Neboweb.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Neboweb.nl.

Neboweb.nl stelt zich voor

NEBO foto-video-digitaal is sinds 1923 met 6 vestigingen in de Randstad de winkel voor al uw apparatuur aankopen. In al onze vestigingen kunt u terecht voor een goed en vertrouwd advies. Het bedrijf levert aan consumenten, overheid en bedrijven. Wij beschikken over deskundig personeel dat u graag te woord staat. Dus kom gauw langs en overtuig u zelf.

Deze score is berekend op basis van 11 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

J. W. Brusse 07-12-2017 Via de website gekocht

snelle levering en goede service

overzichtelijke website en goede artikelen met voordelige prijzen
Ook snelle levering en gemakkelijk te betalen

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marloes 05-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Onlangs een bestelling gedaan en het is sneller geleverd dan in eerste instantie aangegeven op de website. Het product is ook zoals verwacht. Een tevreden klant

Ed 04-12-2017 Via de website gekocht

Goed assortiment

Een groot assortiment en voor een goede prijs!
Ik kon hier als enige van Nederland mijn gezochte Grundig draagbare cd speler kopen en had hem snel in huis.

A Benedictus 14-09-2017 In de winkel gekocht
Bankastraat

Goede service, fijne winkel

Online makkelijk foto's en dergelijke te bestellen, maar vooral blij met de service in de winkel! Goede tips, professionele aanpak en denken heel graag met je mee welke producten het best bij t doel passen:) bv even je foto bijwerken voor de uitvergroting!
Ook fijne pasfotoservice (kinderen!) snel en goed gemaakt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lex de Boer 04-06-2017 In de winkel gekocht
Korte Poten Den Haag

Echt geweldig geholpen door de heren van NEBO

Afgelopen zaterdag heb ik de Pansonic GH5 gekocht in de winkel. Al een paar keer geweest om te informeren. Niet iedereen heeft deze camera zo op op voorraad. Ik ga er mee filmen. Mijn dochter heeft eerder hier ook al een cameraEen grote investering maar door de prima uitleg en de geweldig service heb ik beslolten de camera te kopen.

Yvonne 19-02-2017 Via de website gekocht

Prima zaak.

Prima zaak en je kunt ook nog zelf naar de winkel met eventuele klacht als het niet goed is. Apparaat snel geleverd en goed ingepakt.
Het geeft nog extra geruststelling dat ze meerdere zaken hebben. Ik had er eerder nog nooit van gehoord maar via internet kwam deze zaak er goed af vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.

Henk Otterspeer 11-02-2017 Via de website gekocht

Digitaal Fotolijstje

Fijne website en gemakkelijk te bestellen. Af laten leveren bij een NEBO winkel in de buurt.
Hoef dan niet op de bezorger te wachten; zelf ophaal moment kiezen. Helemaal super.
Product is ook helemaal naar mijn zin!

wilma 08-02-2017 Via de website gekocht

koffiezetter gekocht

De prijs was concurrerend.
Er was verteld dat het 2 a 3 dagen duurt.
Alles verliep prima.
We hebben geen enkele klacht.
Voor de rest hebben we geen ervaring met deze winkel.
Maar ik zou er een volgende keer weer iets kopen.

Paul Jordaans 13-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering tegen een uitstekende prijs

Een prima prijs, goedkoper dan elke concurrent. Snelle bevestiging van de aankoop en de levering binnen een paar dagen. Voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• prijs
  • levering

M. Giesen 10-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare webshop

Via Kieskeurig kwam ik bij Nebo uit, die de scherpste prijs had voor de door mij gekozen mini muis. Bestellen en betalen ging eenvoudig. De muis werd keurig en veilig verpakt geleverd, in een passende doos. Het enige minpuntje was, dat de muis een dag later werd bezorgd dan ik had verwacht, ik bestelde op vrijdag na 17:00, en kreeg op woensdag geleverd in plaats van dinsdag.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Bestelgemak

Frogman 29-12-2016 Via de website gekocht

Verbatim Store 'n' Go Portable 1000GB USB 3.0 zilver

Goede prijs kwaliteits-verhouding, gekocht op uitkomst van eerdere reviews, De Verbatim Store 'n' Go Portable doet wat hij moet doen en is plug en play.
We gebruiken hem voor films op de TV af te draaien (TV is een LG curved Oled) Hij werd direct herkend door zowel Windows als TV , niets geen nadeligs van te vertellen en dus een goed apparaat.

