Pinkorblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Pinkorblue.nl.

Pinkorblue.nl stelt zich voor

pinkorblue.nl is dé snelst groeiende online shop voor baby’s, kinderen en (aanstaande) ouders in Nederland. Bij ons vind je alles wat je nodig hebt tijdens je zwangerschap en daarna begeleiden we je kindje tot aan de basisschooltijd. Met meer dan 30.000 artikelen heb je ruime keuze uit producten voor jou en je kleine; van autostoelen, kinderwagens, speelgoed tot aan kinderstoelen, positiekleding... en nog véél meer. Gemakkelijk bestellen voor aangename prijzen en al vanaf €40 gratis thuis laten bezorgen! Onze klantenservice staat voor je klaar en is op werkdagen van 09:00 tot 16:00u gratis bereikbaar op het nummer 0800 – 722 8888.

Deze score is berekend op basis van 17 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Naasma 25-12-2018

Maandag ochtend 17dec een tafelzitje besteld. Levertijd gaf aan 3/4dgn. Prima te doen dus besteld. Helaas nogsteeds geen verzendbevestiging ontvangen! Snap dat de feestdagen er tussen zitten maar dit is toch schandalig dat er na een week nog niks verzonden is. Had ik liever maar gewoon een doodsimpele variant van 'topmark' stoeltje gekocht bij de prenatal. Want nu zit je met de kerst nog zonder een stoeltje. Belachelijk!

Daan 18-12-2018

Geen betalingsbevestiging gekregen dus na 4 dagen gemaild. Binnen 24 uur antwoord. Er was vertraging door de feestdagen. Na 6 dagen eindelijk de verzendbevestiging, Het zou 1 a 2 dagen duren voordat het werd bezorgt. Op dag 9 werd de helft bezorgt en de daarbij behorende track en tracecode gaf aan dat alles bezorgt was. Nu dag 12, nog steeds niets binnen. Wederom gemaild. Zelfde dag antwoord, vertraging en aparte bezorging. Dat wist ik dus al. Contact gezocht met Post.nl, als het goed is komt er morgen een levering. 13 dagen zit er dus tussen bestellen en leveren. Voor mij nooit weer.

Ingrid 10-12-2018 Via de website gekocht

Afrader

Geen service! Kolfapparaat kapot en ik mag m retourneren zodat de fabrikant hem kan nakijken. Klein detail, de kolf komt pas na 2 weken aan bij pink or blue! Het is een duits bedrijf. Minimaal 3 weken zonder kolf en alleen "ik begrijp dat het vervelend is".Wat een vreselijke firma! Nooit meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Susan 17-11-2018 Via de website gekocht

Tot 2 x toe bestelling geplaatst en betaald. Geen bevestigingsmail ontvangen. Klantenservice gemaild. Bleek dat hun systeem de bestelde artiekelen niet te koppelen aan betaald bedrag! Ik moest mijn artiekelnummers mailen. Paar dagen later kreeg ik mail dat 1 artiekel van de 10 bestelde niet leverbaar was dus kreeg mijn aankopbedrag teruggestort! Per mail vroeg ik om levering van wel wat op voorraad was maar geen reactie. 2 e keer totaal geen reactie tot ik eeb gefrustreerd mail had gestuurd dat ik weer artiekelnummers moest mailen. Weer niets vernomen. Wederom met de klantenservice gebeld, bleek dat ze de mail die we gestuurd hadden NIEThadden gezien...
Wat slecht zeg! Gevraag deze keer geld rerug te geven zodat ik ergens anders wel netjes online aankopen kan doen.
Zeer onprettig op deze manier...
Ik zou niet snel meer iets bestellen hier en vertel mijn verhaal ook aan anderen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Pietje P. 10-11-2018 Via de website gekocht

Wazig, uiteindelijk toch OK

Op mijn mobietje beland ik op de website. Daar staat een kortingscode met aftelklok voor extra korting.
Ik wilde een Kidcraft poppenhuis So Chic. Inclusief korting kon ik deze elders nergens goedkoper vinden.
Aangezien ik enige twijfels had over de betrouwbaarheid vanwege enkele reviews even op mijn pc naar de site gegaan.
De Chrome webbrowser slaat op tilt met een waarschuwing: ´geen veilige site´. Webadres heeft geen HTTPS verbinding.
Op de pc ook geen kortingscode!

De site is goed te surfen, maar betrouwbaarheid lijkt minder. Aangezien ik per Paypal kon kopen besloot ik het poppenhuis aan te schaffen. Levertijd 6-8 dagen stond erbij.
Aangezien er op de site geen melding was van een kortingsaktie, de code van mijn telefoon gebruikt. Die werkte, scheelde 22.- euro!

Keurig een bevestigingsmail, met daarin o.a. de boodschap dat er een track and trace code verstuurd wordt zodra het verzonden is.
Na 5 dagen nog niets ontvangen.
Op dag 6 wordt er een pakket geleverd.
Bij het pakket zit geen factuur en die wordt ook niet achteraf naar je mail gestuurd.
Voor (elektronische) goederen wel van belang die te krijgen ivm de garantie!

