Neboweb.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Neboweb.nl.

Neboweb.nl stelt zich voor

NEBO foto-video-digitaal is sinds 1923 met 6 vestigingen in de Randstad de winkel voor al uw apparatuur aankopen. In al onze vestigingen kunt u terecht voor een goed en vertrouwd advies. Het bedrijf levert aan consumenten, overheid en bedrijven. Wij beschikken over deskundig personeel dat u graag te woord staat. Dus kom gauw langs en overtuig u zelf.

Vanderbart 07-06-2011

Neboweb was telefonisch direct bereikbaar en hielp me zeer vriendelijk. Bij de bestelling had ik m'n adresgegevens niet compleet ingevuld. Neboweb deed veel moeite om me te bereiken om het complete adres te achterhalen.

Ramon B 06-06-2011

had via Nebo eerst een ijsmachine van delonghi besteld die kapot bleek bij levering. Daarna contact opgenomen met Nebo uitgelegd dat door chronische ziekte ik niet in staat was om product zelf terug te sturen. Dat bleek (gelukkig) geen probleem te zijn. Er zou een koerier langskomen om ijsmachine om te wisselen. omdat de Delonghi niet meer voorradig was uiteindelijk gekozen voor een ander merk die werd afgeleverd naar volle tevredenheid. kortom goede maar ook persoonlijke service, namelijk bij elk contact wist men zelfs wie ik was.

Rebecca26 31-05-2011

Na lang wachten bij een andere webwinkel, via neboweb een nieuw keukenmachine gekocht.
De Kenwoord KM 266- Prospero.
Snelle levering via Neboweb, binnen 2 werkdagen stond een de Kenwood in mijn keuken, helaas voor nog 5 minuten, bij het aansluiten van de keukenmachine werkte een deel van de keukenmachine niet.
Direct een mail gestuurt naar Neboweb, en na het opsturen van de keukenmachine, ontving ik binnen 2 werkdagen weer een nieuwe kenwood.
Helaas bleek deze ook niet veel langer mee te gaan,
Bij het gebruiken van de Foodprocessor brak de aandrijfas af en zorgde ervoor dat de metalen snijplaat los kwam de liggen.
Weer contact opgenomen met Neboweb, na overleg heb ik besloten om mijn geld terug te krijgen, ik heb geen vertrouwen meer in Kenwood.
Ik ben erg tevreden over de snelle reacties van Neboweb, vandaar dat mijn reactie ook erg positief is.
En Neboweb is ook erg klantgericht, en zal alles in overleg met de klant regelen.

C. van Balen 26-05-2011

Levering precies op de aangegeven dag volgens de opgave op de website bij het bestelde product. Degelijk verpakt in een extra doos. Prima prijs tov andere (web)winkels. Zo blijft internet shoppen leuk!

W. Beerens 25-05-2011

Concurerende prijs- kwaliteitsverhouding. "Productvragen" worden snel en correct beantwoord. Levering daags na bestelling per TNT-post. Al met al een goed gevoel.

Joke Prank 21-05-2011

Op dinsdagavond om 21 uur een bestelling geplaatst voor een espressoapparaat. Na betaling via iDeal zou je verwachten dat aan het eind van de procedure een overzicht van de gehele bestelling verschijnt die kan worden uitgeprint zoals bij alle andere webshops. Niet bij NEBOweb. De laatste pagina vermeldt alleen een ordernummer en de mededeling "U ontvangt van ons een bevestiging van de bestelling". 1 keer teveel klikken en de melding is verdwenen en daarna niet meer terug te vinden. Gelukkig had ik die laatste pagina afgedrukt.

