Neboweb.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Neboweb.nl.

Neboweb.nl stelt zich voor

NEBO foto-video-digitaal is sinds 1923 met 6 vestigingen in de Randstad de winkel voor al uw apparatuur aankopen. In al onze vestigingen kunt u terecht voor een goed en vertrouwd advies. Het bedrijf levert aan consumenten, overheid en bedrijven. Wij beschikken over deskundig personeel dat u graag te woord staat. Dus kom gauw langs en overtuig u zelf.

niek4you 16-12-2011

Twee broodbakmachines besteld.
Scherpe prijs en super snelle levering.
tot nu toe zijn wij zeer tevreden.

Jowola 07-12-2011

Heldere website, goede telefonische communicatie, snelle aflevering

EdvG 07-12-2011

Een artikel voor een goede prijs besteld en het werd snel en goed afgeleverd.

panke 07-12-2011

Snelle orderbevestiging, prima op de hoogte gehouden wat verzending betreft en zeer degelijk ingepakt. Bestelling op afgesproken tijd afgeleverd.

superswiegie 02-12-2011

Naar aanleiding van een bezoek aan de website, heb ik de winkel bezocht. Uitstekende service klantgerichte adviezen, en bovenal niet duur.
mijn volgende bestelling heb ik hier al gedaan.
Een winkel die werkelijk verstand van zaken heeft.

peetertje 24-11-2011

ik had de printer voor 18.00 uur besteld en betaald en de volgende dag was hij al in huis toppie

G.Verkouter 23-11-2011

Het is ongelofelijk,s,middags besteld en de andere ochtend bij het ontbijt ontvangen.Perfect!

luc79 12-10-2011

Levering is later aangekomen dan afgesproken, maar bij navraag via de email direct gebeld door een medewerker om excuses aan te bieden en uitleg te geven voor de situatie. Het product was goed verpakt en werd aangeboden voor de beste prijs die ik heb kunnen vinden. Zal in de toekomst zeker opnieuw gebruik maken van deze webwinkel!

Twix 10-09-2011

De Gigaset C590 was hier verreweg het goedkoopst. Wel een Duits model, maar dit was in de advertentie duidelijk aangegeven. Een handleiding in het Nederlands is overal te downloaden. Functioneert zoals het moet. Na verzending van het product krijg je een mailtje waarin je via track and trace de zending kunt volgen. Gewoon zoals het hoort.

dejongleraar 06-09-2011

Het product wat ik had besteld was bij Neboweb het allergoedkoopst. Toch werd het direct verzonden en kwam het in perfecte staat aan.

Jan vd Berg 29-08-2011

Voor de eerste via internet een
Tamron lens gekocht. prima bevallen en een prima service

Harry2 Jansen 28-08-2011

Nadat bleek dat de geleverde machine licht beschadigd in de doos zat, werd deze tijdens onze vakantie opgestuurd. Bij terugkeer bleek er van alles beschadigd te zijn. Nebo reageerde uiterst begripvol en zeer adequaat: binnen anderhalve dag hadden wij een volledig nieuwe machine in huis met als pleister op de wonde een lekker chocolaatje. Alle complimenten aan Martin van Nebo in de Theresiastraat!

Prado1968 08-08-2011

This time I bought a Fujifilm FinePix F550EXR camera. I had to wait one month as it was not in stock, however I was always "supported" by Nebo Customer Service, in a way that I felt confident and did not stress myself as I knew if needed/wanted they could also attend any cancellation... though I did not want to because I already became its customer.

Sander Schuijers 01-08-2011

Ik zocht een onderwater-behuizing voor mijn Sony videocamera. Bij elke winkel/webwinkel was de levertijd 3 a 4 weken.
Aangezien ik binnen 1 week naar de Bahama's ging wilde ik de behuizing snel in huis hebben.
NEBO had de behuizing op voorraad en kon binnen 3 dagen leveren!
Zodoende heb ik prachtige onderwater opname's kunnen maken dankzij NEBO.
Telefonische service is perfect en zeer snelle levertijd.
NEBO bedankt!!!

Annieh 28-07-2011

Alles ging soepel en snel, na verzending s-nummer in de mail..... TNT daarentegen leverde de meeste vertraging qua bezorging op!

