Siemens WT47Y700NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 402 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Okke 22-11-2016

Mooi, stil, grote trommel

Gekocht als vervanger van onze 14 jaar oude condensdroger. Deze Siemens gekocht op basis van test resultaten en ervaringen van vele andere eigenaren. Wat is dit ding heerlijk stil ten op zichte van onze oude droger. Ook geen warme lucht meer in de kamer. Het instellen, programma's kiezen is erg makkelijk en wijst eigenlijk voorzich. Het boekje eigenlijk alleen gebruikt voor het omdraaien van de deur.
Dat was wel een klusje en moest even goed kijken of de deur wel weer goed in elkaar zat. Sommige plastic delen sluiten niet helemaal op elkaar aan.
Ook was de rand van de deksel beschadigt snel, ergens denk ik tijdens verplaatsen of transport tegen een randje aan en stuk lak eraf.
Ook wilde we de afvoer van het water via de afvoer laten lopen, maar niet bij stil gestaan dat de afvoer buis al een afvoer erin heeft zitten van de wasmachine. De droger afvoer slang is niet flexibel en kan er niet bij. Kunnen we wellicht oplossen door Y element.
Droogtijd is zeker een half uur korter dan onze vorige droger en vele malen zuiniger.
Tot nu toe, fijn apparaat!

Pluspunten

• stil
  • snel
  • intuitive programmering

Minpunten

• deur veel plastic wat snel beschadigd
  • redelijk zwaar

HappyAK 21-11-2016

Top warmtepompdroger van Siemens

Oude condensdroger van Siemens (21 jarige staat van dienst) vervangen door nieuwe warmtepompdroger van Siemens, we zijn al jaren zeer tevreden met alle machines van het merk Siemens, dus ook nu weer gekozen voor dit merk. Droger is zoals verwacht een zeer goede aankoop, veel mogelijkheden om alle was te drogen, resultaat is top, geluidsarm (kelder) en gebruikersvriendelijk, kortom weer TOP !

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijke bediening
  • Veel droogmogelijkheden
  • Energiezuinig
  • Geluidsarm
  • Top droogresulaat

Minpunten

• Voor een goed resultaat wel ff uitzoeken

Hartger 20-11-2016

Prima droger, stil en doet wat hij moet doen

Mooi ding en voelt heel degelijk. Droger droogt gewoon goed en heerlijk dat je maar 1 pluizenfilter hoeft uit te pluizen. Past in het standaard formaat slot van onze inbouwkast. En is (zeker in vergelijking met onze vorige warmtepomp droger (1e lichting) heel stil).

Enige nadeel dat op heden dat ik heb ondervonden, is om de draairichting van de deur te wijzigen moet je nogal hannesen om hem weer vastgeklikt te krijgen (materiaal wel heel degelijk)

Ik zou hem hou dan ook zeker aanraden!

Pluspunten

• doet het uitstekend
  • slechts 1 pluizenfilter
  • stil

Minpunten

• draairichting deur wijzigen lastig

M Buitendijk 20-11-2016

Mooie Wasdroger

Mooie wasdroger, goede prijs kwaliteits verhouding.
Super blij mee. heeft nu twee keer aan gestaan en doet gewoon zijn werk naar behoren. Ten opzichte van onze vorige droger is hij snel stil en zuinig.

Zeker geen miskoop

Joelvangogh 18-11-2016

Beste uit de test

Product is beste uit de test bij de Consumentenbond, mede doordat deze zuinig, degelijk en veelzijdig is.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Marga Daenen 17-11-2016

warmtepomp droger

Super goed snel droog.En geef weinig warmte in de omgeving waar die staat, omdat we in apartement wonen staat hij op de wasmachine in het werk hok.
prijs dat is hij wel waard voor alle luxe wat erop zit.
Bij mediamarkt in de winkel besteld en bezorging ook goed, en oude mee genomen.

Pluspunten

• warmte pomp droger erg zuinig
  • de was krimp niet alles kan erin

Tanja 16-11-2016

Goede, zuinige wasdroger

In tegenstelling tot wat de monteur vertelde, is deze wasdroger net zo snel als de oude luchtafvoerdroger. Daarentegen is deze wel vele malen zuiniger met energie!

Pluspunten

• zuinig
  • snel
  • eenvoudig in gebruik

Siemens WT 47Y700 NL 15-11-2016

Siemens WT 47Y700 NL

mooi en stil, iets minder stil dan verwacht, daarom geen 9 of 10, maar voor hoe goed wordt gedroogd is deze machine zeer stil.