Pluspunten

• snel
  • goed
  • geodkoop

wim 30-11-2016 In de winkel gekocht
den Haag

Een alroundwinkel

Een gemakkelijke website en een aantal fysieke winkels dat is wat Nebo de klant heeft te bieden.
Maar dat is maar EEN wel belangrijk facet van dit bedrijf want vakkennis en
klantvriendelijkheid is bij dit bedrijf een pre

Pluspunten

• Vakkennis
  • Goede bediening

Edwin 13-11-2016 In de winkel gekocht
Frederik Hendriklaan Den Haag

De Panasonic G80 systeemcamera bij NEBO gekocht.

Een bedrijf met meerdere vestigingen, komt goed over en hebben veel op het gebied van foto op voorraad. De kennis van zaken is prima te noemen. Prettig geholpen en kom zeker terug. De service en de kennis was prima te noemen. Ook de website waar ik vooraf op gekeken heb was goed en overzichtelijk te noemen. Afhalen in de winkel is een prima optie

Pluspunten

• Website en winkels, service prima
  • groot assortiment, veel kennis
  • goede prijzen

Vera 04-11-2016 In de winkel gekocht
Nootdorp

Sony HX90 gekocht bij Nebo Nootdorp

Op aanraden van mijn buurman heb ik bij Nebo de HX90 gekocht. Ik ben erg prettig geholpen, vakkundig personeel en een goede prijs.

Pluspunten

• Vakkundig personeel
  • Goede prijs

Sander 24-10-2016 In de winkel gekocht

Een heel fijne winkel met behulpzaam personeel

Ik kwam binnen in de winkel en werd gelijk vriendelijk begroet. Mij werd gevraagd of ik geholpen kon worden. Nou dat kon ik was opzoek naar een nieuwe camera een goeie kwaliteit camera die niet al te zwaar is. De meneer liet gelijk verschillende camera's zien en na overleg heb ik wat voor mij de beste keuze is mee genomen, de lx100

Pluspunten

• Behulpzaam personeel
  • Deskundig advies
  • Grote voorraad

Caroline 13-10-2016 In de winkel gekocht
Korte Poten

Panasonice GH4 gekocht

Een tijdje geleden al eerder iets bij Nebo gekocht. Gisteren de Panasonic GH4 gekocht. Weer top geholpen!

Pluspunten

• Goede service
  • Goede uitleg

Sabrina 01-10-2016 In de winkel gekocht
nootdorp

Canon 7751 printer

Vandaag mijn canon 7751 printer opgehaald. Goed geholpen en de eerste afdrukken zien er goed uit. Via de website besteld en afgehaald in de winkel.

Pluspunten

• Website met winkels
  • Goed geholpen

l Bakx 01-10-2016 In de winkel gekocht

broodbakmachine

zaterdag 24-09-2016 een broodbakmachine gekocht Unold 68110 Backmeister 640619 1 € 65,99 deze zou binnen twee werkdagen worden geleverd, maar dinsdag was er nog niets geleverd ,ik heb toen gebeld (want je hoort er niets van) en eerst zijden ze dat het bij post NL stond maar ik had natuurlijk al gekeken dat was niet. dus gelijk afbesteld .nog steeds staat mijn geld niet terug geboekt op mijn rekening 01-10-2016

Minpunten

• telaat leveren
  • wachten tot je geld wordt teruggeboekt

Hans 26-08-2016 Via de website gekocht

Wat een geweldige service! Alle lof aan het NEBO team

Een probleem aan onze Panasonic fototoestel merken we een week voordat we naar China reizen. Werkt niet meer. Gebeld, collega was even weg. belt zo terug beloofd men.
En dat gebeurde ook, natuurlijk volgens Nebo.

Panasonic toestellen niet te leveren vanwege stil liggen fabriek door aardbevingen in Japan. erg triest natuurlijk voor de mensen daar.
We willen wel graag ons kleine toestel mee op vakantie.
Een aanbod voor een groter en duurder toestel tegen onze kleine witte Panasonic om te wisselen sloegen we af. Dus de oplossing werd gevonden in het toesturen van een klein Pentax leentoestel. Fantastisch, dan kunnen we toch onze foto's maken en hoeven we niet zo'n groot toestel mee te sjouwen.

