegaan. Ik moet elke dag bellen ik wordt van hier naar daar gestuurd ik wordt niet geholpen en wordt gelogen aan de telefoon. Ze beweren me mails gestuurd te hebben die ik nooit ontvangen heb. Echt service van 0 en kwaliteit ho maar. Nooit meer echt nooit!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 08-01-2020

Beste klant,

Wat ontzettend jammer dat jouw kinderwagen nu al twee keer kapot is gegaan.
Uiteraard willen wij dit voor je oplossen. Wij kunnen contact opnemen met de fabrikant om naar een passende oplossing te zoeken.

Wij willen je vragen toch nog eens contact met onze klantenservice op te nemen als het nog niet opgelost is.

Als je ons een bericht stuurt, krijg je een bevestiging dat wij dit hebben ontvangen. Kan het zijn dat je eerdere berichtjes niet bij ons zijn aangekomen, of dat onze antwoorden bij jou in je spam zijn gekomen?. Over het algemeen worden al onze emails binnen één werkdag beantwoord!

Onze excuses voor het ongemak! We wensen je nog een fijne dag -jouw pinkorblue team.

Reageer

Leoniekie 22-11-2019

Algemene score

3,0
Ik ontving een dag na mijn bestelling de volgende mail:
---
Hartelijk dank voor jouw bestelling bij pinkorblue.nl. Helaas hebben wij moeten vaststellen dat door een technisch probleem de betaling niet aan een bestelling gekoppeld kan worden. Dit willen wij uiteraard oplossen.

We verzoeken je om ons het volgende toe te sturen:

- Voor- en achternaam ontvanger
- Afleveradres
- Overzicht van de bestelde producten, wanneer mogelijk met A-nummers zoals op iedere productpagina staat

Bij ontvangst van bovenstaande informatie kunnen we de bestelling alsnog zo snel mogelijk voor je verwerken.'
---

Ik ontvang mijn bestelling niet op tijd en daarnaast vind ik dat ze er makkelijk zeggen 'helaas...' en 'onze excuses...' Omdat ik ook geen bevestiging van mijn bestelling had ontvangen moest ik zelf de informatie weer bij elkaar zoeken op de site. Vervelend! En dan vind ik dat ze zich er makkelijk vanaf maken.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 03-12-2019

Lieve klant,

Het komt wel eens voor dat er na een betaling geen koppeling komt van de betaling naar een bestelling. Wij krijgen dan helemaal geen gegevens van een bestelling door, en kunnen dus geen bestelbevestiging naar je sturen.

Door dit actief na te vragen, willen wij dit met jou oplossen om ervoor te zorgen dat je alsnog een bestelling krijgt van ons.

Uiteraard is dit vervelend, en nogmaals onze excuses hiervoor. Maar in deze situatie hebben wij jouw medewerking nodig zodat de bestelling alsnog verstuurd kan worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak! We wensen je nog een fijne dag -jouw pinkorblue team.

Reageer

Sandy 21-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Super goede service
Gebeld netjes uitgelegd dat je een mail krijgt wanneer het verzonden wordt!
Binnen 2 werkdagen had ik mijn product in huis!!

Reageer

Nicky 07-11-2019

Algemene score

1,0
Pink or Blue zegt binnen 2-4 dagen te leveren. Echter inmiddels 6 dagen verder en zonder berichtgeving word op zijn vroegst mijn bestelling morgen pas aangeboden aan de post vanuit Duitsland. Dit kom ik pas te weten nadat ik zelf bel waar mijn bestelling blijft. Geen berichtgeving via de mail. Vanaf morgen duurt het alsnog 2-4 dagen voor ik mijn bestelling heb. De enige oplossing die de klanten service bied is excuses (meneer kan er zelf niks aan doen) en je kan je bestelling annuleren. Dit is geen service gerichtheid naar je klanten. Voor mij nooit meer een bestelling bij Pink or blue!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 03-12-2019

Beste Nicky,

Wij hadden helaas geen bestelling van je ontvangen, maar wel jouw betaling. Het bericht wat wij je hierover hebben gestuurd, had jou helaas niet bereikt vanwege een typefout in jouw emailadres. Nadat je telefonisch contact had opgenomen, konden wij jouw bestelling alsnog in orde maken, door handmatig jouw bestelling aan te maken. 4 dagen nadat jouw order uiteindelijk was aangelegd, had jij jouw pakket in huis. Wij hebben je geprobeerd tijdig te informeren hierover maar helaas door foute informatie konden wij jou niet bereiken.