Kaspersen 12-11-2016

Stil, zuinig en gemakkelijk te bedienen

Wij zijn heel blij met onze nieuwe wasdroger, de Siemens WT47Y700. De droger staat op de voorzolder, vlak naast de kamer waar onze meiden slapen en draait vooral 's nachts. We hebben het verbruik gemeten en de droger is heel zuinig. Net zo belangrijk voor ons: de droger is heel stil, de meiden worden niet meer wakker van de droger zoals voorheen. Ook geeft de droger veel minder warmte af dan onze vorige droger, geen Siemens overigens, waardoor de voorzolder zelf minder warm is. Het gebruiksgemak is hoog, de droger is makkelijk bedienen en heeft alle opties die wij willen zonder het ingewikkeld te maken. Ten slotte zijn wij er blij met de sensor die de duur van de droogtijd automatisch aanpast, het programma duurt daardoor niet langer dan nodig.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • gebruiksgemak
  • gemakkelijk te bedienen

M wehning 11-11-2016

Fijne machine droogt perfect

Een warmtepompdroger werkt zer goed en is zeer stil top product heb deze machine zolgvuldig uitgekozen en het merk is ook zeer betrouwbaar

Pluspunten

• Mooie afwerking goede resultaten

Peter Pelzer 05-11-2016

Warmtepomp droger

Gekocht op informatie van diverse media en alle specificaties.
Tot op heden zeer tevreden met de droger,net aangesloten op de afvoer dit is zeer eenvoudig en kan worden uitgevoerd.

• Grote inhoud
  • Verlichting
  • Deur opening
  • Combi afvoer

Stuifber 03-11-2016

Perfecte wasdroger

De wasdroger nu een week in huis. Ontzettend mooi ontwerp, gemakkelijke bediening en mooi en efficiënt in gebruik. Een aanrader.

• Gebruiksgemakt

Minpunten

• Piepsignaal laag zodra klaar
  • Legen van het waterreservoir

Simone 02-11-2016

Goede wasdroger

Wij zijn heel tevreden over deze wasdroger. Hij heeft meerdere programma's die allemaal goed drogen. Daarbij is een normaal programma snel klaar en is hij erg makkelijk in gebruik. We hopen er nog lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Droogt goed en snel

Amsterdam 02-11-2016

Geweldig mooie fluisterstille droger

Zeer indruk wekkende kwaliteiten, na het aansluiten meteen in gebruik genomen. Installatie ging zeer snel en makkelijk, de programma's en instellingen zijn zeer overzichtelijk en duidelijk de snelheden zijn in te stellen tot wel 1800 toeren! Kortom een geweldig apparaat dat doet wat hij beloofd!

• Veel programma's
  • Mooie binnen verlichting
  • Instellingen zoals warmte en snelheid

tevreden consument 02-11-2016

zuinig apparaat dat ook werkt zonder afvoer

hij stond al hoog aangeschreven bij de consumenten bond vanwege zelfreinigend vermogen en grote energiezuinigheid. Maar een ander groot pluspunt is dat wij hem op de bovenverdieping konden plaatsen (waar we geen afvoer hebben) omdat deze droger een eigen water reservoir heeft dat apart te legen is

Rudy 01-11-2016

Mooie goede wasdroger

Droger een paar keer gebruikt. Was komt droog en netjes uit de droger. Stil en erg makkelijk te bedienen mooie en onoverzichtelijke uitziende bedieningspanel.

Pluspunten

• Droogt snel en netjes
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Nog geen

Michel 30-10-2016

Zuinig en stil

Warmtepopmp droger die erg stil en zuinig is. Met vele instelmogelijkheden en programma's maar net als vaker bij Siemens eenvoudig in gebruik.

• Zuinig
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Soms blijft er iets kleins aan de filter hangen

Raymond 30-10-2016

Goede slimme droger

Programma overzicht zeer makkelijk te bedienen. Droger beoordeeld zelf hoe lang hij moet droger. Geen condens in de ruimte waar de droger staat.

Pluspunten

• Programma overzicht duidelijk
  • Makkelijk te bedienen
  • Geen condens in de ruimte
  • Programma pas zich aan de natheid van de was

Susanne 30-10-2016

Mooie stille droger die snel droogt

Een fijne stille droger, de was is snel droog. Hij doet wat hij moet doen. Erg handig dat je je een memory ik kan stellen. Ideaal dat hij zichzelf reinigt en dat het deurtje zowel links als rechts draaiend te monteren is.

Pluspunten

• Zelfreinigend
  • Snel
  • Memory functie
  • Deur kan zowel links als rechts

Rudy 29-10-2016

Mooie goede wasdroger

Pluspunten

• Droogt snel en netjes
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Nog geen