Neboweb.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Neboweb.nl.

Neboweb.nl stelt zich voor

NEBO foto-video-digitaal is sinds 1923 met 6 vestigingen in de Randstad de winkel voor al uw apparatuur aankopen. In al onze vestigingen kunt u terecht voor een goed en vertrouwd advies. Het bedrijf levert aan consumenten, overheid en bedrijven. Wij beschikken over deskundig personeel dat u graag te woord staat. Dus kom gauw langs en overtuig u zelf.

Piet45 van den Heuvel 14-01-2011

Vlotte open en snelle afhandeling met een direct deskundig kontaktpersoon

Roger Geutjes 12-01-2011

Prima winkel!
Snelle levering, duidelijke info per mail.
Na levering misten wij een onderdeel wat direct toegezonden is.

jo1975 12-01-2011

Maandag's gebeld of de printer inderdaad op voorraad was zoals gemeld stond op de webpage. Vriendelijke meneer bevestigde dat dit zo was. Daarna printer besteld. Binnen 1/2 uur reactie (mail) van de TNT pakketservice dat mijn pakket klaar stond om opgehaald te worden. Dag erna geleverd.

Stef2000 31-12-2010

Goede, nette winkel. Snelle afhandeling. Wat wil je nog meer?

lutz3333 28-12-2010

Uitstekende telefonische info over beschikbaarheid, afhalen mogelijk, besteld 's middags vóór Kerstmis, bezorgd de middag ná Kerst. En bovendien de goedkoopste aanbieder van deze discman. Prima zaak.

Pjotr266 25-12-2010

zeer tevreden over de snelle afhandeling en bezorging (ondanks TNT ;-)). Keurige factuur ingepakt en zorgvuldige verpakking in/van doos.
Aanrader!

theo48 23-12-2010

prima product,snelle verzending,goede communicatie.
Topper!!!!!

Prado1968 20-12-2010

This website is very good. Customer Service shows a phone number of contact. For this product a delivery date of 5 days was announced and I got it on time by TNT, certified post. Well packed too. I will shop here whenever required... reliable.

goudje 08-12-2010

Dag 1 besteld en dag 3 keurig in huis.

co velder 06-12-2010

Goede telefonische voorlichting en snelle correcte levering.

plokkie 03-12-2010

Website doet wat goedkoop aan. Kan natuurlijk de bedoeling zijn, maar toch.
Verder verliep alles vlot. Levertijd perfect nagekomen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status.
Ik vind alleen de verzendkosten aan de hoge kant. Veel internetwinkels leveren tegenwoordig tegen behoorlijk lagere prijzen af.

Jaoneke 24-11-2010

Levering exact volgens gegevens. Zeer goed verpakt ivm kwetsbaarheid en controle op geopende verpakking.
Alles compleet.

Zegwaard 19-11-2010

Alles is uitstekend verlopen ; vanaf de telefonische info tot en met de internet bestelling en financien
een dikke pluim !Ook de mogelijkheid om d.m.v. tracking de bestelling te blijven volgen .

stef Verlinden 02-11-2010

Printer besteld die volgens opgaaf op de website op voorraad was. Nadat ik 2 weken niets hoorde maar eens gebeld. "Ja dit is een nieuw model en die wordt nog niet geleverd, maar hij komt er nu snel aan'.

Bijna 4 weken later nog steed geen teken van leven. Order gecanceled en nu maar hopen dat het geld nog terug komt...

fn002449 02-11-2010

Donderdags dit product (Philips HD 7850/60 Senseo Latte Select) besteld. Dinsdag in huis.

Ik had nog even m'n order na gebeld of ik de goede kleur had besteld. Binnen 10 seconden werd ik te woord gestaan door een keurige meneer die mijn vraag binnen een enkele minuut kon beantwoorden. Zoals het hoort!

Perfect.. mocht ik nog iets nodig hebben zal ik zeker niet aarzelen om opnieuw iets bij deze website te bestellen.

