Siemens WT47Y700NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 414 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

fred3543 02-02-2014

Dit mooi uitziende apparaat gebruikt de warmte waar het moet - in de machine!
de vorige droger maakte de ruimte waar hij stond ook 6 graden warmer...
Na diverse programma's en wassoorten kunnen we de conclusie trekken dat deze droger veel sneller en stiller is.
even puzzelen welk programma voor kleine wasjes geschikt is - en nu genieten van de stilte.
de techniek heeft in 10 jaar niet stil gestaan!

Marjolein1970 20-01-2014

Eén van de voordelen van de Siemens wasdroger is het feit dat hij zeer weinig geluid produceert. Ook zijn er veel mogelijkheden qua droogprogramma's.

Chantal1345896 14-01-2014

Prima droger. Mooie vormgeving en droogt goed... en is nog zuinig. Gemakkelijk in de bediening en de filters schoonmaken is ook zo gebeurd. Het is ook fijn da het apparaat op de afvoer aangesloten kan worden. Helemaal top!

marjon22 14-01-2014
  • Product kwartaal in bezit

Deze droger hebben we nu 2 maanden in bezit. Droogt sneller dan onze vorige condens droger, is gebruiksvriendelijk,redelijk stil en voelt degelijk aan. Daarnaast mooi design.

Teun Kruithof 12-01-2014

Energiezuinig....CHECK
Bedieningsgemak.....CHECK
Design.....CHECK
Multifunctioneel display....CHECK
Droogresultaat.... CHECK
Is deze man tevreden? .....CHECK

Ik heb deze droger gekocht omdat ik mijn keuken heb voorzien van Siemens apparatuur. Het is dat ik genoeg plaats heb in huis, anders had deze wasdroger echt niet misstaan in mijn huiskamer! Wat een prachttoestel weer!!!
Thanx Siemens!!!!!!

MLD33 10-01-2014
  • Product maand in bezit

Fantastische droger, bijna geruisloos doet het apparaat zijn werk. Mooie blauwe verlichting straalt de droger uit. Gemakkelijk te bedienen en veel keuze mogelijkheden. De kreukvrije keuzemogelijkheid zorgt er voor dat beddengoed er echt strijkvrij uitkomt! Filter is gemakkelijk schoon te maken. Kortom tevreden over mijn aankoop!

Pieter Bongers 07-01-2014

9,4
Ideaal, een droger in het algemeen. Maar met deze droger:
- zijn je kleren daadwerkelijk droog als ze eruit komen zodat je ze direct kunt opvouwen,
- weet je zeker dat er niet zo veel energie wordt verbruikt als met een 'gewone' condensdroger
- ruikte de was nog frisser dan wanneer je deze buiten te droger hangt en zijn kledingstukken, maar zeker handdoeken ont-zet-tend zacht.
Wij zijn fan!

Raymondn 07-01-2014
  • Product maand in bezit

We hadden één van de eerste warmtepompdrogers van AEG, omdat deze kapot was gegaan zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe wasdroger. Een aantal voorwaarden die wij hadden was een A++ energieklasse, 8kg vulgewicht en een goede review. Hierdoor kwamen we uit bij een aantal drogers, de vormgeving van de WT47Y700NL en de cashback actie van Siemens gaven de doorslag. Inmiddels hebben we de droger een kleine maand in gebruik en de resultaten zijn verbluffend! De techniek is enorm vooruitgegaan! Het is even uitzoeken welk programma je nodig hebt, maar als je dat eenmaal door hebt is het droogresultaat geweldig. T.o.v. onze vorige droger blijven er bijna geen pluizen achter in het filter, dit komt zeker ten goede van je kleding! Daarnaast is de droger zeer stil. Het enige wat wij nog moeten doen is de droger aansluiten op de afvoer. Siemens heeft als één van de weinige fabrikanten hier aan gedacht! Kortom we zijn zeer tevreden!

brendaa1 05-01-2014

9,4
Wat een mooi apparaat zeg! Zowel qua vormgeving als kwaliteit. Je hoeft er bijna niet meer bij na te denken, alles staat voor je voorgeprogrammeerd maar je kunt uiteraard ook precies instellen hoe je het zelf zou willen.
Ik vind het persoonlijk prettig om het apparaat op kastdroog in te stellen zodat je was heel licht warm en daarmee vochtig blijft. Zo kun je het meteen netjes opvouwen en heb je geen kreukels in je was. Scheelt weer strijken! Wanneer je kastdroog + doet komt je was er gewoon helemaal kurkdroog uit en dat is dan wel weer handig voor de handdoeken en dergelijke.
Ook alle andere programma's getest en doen precies wat ze moeten doen.
Het lijkt er zelfs op dat de was er zachter uitkomt dan dat ze erin gingen, ik vind het echt een top apparaat en ben er erg enthousiast over!

Rene_1978 03-01-2014

9,6
De eerste wasjes met onze nieuwe droger gedroogd. De was werd perfect droog. De bediening spreekt voor zich en het is heel fijn dat het condenswater via een meegeleverd slangetje rechtstreeks naar de afvoer kan. We zijn daarom ook erg tevreden.

Marco van der Kroft 03-01-2014

Het eerste wat opvalt is dat de droger erg deugdelijk in elkaar zit , een zeer solide apparaat
Netjes verpakt en eindelijk eens een machine waar alles bij zit ook de optionele afvoerslang om hem aan te sluiten op een afvoer ( klasse siemens )
Dan de eerste start Wow wat een mogelijkheden en alles met 1 simpele knop , ook voor mensen zonder technische hogeschool te bedienen
Wat opvalt is dat de machine erg stil is en toch ook lekker snel klaar is
Hiervoor hadden we een afvoerdroger en nu ruikt het hele huis weer heerlijk fris naar wasverzachter
Ok het is dan een wat duurdere droger maar daarvoor krijg je ook zeer veel gebruikersgemak en een zeer energiezuinig apparaat voor terug
We hopen er jaren van kunnen te genieten en raden deze machine ook zeker aan bij andere gebruiker
Kortom Siemens met deze machine zijn wij in ons gezin in elk geval erg tevreden

Marco uit Apeldoorn

forest76 26-12-2013

Zeer stille, mooie droger. Was komt er compleet droog uit en is zeer makkelijk aan te sluiten. Ook geen stress meer dat de condenser niet schoon is, want deze reinigt aan einde programma vanzelf. Als droger niet vol is, past hij automatisch de droogtijd aan!
Duurzaamheid nog niet te zeggen, maar tot nu toe geen problemen!

Serge van Etten 03-12-2013

We hebben onze oude condens droger van Siemens van 12 jaar nog doorverkocht en een nieuwe gekocht. Ja dan merk je dat de techniek niet heeft stilgestaan. Duidelijker, meer mogelijkheden, zuiniger, sneller en stillen. We zijn zeer tevreden.

Rhody 18-11-2013

9,6
Zo!!! Gooi hem net vol met natte handdoeken, hoor ik bijna niks als die aanstaat.
Dat is beter als die oude, konden we elkaar niet meer verstaan!