En binnen een dag was dat leentoestel er.

Nu maar hopen dat we ons eigen toestel weer zo spoedig mogelijk terugkrijgen.

Wat geweldig is, is dat iedereen die ik aan de telefoon kreeg, steeds wist wat we aan de hand was. En iedereen deed enorm zijn best om een oplossing te vinden.

NEBO team, geweldig bedankt met jullie service. Dat verdient een pluim!!
Dank jullie wel

Pluspunten

• Doen wat ze beloven
  • Snel handelen
  • Oplossingsgericht
  • Vriendelijkheid, zeldzaam

Minpunten

• Sorry, geen tot nu toe

Karel 01-06-2016 In de winkel gekocht
Nooddorp

De nieuwe website stijl is overzichtelijk en gemakkelijk om iets op te zoeken.

Winkel was makkelijk te vinden en volop parkeerplaatsen nabij.

Assortiment
Voldoende keuze en qua merk en type camera's en objectieven.

Aanbeveling
Schoon en overzichtelijk en vriendelijk en vakkundig personeel.

Extra toelichting
Heldere uitleg dit heeft mij ook overgehaald tot de aankoop. Ben helemaal happy met mij systeemcamera. Overtreft zelfs mijn verwachting. Bedankt Nebo voor het goede advies.

john de boer 29-05-2016 In de winkel gekocht
korte poten

Vandaag op de vestiging aan de Korte Poten geweest om de Canon G7 te kopen. Ze hebben daar echt veel op voorraad

Prima en rustig geholpen. Ik had nogal wat vragen.

Assortiment
Heb ik al aangegeven. Veel op voorraad.

Aanbeveling
Voor mij is camera een grote uitgave. Ik ben er blij mee. Ik ga ook de workshop volgen om de camera te leren kennen

Geen

sander 29-11-2015 In de winkel gekocht
leyweg

Groot assortiment. Goed en rustig geholpe.nn

Prima deskundig

Egt heel veel

Panasonic g7 gekocht

Keldermanbouw 04-09-2015 In de winkel gekocht
Nootdorp in de Parade

Lekker dicht bij de winkel parkeren. (Gratis)

Goede uitleg en verstand van zaken.

Aanbeveling
Super goed geholpen en ze nemen de tijd om je eea uit te leggen voor een nadelen van verschilde types en merken.

Extra toelichting
Ik kom al jaren bij de Nebo vanwege de goede uitleg en service en ruime assortiment. Hier ben je tenminste een klant waar de klant koning is.

samantha1997 04-09-2015 In de winkel gekocht
Theresiastraat

Op de website gezien en in de winkel opgehaald.

Personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en vakbekwaam. De camera deed volledig aan mijn eisen.

Assortiment
Genoeg keuze bij Nebo! Ik kwam voor de NX300 maar ging weg met de NX300 en actioncam + selfiestick!

Aanbeveling
We moesten er een eind voor rijden maar dat was het zeker waard!

Extra toelichting
Op vakantie heb ik veel gebruik gemaakt van beide camera's. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de foto's en alles wat mij in de winkel werd beloofd is uitgekomen. Kortom Nebo is een echte aanrader!

Madelon1989 01-06-2015 In de winkel gekocht
Theresiastraat

Voor een bruiloft wilde ik graag 130 bedankkaartjes laten drukken, en dit het liefst zo snel mogelijk. Dit was voor Nebo geen enkel probleem! Ik kon het kaartje naar ze mailen, en daarna kant en klaar komen ophalen. Het kaartje moest vierkant worden (geen standaard formaat in het assortiment) en zij hebben de kaartjes zelfs allemaal op maat gesneden! Echt fantastisch dat dit zo snel via hen geregeld kon worden!

Extra toelichting
Nebo heeft mij ontzettend geholpen met het realiseren van 130 bedankkaartjes voor een bruiloft. Dankzij Nebo konden de foto's die we s'ochtends hadden geschoten, s'avonds al aan de gasten als bedankkaartje worden meegegeven. Omdat we het kaartje konden mailen (in plaats van ermee langs komen in de winkel), hoefde ik ook zo min mogelijk van de bruiloft te missen. Top!