Frodo666 29-10-2010

Snelle afhandeling. Sochtendsvroeg op 27 oktober besteld, volgende ochtend binnen. Netjes verpakt.

ducaatje1966 22-10-2010

Product niet op voorraad, wel vooruit betaald.
Binnen paar dagen per email bericht dat product alsnog binnen is gekomen en gelijk verstuurd, Volgende dag binnen gekregen.

ad bergsma 15-10-2010

Product niet gekocht maar besteld. omdat het artikel niet voorradig was zou ik nog moeten wachten op de levering.
Na een week heb ik gevraagd of ik nog kon annuleren omdat het me te lang ging duren.
het binnen een kwartier ontvangen retourmailtje zei me dat het geen probleem zou zijn en ik kon mijn bankrekeningnummer geven voor het terug te storten aankoopbedrag.
kijk, en dat vind ik service met een grote S!
dat kom je (lang) niet overal tegen.
ik zal daarom ook niet afhaken als potentiele klant.

Leo Meijers 04-10-2010

Ik had bij NeboWeb een microsetje voor mijn dochter gekocht wat bij aankomst een defect vertoonde (wordt DOA: "Death On Arrival" genoemd). Teleurstelling alom natuurlijk en ik beetje boos een mail aan Nebo verstuurd... wat volgde is, wat mij betreft ongekend: binnen 12 uur antwoord op mijn mails, duidelijke instructies wat te doen, nieuwe set binnen 2 dagen in huis, verzendkosten vergoed, fantastisch!!!!
een voorbeeld voor webwinkels!!!

2232jansen 23-09-2010

Ik heb op deze website de Philips shb 9000 gekocht. Het prijsverschil was wel erg groot t.o.v. de winkels.
Binnen 3 dagen had ik product netjes in huis. Het was voor de eerste keer zo via internet bestellen maar ik echt heel tevreden. Verder vond ik de website erg mooi uitzien.

helena66 26-08-2010

Ik heb pas wat artikelen aangeschaft bij de nebo.
Alles werd zeer netjes en supersnel geleverd.Klasse.
Dit heb ik wel eens anders meegemaakt.
Bij nebo wordt je goed op de hoogte gehouden van de levertijd,ook dit gebeurt tegenwoordig zelden.
Ga zeker vaker bestellen bij de nebo.
Ik vind dit een erg betrouwbare webshop met een hoop leuke artikelen en zeker niet de duurste.

mic71 25-08-2010

Na enig speurwerk de Nikon D90 + 18-105mm VR besteld nadat ik eerst telefonisch contact had gehad met de klantenservice. Vragen keurig beantwoord en bezorging zeer snel. Ook een prettig idee dat er nog 8 winkels zijn. Kom hier zeker terug als ik weer iets nodig heb. Aanrader!

ErikRooz 24-08-2010

Een Siemens telefoon gekocht: Nebo had mogen melden dat t een duits model was (met daarin een duits gesproken voicemail. Vandaar de goedkoopste?). De levering was niet binnen 3 werkdagen zoals hun website vermeld, maar duurde een 6 werkdagen. Na een email gestuurd te hebben is wel direct contact en aktie genomen.

hotto 24-08-2010

Had een gigaset C595 besteld. Weinig info op site over product, wel prima over voorwaarden, verzending ed.
Bij levering bleek het een Duits mode te zijn en werkte nummerherkenning niet. Na lang zoeken blijkt dat te liggen aan Duitse model die alleen herkenningsprotocol van kabel ondersteund en niet van KPN. Zag later dat andere sites daar wel voor waarschuwen.
Neboweb gebeld en alles is perfect afgehandeld! Mocht de opengemaakte doos terugsturen. Kreeg meteen bevestiging toen hij ontvangen was en had de dag erop mijn geld (excl kosten terugsturen) terug.

marloes10 22-08-2010

Was op zoek naar een Nikon d 90 voor scherpe internetprijs en goede service en uitleg.
Werd in de winkel goed en vriendelijk geholpen. Goede uitleg over eventuele extra accessoires en garantie uitbreiding gehad,
en mogelijkheden die je met foto`s kan doen.Zoals foto op glas of canvasdoek!
Heb dan ook met plezier deze reflexcamera bij NEBO gekocht.Duidelijk en overzichtlijke website .
Dus helemaal top !!