Onze excuses voor het ongemak! We wensen je nog een fijne dag -jouw pinkorblue team.

Reageer

Lotte 17-08-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Na het lezen van onderstaande recensies was ik heel benieuwd naar de levering en het product. De levering was, zoals aangegeven, binnen 4 werkdagen. Ik werd op de hoogte gehouden via de mail en kreeg een code voor het volgen van mijn pakket. Juiste producten ontvangen. Ik zou hier een volgende keer dus weer bestellen. Wel had ik voor mezelf bekeken dat de recensies veelal gaan over producten die kapot zijn oid en de afhandeling daarvan. Dat is natuurlijk heel vervelend! Zelf bestelde ik doekjes en dit is dus goed bevallen.

Reageer

Maarten 04-08-2019

Algemene score

1,0
Geen service na een defect product en totaal geen goede en behulpzame afhandeling. Ik adviseer deze webshop zeker niet!

Reageer

Eva 01-08-2019

Algemene score

1,0
Een maxi-cosi (a 500€) besteld, onderdeel stuk. Al 3 weken aan het wachten voor 2 onderdelen. Ondertussen kan ik nergens naar toe. Geen goede after-sales. Kan helaas ook niet zelf de onderdelen bestellen. Nooit meer hier.

Reageer

Leonie 31-07-2019

Algemene score

2,0
Ik had voor pinkorblue gekozen omdat het cadeautje voor mijn zoontje daar goedkoper was dan bij bijv. Bol.com. Helaas leverde ze veel later dan de aangegeven periode op de website. Pas na zijn verjaardag...... Toen ik belde om te zeggen dat ik het niet meer hoefde kon dat alleen door het te weigeren bij de deur. Helaas kwam het toen ik niet thuis was en hebben ze het bij de buren geleverd...

Reageer

Jordy r 19-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Dinsdag de Smoby Speelhuis Neo Jura Lodge Accessoires - Zomerkeuken besteld bij www.pinkorblue.nl
Zending is vandaag (vrijdag) keurig netjes binnengekomen in de afgesproken tijd. Zeer netjes verpakt. Email met track en tracé ook top. Ik zal vaker bij jullie gaan bestellen.

Groetjes xxxxx

Reageer

van de Ven 04-07-2019

Algemene score

1,0
Kapot artikel ontvangen. Na het sturen van een foto uiteindelijk van de leverancier een nieuw product ontvangen. Dit was het verkeerde artikel. Ik moest hiervoor weer een foto maken. Erg veel tijd en energie voor een fout die het bedrijf maakt. Bij dit bedrijf is het bedrijf koning en niet de klant.

Reageer

MR 05-06-2019

Algemene score

1,0
Wanneer je iets koopt waarmee niets mis kan is het vast een prima winkel, en lekker goedkoop.
Wij kochten er een buggy, binnen een maand was er iets kapot. Aanspraak gemaakt op de garantie, hiervoor hebben we talloze mailtjes en telefoontjes moeten doen. Uiteindelijk is het gelukt, duurde wel 9 (!!!!!!!) maanden.
Klantenservice is slecht, komen niet na wat ze beloven, bellen niet terug.
Ik bestel er nooit meer wat.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 11-06-2019

Lieve klant,
Een inderdaad vervelende situatie. In jouw geval is de buggy na meerdere reparaties ook meerdere keren teruggekomen. Het is dan altijd belangrijk dat we dan via de garantievoorwaarden vanuit de fabrikant moeten handelen, wat soms inderdaad wat langer kan duren.
Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak.
-jouw pinkorblue team.

