Pinkorblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Pinkorblue.nl.

Pinkorblue.nl stelt zich voor

pinkorblue.nl is dé snelst groeiende online shop voor baby’s, kinderen en (aanstaande) ouders in Nederland. Bij ons vind je alles wat je nodig hebt tijdens je zwangerschap en daarna begeleiden we je kindje tot aan de basisschooltijd. Met meer dan 100.000 artikelen heb je ruime keuze uit producten voor jou en je kleine; van autostoelen, kinderwagens, speelgoed tot aan kinderstoelen, positiekleding... en nog véél meer. Gemakkelijk bestellen voor aangename prijzen en al vanaf €40 gratis thuis laten bezorgen! Onze klantenservice staat voor je klaar en is op werkdagen van 09:00 tot 16:00u gratis bereikbaar op het nummer 0800 – 722 8888.

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,1

J. 17-04-2024

Product niet geleverd, als je een zakelijk adres opgeeft geven ze dit mee aan DHL voor avondbezorging, als het bedrijf gesloten is...

Geen mogelijkheid tot wijziging bij DHL, De klantenservice van PinkorBlue neemt niet op.

zeer slechte zaak! absolute afrader!

G.T. 17-04-2024

NEVER NOOIT MEER via PinkorBlue!
6 pakketten geleverd krijgen verspreid over verschillende dagen (terwijl het 1 speeltoestel betreft). Op zich geen probleem maar wel zonder track en trace code! Contact zoeken is onmogelijk. Telefonisch wordt de verbinding steeds verbroken en per mail wordt gewoon nauwelijks gereageerd. Bestelling nog altijd niet compleet en levertermijn is inmiddels verstreken. Totaal geen vertrouwen in deze webshop. Ik heb inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld aangezien dit over een bedrag gaat van meer dan €500,- én inmiddels een principekwestie is geworden. Hoe kan ik deze partij ooit nog vertrouwen mocht ik willen terugvallen op garantie o.i.d. Nee, voor mij nooit maar dan ook nooit meer pinkorblue!

Karin 22-03-2024

Wij hadden iets besteld omdat het goed geprijsd was.
Wij maar wachten tot het binnenkwam. Totaal geen communicatie. Ineens zag ik dat het geld was terug gestort op mijn bankrekening.
Dus ik moet via deze weg aannemen dat het niet meer komt.

Kaat 17-03-2024

Ik wilde hier bestellen maar las veel negatieve reviews dus twijfelde ...op een andere review pagina waren meer positieve reacties, en heb het toch geprobeerd, want de prijs scheelde flink met andere sites.
En echt super tevreden, de dag na bestelling bericht dat hij verzonden was (vanuit Duitsland dus kon 3-5 dagen duren) en iedere update over de levering kreeg ik via mail.
Blij dat ik toch gewoon de bestelling geplaatst heb.

Carolien 14-03-2024

Ik heb afgelopen zaterdag een bestelling gedaan met korting voor een hoop geld. Geldnis afgeschreven maar geen bevestiging ontvangen. Wel een mail dat ik nu onderdeel ben van hun community. Ik kreeg een herinnering dat mijn winkelmandje nog producten bevatten , de spullen waar ik al voor betaald heb. Ik heb gemaild met de vraag wat er gebeurt is en kreeg te horen dat ik binnen een paar dagen geld terug zou ontvangen. Dat is nog niet gebeurt, maar ik krijg ook de korting niet meer die ik zaterdag wel kreeg. Hoe krijg ik nu mijn geld terug?

Daisy 19-12-2023

Ik heb voor Sinterklaas een houten speelgoedwinkel besteld. Nadat we het in elkaar gingen zetten bleek het winkeltje incompleet te zijn. Twee teleurgestelde kinderen. Telefonisch is het onmogelijk om contact met ze te krijgen en op e-mail reageren ze niet. Ook op social media reageren ze niet terug, terwijl ze later wel weer gewoon berichten posten. Ik zit nu met een winkeltjes van 175 euro waar ik niets mee kan. Waardeloos.

Koop niet bij Pinkorblue.nl 07-12-2023

Klantenservice is op geen manier bereikbaar! Niet via email en niet via telefoon!
Auto stoel gekocht, die werd in een compleet kapotte doos geleverd en de stoel zat onder kattenharen!