Jolleykema 24-05-2015 In de winkel gekocht
Korte poten

Ouderwetse service

Zeer breed

Zeker weten

Ouderwetse service prima geholpem

Sacha070 21-05-2015 In de winkel gekocht
Bankastraat

Afgehaald in de winkel en kreeg er vervolgens verschillende kortingscodes voor de volgende aankoop

Breed

Extra toelichting
Was opzoek naar een TomTom go 50 en via Koeskeurig kwam ik uit bij Neboweb en deze blijken bij ons om de hoek te zitten. Gisteren besteld en vandaag opgehaald. Top

Karel5161 21-05-2015 In de winkel gekocht
Korte Poten

De winkel is bij ons in de buurt

Werd goed geholpen door de verkoper

Assortiment
Eien kleine vetsiging maar wel propvol.

Aanbeveling
Gewoon prettig geholpen. De afgeloopen weken hebben me niet teleurgesteld

Goed geholpen. Er stont veel voorraad . De prijs was goed

jarno2000 16-08-2014 In de winkel gekocht
nebo nootdorp

ook al ben ik 14 ik werd gewoon als een normale klant behandelt en kreeg goed advies over mijn nieuwe camera

Extra toelichting
ik had een beetje rondgekeken naar een nieuwe camera en ik kwam de nx 300 tegen wat mij een geweldige camera leek, dus ik ging naar de winkel om hem uit te proberen en na wat testen kwam ik erachter dat ik de nx 30 een veel fijnere camera vond. Dit was voor de verkoper allemaal geen probleem ik heb er bijna een uur staan testen en vragen en ik merkte geen een moment verveeltheid bij de verkoper.na het goede advies de camera en wat accessoires gekocht. ik ben zeer tevreden. en wat sommige reacties hier betreft is deze winkel zeer ondergewaardeerd, want omdat een winkel geen briefjes van 100 aanneemt(wat bijna geen winkel doet), is het niet nodig om ze meteen een 1 te geven

leeuwinpetra 26-03-2014 In de winkel gekocht
Theresiastraat, Den Haag

Eerst telefonisch contact gehad met klantenservice, kon gewoon per telefoon bestellen en de tablet in de winkel van mijn keuze afhalen.

Wilde de bestelling dinsdag afhalen, was geen probleem maar werd wel op de bereikbaarheid gewezen i.v.m. de nucleaire top in Den Haag, ben toen op woensdag gegaan, erg vriendelijk geholpen in de winkel.

Assortiment
Zeer ruim asortiment in de winkel.

Aanbeveling
Vriendelijke medewerkers die met je meedenken, ruim assortiment.

saskiavannoort21 21-03-2014 In de winkel gekocht
Korte Poten ? DEN HAAG

ik heb de Sony RX 10 gisteren in de winkel bij mij in de straat gekogt. Via de Kieskeurig toch bij hun uitgekoomen.

Ik ben goed geholpen. Vint het spannend want het is voor mij een stap hoogerop. De verkoper nam samem met mij een kop koffie en de tijd

Assortiment
In de winkel een breed assortiment, heb gelijk een kaart en een tas gekogt.

Aanbeveling
De Sony RX 10 is voor mij een stukje hoogerop. Ik heb nu een Cano eos 1000. Ik hoef maar 100 meter te lopen om een vraag te stellen.

Extra toelichting
Ik vind het spannend om weer wat hoogerop te gaan maar wel prettig dat even bij ze binnen kan lopen om wat te vragen. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier een camera heb gekogt maar kom wel terug. Ook de workshop ga ik volgen.

Solpedro 15-08-2013 In de winkel gekocht
Den Haag, Korte Poten

Bij mijn eerste online bestelling heb ik even moeten zoeken waar ik aan kon geven dat ik mijn bestelling in de winkel af wilde halen. Je moet eerst het betaalproces starten om er vervolgens achter te komen dat je de mogelijkheid hebt om het af te halen. In dat geval hoef je helemaal niet vooraf te betalen maar kan je gewoon in de winkel pinnen.