Reageer

K 15-05-2019

Algemene score

1,0
Ik had 2 kinderstoelen besteld voor mijn twee kinderen. Ik kreeg afgeleverd 1 kinderstoel en 1 buggy... Oke, kan gebeuren zou je denken. Heb contact opgenomen en kreeg iemand van de klantenservice aan lijn die dit "nogal raar" vond en mij de indruk gaf dat ik dit verzon ofzo.
Ik heb gevraagd of ik de buggy mocht retourneren en de betaalde stoel alsnog kon geleverd worden. Ze zegt, ja maar we willen eerst de buggy ontvangen, je kan de stoel nog een keer bestellen en betalen en dan als wij de buggy binnen hebben krijg je je geld terug. Dit vond ik appart, jullie maken een fout... heb de foto's gemaild naar de klantenservice en de volgende dag gelijk de verkeerd geleverde buggy opgestuurd, ondertussen kan mijn ene kind wel zitten en de andere niet.
Vervolgens duurd het meer dan 2 weken dat het pakket is aangekomen, terwijl bij postNL al na 2 dagen stond vermeld dat het pakket was afgeleverd.. ondertussen mail en bel ik naar de klantenservice en die delen mij mee dat ze het "raar" vinden en me momenteel niet kunnen verder helpen.
Uiteindelijk wordt er niet meer gereageerd op mijn mails. Ik heb uiteindelijk gedreigd een klacht in de te dienen en dat ik mijn geld terug wil, toen kreeg ik nog geen uur later een mail dat mijn stoel onderweg was, ook dit duurde weer een week. Al met al slechte communicatie, retourbeleid dat nergens op slaat en ik moest overal zelf achteraan. Ik zal hier nooit meer iets bestellen!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 15-05-2019

Beste K,
Een inderdaad vervelende situatie, we hebben gekozen voor een snelle aanpak omdat je aangaf dat je de stoelen snel nodig had.
Hiervoor was de snelste manier om het zelf opnieuw te bestellen.
Het probleem is dat we niet zomaar een stoel kunnen toesturen voordat we een zekerheid hebben dat het andere product terugkomt. Als het goed is ben je nu voorzien van de juiste producten. We vragen nogmaals voor je begrip en excuses voor het ongemak. -jouw pinkorblue team.

Reageer

JO 03-05-2019

Algemene score

1,0
Vreselijke webshop. Autostoelje besteld die snel stuk ging. Vervolgens was de optie hem terug sturen maar we kregen geen leenstoel/vervangende stoel. Na 6 weken wachten en aantal keer mailen nog niks gehoord, gebeld, ze zouden er achteraan gaan. Uiterst onaardige dame aan de lijn. Vervolgens weer niks gehoord. Nogmaals gebeld. Toen gingen ze nog een keer achter fabrikant aan. Later kreeg ik terug dat de fabrikant failliet was en dat ze over gingen tot terugbetaling van mijn geld. Nu zit ik al zes weken op mijn geld te wachten en niemand kan me vertellen wanneer ze dit terug betalen. Kortom, ik ga nooit meer iets bij hen kopen en hoop dat ik mijn geld nog terug krijg.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 15-05-2019

Beste JO,
Dit klinkt wel erg raar, een fabrikant die failliet is wat reden is voor geen terugbetaling? Zou je even contact kunnen opnemen met ons. Dan kijken we het graag even opnieuw na.
-jouw pinkorblue team.

Reageer

Ilias Drumont 21-03-2019

Algemene score

1,0
Als je van correcte leverdata en een persoonlijke klantenservice houdt, blijf hier dan weg. De producten die ze aanbieden zijn vaak scherp geprijsd, dat is dan ook het enige voordeel van Pinkorblue.be en pinkorblue.nl.

De beloofde levertermijn komt absoluut niet overeen met de realiteit. Als je hierover contact opneemt met de klantenservice om je ongerustheid te uitten en bijkomende informatie te vragen, krijg je het spreekwoordelijke deksel op de neus. De medewerkers van de klantenservice schotelen je systematisch generische antwoorden voor die nietszeggend zijn en absoluut niet bijdragen tot het oplossen van het probleem. Ze verschaffen geen bijkomende informatie en schamen zich niet voor het verzenden van het 10e nutteloze antwoord met loze beloften.

