Neboweb.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Neboweb.nl.

Neboweb.nl stelt zich voor

NEBO foto-video-digitaal is sinds 1923 met 6 vestigingen in de Randstad de winkel voor al uw apparatuur aankopen. In al onze vestigingen kunt u terecht voor een goed en vertrouwd advies. Het bedrijf levert aan consumenten, overheid en bedrijven. Wij beschikken over deskundig personeel dat u graag te woord staat. Dus kom gauw langs en overtuig u zelf.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Milko 29-11-2023

In februari 2022 heb ik bij NEBO een Panasonic Lumix TZ95 aangeschaft. Helaas kan dit toestel al na 1,5 jaar bij het grofvuil, deze zomer hield mijn camera er namelijk plots mee op. Na een vriendelijk eerste contact met NEBO is het toestel direct opgestuurd, pas na enkele weken kreeg ik een simpele, onpersoonlijke e-mail met daarin een tekstregel gekopieerd: jammer, maar helaas: ‘uw toestel is overleden’, dit zou mijn schuld zijn, want ‘oxidatie’ door ‘externe handeling’. Hier werd totaal geen rekening gehouden met de context zoals gebruik en jonge leeftijd van de camera. Veel vragen die als eerste bij mij opkwamen zijn na contact te hebben gehad met NEBO helaas nog niet weggenomen. Duidelijk wordt dat de schuld in mijn schoenen wordt geschoven om onder de garantie vandaan te kunnen komen. De camera ligt bij het reparatiecentrum en zal worden weggegooid (of -behoorlijk lachwekkend- ik kan er voor kiezen voor €70,- een defect toestel op te laten sturen …). NEBO echter wilde hier, na een reactie waarin werd gemeld dat het geen fabricagefout was, niet meer verder op ingaan en negeerde ook mijn volgende berichten. Een deuk in het vertrouwen in een fotospeciaalzaak.

Mijn hele leven heb ik diverse camera’s gehad. Altijd van Sony, Canon, Olympus en Samsung. Alle leden van het gezin, maar ook familieleden, hebben altijd naar tevredenheid deze fotocamera’s gebruikt. Nooit is er een euvel geconstateerd zoals mij in de berichten vanuit NEBO en Panasonic zijn gemeld, camera’s werden vaak vervangen omdat de stand der techniek inmiddels het toestel voorbijsnelde. De eerste keer dat ik overstap naar een nieuw merk, Panasonic, begeeft het toestel het al na nog geen anderhalf jaar op vakanties gebruikt te hebben door 'oxidatie' en een ‘externe handeling’. Dit is een flinke tegenvaller: de camera heb ik aangeschaft vanwege de goede recensies, de winkel heb ik gekozen vanwege de prima reviews én de 5 jaar garantie. Dit blijkt echter totaal niks waard, menselijke benadering ontbreekt!

WJvdB 21-03-2023

Verrekijker Vortex Diamondback HD 15x56 aangeschaft voor de laagste prijs bij Nebo. Snelle afhandeling van de bestelling en al de dag na bestelling ontvangen. Prima verpakt en... belangrijker: prima product!

Goed op de hoogte gehouden via email van de verschillende fasen van betaling tot ontvangst.

Bertus 16-02-2019

Duidelijke website !

Het product dat ik zocht was op voorraad en NEBO bied dit product ook nog eens voor de laagste prijs aan.

Via Google zoekresultaten ben ik bij deze winkel uitgekomen

Zondags besteld dinsdag in huis!

Henk R. 05-02-2019

Prima webshop, duidelijk. Ik was aan een nieuwe camera toe, en m'n oog was gevallen op een Panasonic Lumix DMC-FZ1000. Uiteraard eerst wezen rondkijken op internet en kwam bij Nebo uit. Besteld en daar op wezen halen -Fred.Hendriklaan- lekker dichtbij. Goed geholpen, maar veel uitleg had ik niet nodig. Want ik fotografeer al sinds 2005 met een Panasonic (FZ-5/FZ-8/FZ-28/FZ-38/FZ-200). Verder heeft de winkel al een behoorlijk assortiment. Mocht ik weer is aan nieuwe camera toe zijn, dan is Nebo vlug gevonden.

Sharon 04-02-2019

Mooie producten en zeker de goedkoopste! Heb mijn camera vergeleken overal en kwam toch weer hier uit! Erg fijn. Gelijk de volgende dag bezorgd. Jammer dat ik de gratis fotografie cursus pas na 30 dagen krijg, want dan moet je in die tussentijd toch zelf de camera ontdekken terwijl ik dacht dat je die gelijk kreeg en meteen goed aan de slag kon gaan!
Voorderest zeker nog een x hier bestellen!

Rob v Overdijk 02-02-2019

Neboshop mooie site goede prijzen en een prima levering na bestelling binnen 2 dagen in huis super geregeld bedankt nog.

Saskia 26-01-2019

Nadat ik advies had gekregen via de chat functie van Nebo, heb ik mijn artikel besteld. Super tevreden over advies en het product!

