Siemens WT47Y700NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 412 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Vennetjes 07-01-2017

Fijne en gebruiksvriendelijke machine !!

Aangezien deze droger energiezuiniger is, hebben wij de keuze gemaakt om een nieuwe droger aan te schaffen i.p.v. zonnepanelen. dit heeft op langere termijn een grotere terugverdientijd als investeren in panelen.

Pluspunten

• energiezuinig
  • geluid

Minpunten

• Schoonmaken Pluizenfilter

A. van Rooij 04-01-2017

Goede bedienings mogelijk heden.

Voor zover we nu kunnen beoordelen werkt hij naar wens. Hij is rustiger dan de oude droger. Is veel beter te bedienen en heeft meer diverse mogellijkheden.

AE 03-01-2017

Zeer fijne droger!

Droger van mooi design! Eindelijk een droger die zowel energiezuinig is, stil en er netjes uit zit. Veel keus aan programma's en de was is vrij snel droog.
Heerlijk om de was warm te laten drogen, genot om daarna een warm shirt aan te trekken.

Pluspunten

• Stil, nauwelijks te horen in huis
  • Energiezuinig

Minpunten

• Nauwelijks hoorbaar wanneer hij klaar is

r.bruce27 09-08-2018

vreemd dat de meeste reviews het ding stil noemen maar de review hieronder (met demo op YouT) laat heel wat anders horen. Is dit gefilmd met de camera tegen het app. aan soms want het klinkt idd of er een trein langs gaat. Onacceptabel mijns inziens, niet normaal eigenlijk.

Coen 03-01-2017

WT47Y700NL

De Siemens WT47Y700NL heb ik gekozen vanwege de beoordeling van de Consumentenbond aangevuld met reviews van gebruikers op verschillende websites. We hebben de droger een aantal dagen in gebruik en deze voldoet uitstekend. Ons gezin bestaat uit 6 personen en er wordt dagelijks gewassen en gebruik gemaakt van de nieuwe droger. Het resultaat is perfect. Daarnaast ziet de machine er ook nog eens geweldig mooi uit. Kortom: de perfecte keus.

Pluspunten

• Droogresultaat
  • Gebruiksgemak
  • Energieverbruik
  • Mooi uiterlijk

Bryan 02-01-2017

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Groot voordeel van de warmtepompdroger is de mogelijkheid om het water automatisch af te laten voeren. De bediening is eenvoudig en intuïtief. Het apparaat bespaart energie door het programma voortijdig te beëindigen als de was al droog is. Niet in alle gevallen is de was echter volledig droog wanneer dit gebeurt, dus soms een tweede keer aanzetten. Het stoffilter zit verder vrij snel vol. Legen na elke keer drogen.

Pluspunten

• Laag energieverbruik
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Was niet altijd volledig droog na programma.
  • Stoffilter snel vol

M 30-12-2016

Super mooi!!!!

Super makkelijke bediening. Snel klaar en maakt weinig geluid alleen even wennen aan het brommende geluid van de pomp. Ziet er heel mooi uit.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Makkelijke bediening

Jennifer 29-12-2016

Warmtepompdroger

Deze droger hebben wij gekregen, we dachten hem niet nodig te hebben maar na 2 keer gebruiken waren we om. Heerlijk stil, ongelofelijk gemakkelijk en de was is daarna goed handelbaar, strijken of opvouwen. Heerlijke zachte kleding en handdoeken en alles ruikt heerlijk fris

Pluspunten

• weinig geluid
  • grote capaciteit

Anna 29-12-2016

Wasdroger Siemens

Ik heb het product nu een paar dagen in huis en ik ben er erg tevreden over! Eenvoudig in te stellen, maakt weinig lawaai en mooie lay out. Past bovendien mooi bij onze nieuwe Siemens wasmachine waar we overigens ook erg tevreden over zijn.

Kees 29-12-2016

prima apparaat, heel simpel te bedienen

zeer eenvoudig en simpel te bedienen, zelf ik kan moeiteloos er mee werken. past goed bij mijn interieur

Pluspunten

• droogt uitstekend
  • snel klaar

Ronald 28-12-2016

Fijne wasdroger

Op zoek naar een nieuwe wasdroger die energiezuinig was en een goede prijs/kwaliteit verhouding bood. Uitgekomen op deze Siemens. Prijs was al goed en er was een cashback actie van toepassing.

Machine staat nu thuis en nog geen moment spijt gehad van de keuze. Droogt goed, is lekker stil en geeft weinig warmte af.