Ze schuiven, in het geval van eventuele problemen, de verantwoordelijkheid volledig af op het verzendbedrijf dat ze aangesproken hebben voor het verzorgen van de levering (in dit geval postNL). Wat mij betreft, zijn zij echter verantwoordelijk voor het verzendbedrijf dat ze in arm nemen en horen ze dan ook zelf op te draaien voor eventuele fouten die er gemaakt worden. De klant weken aan het lijntje houden en totaal in het ongewisse laten getuigd alleen maar van een ondermaatse klantenservice en een absoluut gebrek aan commercieel benul. Met deze werkwijze duperen ze niemand anders dan de klant.

Reageer

Denise 01-03-2019

Algemene score

10,0
Ik heb twee maanden geleden een bestelling gedaan voor iemand anders, en helaas door miscommunicatie het verkeerde artikel besteld. De bestelling kon niet meer geannuleerd worden, maar ik mocht kosteloos het pakket terugsturen. Het ging om een kinderwagen plus extra's dus een groot pakket. Ik was erg tevreden over de coulance betreft het terugsturen van de bestelling. Netjes en snel te woord gestaan per email

Reageer

Bloem 16-02-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Artikel wat we hebben gekocht van Rolly-toys was nergens zo goedkoop te vinden als hier. Dinsdagavond laat besteld, volgende dag al track and tracé code. Zaterdag kwam het pakket binnen, keurig netjes!

Reageer

roxanne 06-02-2019

Algemene score

2,0
Afspraken worden niet nagekomen. Er wordt zeer slecht binnen de organisatie gecommuniceerd.
Eindstandpunt: ik zit met 3 kinderstoelen van hun ipv met 2. Waarvoor ik meer dan 600 euro voor heb betaald. En ze nemen de 3e niet meer terug. Wat ze wel hadden afgesproken. Heel erg jammer, wat een slechte service. Ik ben daarom nu 230 euro kwijt....
Officiele reactie van pinkorblue.nl 21-03-2019

Beste Roxanne,
We hebben je op meerdere manieren laten weten dat de teruggestuurde stoel niet geaccepteerd kon worden omdat deze gebruikt en te laat is teruggestuurd. Op deze manier kunnen we de stoel niet aannemen, we vragen nogmaals voor je begrip en excuses voor het ongemak. -jouw pinkorblue team.

roxanne 25-03-2019

En wat wordt er dan met dit in de mail die in terug heb ontvangen bedoeld???? Ik heb maaanden op een reactie moeten wachten waar ik wekelijks contact overheb opgenomen. en nu wordt mij verweten dat ik te lang erover heb gedaan om de stoel terug te sturen. Ik had netjes gemeld dat de stoel gebruikssporen had. En nu wordt ik erop afgerekend nu blijkt dat jullie geen stoelen meer in de verhuur gooien. Het is gewoon geen nette service. Maar bar en bar slechte communicatie hebben jullie onderling. Ik koop nooit meer iets bij jullie en al mijn vrienden en familie heb ik dit natuurlijk ook uitgebreid gemeld.

Dit is de reactie terug van een medewerker na circa 3/4 maanden!!!


Beste Roxanne,
Ik heb de rekla gebeld want het duurde mij inderdaad veel te lang.
Ik heb besproken dat we de stoel gaan terugnemen en je geld daarvoor terug te storten.
Je kunt de stoel terugsturen via de volgende methode:

etcc..

Het klopt gewoon niet. Jullie hebben mij een deal aangeboden en zijn het zelf niet meer nagekomen.

Officiele reactie van pinkorblue.nl 11-06-2019

Beste Roxanne,
Zoals we al eerder hebben aangegeven, konden we de stoel helaas niet terugnemen omdat je deze pas 3 maanden later (en gebruikt) hebt teruggestuurd. We vragen nogmaals voor je begrip en excuses voor het ongemak. -jouw pinkorblue team.