Gertrude 29-11-2023

Klantenservice op geen enkele manier bereikbaar... Ik zit nu met een niet-waterdichte fietskar.

Gerdien 27-10-2023

Wij hebben een Mikke hondenkar van Croozer aangeschaft via Pinkorblue,nl. De kar moest worden ingeklapt omdat hij anders niet door onze tuinpoort past. Wij zouden het top vinden als de kar ook goed uitgeklapt kan worden. Helaas dat is niet mogelijk het palletje pakt niet 'meer'. Wij hebben zowel Croozer als Pinkorblue.nl benaderd hoe we e.e.a. kunnen afhandelen. Inclusief de aankoopbon en overige info welke beiden nodig zouden kunnen hebben. Vervolgens krijgen we van PB alleen maar vragen die de aankoopbon en onze gegevens zouden moeten aangeven pas weken later en van Croozer vernemen we niets. We komen geen stap verder. En dat voor een hondenkar die € 900,- kost en pas 4 keer is gebruikt. Dat moet toch anders lijkt mij.

Cynthia 16-10-2023

Bestelling van buggy geplaatst op 13 sept. 23 we zijn nu 16 oktober 23 en nog steeds geen koets en men geld niet terug.

Mvg Cynthia

Priscilla 04-10-2023

Bestelling geplaatst, geen orderbevestiging ontvangen wel betaald. Als ik bel nemen ze niet op.. dit bedrijf bestaat niet...

John 28-07-2023

KOOP NIET BIJ DEZE SITE
Ik had via deze site een loopwagen gekocht voor mijn kleindochter ik moest het snel hebben dus konden ze snel leveren dat ging g ook netjes op tijd.
Toen ik het thuis uitpakte mist ik onderdelen en kon dus niet verder met het in elkaar zetten van de loopwagen, ik stuurde hun een mailtje of ze nog het ontbrekende onderdeel konden na zenden,maar dat deden ze niet ik moest het hele pakket weer terug sturen met de mededeling dat ze het niet konden garanderen dat de nieuwe pakket kompleet was want dat controleren ze niet.
Uiteindelijk zelf wat inelkaar gemaakt zo dat ik mijn kleinkind de beloofde loopwagen kon geven.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 03-08-2023

Lieve klant, bedankt voor je review. Spijtig dat het product incompleet is aangekomen. Het heeft wat langer geduurd omdat we gehoopt hadden dat de fabrikant de missende onderdelen rechtstreeks en direct kon toesturen. Helaas heeft de leverancier deze onderdelen niet op voorraad en hebben we je daarom aangboden om het volledig artikel om te ruilen. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een presentje aanbieden voor het ongemak. We wensen je nog een fijne dag!

Lammerts 09-06-2023

Niet bestellen hier!!!!!
Je bent je geld kwijt en krijgt je producten niet geleverd! Ook ontvang je geen bevestiging en zijn ze ONBEREIKBAAR!! Via de telefoon word de verbinding verbroken en per mail negeren ze je gewoon!!! Ik ben bijna 100 euro armer voor een pop die ik niet geleverd krijg. Ik wacht nog tot maanden en dan ga ik aangifte doen!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 14-06-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas hadden we rond jouw besteldatum onvoorziene drukte hierdoor was onze geschatte reactietijd niet nauwkeurig. Het bedrag wat je had betaald voor je bestelling kon niet gelinkt worden aan jouw bestelling waardoor het automatisch werd teruggestort. Intussen heb je het aankoopbedrag terug. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We wensen jou veel plezier met jouw nieuwe aankoop.
We wensen je nog een fijne dag!

Malou 24-05-2023

Super slechte klantenservice.
Ben al 2,5 maand bezig met mailen ivm kapot product.
Het wordt gewoon niet opgelost.

Jeffrey Van Hardeveld 28-04-2023

Verschrikkelijk slechte klantenservice! Al
Ander halve week niet bereikbaar en elke keer als je belt wordt de verbinding verbroken. Meerdere keren gemaild en het klachten formulier ingevuld maar nergens wordt op geregeerd!
Geen bevestigingsemails, geen track en tracé codes, geen artikel geleverd. Wat een ongeorganiseerde bende.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 03-05-2023

Het artikel wat je besteld hebt, komt rechtstreeks van de leverancier, hierdoor konden we je niet meteen van een track en trace voorzien.