Hier moeten ze toch écht professionaliseren als ze het Nederlandse verlengstuk zijn van een groot Duits moederbedrijf, zoals ze schrijven op de site.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Stephanie 16-10-2018 Via de website gekocht

Geld niet terug

Bugg gekocht was defect heb mijn geld niet terug en ook geen nieuwe buggy klantenservice zegt je moet maar wachten

Officiele reactie van pinkorblue.nl 26-10-2018

Beste klant, bedankt voor je feedback. Het kan af en toe voorkomen dat retouren wat langer duren dan gebruikelijk.
We hopen dat je inmiddels tevreden bent met het teruggestorte aankoopbedrag. Je kunt natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij nog eventjes met je mee kijken. Groeten, jouw pinkorblue-team

Enise 10-10-2018 Via de website gekocht

Breed assortiment en vaak goedkoopst ertussen

Goed en betrouwbaar webshop met breed assortiment dat ook nog vaak goedkoper is dan andere webshops of winkels. Klantenservice zowel telefonisch als via email is goed en snel. Mijn mail werd binnen een dag beantwoord. Wel jammer dat ze telefonisch niet altijd bereikbaar zijn op de aangegeven tijden

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jagerbart 28-09-2018 Via de website gekocht

Mooie producten, maar service kan beter

Via de website een fietskar gekocht, deze heeft een paar weken prima gedaan maar daarna sloegen de remmen af en toe vast en bleken er een hoop spaken los te zitten, omdat we niet verder konden rijden hebben we de lokale fietsmaker het laten repareren, maar we kregen geen garantie vergoeden omdat ze graag zelf de reparatie hadden willen doen.... we gebruiken de fietskar erg veel en we staan met pech.... dan kun je het toch niet opsturen en een paar weken zonder doen.
Beetje jammer van het onbegrip.
Oftewel koop liever ietsje duurder bij je fietsenmaker, want goede service is veel waard.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Dorien 02-09-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze, goede service!

Zeer uitgebreid assortiment, vlotte online aankoop, snelle levering, alles netjes verpakt. Een aanrader in de webshop.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nance 23-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik had een mail gestuurd naar de klantenservice met de vraag of het mogelijk was losse gordelbeschermers aan te komen, dit omdat ik er 1 verloren was. Zij hebben dit met de leverancier opgepakt en heb uiteindelijk 2 nieuwe setjes mogen ontvangen. Ik was en ben ik super blij mee. Wat een top service, zij hebben dit voor mij uitgezocht, nagevraagd en geregeld.

Diabolik 20-08-2018 Via de website gekocht

Service ver onder de maat!

Product wat ik besteld heb was beschadigd. Er zou een nieuw product opgestuurd worden. Na 2 weken nog niets ontvangen. Heb het product maar retour gestuurd.
Reactie per mail laat zeer lang op zich wachten of je krijft zelfs helemaal geen reactie! Telefonisch werd ik erg kortaf, ongeïnteresseerd en in gebrekkig Nederlands te woord gestaan.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van pinkorblue.nl 17-09-2018

Beste klant, bedankt voor je feedback. In augustus was het erg druk bij zowel PostNL als bij ons. Hierdoor duurde het wat langer dan gebruikelijk voor retouren aankwamen bij ons.

Helene 08-08-2018 Via de website gekocht

Administratie niet op orde en maand wachten op je geld!

Na het retourneren van het product met regelmaat contact proberen te zoeken met de klantenservice. Reactie krijgen duurt erg lang. Kunnen ze mijn retourzending niet vinden in het systeem en pas na mijn verzendbewijs komen ze eindelijk in accessoire. Na ruim een maand eindelijk mijn geld terug gekregen. Ik had nog een kinderkamer willen kopen maar hier ga ik nooit meer wat bestellen!

Officiele reactie van pinkorblue.nl 17-09-2018

Lieve Helene,
Allereerst excuses dat je terugbetaling wat vertraging heeft opgelopen, we moeten ons aan een vast proces houden wanneer een zending langer dan gebruikelijk onderweg is bij PostNL. Vandaar dat we vragen om een verzendbewijsje. Als je ons nog eens belt en je bestelgegevens van desbetreffend incident vermeld kunnen we nog eens kijken naar een eventuele oplossing. Dat doen we graag :).

San 07-08-2018 Via de website gekocht

Trage levering

De gebruiksvriendelijke website en de geldige kortingscode hebben mij overgehaald een product bij deze webshop te bestellen in plaats van bij een andere webshop. Hoewel op de site werd aangegeven dat jet product op voorraad was en vandaag besteld is morgen in huis, heb ik ca. een week moeten wachten totdat het product was geleverd. De levertermijn die in de bevestigingsmail stond aangegeven ad 1 a 2 werkdagen is ook niet gehaald. Hoewel mijn bestelling geen haast had, is het wel vervelend dat er andere verwachtingen worden gewekt met betrekking tot de levertijden.

