Siemens WT47Y700NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 405 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Anna 29-12-2016

Wasdroger Siemens

Ik heb het product nu een paar dagen in huis en ik ben er erg tevreden over! Eenvoudig in te stellen, maakt weinig lawaai en mooie lay out. Past bovendien mooi bij onze nieuwe Siemens wasmachine waar we overigens ook erg tevreden over zijn.

Kees 29-12-2016

prima apparaat, heel simpel te bedienen

zeer eenvoudig en simpel te bedienen, zelf ik kan moeiteloos er mee werken. past goed bij mijn interieur

Pluspunten

• droogt uitstekend
  • snel klaar

Ronald 28-12-2016

Fijne wasdroger

Op zoek naar een nieuwe wasdroger die energiezuinig was en een goede prijs/kwaliteit verhouding bood. Uitgekomen op deze Siemens. Prijs was al goed en er was een cashback actie van toepassing.

Machine staat nu thuis en nog geen moment spijt gehad van de keuze. Droogt goed, is lekker stil en geeft weinig warmte af.

Pluspunten

• Lekker stil
  • Geeft weinig warmte af
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• prijs warmtepompdroger hoger dan gewone droger

Andrea 28-12-2016

Mooi design, makkelijk in gebruik

Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe droger. Op basis van de testuitslag van de consumentenbond hebben we voor deze droger gekozen, hij kwam het beste uit de test. Eenmaal bezorg vonden we hem er beter uitzien dan verwacht. Het zelf installeren ging ook goed al waren we even op zoek naar het boekje met de juiste instructies. De droger is ook in gebruik plezierig. Hij is erg stil en dat is fijn. Omdat onze wasmachine (al wat ouder) een aanzienlijk kleinere trommel heeft zit hij wel vaak maar half vol. Daardoor komt hij uit bepaalde droogprogramma's een beetje klam. Bij het droogprogramma "katoen" is het wel volledig droog ondanks de halfvolle trommel.

• Makkelijk aan te sluiten
  • Gebruikersvriendelijk

Minpunten

• bij een halfvolle trommel is de was nog wat klam

D. Koiter 28-12-2016

Prima droger!

Ik heb gekozen voor deze droger, omdat deze energiebesparender is ten opzicht van mijn oude wasdroger van 16 jaar oud. De droger is nu ruim een week in gebruik en voldoet aan alle eisen. Een kennis meldde dat we er rekening mee moesten houden dat de droogtijd veel langer is. Dit klopt, voor een volle trommel witte was dien je 2 tot 2,5 uur aan te houden. Dit is iets langer.

J. Dekkers 27-12-2016

Stille, zuinige en practische droger met grote inhoud

Droger is een van de zuinigste in zijn soort met een grote deur en een grote inhoud. Heeft veel automatische programma's maar is ook handmatig in te stellen. Duurzaamheid nog niks over te zeggen, slecht een paar dagen in bezit.

Pluspunten

• Zuinig
  • Grote inhoud
  • Glazen deur
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Vrij prijzig

M&M 27-12-2016

Warmtepompdroger Siemens IQ800

Nu 1 week in gebruik, bevalt prima.
Mooie grote laadopening, mooi display wat een hoop informatie geeft. Veel programma's.
Hij 'zingt' als je hem aanzet en als je hem uitzet.
Ideaal dat je hem kan aansluiten op de afvoer. Geen gedoe met legen van condensbakken.

Pluspunten

• Grote opening
  • Intuïtief makkelijke bediening

Tom 27-12-2016

doet goed wat ie moet doen!

Het product uitgekozen vanwege de goeder ervaringen van andere gebruikers en de beoordeling door de Consumentenbond. Tot op heden niet teleurgesteld en ervaringen kan ik bevestigen. Apparaat ziet er ook nog mooi uit en biedt ruim voldoende keuzemogelijkheden ( bijna te veel om ook echt te gebruiken).

Pluspunten

• goed droog
  • snel genoeg
  • zuinig
  • mooi design

Brecht 27-12-2016

Mooie droger met een uitstekende beoordeling

Mooie droger met een uitstekende beoordeling van de Consumentenbond. Wij zijn erg tevreden over deze warmtepompwasdroger, hij kan nu gelijktijdig draaien met onze wasmachine omdat de aansluitwaarde van deze droger aanzienlijk lager is. Ook fijn is de transparante deur. De bediening is intuïtief maar toch veelzijdig. Al met al een prima aankoop die weer jaren meekan gezien onze ervaringen met Siemensapparatuur.

Herman Tossijn 27-12-2016

Prima Wasdroger

De wasdroger doet precies wat wij wilden. Wij drogen vooral de handdoeken en dat gaat prima. Deze droger was in de tijd gekozen tot beste koop door de consumentenbond.