Reageer

Rk83 19-01-2019

Algemene score

1,0
Ik wacht nu al 12 dagen op mijn bestelling, kreeg een aantal dagen terug een verzendbevestiging via mail, met kort daarop een mail dat er vertraging is. Ik krijg geen antwoord op mijn vraag hoe lang het nog gaat duren. Één keer en nooit weer.... Waardeloos.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 21-03-2019

Lieve klant, bedankt voor je feedback en vervelend dat je bestelling te laat is ontvangen. Helaas kan het soms voorkomen dat een pakket vertraging oploopt (zowel bij ons als bij PostNL), waarmee we helaas niet aan de beloofde levertijd kunnen voldoen. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak. Onze diepste excuses en nog een fijne dag gewenst! -jouw pinkorblue team

Reageer

Naasma 25-12-2018

Algemene score

4,0
Maandag ochtend 17dec een tafelzitje besteld. Levertijd gaf aan 3/4dgn. Prima te doen dus besteld. Helaas nogsteeds geen verzendbevestiging ontvangen! Snap dat de feestdagen er tussen zitten maar dit is toch schandalig dat er na een week nog niks verzonden is. Had ik liever maar gewoon een doodsimpele variant van 'topmark' stoeltje gekocht bij de prenatal. Want nu zit je met de kerst nog zonder een stoeltje. Belachelijk!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 21-03-2019

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Door de drukte van de feestdagen hebben we inderdaad te maken gehad met langere levertijden. Onze excuses voor het ongemak hierdoor! We hebben de drukte onderschat en geschat op (wat we aangegeven hebben in de banner bovenin in de winkelwagen) op 3 tot 4 werkdagen bovenop de gebruikelijke verzendtijd. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een presentje geven voor het ongemak. -jouw pinkorblue team.

Reageer

Daan 18-12-2018

Algemene score

3,0
Geen betalingsbevestiging gekregen dus na 4 dagen gemaild. Binnen 24 uur antwoord. Er was vertraging door de feestdagen. Na 6 dagen eindelijk de verzendbevestiging, Het zou 1 a 2 dagen duren voordat het werd bezorgt. Op dag 9 werd de helft bezorgt en de daarbij behorende track en tracecode gaf aan dat alles bezorgt was. Nu dag 12, nog steeds niets binnen. Wederom gemaild. Zelfde dag antwoord, vertraging en aparte bezorging. Dat wist ik dus al. Contact gezocht met Post.nl, als het goed is komt er morgen een levering. 13 dagen zit er dus tussen bestellen en leveren. Voor mij nooit weer.

Reageer

Ingrid 10-12-2018 Via de website gekocht

Afrader

Algemene score

1,0
Geen service! Kolfapparaat kapot en ik mag m retourneren zodat de fabrikant hem kan nakijken. Klein detail, de kolf komt pas na 2 weken aan bij pink or blue! Het is een duits bedrijf. Minimaal 3 weken zonder kolf en alleen "ik begrijp dat het vervelend is".Wat een vreselijke firma! Nooit meer!

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Voldoende
Officiele reactie van pinkorblue.nl 21-03-2019

Beste klant, bedankt voor je review. Wat dat de kolf stuk is gegaan. Als een product na ingebruikname defect raakt, zal dit via de garantie vanuit de fabrikant opgelost moeten worden. We moeten in dergelijke gevallen contact opnemen met de fabrikant en proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden. We begrijpen dat dit, vooral bij een kolf, erg vervelend is.
Om hygiënische redenen kunnen we echter helaas geen leen-kolven aanbieden. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Groeten, jouw pinkorblue-team

Reageer

Susan 17-11-2018 Via de website gekocht

Slecht

Algemene score

1,0
Tot 2 x toe bestelling geplaatst en betaald. Geen bevestigingsmail ontvangen. Klantenservice gemaild. Bleek dat hun systeem de bestelde artiekelen niet te koppelen aan betaald bedrag! Ik moest mijn artiekelnummers mailen. Paar dagen later kreeg ik mail dat 1 artiekel van de 10 bestelde niet leverbaar was dus kreeg mijn aankopbedrag teruggestort! Per mail vroeg ik om levering van wel wat op voorraad was maar geen reactie. 2 e keer totaal geen reactie tot ik eeb gefrustreerd mail had gestuurd dat ik weer artiekelnummers moest mailen. Weer niets vernomen. Wederom met de klantenservice gebeld, bleek dat ze de mail die we gestuurd hadden NIEThadden gezien...
Wat slecht zeg! Gevraag deze keer geld rerug te geven zodat ik ergens anders wel netjes online aankopen kan doen.
Zeer onprettig op deze manier...
Ik zou niet snel meer iets bestellen hier en vertel mijn verhaal ook aan anderen.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Officiele reactie van pinkorblue.nl 21-03-2019