Geen gehoor bij klacht over product 10-04-2018 Via de website gekocht

Slechtste klantenservice ooit

Bestellen en levering gingen prima. Vervolgens met een klacht over een product 2 uur (!) in de wacht gehangen aan de telefoon, waarna maar opgehangen. Via het klantcontactformulier op de website alsnog verzocht om contact met ons op te nemen, niets meer gehoord. Ik bestel hier nooit meer.

Officiele reactie van pinkorblue.nl 12-04-2018

Beste klant, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het niet is gelukt om contact met ons op te nemen. Helaas zien we bij deze feedback geen bestelnummer staan, dus kunnen we het niet nakijken. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@pinkorblue.nl ? Deze moet zeker bij ons binnen komen, dan kunnen we je verder helpen. Alvast bedankt. Groeten, jouw pinkorblue-team

Nathalie 26-02-2018 Via de website gekocht

Trage levering

De 21 ste besteld ondertussen de 23 ste nog steeds niet bij de post....
we zijn dan misschien verwend, de dag van vandaag. maar na 2 dagen verwacht je toch wel dat het bij de post zou zijn ?

Officiele reactie van pinkorblue.nl 02-03-2018

Beste klant, bedankt voor je feedback. Wij versturen onze producten vanuit verschillende magazijns, waardoor er inderdaad een aantal stapjes zitten tussen de verzending door ons en het ontvangen door PostNL. Het verwachte bezorgmoment dat via de trackinglink is te zien kan hierdoor nog aan worden gepast. Je kunt natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij nog eventjes met je mee kijken. Groeten, jouw pinkorblue-team

Laura 16-01-2018 Via de website gekocht

Slechte klantenservice

De door mij bij pinkorblue aangeschafte borstkolf heeft het na zes weken gebruik begeven. Na dit probleem bij pinkorblue kenbaar te hebben gemaakt, duurde het bijna een week voordat zij met oplossingsvoorstel komen. Zij geven aan dat ik de kolf moet opsturen voor reparatie en dat dit enkele weken in beslag zal nemen. Ik heb herhaaldelijk aangegeven de kolf (bijna) dagelijks nodig te hebben, en dat zal voor de meeste mensen met een kolf gelden, reparatie duurt dus gewoon te lang. Als ik geen nieuwe borst had gekocht was of mijn kind uitgehongerd, of was ik ontslagen omdat ik niet kon gaan werken. Ik vind dat als je dergelijke producten verkoopt je je ook moet realiseren wat het belang is van een goede werking ervan. De service van pinkorblue vind ik erg teleurstellend en het personeel lijkt geenszins in staat om mee te denken. Ik zal hier nooit meer bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van pinkorblue.nl 17-01-2018

Beste klant, bedankt voor je review. Wat vervelend, dat de kolf stuk is gegaan. Als een product na ingebruikname defect raakt, zal dit via de garantie vanuit de fabrikant opgelost moeten worden. We moeten in dergelijke gevallen contact opnemen met de fabrikant en proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden. We begrijpen dat dit, vooral bij een kolf, erg vervelend is. Om hygiënische redenen kunnen we echter helaas geen leen-kolven aanbieden. We hebben aangeboden dat we via de fabrikant een nieuwe motor zouden aanvragen, zodat je deze sneller in huis hebt dan bij een reparatie, maar Ik zie dat je contact heb gehad met onze klantenservice en hiervan geen gebruik wilt maken. Mocht je je toch nog bedenken, kan je je uiteraard nog bij ons melden.. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Groeten, jouw pinkorblue-team

Inge 16-01-2018 Via de website gekocht

Levering ruimschoots te laat!

Pakket werd volgens de mail na 1 dag al verzonden, klinkt goed. Drie dagen later is het pakket nog steeds niet bij PostNL in het systeem bekend. Probleem gemeld (en gemeld dat het pakketje haast heeft), maar vanuit Pinkorblue mag geen actie ondernomen worden binnen de eerste week (!). Na één week wordt een onderzoek aangevraagd bij PostNL, duurt een dag, en indien het pakket kwijt is, kan ik vier dagen laten een nieuw pakket verwachten. Levertijd 2 weken dus! Vooral het feit dat ze weigeren actie te ondernemen als er duidelijk iets mis is, is erg vervelend!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

R. Hamers 23-12-2017 Via de website gekocht

Prima service in drukke decembermaand

Ik had van tevoren een aantal aanzienlijk negatieve recensies gelezen, dus ik was wat huiverig. Een week voor kerst een bestelling geplaatst. Na 2 dagen een mail gestuurd, om te vragen of het voor kerst zou lukken. Meteen werd er gereageerd dat het pakket diezelfde dag nog verzonden zou worden. Ruim voor kerst het pakket in huis gekregen. Kortom, erg tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bianca 20-12-2017 Via de website gekocht

Super service!