Een bevestiging van de bestelling per e-mail bleef uit. Daarom op donderdagmiddag om 15 uur maar eens even met NEBO gebeld. Op de vraag waarom ik geen bevestigings-e-mail ontving, kwam de tegenvraag "Wat is het ordernummer?" Daarna werden onmiddellijk de correcte gegevens opgenoemd. "Mevrouw, ik heb het apparaat nét binnengekregen. Alleen nog even verpakken en een TNT-sticker erop en dan krijgt u binnen 1 uur een e-mail met de Track & Trace code. Morgen heeft u het apparaat in huis".
De zin "Ik heb het apparaat nét binnengekregen" gaf mij geen goed gevoel, het leek teveel op een zinnetje om lastige vragen vóór te zijn. Evenals het uitblijven van een antwoord op de vraag waarom er geen orderbevestiging was gestuurd. De belofte om het apparaat diezelfde dag nog te versturen en binnen een uur de Track & Trace code per e-mail te verzenden maakte een eind aan het gesprek. Na 1 uur géén e-mail met een Track & Trace code. Ook niet na 24 uur. Mijn twijfels aan de goede bedoelingen van NEBOweb namen toe.

Dan, op vrijdagavond om 7 uur, komt de postbode een pakket afleveren. Van NEBO, met het bestelde espressoapparaat. Stevig verpakt in een extra doos. De medewerker van NEBO aan de telefoon had - wat dát betreft - dus inderdaad woord gehouden en het apparaat diezelfde dag verzonden.

Dat de bestelling is uitgevoerd neemt echter mijn punten van kritiek niet weg. De website ziet er behoorlijk verzorgd uit, maar waarom ontbreekt aan het eind van de bestelprocedure een uit te printen overzicht van de order met hetgeen is besteld en het aflever- en correspondentieadres? En waarom staat op de laatste pagina dat een bevestiging van de bestelling zal worden verzonden, terwijl dit niet het geval is? Een medewerker die aan de telefoon belooft een Track & Trace code toe te sturen en ook dát nalaat, doet bij mij de deur dicht. Zo ga je niet met klanten om! Het is een kleine moeite om de klant op de hoogte te houden van de status van een bestelling. Als dit achterwege blijft schaadt het de relatie met de klant. Het was de eerste en tevens de laatste keer dat ik iets bij NEBO heb gekocht. Ik hou er niet van om over een bedrag van bijna dertienhonderd euro in het ongewisse te blijven.

Henk de Groot 21-10-2011

Het zijn soms net echte mensen achter een webshop. Waar gewerkt wordt vallen spaanders. Uit het verhaal lees ik dat alle beloftes waar gemaakt zijn. Dat is tegenwoordig nog wel eens anders. Niets anders dan lof voor deze zaak. Had een keer een probleem met een fototoestel, deze bleek net buiten garantie. Ik werd netjes geholpen in de winkel en kostenvrij ook. Ze hoefde er dus niets aan te doen, maar hielpen mij wel. Toppie NEBO!!!

ropi1 12-05-2011

ik zat met een zgn "niet te krijgen toestel". Een telefoontje en bestelling zorgen ervoor dat ik het kado voor mijn dochter binnen 3 dagen thuis had liggen.

postma1978 06-05-2011

super service en begeleiding voor mensen die moeilijk kunnen kiezen tussen de verschillende camera's

Dieffenbach 08-04-2011

Het is een zeer goede levering die wij mochten ontvangen. De bakoven zat goed verpakt in zowel zijn eigen doos al ook een grote dikke doos eromheen met goed beschermingsmateriaal doormiddel van opgeblaasde zakjes. Alles was goed dichtgepakt. De levering was heel snel. En we hebben heel veel plezier van deze bakoven. Wij raden zowel dit bedrijf aan als ook de oven zelf.

Lieveke50 24-03-2011

Bij een andere websitewinkel aan het lijntje gehouden. Artikel was in voorraad, art. was niet leverbaar maar kon besteld worden en dat zou binnen 3 dagen binnen zijn...wat uiteindelijk 3 weken kon duren.
Toen naar Nebo gegaan....binnen 3 dagen was mijn begeerde voicerecorder in mijn bezit.
Was ik maar direct naar deze winkel gegaan, dan had met dit een hoop ergenis bespaard.
De volgende aankoop gaat beslist weer via Nebo.

r.koevermans 19-03-2011

Bestel en binnen een paar dagen binnen, zoals gesteld op de site

JJ87 17-03-2011

Maandag besteld, donderdag in huis (TNT is 2 dagen langsgeweest en ik was er niet, anders had ik het dinsdag al in huis!)