Arno 27-12-2016

Warmtepompdroger; goede aankoop!

Het product voldoet aan de verwachtingen. Droogt goed, ruime keuze aan programma's. De droger produceert weinig geluid en weinig condens in de ruimte. Prima keuze!

Pluspunten

• veel programma's
  • weinig geluid

Minpunten

• standaard programma duurt lang

Marjolein D 26-12-2016

Ontzettend stil, makkelijk in gebruik en grote trommel!

Op basis van de reviews en beoordeling Consumentenbond heb ik de wasmachine en wasdroger gekocht. Beide machines zijn ongelooflijk stil, makkelijk in gebruik met handige programma's en grote trommel. Daarnaast geeft wasmachine het aantal kilo wasgoed aan, erg handig!
Met betrekking tot de droger is het stoffilter ontzettend handig en makkelijk in gebruik. Ook dit apparaat heeft een fijne en handige programmering.

GNAA 26-12-2016

Mooie machine met grote glazen deur

Enkele maanden in gebruik. Overzichtelijk en duidelijk bedieningspaneel met optie om 2 zelf instelbare menu instellingen vast te zetten. Maakt weinig geluid en droogt goed via de 2 eigen memory menu's met kastdroog ++. Pluis filters zijn makkelijk bereikbaar en te reinigen. Water afvoerslang bevestigd voor meer gebruiksgemak. Werkt zoals de beschrijving zegt en tot onze volle tevredenheid.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Alice 24-12-2016

Uiterst tevreden

Machine zeer gebruiksvriendelijk, prettig te bedienen. Het resultaat is uitstekend. De was voelt ook fris en zacht aan.

Mr-Proper 24-12-2016

Goede, snelle en zuinige droger

Na wat zoekwerk op het internet kwam ik uit bij deze Siemens wasdroger. Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een luchtafvoerdroger was het tijd voor een condensdroger met warmtepomp. Daarbij heb ik mij laten leiden door de maximale droogtijd en de warmte/vochtemissie. Deze droger is naast snel en zuinig ook nog eens redelijk stil, er bleef nog maar een keuze over. Na een -ik mag wel zeggen- zeer goede service van de leverancier nu al een paar keer in gebruik. Hij voldoet volledig aan mijn verwachtingen en maakt de verwchtingen voorlopig waar.

Pluspunten

• Zuinig
  • Snel
  • Groot, duidelijk scherm
  • Lampje in de trommel

Minpunten

• Net aan de prijs

Arnoud 23-12-2016

Fijn apparaat

Deze droger is vrij stil en droogt zeer goed. Onze 14 jaar oude Siemens droger zonder twijfel vervangen door een nieuwe Siemens. Het bedienen spreekt allemaal voor zich en is dus zeer gemakkelijk. Het display is goed afleesbaar. De grote vulopening zorgt voor makkelijk vullen en de verlichting in de trommel versterkt dat alleen maar. Kortom: een aanrader!

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Makkelijk te bedienen
  • Trommelverlichting
  • Energiezuinig
  • Rechtstreekse afvoer

Eob 22-12-2016

Grote vulopening,zeer stil

Aangeschaft Omdat hij als beste uit de test kwam bij de consumentenbond. Zeer stil, zuinig in gebruik.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Grote vulopening

hanneke 20-12-2016

grote trommel, energiezuinig, super zacht

Ik ben tot nu toe heel blij met deze wasdroger. Hij ziet er mooi uit, heeft een raam in de deur en verlichting in de trommel. Maakt weinig lawaai en heeft een grote keuze aan programma's. De was komt er lekker zacht uit.

E.Ekhart 16-12-2016

Goed apparaat en mooi om te zien

Prijs kwaliteit is goed.
Prima machine droogt zonder problemen uitstekend.
Ziet er erg mooi en modern uit.

Angelique 15-12-2016

Lang gewacht maar dan heb je ook wel wat

3 jaar geleden wilde ik deze droger al maar eerst een nieuwe wasmachine.
Nu is hij er dan eindelijk en wat een luxe laag geluidsniveau het duurt wat langer maar de wasmachine doet er ook wat langer over dus dat gaat mooi tegelijkertijd op .
wat ik voor al belangrijk vin dis kwaliteit en ook uiteindelijk ook het verbruik dat laatste gaan we zien . mijn vorige droger 12 jr en 3000w deze slechts 1000w ..de eerste droogbeurten ben ik tevreden..we zullen zien of het het wachten waard was.

• Zuinig
  • voorzichtig met kwestbare spullen

Minpunten

• slang voor de waterafvoer te kort