Enige tijd geleden hadden wij voor 5 december een specifiek cadeau besteld bij 3! verschillende webshops en telkens na de bestelling gedaan te hebben kregen wij bericht dat dit product toch niet op voorraad was. De tijd begon te dringen en via PinkorBlue zagen wij dat dit product nog wel voorradig was. Om zeker van onze zaak te zijn voor het bestellen telefonisch contact gezocht en de situatie uitgelegd. Er werd gegarandeerd dat het product er was en dat deze zsm onze kant op zou komen om hopelijk op tijd binnen te zijn. Op 5 december om 15.00 uur was ons pakketje binnen op de valreep, wat een service in deze drukke tijden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jacqueline 07-12-2017 Via de website gekocht

Opgelucht

Wij hebben een pakketje besteld bij Pinkorblue.nl op 26-11-2017 voor onze zoon voor Sinterklaas. We hebben lang moeten wachten omdat het pakketje helemaal uit Dortmund Duitsland moest komen. We hebben 3 tot 4 keer moeten bellen met Pinkorblue.nl en ook met Post.nl we hebben ons echt afgevraagd waar ons pakketje bleef. Op een gegeven moment en dat was op 4 december werd ons verteld door Post.nl dat Pinkorblue.nl een onderzoek moest instellen. Wat ze in eerste instantie niet wouden. Maar waar we toch op aangedrongen hebben. Omdat we het graag wouden hebben voor onze pakjesavond. En het is gelukt👍😇. Waarempel op 5 december om precies 17.55 hebben ze netjes het pakketje afgeleverd. Wat waren wij opgelucht😅.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van pinkorblue.nl 12-12-2017

Beste klant, bedankt voor je feedback.
In deze drukke tijd van het jaar hebben wij inderdaad een wat langere levertijd. Daar wij onze pakketjes vanuit verschillende magazijnen verzenden, wachten we altijd een paar dagen af voor we een officieel onderzoek instellen, daar ervaring leert dat de pakketen alsnog goed bij PostNL zullen aankomen. Mocht dit toch wat lang duren, willen we natuurlijk zo snel mogelijk uitsluitsel hierover hebben, zodat we een oplossing kunnen bieden.
Als er na verzending nog een vertraging wordt opgelopen door in dit geval PostNL, door de drukke tijd, kan het inderdaad wel eens erg spannend worden. Fijn om te horen dat het pakketje toch nog op tijd bij jou was aangekomen.
We zien je graag nog eens terug in onze webshop!

yvonne 11-10-2017 Via de website gekocht

Waardeloos

Op 18 sept Lego Ninjago movie bliksemstraaljager voor onze kleinzoon gekocht. Groot was de teleurstelling toen het pakket kwam en er een zakje ontbrak en 2 zakjes open waren en de poppetjes eruit gehaald waren. Uit het boekje ontbraken bladzijden. Gebeld, excuses en dit gebeurde nooit, maar stuurt u het maar terug u krijgt een nieuwe doos. 10 okt doos ontvangen, wsch dezelfde gekregen. Net gebeld, 2 opties, zakjes nakijken en doorgeven wat ontbreekt, dan krijgen we die nieuw. Of geld terug. Wat denkt u? Hier trappen wij niet meer in, dus geld terug.

Officiele reactie van pinkorblue.nl 12-10-2017

Beste klant,

Bedankt voor jouw feedback. Het kan niet de bedoeling zijn dat een pakketje wordt geleverd met gebruiksporen. Onze excuses dat dit gebeurd is. Zoals jij ook al aangaf, hebben wij aangeboden om de kapotte onderdelen nieuw te versturen of jouw geld terug te storten. Het spijt ons dat dit voor jou geen bevredigende oplossingen zijn.

Groeten,

jouw pinkorblue-team

Koppie 04-10-2017 Via de website gekocht

Beloofde levertijd klopt niet

Wij hadden daar het cadeau voor onze zoon besteld. Via PostNL konden we zien op welke dag het bezorgd zou worden. Maar het kwam niet en ineens veranderde de levertijd naar de volgende dag. Die dag erna precies hetzelfde. Nu wachten we nog op het pakket maar mijn zoontje is al jarig geweest. Super lullig!
Ze waren ook nog eens niet telefonisch bereikbaar op een doordeweekse dag. Gelukkig de dag erna wel iemand kunnen spreken alleen kom hij niks voor ons doen...

Als je met een product geen haast hebt (alle tijd) is het een prima webshop. Maar ik zal er niet snel nog eens wat bestellen.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van pinkorblue.nl 09-10-2017

Beste klant,

Bedankt voor jouw feedback. Het spijt ons dat je niet tevreden bent met onze service.

Wij versturen de pakketjes van ons distributiecentrum naar PostNL. In deze reis is het niet duidelijk wanneer PostNL precies het pakketje ontvangt en verder naar de klant verzend. PostNL geeft wel een schatting. Het kan zijn dat dit later nog wordt aangepast, zoals bij jou waarschijnlijk het geval was.