Alles was goed geregeld, bestelling stond klaar en de medewerker was uitermate vriendelijk, waarna hij mij het kieskeurig beoordelingskaartje gaf. Ook ben ik later telefonisch door de webshop medewerker bijzonder goed en snel geholpen.

Assortiment
Op de website is niet alles te vinden wat andere grote shops aanbieden maar het assortiment is wel voldoende voor normaal gebruik. De prijzen zijn redelijk te noemen in vergelijk met andere aanbieders.

Aanbeveling
Deze winkel is mij zelf aangeraden door iemand anders en ik kan hetzelfde doen aan anderen.

Extra toelichting
Deze winkel heeft nog de sfeer van een echte fotozaak. De service is dienovereenkomstig.

nataschafeijt 30-05-2013

Extra toelichting
Bevestiging per e-mail en snelle levering van 2 dagen. Niks op aan te merken!

harri3641 19-04-2013

Ik heb eerst telefonisch contact opgenomen met nebo, zeer vriendelijk geholpen en op aanraden van nebo deze camera gekocht voor mijn reis naar amerika:-) . De camera ontvangen binnen een dag een gelijk gebruikt. Ik moet zeggen echt top, de vakantie van mij mag nu al beginnen. Nebo bedankt.

Anne-Lieke 25-02-2013

Per ongeluk het verkeerde product gekocht en al uit de verpakking gehaald (en deze vervolgens weggegooid). Toch gewoon kunnen ruilen voor het goede product, zonder problemen. Goede service!

johncaluwe22 02-02-2013

Ik heb gisteren in de winkel op de Leyweg een Sigma 17/70 gekocht. Ik was op bezoek bij vrienden en ging eigenlijk vrijblijvend even kijken. De winkel heeft veel keuze en ben vriendelijke geholpen, nam zeker de tijd om alles uit te leggen. Het lag niet in de planning maar de verleiding werd te groot en ik heb de lens toch gekocht. Ga nu lekker in Groningen foto's maken.

hc.ammerlaan 25-01-2013

Was met spoed op zoek naar een degelijke radio voor in mijn werkplaats en kwam via een kennis bij deze winkel terecht. Op maandagochtend gebeld over de levertijd, volgens website 2 dagen. De vriendelijke telefoniste bevestigde dit maar zei haar best te doen dit te bespoedigen. Dinsdagochtend werd ik al gebeld dat ik de radio kon komen afhalen in hun winkel in Nootdorp waar ik ook keurig geholpen ben. Klasse neboweb! Jullie hebben er een tevreden klant bij!

purmerender 25-01-2013

Er ging iets mis met betalen via Ideal. gebeld en direct overlegd. Overgemaakt. Was cadeau voor mijn vrouw, doos met body keurig in cadeaupapier ingepakt en verstuurd. Perfecte verzending en keurig op tijd. Prima winkel.

E.Kluinhaar 04-07-2012

Kan niet anders zeggen dan een super site.
Ik had een raynox msn-202 macro lens gekocht en getest maar bleek teveel voor mij te vergroten. Daarna zonder probleem terug kunnen sturen en het verschil bij betaald voor een raynox dcr-150 + dcr-250.

Keurig en snel geholpen.

PietRoetz 30-05-2012

5,3
De Lenco TS 10 voor een beter tv-geluid viel tegen wat vorm en ruis betreft. Terugsturen was mogelijk, maar heeft me wel 6,75 gekost. Kreeg een paar weken later alleen de verkoopprijs teruggestort, terwijl ik ook al 6,50 verzendkosten had betaald voor verzending naar mijn adres. Volgens Nebo is dit normaal :-(

Sander_1978 23-02-2012

5,7
De service lijn van Nebo gebeld: de lens was op voorraad in twee filialen. Meteen eentje apart laten leggen in de Frederik Hendrikstraat en op gaan halen.

Aangekomen wist de verkoper de lens niet te vinden. Na wat heimelijk overleg met een collega werd een demo uit de vitrine gehaald. Technisch helemaal niets mis mee, maar toch een demo. Ik heb gedaan alsof mijn neus bloedt, want ik wilde de lens graag hebben en ik was er een eind voor onderweg geweest.

Maar had gewoon gezegd: "Het is de laatste, sorry, eigenlijk niet helemaal nieuw, dus als je wil kun je er een filter bij krijgen". Zoiets. Helaas niets daarvan.