Maar goed Neboweb is prima...

straatmn 17-07-2011

Ik heb de fototas om 16 uur besteld en de volgende dag werd deze keurig op verwachte tijd afgeleverd. Perfect!

jarno de Boer 16-07-2011

Ik heb op aanraden van mijn oom hier een Kodak Zi 8 gekocht. Een heel goede camera voor weinig centen. Voor mij nu de tweede keer dat ik wat koop. Hele vriendelijke mensen bij de helpdesk. Zal hier een volgende keer zeker wat gaan kopen. Een flyer ontvangen met het verzoek een reactie te plaatsen. Bij deze ook gedaan.

eversteegt 12-07-2011

Eerst maar de bottomline: Een webwinkel zoals een webwinke hoort te zijn! Website is in orde. Niet de allermooiste of allerbeste website die ik ooit gezien heb voor een webwinkel maar absoluut goed werkend. De andere punten motiveer ik hieronder:

Aanvankelijk had ik een Sigma 18-125 lens voor Sony besteld. Door ontzettend gepruts van TNT in regio Den Haag heeft deze er 3 dagen over gedaan om bij mij aan te komen. Vervelend want ik zou binnen een week op vakantie gaan. Tot overmaat van ramp bleek het objectief ook nog uit een productielijn te komen die niet compatible was met mijn nieuwe Sony A55v camera. Toen ik de volgende dag (we praten inmiddels vrijdag, 1 dag voor het weekend en 3 dagen voor de vakantie) Neboweb hiervan op de hoogte heb gesteld via e-mail kreeg ik binnen 2 uur een reactie: Er lag nog een ander objectief (nummer 2 op mijn keuzelijst) die volgens de doos zeker compatible moest zijn! Ik mocht de 'verkeerde' lens retourneren en heb meteen de nieuwe besteld. Wederom was deze binnen een paar uur verzonden en werd ik hiervan op de hoogte gesteld via een e-mail en een track&trace code. Ondertussen heb ik zsm de 'verkeerde' lens geretourneerd zodat dit nog binnen de afkoelingsperiode en voor de vakantie kon. Gelukkig werkte TNT ook mee en op de zaterdag kwam alsnog de inderdaad goed werkende lens binnen. Na ong. een week werd ook het aankoopbedrag van de andere lens netjes gecrediteerd.

Bestelling, verzending en zeker de aftersales zijn hier dus dik in orde!

Remko Bot 12-07-2011

Prima service. Gewenste statief was niet meer leverbaar maar werd vervangen door een duurder type zonder bijbetaling. Eerdere ervaringen in de winkel zijn prima, servicegericht, klantvriendelijk en meedenkend.

ik44 08-07-2011

Na order geplaatst te hebben bleek het apparaat niet voorradig. Na 7 dagen gemaild en binnen 10 minuten reactie met excuus en de vraag of ik de order wilde anuleren. Hierop gereageerd dat ik de order wilde anuleren.
Wat blijkt? een dag later is het apparaat wel voorradig. Direct mail gestuurd en binnen 10 minuten reactie! Wederom excuus voor het ongemak maar het apparaat was geleverd. Met behulp van de verkoper kon ik toch mijn apparaat alsnog afnemen. Grote klasse dat dit zo netjes werd afgehandeld, en de snelheid van reageren was evenzo goed. Leuk om te lezen dat meerdere mensen deze ervaring hebben. Deze winkel en verkoper is zeker aan te raden.

Harry1233 08-07-2011

Laagste prijs. duidelijke informatie. Voor de eerste keer dat ik op deze side bestel, dus verder geen mening.

Kraai01 03-07-2011

Ik was blij dat ik hier de Lenco internetradio kon kopen; wordt in Nederland zeer weinig aangeboden, ook de prijs was in orde! Deze internet/FM radio kan ik aanbevelen!

Linhart 19-06-2011

Een Kodak ZX 3 gekocht via internet. Een aanrader.Wel nog een extra geheugenkaart gekocht. Prima verpakt en de volgende via TNT in huis. Via de treck en trece code kon ik precies zien wanneer het product bezorgt werd.

Max Stundebeek 11-06-2011

Printer gekocht van Brother 2240. Ik had besteld 2240 en kreeg een duurder type. Brother 2240D. Super tevreden verzendkosten zijn goed. Op mijn vraag per mail werd ook direct gereageerd. Aanrader.

A .Betcke 08-06-2011

moeilijk leverbare digitale fotolijst gekocht voor een hele scherpe prijs.netjes via i-deal betaald en kreeg binnen 2 werkdagen een email dat de order was verstuurd met een track en trace code erbij via TNT
pakketje netjes aan gekomen
inhoud was netjes verpakt
indien ik in de toekomst weer wat nodig heb wat deze webwinkel verkoopt kom ik zeker bij ze terug