Heb je geprobeerd om ons op 3 oktober te bellen? 3 oktober was het in Duitsland een feestdag, dag van de Duitse eenheid. Op deze dag was iedereen in Duitsland vrij. Helaas konden wij daarom ook geen telefoontjes of mailtjes van onze klanten beantwoorden.

Ik hoop dat het pakketje nog binnen de aangegeven levertijd is aangekomen.

Harry van Diepen 17-09-2017 Via de website gekocht

Loopwagen Beer heeft gammele wieltjes van pinkorblue

Op aanraden van de ouders een loopwagen Beer besteld voor onze 1 jarige kleinzoon. Het bestellen en de aflevering verliep goed. Echter in het zakje met onderdelen ontbrak 1 bam de 12 schroeven B. Pas na te leveren na opsturen foto van de Aufbauanleitung. Nalevering van dit onderdeel duurt weken.
Echter de wieltjes, een belangrijk onderdeel van een loopwagen, zwabberen en lopen aan. De rubbers op het loopvlak "lopen" er voortdurend af. Als grootouders schaam je je diep om zo'n barrel waar flink voor betaald is cadeau te geven.

Officiele reactie van pinkorblue.nl 20-09-2017

Beste klant, bedankt voor jouw feedback. Het is erg vervelend dat het product dat je hebt besteld niet helemaal naar wens is. Daar wij zelf niet veel reserve-onderdelen op voorraad hebben, moeten we dit nabestellen bij de fabrikant. Dit kan helaas een tijdje duren, afhankelijk van de drukte bij de fabrikant en de snelheid van verzending. Uiteraard kan je er, zoals aangegeven, ook voor kiezen om het product te retourneren, als je dat liever wenst. Hiervoor kan je uiteraard contact opnemen met de collega's van de klantenservice. Zodra wij meer informatie hebben over de reserve-onderdelen, laten mijn collega's dat direct bij jou weten.

Lia Bella 11-09-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Wij hadden een gb pockit plus buggy besteld op de pink or bleu website. De buggy werd binnen 2 dagen geleverd. Heel snel! Wij zijn heel blij met de buggy! Perfecte service! Wij zouden zo weer iets bestellen bij pink or bleu.

C.A. 11-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en communicatie

Wij hadden iets besteld voor onze kleindochter die een week later 1 jaar zou worden.
Besteld , betaald ,maar een bevestigingmail bleef uit.
Via de chat contact gezocht en heel erg vriendelijk en behulpzaam zou het nagekeken worden.
Uitgezocht en gevonden ,kreeg een zeer vriendelijke mail dat het zo spoedig mogelijk verzonden werd.
Inderdaad een paar dagen later kreeg ik mail ,ze hadden het pakket gevolgd voor ons dat de kleine het gelukkig toch nog voor haar verjaardag had en dat de post het die middag kwam bezorgen .
En ook dat klopte.
Wij kunnen alleen maar zeggen alle lof voor de vriendelijke en behulpzame service en communicatie, TOPPIE.
Echt zoveel moeite gedaan ,wij zijn meer dan tevreden klanten van Pinkor Blue

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Menno 02-08-2017 Via de website gekocht

Nooit iets bestellen!

Een prachtige Lego Ninjago set besteld, voor verjaardag zoon.
Bij het uitpakken kado blijken zakjes Lego te missen, Lego zakjes zijn altijd genummerd.
De Ninjago figuurtjes missen en de bouwhandleiding heeft slijtage aan de rug.
Gebeld met Pink or blue en telefoniste Jennifer wijst erop dat missende blokjes bij Lego te zijn bestellen (alsof men weet dat de Lego setjes bij Pink or BLue niet kloppen!) maar conclusie klant is dat er dermate veel blokjes en actiefiguurtjes missen dat dit niet te doen is, mag het pakketje retour gezonden worden met als afspraak dat er een vervanging gezonden wordt.
De retourzending was 13 juli en het is nu 3 augustus.........................Pink or Blue zegt nu dat de zending niet genoteerd staat in het systeem................Geen Kado dus!!!!

Wel betaald en geen product!
Dit riekt naar oplichting!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van pinkorblue.nl 03-08-2017

Beste klant,
Bedankt voor je review. Helaas komt het wel eens voor dat pakketjes van Lego niet helemaal compleet zijn. Hiervoor heeft Lego de service in het leven geroepen voor het nabestellen van onderdeeltjes. Dit is uiteraard kostenloos.
Het is natuurlijk mogelijk om een product kostenloos te retourneren, als het niet compleet geleverd is. Helaas hebben wij de retourzending nog niet ontvangen en hebben we geen trackgincode van jou ontvangen, waarmee we de zending kunnen controleren. In dit geval kunnen we helaas niet zo veel voor je doen, behalve afwachten.
Graag ontvangen wij alsnog de barcode van het retourpakket, zodat we je hiermee kunnen helpen en voor een nieuwe zending kunnen zorgen. Je kunt hiervoor graag contact opnemen met onze klantenservice.
Jouw pinkorblue-team.