Pluspunten

• Lekker stil
  • Geeft weinig warmte af
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• prijs warmtepompdroger hoger dan gewone droger

Andrea 28-12-2016

Mooi design, makkelijk in gebruik

Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe droger. Op basis van de testuitslag van de consumentenbond hebben we voor deze droger gekozen, hij kwam het beste uit de test. Eenmaal bezorg vonden we hem er beter uitzien dan verwacht. Het zelf installeren ging ook goed al waren we even op zoek naar het boekje met de juiste instructies. De droger is ook in gebruik plezierig. Hij is erg stil en dat is fijn. Omdat onze wasmachine (al wat ouder) een aanzienlijk kleinere trommel heeft zit hij wel vaak maar half vol. Daardoor komt hij uit bepaalde droogprogramma's een beetje klam. Bij het droogprogramma "katoen" is het wel volledig droog ondanks de halfvolle trommel.

• Makkelijk aan te sluiten
  • Gebruikersvriendelijk

Minpunten

• bij een halfvolle trommel is de was nog wat klam

D. Koiter 28-12-2016

Prima droger!

Ik heb gekozen voor deze droger, omdat deze energiebesparender is ten opzicht van mijn oude wasdroger van 16 jaar oud. De droger is nu ruim een week in gebruik en voldoet aan alle eisen. Een kennis meldde dat we er rekening mee moesten houden dat de droogtijd veel langer is. Dit klopt, voor een volle trommel witte was dien je 2 tot 2,5 uur aan te houden. Dit is iets langer.

J. Dekkers 27-12-2016

Stille, zuinige en practische droger met grote inhoud

Droger is een van de zuinigste in zijn soort met een grote deur en een grote inhoud. Heeft veel automatische programma's maar is ook handmatig in te stellen. Duurzaamheid nog niks over te zeggen, slecht een paar dagen in bezit.

Pluspunten

• Zuinig
  • Grote inhoud
  • Glazen deur
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Vrij prijzig

M&M 27-12-2016

Warmtepompdroger Siemens IQ800

Nu 1 week in gebruik, bevalt prima.
Mooie grote laadopening, mooi display wat een hoop informatie geeft. Veel programma's.
Hij 'zingt' als je hem aanzet en als je hem uitzet.
Ideaal dat je hem kan aansluiten op de afvoer. Geen gedoe met legen van condensbakken.

Pluspunten

• Grote opening
  • Intuïtief makkelijke bediening

Tom 27-12-2016

doet goed wat ie moet doen!

Het product uitgekozen vanwege de goeder ervaringen van andere gebruikers en de beoordeling door de Consumentenbond. Tot op heden niet teleurgesteld en ervaringen kan ik bevestigen. Apparaat ziet er ook nog mooi uit en biedt ruim voldoende keuzemogelijkheden ( bijna te veel om ook echt te gebruiken).

Pluspunten

• goed droog
  • snel genoeg
  • zuinig
  • mooi design

Brecht 27-12-2016

Mooie droger met een uitstekende beoordeling

Mooie droger met een uitstekende beoordeling van de Consumentenbond. Wij zijn erg tevreden over deze warmtepompwasdroger, hij kan nu gelijktijdig draaien met onze wasmachine omdat de aansluitwaarde van deze droger aanzienlijk lager is. Ook fijn is de transparante deur. De bediening is intuïtief maar toch veelzijdig. Al met al een prima aankoop die weer jaren meekan gezien onze ervaringen met Siemensapparatuur.

Herman Tossijn 27-12-2016

Prima Wasdroger

De wasdroger doet precies wat wij wilden. Wij drogen vooral de handdoeken en dat gaat prima. Deze droger was in de tijd gekozen tot beste koop door de consumentenbond.

Arno 27-12-2016

Warmtepompdroger; goede aankoop!

Het product voldoet aan de verwachtingen. Droogt goed, ruime keuze aan programma's. De droger produceert weinig geluid en weinig condens in de ruimte. Prima keuze!

Pluspunten

• veel programma's
  • weinig geluid

Minpunten

• standaard programma duurt lang

Marjolein D 26-12-2016

Ontzettend stil, makkelijk in gebruik en grote trommel!

Op basis van de reviews en beoordeling Consumentenbond heb ik de wasmachine en wasdroger gekocht. Beide machines zijn ongelooflijk stil, makkelijk in gebruik met handige programma's en grote trommel. Daarnaast geeft wasmachine het aantal kilo wasgoed aan, erg handig!
Met betrekking tot de droger is het stoffilter ontzettend handig en makkelijk in gebruik. Ook dit apparaat heeft een fijne en handige programmering.

GNAA 26-12-2016

Mooie machine met grote glazen deur

Enkele maanden in gebruik. Overzichtelijk en duidelijk bedieningspaneel met optie om 2 zelf instelbare menu instellingen vast te zetten. Maakt weinig geluid en droogt goed via de 2 eigen memory menu's met kastdroog ++. Pluis filters zijn makkelijk bereikbaar en te reinigen. Water afvoerslang bevestigd voor meer gebruiksgemak. Werkt zoals de beschrijving zegt en tot onze volle tevredenheid.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com