Beste klant, bedankt voor je review. Inderdaad een vervelende situatie, wellicht was de mail te laat ontvangen en was de betaling al automatisch teruggestort. Als je je nog even bij ons meldt dan zouden we je graag willen verblijden met een presentje. Onze oprechte excuses voor het ongemak!
Groeten, jouw pinkorblue-team

Reageer

Pietje P. 10-11-2018 Via de website gekocht

Wazig, uiteindelijk toch OK

Algemene score

5,0
Op mijn mobietje beland ik op de website. Daar staat een kortingscode met aftelklok voor extra korting.
Ik wilde een Kidcraft poppenhuis So Chic. Inclusief korting kon ik deze elders nergens goedkoper vinden.
Aangezien ik enige twijfels had over de betrouwbaarheid vanwege enkele reviews even op mijn pc naar de site gegaan.
De Chrome webbrowser slaat op tilt met een waarschuwing: ´geen veilige site´. Webadres heeft geen HTTPS verbinding.
Op de pc ook geen kortingscode!

De site is goed te surfen, maar betrouwbaarheid lijkt minder. Aangezien ik per Paypal kon kopen besloot ik het poppenhuis aan te schaffen. Levertijd 6-8 dagen stond erbij.
Aangezien er op de site geen melding was van een kortingsaktie, de code van mijn telefoon gebruikt. Die werkte, scheelde 22.- euro!

Keurig een bevestigingsmail, met daarin o.a. de boodschap dat er een track and trace code verstuurd wordt zodra het verzonden is.
Na 5 dagen nog niets ontvangen.
Op dag 6 wordt er een pakket geleverd.
Bij het pakket zit geen factuur en die wordt ook niet achteraf naar je mail gestuurd.
Voor (elektronische) goederen wel van belang die te krijgen ivm de garantie!

Hier moeten ze toch écht professionaliseren als ze het Nederlandse verlengstuk zijn van een groot Duits moederbedrijf, zoals ze schrijven op de site.

Pluspunten

  • Verzendkosten

Minpunten

  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Onvoldoende
Onvoldoende
Voldoende
Officiele reactie van pinkorblue.nl 21-03-2019

Lieve klant, bedankt voor je uitgebreide feedback.
Kidkraft producten worden rechtstreeks vanuit de fabrikant verstuurd (en ook de trackingsinformatie), waarschijnlijk is in jouw geval er iets niet volledig doorgekomen vanuit de fabrikant. Excuses daarvoor!
De factuur zou als het goed is in je mailbox moeten zijn, mocht je deze niet hebben ontvangen, neem dan nog even contact met ons op met je bestelnummer of adresgegevens, dan sturen we het je graag nog toe.

Groeten, jouw pinkorblue-team

Officiele reactie van pinkorblue.nl 21-03-2019

Lieve klant, bedankt voor je uitgebreide feedback.
Kidkraft producten worden rechtstreeks vanuit de fabrikant verstuurd (en ook de trackingsinformatie), waarschijnlijk is in jouw geval er iets niet volledig doorgekomen vanuit de fabrikant. Excuses daarvoor!
De factuur zou als het goed is in je mailbox moeten zijn, mocht je deze niet hebben ontvangen, neem dan nog even contact met ons op met je bestelnummer of adresgegevens, dan sturen we het je graag nog toe.

Groeten, jouw pinkorblue-team

Officiele reactie van pinkorblue.nl 21-03-2019

Lieve klant, bedankt voor je uitgebreide feedback.
Kidkraft producten worden rechtstreeks vanuit de fabrikant verstuurd (en ook de trackingsinformatie), waarschijnlijk is in jouw geval er iets niet volledig doorgekomen vanuit de fabrikant. Excuses daarvoor!
De factuur zou als het goed is in je mailbox moeten zijn, mocht je deze niet hebben ontvangen, neem dan nog even contact met ons op met je bestelnummer of adresgegevens, dan sturen we het je graag nog toe.