Sanne 01-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling

Na het lezen van verschillende reviews met frisse tegenzin toch maar de buggy besteld die ik graag wilde hebben. Deze was bij PinkorBlue namelijk €90 goedkoper dan bij andere websites, dus dat vond ik de gok wel waard.
Mijn 'tegenzin' bleek echter nergens voor nodig, want heb de buggy nu, 4 dagen later in perfecte conditie binnen staan. Goede communicatie via mail mbt track en trace, verzending etc. Geen minpunten, Perfecte afhandeling!

Alice 25-07-2017 Via de website gekocht

Niet betrouwbaar webshop!

Ik had ROTHO Toiletttrainer Kidskit 3-in-1 en een creme gekocht. De toilettrainer was niet stabiel en onveilig dus ik moest het retouneren. Mij werd verteld dat retour gratis is met gebruik van een code. Niet waar dus moest 6,95 betalen met post.nl. Ik kreeg inplaats van 4,99 verzendkosten plus 19,95 voor de products in totaal maar 18,55 terug. Ik vroeg waarom, ik kreeg korting en ook omdat ik een creme had besteld dan word het 4,99 verekend. Ze hadden beloofd per email de retourverzending stukje terug te betalen en ook dat niet gebeurd. Ben zeer teleurgsteld, ik raad niemand aan om iets te kopen bij hun webshop.

Officiele reactie van pinkorblue.nl 25-07-2017

Beste Alice,
bedankt voor je review. Ik heb even het verloop van jouw bestelling bekeken.
Ik zie dat je inderdaad 2 producten hebt besteld. De verzendkosten voor deze 2 producten is €4,99. Als je 1 product retourneert, zullen de verzendkosten niet worden terugbetaald, daar niet de gehele bestelling terug is gekomen. Je hebt tevens een kortingscode gebruikt bij het plaatsen van de bestelling, waardoor je €18,55 voor het product hebt betaald. Dit hebben wij daarom ook terug naar jou overgemaakt.
We hebben jou onze kostenloze retourprocedure gegeven, waar je het pakketje naar kon terugsturen. Waarom Primera dat adres niet heeft geaccepteerd, weten wij helaas niet. We hebben aangegeven dat we willen proberen je hierin tegemoet te komen. Hiervoor hebben we afgesproken dat jij je bij ons meldt, zodra je de terugbetaling van het product had ontvangen. Helaas hebben we niets meer van jou vernomen, waardoor we het ook nog niet aangevraagd hadden bij onze financiële afdeling. Dit is inmiddels in gang gezet en als het goed is, heb je hier nog contact over met onze klantenservice.
Ik hoop je hiermee een uitleg te hebben gegeven in onze werkwijze en twijfel er niet aan, dat je samen met de klantenservice toch nog tot een oplossing komt.
Met vriendelijke groet, jouw pinkorblue-team

Bella 20-07-2017 Via de website gekocht

Altijd goede service

Sinds 2015 klant
Leuke spullen en veel op voorraad en vooral de chicco bad en verzorgingsproducten zijn heerlijk !
Een product ging binnen de garantie termijn stuk en werd meteen goed opgepakt en vervangend artikel gekregen !
Vriendelijke klantenservice
Alleen de levertijd zou wat sneller kunnen :)
Wat ook nog fijn is is dat je met klarna account kan betalen in termijnen voor als je een grote aankoop doet.
Al met al top!

Kristel 22-06-2017 Via de website gekocht

Top top top

Ik vond het best eng om bij een site te bestellen die ik niet kende en bizar scherpe prijs had voor de buggy die ik zooooo graag wilde. Dat kan toch niet kloppen? Toch gedaan en las daarna de reviews, toen kneep ik m wel even maar volledig onterecht!!!! Heb maandag Mn bestelling geplaatst en heb m vandaag (donderdag) binnen gehad! Echt top en zeker een aanrader! En overigens is de klantenservice via de chat ook top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stefan Bijmolt 27-05-2017 Via de website gekocht

Teleurstellend

Levertijden worden niet waar gemaakt. Bestellingen worden niet gegroepeerd, dus komen op verschillende dagen binnen. PostNL krijgt als snel de zwarte piet toegeschoven.
Verpakking waar incorrect product in zit. "Hotline" slecht bereikbaar. Wel vriendelijk te woord gestaan als het eindelijk lukt.

Officiele reactie van pinkorblue.nl 30-05-2017

Beste Stefan,
bedankt voor je feedback.
We begrijpen dat je niet helemaal tevreden bent met hoe de levering van je bestelling is verlopen. Wij proberen altijd alle pakketten bij de klanten binnen de aangegeven termijn te bezorgen. We maken gebruik van een groot logistiek netwerk, waarbij het helaas soms voorkomt dat er pakketjes vertraging opgelopen.
Onze excuses voor het ongemak!

Anne 20-05-2017 Via de website gekocht

Heel goede service!

Hebben ooit een artikel besteld waarvan nog net binnen de garantie iets stuk ging. Dit hebben ze met leverancier opgepakt en bemiddeld.