Hanzepans 23-01-2019

Uitmuntende service en bezorging wat ze beloven, verrast dat er een extra accu bij het toestel geleverd was zonder dat het vermeld was

Marij 12-01-2019

Prima prijzen en snelle levering. Goed communicatie over levering en product.

Kristel 27-12-2018

Duidelijke overzichtelijke website.
Snelle nette verzending, ondanks feestdagen.
Product was bij nebo goedkoper dan bij de meeste webshops

arjan 06-12-2018

persoonlijke aanpak wint

Ik had voor Sinterklaas een leuke camera met tasje gekocht voor mijn dochter. De tas was niet direct leverbaar, dus ik werd gebeld met de vraag of ik de camera eerst wilde en de tas evt. later. Als de tas toch nog op tijd kwam zou deze net op tijd voor sinterklaas worden opgestuurd. De tas kwam uiteindelijk netjes op tijd, samen met de camera. Niks aan de hand dus, mar zeer netjes geregeld. Ik ben genoeg shops tegen gekomen die je gerust een week of 2 later vertellen dat ze je bestelling gaan annuleren omdat iets niet leverbaar blijkt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daryl 03-12-2018

Snel geleverd, goed geholpen via de telefoon

Goed contact ondanks drukke black friday, Martin heeft me netjes geholpen. Uiteindelijk A7iii geretourneerd maar dat kwam omdat ik zelf niet goed de garanatievoorwaarden had bekeken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

quicksnack 30-11-2018

Goede service, vriendelijke communicatie

Na levering van mijn bestelling bleek deze reeds eerder gebruikt te zijn. Na telefonisch overleg werd mij excuses aangeboden en zonder discussie een nieuw product toegezonden.
Deze is in uitstekende staat door mij ontvangen. De servicegraad van de winkel is buiten kijf hoog en professioneel. Blij met mijn aanschaf, blij met NEBO

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eva G 28-11-2018

Snelle levering

Vanwege de prijs (die gunstiger was dan op andere sites) voor Nebo gekozen. Kende het niet, maar was heel snel geleverd. Product was netjes verpakt, dus onbeschadigd aangekomen. Prima ervaring!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

M. Hoogstraat 06-11-2018

Prima service!

Via zoekproces hier terecht gekomen. Winkel zit in de buurt én het product was hier erg gunstig geprijsd. Door de winkel netjes gebeld dat het product klaar lag om te worden opgehaald. Allemaal prima dus!

Remco 01-11-2018

Snel, gemakkelijk en een goed prijs

Door het zoeken op google deze site tegengekomen, gemakkelijk te navigeren en te bestellen. Snel geleverd en netjes verpakt

hans 16-09-2018

goede prijs voor het juiste product

NEBO was verreweg de goedkoopste met de vervangende zonnekap die ik verloren had van mijn Sigma objectief.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Gerrit 11-09-2018

snelle en correcte levering

Na telefonisch informatie te hebben verkregen omtrent de prijsverschil van de Canon EF 70-200mm f/4L IS USM lens, het artikel via de wegsite aangekocht en de vogende dag al in goede orde afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John de Vries 06-09-2018

De service is perfect verlopen, goede info en afhandeling

De Nebo shop is mij ivm het doen van trainingen zeer bekend en ten volle vertrouwen. Tevens zonder iets aan te kopen, zeer goede informatie over het product. Het maakt voor de verkopers in verschillende filialen niet uit waar je iets koopt. Qua kennis en kunde zeer goed en heb veel vertrouwen in deze informatie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

fred 25-08-2018

Te vertrouwen

Alles verliep zeer vlot en de bestelling kwam tijdig aan . .

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bert Teunissen 21-08-2018

Geweldige service!

Er gaat niets boven persoonlijke betrokkenheid en die vond ik hier. Wat je wilt hebben is een naam en een nummer ipv een 'no-reply-email.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robin 29-07-2018

Als het automatische systeem goed zou werken was het een 10

Een tas en accessoire besteld via de site, keurig betaald via Ideal en toen bleef het stil.

Ik had besteld zonder account en helaas had het systeem mij de orderbevestiging met factuur niet doorgestuurd.

Na 1 mailtje naar de klantenservice werdt dit handmatig wel gelijk gemaild, dus verder geen ongemak :)

r.elhamdani 20-05-2018

Goede service

sharp tv voldoet aan verwachtingen. snel geleverd en ook nog eens de goedkoopste. De service is uitstekend.

Martin van Zetten 20-05-2018

Nebo doet wat ze beloven

De website was duidelijk en helder. De voorwaarden waren transparant en goed te vinden. De levering was precies zoals Nebo aangegeven had. En het product was goed ingepakt. Het product zelf (een minisetje van LG was origineel verpakt en werkt naar volle tevredenheid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annelie 17-05-2018

Goede prijs-kwaliteit; op tijd geleverd.

Goede prijs-kwaliteit, mijn camera was op andere sites een stuk duurder, of niet op voorraad. Ook is mijn bestelling op tijd geleverd.