Ellen 27-04-2023

Goedemorgen,

21 april heb ik ledikant Roba fold-up besteld, met IDeal betaald gelijk, en kreeg erna geen bevestigingsmail. Dus terug in jullie systeem aan het kijken, staat er niks bij mijn bestelgeschiedenis!! Maar wel betaald. Tig keer geprobeerd te bellen en te mailen maar krijg geen reactie en jullie telefoonnummer is gewoon een keuzemenu waarna opgehangen wordt. Dan wordt ineens gister het betaalde bedrag retour gestort zonder uitleg of wat dan ook!!

Maar ik dacht, oké vast probleem geweest met bestellen en wel tenminste geld terug gehad, ik doe nog een poging. Dus bestel net en reken weer af met IDeal. En ja hoor weer hetzelfde, niks in bestelgeschiedenis, geen bevestigingsmail maar wel afboeking op rekening!!! Wordt hier echt niet goed van zeg. 😡😡😡

Het bedrag is afgeboekt, geen artikelen besteld. Hoe is dit nou mogelijk zeg.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 03-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas hadden we rond jouw besteldatum onvoorziene drukte hierdoor was onze geschatte reactietijd niet nauwkeurig. Het bedrag wat je had betaald voor je bestelling kon niet gelinkt worden aan jouw bestelling waardoor het automatisch werd teruggestort. Excuses voor het ongemak.
Intussen heb je het aankoopbedrag terug en heb je een nieuwe bestelling geplaatst. We wensen jou veel plezier met jouw nieuwe aankoop.
We wensen je nog een fijne dag!

Mefkure 19-04-2023

Ik heb een buggy besteld. Er zit geen muggennet en drinkhouder bij. Ik heb jullie diverse keren gebeld maar pinkorblue zijn telefonische niet bereikbaar, super slechte klantenservice. Ook al meerdere keren gemaild maar ik krijg geen reactie. Diverse keren klacht ingediend wederom geen reactie. Super slecht allemaal. Ik bestel hier nooit meer iets!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 11-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je review. Spijtig dat het product incompleet is aangekomen. Het heeft wat langer geduurd omdat we gehoopt hadden dat de fabrikant de missende onderdelen rechtstreeks en direct kon toesturen. Inmiddels is dit wel gebeurd en hopen dat het product je goed bevalt. We wensen je nog een fijne dag!

Paria 18-04-2023

Helaas geen bevestiging mail ontvangen, en natuurlijk wel betaling gedaan. Bedrag van €270 maar zoals jullie kunnen raden is PinkorBlue niet telefonisch bereikbaar. Zou graag een antwoord willen, wordt mijn product verstuurd??
Officiele reactie van pinkorblue.nl 11-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je review. Het kan zijn dat er een foutje zat in het emailadres waardoor je geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Intussen heb je het artikel ontvangen. We hopen natuurlijk dat het product alsnog goed is bevallen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Elske 12-04-2023

Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Er is een keuzemenu waar je niet doorheen komt. De verbinding wordt standaard verbroken en je krijgt nooit iemand te spreken. Via socail media wordt ook niet gereageerd. Koop niet bij pinkorblue!
Ik wacht al weken op een reactie op de mails en berichten die ik heb gestuurd over een defect van de wandelwagen die wij bij pinkorblue hebben aangeschaft.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 11-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je review. Helaas hadden we rond jouw besteldatum onvoorziene drukte, hierdoor was onze geschatte reactietijd niet nauwkeurig. Spijtig dat het product defect werd geleverd. We hebben de kinerwagen intussen omgeruild en we hopen dat het artikel je bevalt. We wensen je nog een fijne dag!