Nina 11-05-2017 Via de website gekocht

Mooi product en prima service

Erg tevreden met mijn bestelde product. Er was een kleine vertraging in de levering, maar ik werd tijdig en goed geïnformeerd door de vriendelijke klantenservice, super.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Otto 02-05-2017 Via de website gekocht

Slechte levering

kados besteld voor de 3e verjaardig van mijn zoontje. levering wordt keer op keer uitgesteld en staat nu geplanned voor de dag na zijn verjaardag

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces

Officiele reactie van pinkorblue.nl 04-05-2017

Beste Otto,
bedankt voor je feedback. We begrijpen dat je niet tevreden bent met hoe de bestelling is verlopen. Wij proberen altijd alle pakketen bij de klanten binnen de aangegeven termijn te bezorgen. We maken gebruik van een internationaal logistiek netwerk, waarbij het helaas soms voorkomt dat er pakketjes vertraging opgelopen. Als dit gebeurt, proberen wij het probleem zo snel en goed mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak. Mochten er verder nog problemen zijn neem dan nog even contact op met onze klantenservice.

Martijn B 29-04-2017 Via de website gekocht

Goede service achteraf

Ik heb een tijdje terug wat besteld bij pink or blue en een deel was kapot gegaan. Nadat ik contact heb gehad met de klantenservice heeft pink or blue ervoor gezorgd dat er binnen no time een nieuw onderdeel bij me was afgeleverd! Super!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Janneke Nobel 20-04-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De website is overzichtelijk. Er wordt snel gereageerd op emailtjes en de klantenservicemedewerkers zijn erg aardig. De levering kwam binnen de aangegeven tijd. Helemaal tevreden!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van pinkorblue.nl 24-04-2017

Beste Janneke,
bedankt voor je review! Graag tot een volgende keer op pinkorblue.nl!

Marieke 22-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Na het lezen van allerlei slechte recensies durfde ik het eigenlijk niet aan om te bestellen bij PoB. Ik heb het toch gedaan omdat dit de enige plek was waar het onderdeel van het traphekje te koop was.
En ik ben blij dat ik het heb gedaan! Zondag besteld en gisteravond binnengekomen. Supersnelle levering dus! Het enige wat ze zouden kunnen verbeteren is het mailsysteem (ik kreeg vrij laat bericht dat het pakketje onderweg was) en de verpakking mag wat duurzamer.
Niks te klagen dus, prima webshop!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Sara 11-03-2017 Via de website gekocht

Een goede service

İk heb onlangs twee schommelpaarden besteld, ik twijfelde nogal omdat ik veel negatieve commentaren zag. Maar bestelde toch en spijt heb ik niet, echt super tevreden ik kreeg antwoord op al mijn vragen en de levering was zelfs een dag eerder dan gepland met track en trace code. İk ben heel tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maartje 24-02-2017 Via de website gekocht

Pinkorblue review

Zag een goede aanbieding op pinkorblue, maar na het lezen van de vele slechte reviews twijfelde ik of ik het wel zou bestellen daar. Het was echt een scherpe prijs en toch de gok gewaagd. Wat blijkt alles keurig op tijd geleverd en nig een mailtje gekregen toen het pakketje verstuurd was. Dus gewoon niks op aan te merken. Prima tevreden.

Maria 20-02-2017 Via de website gekocht

Nooit meer bestellen

Ik wacht al meer dan 3 weken op een box, de eerste levering verschoof ook iedere x de bezorgdatum tot helemaal niks meer, de box was ontraseerbaar , nieuwe levering duurt nu ook al bijna 2 weken nog steeds weer geen track en tracé pfff...hoe is dit mogelijk!
KRijg wel antwoord op mail is de deur uit en magazijn enzo maar geen box. Ik bestel hier nooit meer. En de box wachten we nog steeds op . Levertijd is 3a5 dagen, nou mooi niet dus. Hij raakt zoek (zeggen ze) dat in deze tijd, vandaag bestellen is morgen in huis zo moet het.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Kim 17-02-2017 Via de website gekocht

Super service

Onlangs een cadeautje voor mijn dochter besteld via deze website. Door alle negeatieve reviews was ik wat sceptisch, maar ik ben meer dan tevreden of de afhandeling.
De bestelling werd geleverd binnen de vooraf beloofde levertijd. Helaas was het product defect.
Na mail contact, waar ik trouwens iedere keer snel antwoord op kreeg, kon ik het product snel terug sturen. (donderdag ontvangen, vrijdag al weer op de post terug gestuurd)
Ik kreeg het aanbod om te wachten op een nieuwe, maar dit zou 2 weken kunnen duren. Ik mocht ook een nieuwe bestellen. Hiervoor kreeg ik een kortingscode zodat ik de verzendkosten zou besparen. Echt prima service dus!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

jan.hoeijmans 14-02-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte levering