Wilde ik een plastic tasje bij mijn 465 euro lens? Helaas, op, geen tasjes meer! Nog wel een boterhamzakje- no kidding. Nou ja, nee, dan neem ik hem zo wel mee.

Prima mensen, maar niet echt professioneel. Eerste en laatste keer Nebo voor mij.

Overigens, om te laten zien dat ik niet alleen maar muggenziften kan: de lens is geweldig!

48Frank 18-02-2012

NEBO in Den Haag heeft een link in Kieskeurig waarin de TomTom Start Classic wordt aangeboden. Ik heb dit apparaat bij Nebo besteld en deze werd snel geleverd. Allemaal prima, behalve dat de kaart die is geleverd is voor MIDDEN EUROPA en niet voor WEST EUROPA zoals is vermeld op de Kieskeurig site. Ik heb de NEBO site bezocht om nog eens na te gaan wat bij hun in de specificatie staat omschreven, en inderdaad daar is de kaart van MIDDEN EUROPA aangegeven. Eigenschuld kan je zeggen, maar toch is dit wel heel verwarrend en ik zal zeker niet de eerste zijn die dit is overkomen. LET DUS OP bij het bestellen van deze TomTom bij NEBO wat betreft kaart keuze. Op de Midden Europa kaart zijn Portugal en Spanje niet aanwezig, en gezien ik in Portugal woon is de geboden kaart waardeloos voor mij.

liefdevol2911 06-02-2012

Duidelijke website,besteld om 12.30 en de volgende dag al binnen.Tot nu toe zeer tevreden over het product.Doet wat beloofd werd.
Alle lof voor NEBO

Pieter-65 02-02-2012

Bestelling 's avonds laat gedaan. Twee dagen later in huis Prima afgehandeld.

Har Swalmen 29-01-2012

Gewoon de allerlaagste prijs voor origineel product!
Heb voor de levering een 10 gegeven, ondanks dat ik twee weken heb moeten wachten en bellen. Beslist NIET de schuld van Nebo. Door groot geklungel bij PostNL werd mijn pakketje van de ene hoek naar de andere verplaatst op het distributiecentrum! Heb nog nooit zo'n lijst gezien op track&trace als van deze order.
Een medewerker en de directie van Nebo hebben dit op een fantastische manier gecompenseerd. Hiervoor mijn dank en compliment!
Beveel dit bedrijf van harte aan!!

fam martensfaas 29-01-2012

2,8
Bestelling geplaatst half november. Niets geleverd. Enkele malen zelf geinformeerd hoe het met de levertijd zat. Steeds zelfde antwoord : is op dit moment nog niets over bekend. Geen proactieve benadering van Neboweb om de klant te informeren dat het leveren van het bestelde product langer dan normaal gaat duren.

Bestelling uiteindelijk geannuleerd. Duurt vervolgens weer lang voordat geld is teruggeboekt. (langer dan dat het duurde om bij een andere webshop wel succesvol een bestelling af te ronden) Ook hier zelf weer de webshop moeten benaderen om hen hieraan te herinneren.

c. swennenhuis 19-01-2012

Prima bereikbaarheid, snelle reactie toen het geld overmaken niet direct gelukt was. Is, na betaling, snel bezorgd. prima bedrijf dus.

Camera guy 18-01-2012

Betrof bestelling van een originele cameraaccu.
Zaterdagavond online besteld tegen zeer schappelijke prijs en met relatief alge verzendkosten, dinsdag afgeleverd in nette verpakking (had een envelop verwacht, zat netjes in originele verpakking met een extra om-doos).
Geen enkel probleem gehad dus over bereikbaarheid en after-sales kan ik niets inhoudelijks zeggen. Vandaar een gemiddelse 7.
De websiet oogt, eveals de factuur, wat houtje touwtje. Dat kan zeker professioneler/vertrouwen wekkender (nadaar daarvoor een 7). I-Deal werkte echter wel OK.

Fotogek 2012 12-01-2012

Vrijdags online besteld, dinsdag afgeleverd.
Lage prijs, snelle levering, prima service.
Ben zeer content.

mvc1957 10-01-2012

na een vraag via de mail over een link voor een nederlandse handleiding, direct antwoord waar ik mee uit de voeten kon