Groeten, jouw pinkorblue-team

Reageer

Stephanie 16-10-2018 Via de website gekocht

Geld niet terug

Algemene score

1,0
Bugg gekocht was defect heb mijn geld niet terug en ook geen nieuwe buggy klantenservice zegt je moet maar wachten

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Officiele reactie van pinkorblue.nl 26-10-2018

Beste klant, bedankt voor je feedback. Het kan af en toe voorkomen dat retouren wat langer duren dan gebruikelijk.
We hopen dat je inmiddels tevreden bent met het teruggestorte aankoopbedrag. Je kunt natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij nog eventjes met je mee kijken. Groeten, jouw pinkorblue-team

Reageer

Enise 10-10-2018 Via de website gekocht

Breed assortiment en vaak goedkoopst ertussen

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Goed en betrouwbaar webshop met breed assortiment dat ook nog vaak goedkoper is dan andere webshops of winkels. Klantenservice zowel telefonisch als via email is goed en snel. Mijn mail werd binnen een dag beantwoord. Wel jammer dat ze telefonisch niet altijd bereikbaar zijn op de aangegeven tijden

Pluspunten

  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Goed
Voldoende

Reageer

Jagerbart 28-09-2018 Via de website gekocht

Mooie producten, maar service kan beter

Algemene score

5,0
Via de website een fietskar gekocht, deze heeft een paar weken prima gedaan maar daarna sloegen de remmen af en toe vast en bleken er een hoop spaken los te zitten, omdat we niet verder konden rijden hebben we de lokale fietsmaker het laten repareren, maar we kregen geen garantie vergoeden omdat ze graag zelf de reparatie hadden willen doen.... we gebruiken de fietskar erg veel en we staan met pech.... dan kun je het toch niet opsturen en een paar weken zonder doen.
Beetje jammer van het onbegrip.
Oftewel koop liever ietsje duurder bij je fietsenmaker, want goede service is veel waard.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Onvoldoende
Voldoende
Officiele reactie van pinkorblue.nl 21-03-2019

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Dat is inderdaad een vervelende situatie. Helaas moeten we in zulk soort gevallen toch echt via de garantievoorwaarden van de fabrikant te werk gaan en de gehele fietskar terugnemen ter reparatie, dit zijn strenge afspraken die wij hebben met de fabrikant. We zijn in ieder geval blij dat de fietskar weer functioneert, als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een presentje aanbieden voor het ongemak. Groeten, jouw pinkorblue-team

Reageer

Dorien 02-09-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze, goede service!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Zeer uitgebreid assortiment, vlotte online aankoop, snelle levering, alles netjes verpakt. Een aanrader in de webshop.

Pluspunten

  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Goed
Goed

Reageer

Nance 23-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik had een mail gestuurd naar de klantenservice met de vraag of het mogelijk was losse gordelbeschermers aan te komen, dit omdat ik er 1 verloren was. Zij hebben dit met de leverancier opgepakt en heb uiteindelijk 2 nieuwe setjes mogen ontvangen. Ik was en ben ik super blij mee. Wat een top service, zij hebben dit voor mij uitgezocht, nagevraagd en geregeld.

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Diabolik 20-08-2018 Via de website gekocht

Service ver onder de maat!

Algemene score

1,0
Product wat ik besteld heb was beschadigd. Er zou een nieuw product opgestuurd worden. Na 2 weken nog niets ontvangen. Heb het product maar retour gestuurd.
Reactie per mail laat zeer lang op zich wachten of je krijft zelfs helemaal geen reactie! Telefonisch werd ik erg kortaf, ongeïnteresseerd en in gebrekkig Nederlands te woord gestaan.

Pluspunten

  • Verzendkosten

Minpunten

  • Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Slecht
Officiele reactie van pinkorblue.nl 17-09-2018

Beste klant, bedankt voor je feedback. In augustus was het erg druk bij zowel PostNL als bij ons. Hierdoor duurde het wat langer dan gebruikelijk voor retouren aankwamen bij ons.
We hopen dat je inmiddels tevreden bent met het teruggestorte aankoopbedrag. Je kunt natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij nog eventjes met je mee kijken. Groeten, jouw pinkorblue-team

Reageer

Toon meer reviews