Perfect!

WimpieHassie 06-03-2011

Prima levering, vriendelijke geduldig personeel.
Prima zaak

Belletje35 24-02-2011

Product werd de volgende dag al netjes thuis bezorgd.

DonQuichot 20-02-2011

1e bestelling doorgelinkt via kieskeurig.
Strakke website, overzichtelijk.
Bestelling snel binnen, te monitoren via tracktrace.
Erg goed verpakt, nette factuur. Speciaal kaartje erbij of ik hen wilde beoordelen op kieskeurig.nl
Wil ik wel, deze mensen willen kwaliteit leveren.

William Barthelemy 19-02-2011

Ik heb Neboweb gebeld en nog altijd wacht Neboweb zelf op LG. Ik heb LG gebeld en zij hebben toegezegd mij binnen 48 uur te berichten waarom de bestellingen (van Neboweb) zo lang op zich laat wachten. Neboweb had naar mijn mening ook met LG kunnen bellen en om nadere uitleg kunnen vragen tbv haar klanten. Er blijken 31 klanten bij Neboweb te wachten op uitlevering van de dongle. Zo is mij door Neboweg verteld.
Ik hoop dat Neboweb spoedig haar voorraad aanvult door meer druk bij de fabrikant te leggen.
Blijkbaar (?) een populair product waar LG onvoldoende op gerekend heeft?

M.S.V 18-02-2011

De bestelling van de AKG K 450 is de tweede bestelling die ik bij NEBO geplaatst heb. Na eerder al een naar mijn mening vlot verlopen bestelling gedaan te hebben van een AKG K 701 is ook de K 450 in goede staat en volgens de levertijden omschreven door de site ontvangen. Wederom een positieve ervaring met deze Webwinkel.

E te K 15-02-2011

Ik ben een lastige veeleisende klant, ze hadden veel geduld en boden een goede service na een defect aan ons koffiezetapparaat. Niet alleen krijg ik nu een nieuw apparaat het mag ook nog een totaal ander type zijn. Geweldig.

Cuijpers73 11-02-2011

Een dikke week, door omstandigheden van Neboweb moeten wachten op de Philips HD5405.
Tevreden met hun oplossing! 25% van aankoopbedrag terug gekregen

Briesje 08-02-2011

Snelle levering. Product op zondag besteld en op dinsdag in huis. Je kan de bestelling volgen op via tracktrace van TNT. Eindelijk een bedrijf waar je kan aangeven dat de bestelling niet bij de buren mag worden afgegeven. Dit wordt keurig netjes op het pakketje vermeld. Wat mij echter wel bevreemd is dat ik het product het gekocht voor 34,49 incl. verzendkosten en nu kijk ik toevallig weer op kieskeurig.nl en kost het 51,49.

F M 01-02-2011

Goede prijs voor het produkt. Snelle levering. Binnen twee dagen binnen. Voor de eerste keer bij NEBO een product aangeschaft. Prima

hemink 28-01-2011

geen klachten tot nu toe
vlotte en correcte afwerking

Frank Verhagen 27-01-2011

De bestelling werd netjes bezorgd, zoals verwacht. Echter door een foutje mijnerzijds, wilde ik de omnibounce retouneren. NeboWeb deed daar helemaal niet moeilijk over en hebben direct het aankoop bedrag op mijn rekening teruggestort.
Kijk, zo hoort het. Elke webshop wil wel leveren, maar als het even niet gaat volgens de standaard procedure, dan komt de ECHTE kwaliteit naar boven. Voor mij heeft NeboWeb deze zaak netjes afgewerkt en verdient daarom een plekje in mijn lijstje van betrouwbare web-shops! Ga zo door!

Michel00 19-01-2011

Nebo had de laagste prijs, maar bezuinigd zeker niet op de service.
Garmin motorhouder besteld en binnen no-time de bevestigingsbrief met track&trace nummer binnen.
Product snel in huis, keurig verpakt in een overdoos met noppenplastic erom heen.
Aanrader!

ace 16-01-2011

Zeer vriendelijke mensen, coulante behandeling bij een retour. Snelle en persoonlijke behandeling.