Willy 01-04-2023

Mijn retour wordt niet verwerkt. Ik heb dit nu meerdere keren via de mail en via de contactpagina van de website aangekaart. Ik kreeg uiteindelijk na een poos een reactie waaruit bleek dat ze mijn mail niet eens goed hadden gelezen omdat ze op een heel ander artikel reageerden waar het helemaal niet om ging terwijl ik het duidelijk middels screenshots en omschrijving heb duidelijk gemaakt incl.alle gegevens. Vervolgens heb ik ze geprobeerd te bellen maar ze zijn gewoon niet bereikbaar omdat de verbinding na het automatosch ingesproken menu steeds wordt verbroken. En nog 2 keer een mail gestuurd om duidelijk te maken waar het om gaat maar krijg op geen enkele manier nog reactie. Erg slechte service, en ik heb dus nog steeds geen geld terug.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 11-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas hadden we rond jouw besteldatum onvoorziene drukte, hierdoor was onze geschatte reactietijd niet nauwkeurig. Vervelend dat je product niet beviel. Inmiddels hebben we de retourzending ontvangen en is je aankoopbedrag volledig teruggestort. We wensen je nog een fijne dag! -jouw pinkorblue team.

Petra 31-03-2023

Ik dacht een bestelling geplaatst te hebben, ik heb deze ook betaald
Achteraf blijkt dit artikel nog in mijn winkelwagen te zitten,er is dus iets mis gegaan
Dit kan gebeuren,maar ik heb 2x een mail gestuurd met de vraag dit op te lossen maar krijg geen antwoord, ook geprobeerd per telefoon,maar daar wordt na het keuzemenu doorgelopen te hebben de verbinding verbroken
Ik ben inmiddels een week verder en ik, weet niets zeer slechte service
Officiele reactie van pinkorblue.nl 11-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas hadden we die dag te maken met een technische storing waarbij bepaalde bestellingen niet gelinkt konden worden aan een betaling. Het bedrag wordt dan automatisch op jouw rekening gestort.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij wensen je nog een fijne dag!

Bobbycar 30-03-2023

Vreselijk slechte klantenservice
telefonische is er geen mogelijkheid om een medewerker te spreken na een keuze menu wordt de verbinding verbroken.
Na 3 mails en bijna 2 weken verder en tevergeefs contact met DHL wacht ik nog steeds op een verjaardagscadeau voor onze zoon.
93 euro is een hoop geld.
Vooralsnog hoop ik dat pinkorbleu de bestelling in orde maakt met een goede tegemoetkoming.
Slecht en erg teleurstellende ervaring tot nu toe.

Reda 15-03-2023

Scammers,customer service is zero.they don’t reply to emails nor answer phone calls.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 03-05-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas hadden we rond jouw besteldatum onvoorziene drukte, hierdoor was onze geschatte reactietijd niet nauwkeurig. We hopen natuurlijk dat het product alsnog goed is bevallen. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Mari 02-03-2023

Eetstoel/kinderstoel gekocht alleen de voetensteun functioneerde niet goed, deze is teruggestuurd naar de fabrikant en alles is in orde gemaakt. In totaal wel bijna een maand de stoel kwijt geweest aangezien deze naar Duitsland verstuurd moest worden. Uiteindelijk is alles kostenloos opgelost ( versturen en reparatie). Ook geen problemen gehad met de bereikbaarheid van de klantenservice. Dus mijn ervaring met Pink or Blue is goed!

IPM 04-02-2023

Ik had niet eerder van deze webwinkel gehoord maar zocht een hape bouwkraan voor mijn kleinzoontje en betaalde een bedrag van €35.74 en het product kreeg ik thuisgestuurd door babymarkt Dortmund Duitsland.Ik heb op de website van babymarkt gekeken en daar was de hape bouwkraan €24.24 en was dus aanmerkelijk goedkoper dus als ik hem van de babymarkt thuisgestuurd krijg vind ik het normaal als ik de prijs moet betalen waar zij hem voor op de website hebben staan.
Ik ben dus ook niet van plan om nog eens bij pinkorblue te bestellen.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 09-02-2023

Lieve klant, bedankt voor je review. De prijzen in onze webshop zijn de adviesprijzen vanuit de fabrikant. Wij zijn gebonden aan deze prijzen, en kunnen hier helaas niet van af wijken. Dit kan van land tot land verschillen. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een mogelijkheid aanbieden om het te ruilen. We wensen je nog een fijne dag!