Het is vandaag dinsdag. Vorige week donderdag zou worden geleverd waar wij zelfs nog speciaal voor thuis gebleven zijn.
Tot onze grote verwondering werd vervolgens het afleveringstijdstip verschoven naar vrijdag, vervolgens naar dinsdag (vandaag) en zojuist zie ik dat het tijdstip al weer verschoven is naar morgen. Het kind waar het kadootje voor bestemd is heeft helaas nog niets gekregen voor zijn verjaardag.
Past niet meer in het huidige profiel van webwinkels.
kortom een SLECHT BEDRIJF wat ik niemand kan aanbevelen

Fam. Louws 13-02-2017 Via de website gekocht

geduld

In december een kado voor mijn dochter besteld. De beloofde levertijd werd niet behaald. Heb daarom direct de bestelling geannuleerd. Maar nog steeds is mijn geld niet terug gestort. Mijn geduld raakt zo langzamerhand op!
Wat een slechte service!

Jeffrey 30-01-2017 Via de website gekocht

Slechte service en een ontevreden klant.

Een autostoel bestelt via pinkorblue. Levertijd 4-5 dagen. Na een 8 dagen geen stoel of melding, maar eens gebeld met de helpdesk. Ze zouden er spoed van maken. Na 2 weken nog geen stoel, wederom gebeld met de helpdesk. Verzoek gedaan om geld terug te laten storten. Dat kon de mevrouw aan de telefoon niet regelen, dat moest naar een andere collega gestuurd worden. Op moment van schrijven geen reactie ontvangen van pinkorblue.

Minpunten

• Helpdesk
  • Communicatie

Roos 25-01-2017 Via de website gekocht

Nooit iets bestellen!

3 traphekjes gekocht van rond de 100 euro per stuk, waarvan er 1 stuk was. Maanden geleden retour gestuurd en nooit iets op gehoord. Aan de telefoon word je automatisch in de wacht gezet en wordt de verbinding na enige tijd gewoon verbroken. Op e-mails wordt ook regelmatig niet gereageerd. Het woord service komt zeker niet voor in hun woordenboek!

Pluspunten

• Die zijn er niet!

Fernanda l 10-01-2017 Via de website gekocht

Cheap price= long wait to get product

The prices are attractives buy the customer service is BAD! They promised they will send the product and they are just playing with me saying they send the product which was for my son birthday. I should have read comments before to buy in this store. I advice to other people to pay more and have the product on time.

Pluspunten

• nothing is positive !!!

Minpunten

• Bad customer service
  • Lying about send products

Bianca 02-01-2017 Via de website gekocht

Je moet te lang wachten op je geld als je iets terug stuurt

De prijzen zijn echt prima, mooie aanbiedingen vaak ook en een leuk assortiment.

Ik had voor 5 dec iets besteld en kreeg 2 dec in de avond te horen dat ze het niet konden leveren ivm de drukte. Hoewel ik ruim op tijd besteld had. Uiteindelijk na een ietwat boze mail kreeg ik te horen dat deze toch op tijd geleverd kon worden.

Bij aankomst was het niet wat ik verwacht had en stuurde deze dus terug. Inmiddels wacht ik al 4 weken op mijn geld, wat max 2 weken zou moeten zijn.

Ronduit schandalig. Ik kom niet om van de honger door die €50 maar er zijn misschien mensen die het wel gelijk nodig hebben. Zeker met de feestdagen.

Dick van Silfhout 15-12-2016 Via de website gekocht

Babyfoon Alecto

Ik heb voor deze webwinkel gekozen omdat die de beste aanbieding heeft.
Een snelle en correcte aflevering is een pluspunt voor Pinkorblue.
Dit is zeker een aanbeveling waard.
Als eindcijfer wil ik een 10 geven.
Bedankt Pinkorblue.

Jean 05-12-2016 Via de website gekocht

Langzaam........traaaaag!

22 November besteld en eergisteren maar eens gebeld. Twee maal een antwoordapparaat waarna de verbinding werd verbroken. Slechts bereikbaar tot 16h... als ze tenminste opnemen. Eerst zou deze dit weekend bezorgd worden (11 dagen na bestelling!!!) Nu is het weer gewijzigd naar 6 december.

Dat is mooi als je een cadeau koopt voor 5-12! NOT!

Dit was eens maar nooit meer .. amateurs

vierwinden 04-12-2016 Via de website gekocht

Bestel elders!

Meest schandalige internetwinkel ooit meegemaakt. Cadeau gekocht voor mijn zoon; nooit geleverd. Gemaild waar het bleef: geen antwoord. Vervolgens gebeld: pakket was door PostNL geretourneerd omdat geen adres bekend zou zijn. Grote onzin. Afijn, dag later tegen beter weten in toch maar weer bestelling geplaatst. En weer niet geleverd! Met als gevolg dat ik geen cadeau had voor de vierde verjaardag van mijn zoon. Waar het pakket was? Weer teruggestuurd, aldus chagrijnige medewerker. Ze kon niet vertellen waarom.

Minpunten

• slechte service
  • klantonvriendelijk